74LS174D Układ scalony SMD SO16 cena za 5 sztuk (6482911964)

12 dni do końca
cena kup teraz
2,00 zł
z 3 kompletów
Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa priorytetowa 10,00 zł
  • Paczkomaty 24/7 10,00 zł
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
  • lokalizacja: Kraków
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • SMD: tak
  • rodzaj: TTL 54/74XXX
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 0.01 [kg]
O nas


Inne nasze aukcje
Dodaj do ulubionych


Kontakt

Masz pytania? Chcesz się z nami skontaktować?

Tel. 122665499
e-mail: cyfronika@cyfronika.com.pl

Nasza oferta:
U nas możesz zamówić nawet jeden rezystor, wykonać jedną płytkę drukowaną. Znajdziemy dla Ciebie aplikację układu scalonego, tranzystor, procesor lub diodę. Oferujemy także ciekawe urządzenia elektroniczne do domu, samochodu, do zabawy. Mamy obszerną propozycję dla hobbystów i majsterkowiczów. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

ul. Sąsiedzka 43
30-385 Kraków

NIP: PL6790163448
REGON: 350238325

Nr rachunku bankowego: 04 1240 4432 1111 0000 4736 6778
[Bank PKO SA]


Wysyłka

Przedpłata na konto

Poczta Polska
Kurier DPD
Odbiór osobisty

Kupując jednocześnie na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz !!!



Płatność przy odbiorze

Odbiór osobisty


Proponujemy

LS174D/5 Układ scalony 74LS174D sześć przerzutników D SMD SO16 R1.27 wąska - komplet 5 sztuk

cyfrowy
dodatnie zbocze wyzwalające, przerzutnik D
6
SMD
SO16
LS


Kod produktu: /LS174D/5

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 04 1240 4432 1111 0000 4736 6778
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczkomaty 24/7 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Koszt wysyłki do krajów europejskich do 1kg wynosi około 30-40 zl brutto
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Cyfronika s.c. W.Bętkowski, K.Bętkowska Magazyn, punkt sprzedaży i adres wysyłkowy (zwroty, reklamacje): ul. Sąsiedzka 43, 30-385 KRAKÓW tel.: (012)-266-54-99 komórka: 608-55-16-19 w godzinach 7.00 do 15.00 (soboty od 7.00 do 13.00) fax : (012)-267-29-60 fax czynny cała dobę, e-mail: cyfronika@cyfronika.com.plw godzinach 7.00 do 15.00 (soboty od 7.00 do 13.00) Główna siedziba i dane do FAV: Zakład Elektroniki CYFRONIKA S.C. ul. Sąsiedzka 43, 30-385 KRAKÓW NIP: 679-016-34-48 REGON: 350238325 konto PEKAO SA (IBAN): PL04 1240 4432 1111 0000 4736 6778 SWIFT: PKOPPLPW Firma wpisana do rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonego przez Ministra Gospodarki pod numerami: 62157 i 62158.

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zwrot produktów (prawo odstąpienia od umowy - dotyczy Konsumentów) Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Chęć odstąpienia od umowy musisz zgłosić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru. Zgłoszenia można dokonać e-mailem (cyfronika@cyfronika.com.pl), faksem, listem pocztowym lub dołączając do przesyłki zwrotnej pisemne oświadczenie np. według szablonu. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany produkt nie może nosić śladów zużycia - każdy element musi być kompletny, najlepiej towar dostarczyć w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu: Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i najlepiej w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt. Dołącz do przesyłki paragon fiskalny oraz pisemne oświadczenie np. według szablonu, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu (chyba, że dokonałeś zgłoszenia rezygnacji już wcześniej), a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy (w przypadku gdy nie znamy numeru konta zwrot pieniędzy dokonujemy przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu). W przypadku dokonania płatności za zakupiony towar w drodze e-przelewu, za pośrednictwem PayPal lub PayU, firma Cyfronika dokonuje zwrotu pieniędzy przy wykorzystaniu tego samego kanału płatności, poprzez który dokonano zapłaty. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów zużycia, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy zawiera komplet akcesoriów). Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta bankowego (lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu) w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki. Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Reklamacje Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 122665499 Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość jej otwarcia w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, można sporządzić protokół rozbieżności, który może być pomocny przy składaniu ewentualnej późniejszej reklamacji - nie jest to warunek konieczny. Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną: Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie np. według szablonu, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: cyfronika@cyfronika.com.pl lub telefonicznie: 122665499. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

pozostałe informacje

Gwarancja i serwis Produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta lub objęte są rękojmią. Jest to okres 24 miesięcy dla konsumentów i 12 miesięcy dla firm (chyba że w dokumencie gwarancyjnym jest podany inny okres). W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów, bądź bezpośrednio z naszą firmą. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności. Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji. Dowodem zakupu może być dowolny dokument wskazujący, że towar został zakupiony w naszym sklepie (paragon, karta gwarancyjna, faktura, przelew bankowy).