7162 FIRANY ZASŁONY BORDIURA HAFT 2 SZT 140 X 145 (6999907678)

zakończona
29,90 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • List polecony ekonomiczny 10,00 zł
  • List polecony priorytetowy 12,00 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 15,00 zł
  • lokalizacja: Kowary, Polska

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • rodzaj: zestaw firan
  • sposób zawieszania: żabki
  • kolor: biały, kremowy, odcienie pomarańczowego

opis

Piękne zasłony / firany z woalu - BORDIURA mikrofaza HAFT - KOMPLET 2 SZTUKI - B.P.C.

WYMIARY POJEDYNCZEJ ZASŁONY:

SZEROKOŚĆ 140 cm

DŁUGOŚĆ 145 cm

KOLOR BORDIURY : BIAŁY, POMARAŃCZOWY

KOLOR WOALU: KREMOWY

Wieszane: TAŚMA

jak na foto po prawej stronie

Eleganckie zasłony/firany ( zastosowanie wg. upodobań) w kolorze BIAŁO-POMARAŃCZOWO-K­REMOWYM. U góry bordiura z haftem, poniżej kremowy woal. Zasłonki mają wszytą taśmę marszczącą. W ofercie komplet 2 sztuki.

Polecam!

Skład materiału:

100% Poliester

Polecam. Zapraszam na pozostałe moje aukcje.

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 10,00 zł

Lokalizacja: Kowary, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury
Gwarancja
1 miesiąc

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

1 miesiąc
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

FLORENTYNA JAROS
UL. T.KOŚCIUSZKI 15 A
58-530 KOWARY
Dodatkowe informacje

  

Reklamacja następuje w przypadku wystąpienia wady towaru, która nie została zauważona i nie była opisana w opisie przedmiotu aukcji. O reklamacji należy powiadomić sprzedającego mailem. Dokument zwrotu wysyłam po otrzymaniu informacji o zamiarze zwrotu przedmiotu w ramach reklamacji.  Reklamowany towar należy odesłać w ciągu 14 dni wraz z wypełnionym dokumentem zwrotu, na w/w adres.

Dokument zwrotu - powinien zawierać: imię, nazwisko, nick z allegro, nr aukcji odesłanego przedmiotu, cena zakupu, przyczyny reklamacji, oraz sposób załatwienia reklamacji: wymiana na inny towar lub zwrot kwoty na konto – należy podać nr konta. Nie odbieram przesyłek wysyłanych bez wcześniejszej informacji o reklamacji i zamiarze zwrotu. Nie odbieram przesyłek wysłanych za pobraniem. Po odebraniu przesyłki występuję do  Allegro o zwrot naliczonej prowizji od sprzedaży. Otrzymują Państwo email od Allegro z pytaniem o potwierdzenie tego faktu. Proszę potwierdzić odstąpienie od umowy. Następnie  zwracam pieniądze, na wskazane konto.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

FLORENTYNA JAROS
UL. T. KOŚCIUSZKI 15A
58-530 KOWARY

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zwrot w ramach odstąpienia od umowy reguluje Art. 27. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U.2014 poz.827) . W ciągu 3 dni od dnia odebrania przesyłkii Klient zobowiązany jest do poinformowania Sprzedawcy mailem o zamiarze odstąpienia od umowy i zwrotu przedmiotu. Na zwrot przedmiotu mają państwo 14 dni.  Paczkę należy odesłać na w/w adres wraz z Dokumentem zwrotu, w którym należy podać swoje dane z adresem, swój nick, nr aukcji zwracanych przedmiotów wraz z ceną zakupu, nr konta bankowego do zwrotu pieniędzy lub adnotacją, jak ma być rozliczona kwota (np. wymiana na inny przedmiot) . Po otrzymaniu przesyłki występuję do Allegro o zwrot pobranej prowizji od sprzedaży. Wtedy otrzymują Państwo zapytanie od Allegro - czy potwierdzają odstąpienie od umowy. Proszę potwierdzić. Następnie realizuję zwrot pieniędzy na podane konto. Nie pokrywam kosztów przesyłek. Zwroty odesłane po terminie nie są rozpatrywane, a paczka jest zwracana na koszt klienta. Nie odbieram paczek nadanych do mnie za pobraniem oraz tych skierowanych na paczkomaty.

O sprzedającym
rubin7000
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

674

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 600 999 160
poniedziałek - sobota
08:00 - 19:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Florentyna Jaros

ul. T.Kościuszki 15A

58-530 Kowary

NIP: 6111715797

Pozostałe informacje

WPŁATA  Na wpłatę oczekuję do 7 dni od daty zakupu przedmiotu. Przy zakupach wieloprzedmiotowych na wpłatę oczekuję do 7 dni od zakupu pierwszego przedmiotu. Wpłatę najlepiej realizować  przez PayU. Jeśli wpłata będzie realizowana przelewem tradycyjnym na konto bankowe, w tytule wpłaty należy koniecznie wpisać swój nick z allegro oraz numery aukcji zakupionych przedmiotów. 

Wpłaty zwykłym przelewem można  dokonywać na konto w mBank-u,

 nr konta: 31 1140 2004 0000 3602 5498 1568  

 REALIZACJA WYSYŁKI 

Wysyłki są realizowane za pośrednictwem Poczty Polskiej. Przesyłka zostaje nadana najpóźniej do 48 godz. od otrzymania zapłaty. Klient otrzymuje informację emailem o nadaniu przesyłki.