663-17-17-99 | Starter Plush na Kartę (171 799) #D (6921056984)

do wyczerpania przedmiotów
| Oferta sprzedaży |

Przedmiotem sprzedaży jest starter Plush na Kartę z num. tel. 663-17-17-99.

Od 25 lipca 2016 r. rejestracja nowych kart pre-paid jest obowiązkowa.
Starter przed pierwszym użyciem należy zarejestrować. Kliknij Tutaj , aby dowiedzieć się więcej nt. rejestracji numerów w Plush.

Starter jest nowy i nieaktywowany.
Karta SIM sprzedawana jest bez oryginalnego opakowania.
SIM nie jest wyłamany z plastikowej ramki.
Na koncie numeru jest 5 PLN do wykorzystania na usługi telekomunikacyjne.
4 PLN do wykorzystania na rozmowy, SMS-y, MMS-y oraz internet.
1 PLN do wykorzystania na dowolne usługi.

Oferta promocyjna z niską ceną - likwidacja starych zapasów magazynowych.
Starter z tej oferty może mieć krótką ważność terminu dopuszczalnej aktywacji numeru.

Starter należy aktywować najpóźniej w ciągu 7 dni, licząc od dnia otrzymania przesyłki.
Gwarancja na zdatność numeru do aktywacji udzielana jest wyłącznie na okres 7 dni.
Niemożność aktywacji numeru w okresie gwarancji oznacza zwrot ceny zakupu i wysyłki.
Przed zakupem wykonaj połączenie testowe na numer tel., który chcesz kupić.

Jeśli usłyszysz w słuchawce komunikat rozpoczynający się od słów:
»Przepraszamy, wybrany abonent jest w tym momencie nieosiągalny, prosimy...«
oznacza to, iż na teraz, numer po zarejestrowaniu wciąż nadaje się jeszcze do aktywacji.

Jeśli usłyszysz inny komunikat, to nie kupuj tego numeru - powiadom mnie, jeśli możesz.

Typ karty: standardowa karta SIM z możliwością wyłamania do micro SIM.

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Nie spodobał Ci się ten numer tel.?
Kliknij Tutaj , aby zobaczyć pełną ofertę numerów Plush na Kartę.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Chcesz kupić kartę SIM dedykowaną do tanich połączeń internetowych?
Niskobudżetowy internet - Kliknij Tutaj .
-----------------------------------------------------------------------------------------------
e-mail: b.art@teichner.pl
tel.: 600-612-000 | GG: 840000
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 48191010482112394881060001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony priorytetowy 10,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
List polecony ekonomiczny 6,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 20,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
W przypadku zakupu kilku przedmiotów na więcej niż jednej aukcji, łączny koszt dostawy równy będzie najwyższej cenie wysyłki z pojedynczej oferty.

dane sprzedawcy

B.ART
Wola Skrzydlańska 100
34-625 Skrzydlna
NIP: 737-199-49-78
REGON: 361300395

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
B.ART Paweł Teichner
Wola Skrzydlańska 100
34-625 Skrzydlna
Polska
 
1) Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia - 12 miesięcy. Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. 2) Przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy musi poprzedzać odesłanie przedmiotu. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać wysłane mailowo lub w formie listu tradycyjnego. 3) Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. 4) Produkty lub usługi, których dostawa realizowana jest drogą elektroniczną (np. kody lub klucze dostępu do serwisów hostingowych, edukacyjnych, multimedialnych, albo doładowania telefoniczne itp.) nie podlegają procedurze zwrotów. 5) Przedmioty zawierające dane poufne (np. startery telefoniczne sprzedawane wraz z ramką, na której wytłoczony jest kod PIN/PUK) podlegać będą procedurze zwrotu tylko wówczas, gdy po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy konsument odeśle zakupiony przedmiot w nierozpieczętowanej, tej samej kopercie, w której otrzymał zamówiony przedmiot. Jeśli przedmiot zawierający dane poufne sprzedawany jest w oryginalnym opakowaniu (kartonik), wówczas zwrot jest możliwy nawet po otworzeniu koperty, lecz pod warunkiem, że kartonik stanowiący opakowanie przedmiotu nie zostanie naruszony. Informacja o istnieniu kartonika lub jego braku każdorazowo zawarta będzie w opisie oferty. W przypadku braku informacji o sprzedaży przedmiotu w oryginalnym opakowaniu, kupujący powinien domniemywać, że przedmiot sprzedawany jest bez takiego opakowania. 6) Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jej charakteru, cech i funkcji.

reklamacje

1) Procedura związana z reklamacją zakupionego przedmiotu lub usługi zgodna będzie z obowiązującym prawem polskim i międzynarodowym.

pozostałe informacje

1) Sprzedaż prowadzona jest wyłącznie wysyłkowo - odbiór osobisty zakupionych przedmiotów nie jest możliwy. 2) Dostawa towarów za pośrednictwem Poczty Polskiej odbywać się będzie w wariancie przesyłki poleconej ekonomicznej lub przesyłki poleconej priorytetowej. Realizacja zamówienia (nadanie przesyłki) następuje najpóźniej w przeciągu 2 dni roboczych od otrzymania potwierdzenia wpłaty z PayU lub otrzymania jej na rachunek bankowy. Poczta doręcza przesyłki w terminie 3 - 5 dni, licząc od dnia nadania - listy polecone ekonomiczne, oraz 1 - 2 dni, licząc od dnia nadania - listy polecone priorytetowe. Sporadycznie zdarza się, że z winy poczty, doręczenie listu poleconego ekonomicznego przedłuża się nawet do 7 - 14 dni. Wybór dostawy w wariancie przesyłki nierejestrowanej (list ekonomiczny, list priorytetowy) oznacza dla kupującego akceptację zasady, iż przesyłka zagubiona przez pocztę nie może podlegać reklamacji z powodu braku potwierdzenia nadania. W przypadku niedoręczenia przesyłki nierejestrowanej zakupiony towar nie będzie ponownie wysłany, a należność za zakup nie będzie zwrócona. 3) W uzasadnionych przypadkach sprzedający zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w formie przesyłki za pobraniem. Kupujący zostanie niezwłocznie poinformowany o przyczynach niezrealizowania zamówienia w formie przesyłki za pobraniem oraz o dostępnych, alternatywnych opcjach dostawy. Odmowa realizacji zamówienia w formie przesyłki za pobraniem może nastąpić zwłaszcza w przypadku nienawiązania kontaktu z kupującym, braku odpowiedzi na zapytanie o potwierdzenie zakupu, niepełnych lub fałszywych danych kupującego, negatywnych opinii na temat kupującego, zakupu z niezarejestrowanego lub niezweryfikowanego konta, zakupu zbyt dużej ilości przedmiotów, itp. 4) W odniesieniu do starterów telefonicznych (kart SIM), sprzedawanych jako startery z określonym numerem telefonu, np. tzw. złote numery, sprzedający dołoży wszelkich starań, aby opisy ofert były staranne, tj. zwłaszcza, aby numer telefonu podany był bezbłędnie, a oferowany starter nadawał się do użycia po zakupie, tj. aby karta SIM logowała się do sieci. Ze względu na ilość oferowanych do sprzedaży numerów tel., sprzedający nie może jednak dać pełnej gwarancji, iż opis oferty jest bezbłędny. Ponadto z przyczyn niezależnych od sprzedającego, sporadycznie może się zdarzyć, iż zakupiony numer telefonu (starter) będzie nieaktywny lub uszkodzony fizycznie. W przypadku wystąpienia którejś z powyższych okoliczności umowę uważa się za niezawartą, a kupujący zostanie poinformowany o tym fakcie w terminie maksymalnie trzech dni roboczych, licząc od dnia zakupu. Należność za zakupiony numer, którego sprzedaż okaże się niemożliwa z przyczyn losowych, zwrócona zostanie natychmiast w postaci przelewu na wskazane przez kupującego konto bankowe. Niemożność wywiązania się z umowy przez sprzedającego w okolicznościach podanych powyżej, nie może być dla kupującego podstawą dochodzenia odszkodowania.