861/29 CZUJNIK CIŚNIENIA MAP SENSOR 0261230008 VW (6910639554)

do wyczerpania przedmiotów

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę bez VAT
  • producent części: bosch
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • typ silnika: benzyna, diesel

opis


© AllegroPromo

Przedmiotem aukcji jest ORYGINALNY CZUJNIK CIŚNIENIA MAP SENSOR 0261230008 / 3A0906051 VW GOLF III , VW PASSAT B3 B4 , AUDI 80 B3 B4 pochodzi z demontażu aut w naszym zakładzie , posiada cechy użytkowania , lecz nadaję się do dalszej eksploatacji W celu uzyskania więcej informacji na temat stanu technicznego -oryginalności części prosimy dzwonić pod numer 697392437 w godzinach 9 - 17 , w razie potrzeby możemy przesłać dodatkowe zdjęcia części na maila . Istnieje także możliwość odbioru osobistego w Tomaszowie Lub.-na każdy przedmiot udzielamy GWARANCJI ROZRUCHOWEJ do 15 dni licząc od daty nadania - nie przyjmujemy części demontowanych lub uszkodzonych przez k u p u j ą c e g o - przewoźnika - koszty PRZESYŁEK ponosi k u p u j ą c y Prowadzimy wyprzedaż części do tego modelu , a także do innych popularnych marek - wystawionych na innych aukcjach. .Zastrzegam sobie możliwość zakończenia aukcji przed czasem. Nr kom. 861/29 Klikając „KUP TERAZ” oświadczasz że zgadzasz się z zasadami zawartymi w opisie części.

WYCIĄG Z REGULAMINU SPRZEDAŻY

1.1 Należy upewnić się, jaka dokładnie część jest Państwu potrzebna, jeśli znacie Państwo model, markę, symbol lub numery potrzebnego Wam przedmiotu przed zakupem należy sprawdzić czy sprzedawany przez naszą firmę towar odpowiada wszystkim znanym Państwu parametrom, jeśli nie jesteście pewni, prosimy o telefon, zawsze służymy fachową poradą, przekazania dodatkowych informacji lub zdjęć. 1.2 Przed zakupem jesteśmy w stanie poinformować Kupującego o ewentualnych symbolach danej części, jeśli są one inne lub nie do końca się pokrywają, a kupujący w dalszym ciągu wyraża chęć zakupu części, to kupuje ją na własną odpowiedzialność. 1.3 Należy dokładnie zapoznać się z opisem towaru, zamieszczonym zdjęciem oraz warunkami sprzedaży. Zdjęcia są oryginalne, wykonywane w naszym zakładzie, przedstawiają towar, który po zakupie będzie Państwu wydany.


Dane teleadresowe:

D A N M O T” Danuta Król Handel – Usługi ul. Petera 53 22-600 Tomaszów Lubelski

Tel. 84 664 6818 - tel. komórkowy 697 392 437 - adres e-mail: danutakrol555@wp.pl

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Paczka24
pierwsza sztuka:
22,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Paczka48
pierwsza sztuka:
18,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
List ekonomiczny
pierwsza sztuka:
11,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze
List priorytetowy
pierwsza sztuka:
13,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka:
21,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę bez VAT

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

DANMOT - D. Król
Petera 53
22-600 Tomaszów Lub
Dodatkowe informacje

Reklamacje towaru. (wyciąg z Regulaminu) 3.1 W chwili odbioru przesyłki Kupujący w obecności kuriera powinien sprawdzić: ogólny stan opakowania, zawartość przesyłki, stan przysłanego towaru, jest to możliwe po podpisaniu listu przewozowego, a w przypadku przesyłki za pobraniem dopiero po zapłaceniu należności. W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu lub zastrzeżeń, co do dostarczonego towaru kurier na Państwa wniosek ma obowiązek spisać protokół szkody. W protokole należy podać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń opakowania lub towaru, ewentualnego braku towaru, rodzaj zabezpieczenia przed uszkodzeniami, oznaczenia przesyłki. 3. 2 Podpisany protokół przez Kupującego i kuriera należy przesłać pocztą tradycyjną do Sprzedawcy lub na adres e-mail: danutakrol555@wp.pl. 3. 3 Wykonanie powyższej procedury jest niezbędne do uruchomienia i uwzględnienia reklamacji z tytułu uszkodzeń towaru w transporcie. 3.4 Jeżeli zakupiony towar nie spełnia Państwa oczekiwań, okazuje się mieć wady, lub jest niezgodny z opisem, prosimy o pisemny kontakt z nami na adres e-maila: danutakrol555@wp.pl lub zgłoszenie telefoniczne, w godzinach działania biura tj. 08.00-17.00, na numer komórkowy +48 697 39 24 37 lub stacjonarny +48 84 66 46 818. Dołożymy wszelkich starań, aby sprawę wyjaśnić niezwłocznie i osiągnąć satysfakcjonujący konsensus dla obu stron. W swoich działaniach opieramy się na zasadach ogólnych wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość (ustawa z 24 czerwca 2014r.). 3.5 Sprzedający wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej w stosunku do innych podmiotów niż konsumenci. 3.6 Reklamacje konsumentów z tytułu wady rzeczy sprzedanej będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po okazaniu sprzedającemu dokumentu zakupu (paragonu-rachunku - kopi listu przewozowego) i protokołu szkody. 3.7 Kupujący odsyła sprzedającemu przedmiot sprzedaży na własny koszt i ryzyko na adres: D A N M O T Danuta Król, 22-600 Tomaszów Lubelski, ul. Petera 53 3.8 Do przesyłki prosimy dołączyć również Protokół Reklamacyjny, w którym proszę określić rodzaj reklamacji. 3.9 Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych w opcji "ZA POBRANIEM". W przypadku uznania reklamacji, zwrot gotówki zostanie zrealizowany przelewem na podane przez klienta konto bankowe. 3.10 Jeżeli Państwa reklamacja nie zostanie uwzględniona, ze względu na uszkodzenie towaru lub oznaki jego użytkowania, których nie było przed wysyłką przez Sprzedającego, przekażemy informację o nie przyjęciu zwrotu towaru i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy towar na adres Kupującego. 3.11 Koszt wysyłki skrzyń biegów, silników oraz części blacharskich jest orientacyjny i uzależniony od wagi towaru oraz ilości kilometrów. 3.12 Kupujący oświadcza, że przed zakupem zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki.

Zwroty

15 dni

Czas na odstąpienie od umowy

15 dni

Adres do zwrotu

danmot
Petera 53
22-600 tomaszów Lubelski

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

-
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy oferowana usługa została już wykonana w całości, za wyraźną zgodą kupującego poinformowanego uprzednio przez sprzedającego o utracie prawa odstąpienia od umowy (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

REGULAMIN SPRZEDAŻY 1. Obowiązki Kupującego przed przystąpieniem do kupna towaru w naszej firmie: 1.1 Należy upewnić się, jaka dokładnie część jest Państwu potrzebna, jeśli znacie Państwo model, markę, symbol lub numery potrzebnego Wam przedmiotu przed zakupem należy sprawdzić czy sprzedawany przez naszą firmę towar odpowiada wszystkim znanym Państwu parametrom, jeśli nie jesteście pewni, prosimy o telefon, zawsze służymy fachową poradą, przekazania dodatkowych informacji lub zdjęć. 1.2 Przed zakupem jesteśmy w stanie poinformować Kupującego o ewentualnych symbolach danej części, jeśli są one inne lub nie do końca się pokrywają, a kupujący w dalszym ciągu wyraża chęć zakupu części, to kupuje ją na własną odpowiedzialność. 1.3 Należy dokładnie zapoznać się z opisem towaru, zamieszczonym zdjęciem oraz warunkami sprzedaży. Zdjęcia są oryginalne, wykonywane w naszym zakładzie, przedstawiają towar, który po zakupie będzie Państwu wydany. 2. Warunki sprzedaży: 2.1 Jeśli podjęli Państwo decyzję o zakupie towaru zgodnie z ofertą, towar zostanie do Was wysłany, a na kupione u nas części udzielamy 15-dniowej gwarancji rozruchowej, której bieg rozpoczyna się w dniu wysyłki. Po upływie terminu próby rozruchowej, strony bezwarunkowo uznają, że sprzedany towar jest dobry, nawet w sytuacji, gdy kupujący nie zbadał przedmiotu sprzedaży. 2.2 Informujemy, że wszystkie sprzedawane przez nas towary nie są nowe, lecz były używane z tego względu mogą nosić ślady montażu i używania. Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć towar bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. W przypadku ofert sprzedaży rzeczy używanych Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności w ramach rękojmi za takie zmniejszenie wartości lub użyteczności rzeczy używanej, które jest następstwem nieprawidłowego korzystania z niej przez poprzednich właścicieli. 2.3 Przedmiotem transakcji są towary wymienione i opisane na stronie sklepu internetowego, jednak ze względu na prowadzoną równocześnie sprzedaż stacjonarną, Sprzedający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy. Zaleca się również kontakt telefoniczny celem potwierdzenia dostępności towaru. 2.4 Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za błędy diagnostyczne warsztatów oraz za niewłaściwy montaż zakupionych części. 2.5 Oferowane produkty posiadają PLOMBY(oznakowania), zabezpieczające przed nieautoryzowanym otwarciem (m.in części elektroniczne i mechaniczne), w przypadku ich naruszenia zastrzegamy sobie prawo odmowy uznania reklamacji 2.6 Kupujący wyraża zgodę na określenie że - usługa została w pełni wykonana z chwilą odbioru zakupionych części od dostawcy. 2.7 Przesyłki z zakupionym towarem wysyłane są zgodnie z poniższym harmonogramem: - towar zakupiony do godz. 12.00 wysyłamy o godz. 14.00 tego samego dnia, - towar zakupiony do godz. 15.00 wysyłamy o godz. 17.00 tego samego dnia, - towar zakupiony po godz. 17.00, oraz w sobotę, niedzielę i święta, wysyłamy o godz. 09.00 w pierwszy dzień roboczy.Standardowy termin doręczenia wynosi od 1 do 2 dni roboczych, list ekonomiczny od 3 do 4 dni. 2.8 Podstawowa waga paczek to 50 kg, przy większych wagowo paczkach istnieje możliwość indywidualnego ustalenia ceny za transport, przysłanie własnego kuriera lub odbiór osobisty. Kurierzy mają obowiązek wniesienia do mieszkania przesyłki o wadze do 30 kg.W przypadku Państwa nieobecności, kurier pozostawia awizo z informacją, kiedy i gdzie można odebrać przesyłkę. Dostawa awizowanej przesyłki dokonywana jest bezpłatnie - każda następna próba doręczenia jest płatna - koszty te ponosi Kupujący.W przypadku nieudanych prób dostarczenia, przesyłka zostanie zwrócona do Sprzedawcy, ponowne dostarczenie towaru jest możliwe - po zapłaceniu kosztów wynikających ze zwrotu przesyłki, koszty wynikające z nieodebrania przesyłki ponosi Kupujący. 3. Reklamacje towaru. 3.1 W chwili odbioru przesyłki Kupujący w obecności kuriera powinien sprawdzić: ogólny stan opakowania, zawartość przesyłki, stan przysłanego towaru, jest to możliwe po podpisaniu listu przewozowego, a w przypadku przesyłki za pobraniem dopiero po zapłaceniu należności. W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu lub zastrzeżeń, co do dostarczonego towaru kurier na Państwa wniosek ma obowiązek spisać protokół szkody. W protokole należy podać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń opakowania i towaru, ewentualnego braku towaru, rodzaj zabezpieczenia przed uszkodzeniami, oznaczenia przesyłki. 3. 2 Podpisany protokół przez Kupującego i kuriera należy przesłać pocztą tradycyjną do Sprzedawcy lub na adres e-mail. 3. 3 Wykonanie powyższej procedury jest niezbędne do uruchomienia i uwzględnienia reklamacji z tytułu uszkodzeń towaru w transporcie. 3.4 Jeżeli zakupiony towar nie spełnia Państwa oczekiwań, okazuje się mieć wady, lub jest niezgodny z opisem, prosimy o pisemny kontakt z nami na adres e-maila lub zgłoszenie telefoniczne, w godzinach działania biura tj. 08.00-17.00, na numer komórkowy +48 697 39 24 37 lub stacjonarny +48 84 66 46 818. Dołożymy wszelkich starań, aby sprawę wyjaśnić niezwłocznie i osiągnąć satysfakcjonujący konsensus dla obu stron. W swoich działaniach opieramy się na zasadach ogólnych wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość (ustawa z 24 czerwca 2014 r.) .3.5 Sprzedający wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej w stosunku do innych podmiotów niż konsumenci. 3.6 Reklamacje konsumentów z tytułu wady rzeczy sprzedanej będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po okazaniu sprzedającemu dokumentu zakupu (paragonu) i protokołu szkody. 3.7 Kupujący odsyła sprzedającemu przedmiot sprzedaży na własny koszt i ryzyko na adres: D A N M O T Danuta Król, 22-600 Tomaszów Lubelski, ul. Petera 53 3.8 Do przesyłki prosimy dołączyć również Protokół Reklamacyjny, w którym proszę określić rodzaj reklamacji. 3.9 Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych w opcji ZA POBRANIEM. W przypadku uznania reklamacji, zwrot gotówki zostanie zrealizowany przelewem na podane przez klienta konto bankowe. 3.10 Jeżeli Państwa reklamacja nie zostanie uwzględniona, ze względu na uszkodzenie towaru lub oznaki jego użytkowania, których nie było przed wysyłką przez Sprzedającego, przekażemy informację o nie przyjęciu zwrotu towaru i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy towar na adres Kupującego. 3.11 Koszt wysyłki skrzyń biegów, silników oraz części blacharskich jest orientacyjny i uzależniony od wagi towaru oraz ilości kilometrów. 3.12 Kupujący oświadcza, że przed zakupem zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki. 4. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Lublinie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich. 5. Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Kupujący wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie tych danych dla celów ewidencyjnych, tylko na potrzeby Sprzedawcy. 6. Sposób odsyłania zakupionych części 6.1 w przypadku odstąpienia od umowy koszty przesyłek pokrywa kupujący 6.2 w przypadku otrzymania "pomylonego towaru " koszty przesyłek pokrywa sprzedający 6.3 w przypadku niepodjęcia towaru w terminie koszty przesyłki pokrywa kupujący 6,4 w przypadku uznanej reklamacji koszty przesyłek pokrywa sprzedający 6.5 w przypadku nie uznanej reklamacji koszty zwrotu przesyłki pokrywa sprzedający