663-17-17-99 | Starter Plush na Kartę (171 799) #D (6921056984)

zakończona
9,90 zł
sprzedaż zakończona
Dostawa
  • List polecony ekonomiczny 6,90 zł
  • List polecony priorytetowy 10,90 zł
  • Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 20,90 zł
  • lokalizacja: małopolska, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

opis

| Oferta sprzedaży |

Przedmiotem sprzedaży jest starter Plush na Kartę z num. tel. 663-17-17-99.

Od 25 lipca 2016 r. rejestracja nowych kart pre-paid jest obowiązkowa.
Starter przed pierwszym użyciem należy zarejestrować. Kliknij Tutaj , aby dowiedzieć się więcej nt. rejestracji numerów w Plush.

Starter jest nowy i nieaktywowany.
Karta SIM sprzedawana jest bez oryginalnego opakowania.
SIM nie jest wyłamany z plastikowej ramki.
Na koncie numeru jest 5 PLN do wykorzystania na usługi telekomunikacyjne.
4 PLN do wykorzystania na rozmowy, SMS-y, MMS-y oraz internet.
1 PLN do wykorzystania na dowolne usługi.

Oferta promocyjna z niską ceną - likwidacja starych zapasów magazynowych.
Starter z tej oferty może mieć krótką ważność terminu dopuszczalnej aktywacji numeru.

Starter należy aktywować najpóźniej w ciągu 7 dni, licząc od dnia otrzymania przesyłki.
Gwarancja na zdatność numeru do aktywacji udzielana jest wyłącznie na okres 7 dni.
Niemożność aktywacji numeru w okresie gwarancji oznacza zwrot ceny zakupu i wysyłki.
Przed zakupem wykonaj połączenie testowe na numer tel., który chcesz kupić.

Jeśli usłyszysz w słuchawce komunikat rozpoczynający się od słów:
»Przepraszamy, wybrany abonent jest w tym momencie nieosiągalny, prosimy...«
oznacza to, iż na teraz, numer po zarejestrowaniu wciąż nadaje się jeszcze do aktywacji.

Jeśli usłyszysz inny komunikat, to nie kupuj tego numeru - powiadom mnie, jeśli możesz.

Typ karty: standardowa karta SIM z możliwością wyłamania do micro SIM.

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Nie spodobał Ci się ten numer tel.?
Kliknij Tutaj , aby zobaczyć pełną ofertę numerów Plush na Kartę.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Chcesz kupić kartę SIM dedykowaną do tanich połączeń internetowych?
Niskobudżetowy internet - Kliknij Tutaj .
-----------------------------------------------------------------------------------------------
e-mail: b.art@teichner.pl
tel.: 600-612-000 | GG: 840000
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 6,90 zł

Lokalizacja: małopolska, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
10,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
6,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
5 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie
pierwsza sztuka
20,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3-4 dni robocze
Dodatkowe informacje

W przypadku zakupu kilku przedmiotów na więcej niż jednej aukcji, łączny koszt dostawy równy będzie najwyższej cenie wysyłki z pojedynczej oferty.

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

B.ART Paweł Teichner
Wola Skrzydlańska 100
34-625 Skrzydlna
Dodatkowe informacje

  

  1. Procedura związana z reklamacją zakupionego przedmiotu lub usługi zgodna będzie z obowiązującym prawem polskim i międzynarodowym.
     
  2. W przypadku zakupu telefonicznej karty SIM pre-paid, sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za jakość świadczonych usług telekomunikacyjnych przez operatora telekomunikacyjnego. Problemy związane z działaniem usług na karcie SIM zgłaszać należy właściwemu operatorowi w przewidzianej przez tego operatora procedurze reklamacyjnej.
     
  3. Nie podlega reklamacji telefoniczna karta SIM pre-paid, na której operator wycofał usługę lub zmienił warunki usługi, w sytuacji, jeśli w opisie oferty zawarta była informacja, iż usługa może zostać przez operatora odwołana w oznaczonym lub nieoznaczonym terminie. Jeśli w ofercie zastrzeżona została możliwość odwołania przez operatora usługi w nieoznaczonym terminie, sprzedający gwarantuje co najwyżej, że dana usługa obowiązuje i jest aktualna w momencie dokonania zakupu karty SIM.  
     
  4. Jeśli usługa została odwołana lub jej warunki zostały zmienione przez operatora, a sprzedający zawarł w opisie oferty zastrzeżenie o możliwości zaistnienia takiej sytuacji, wówczas kupującemu nie przysługuje zwrot nakładów poczynionych w celu użytkowania / obsługi karty SIM (dot. zwłaszcza wydatków poczynionych na zakup doładowań telefonicznych).
     
  5. Nie podlega reklamacji niezdatna do aktywacji telefoniczna karta SIM pre-paid, jeśli ze względu na przyczynę niezdatności takiej karty do aktywacji, zgłoszona została reklamacja, lecz zgłoszenie reklamacji nastąpiło po upływie podanego przez sprzedającego w opisie oferty dopuszczalnego terminu aktywacji oferowanej karty SIM.
     
  6. W odniesieniu do starterów telefonicznych (karta SIM), sprzedawanych jako startery z określonym numerem telefonu, np. tzw. złote numery, sprzedający dołoży wszelkich starań, aby opis oferty był staranny, tj. zwłaszcza, aby numer telefonu podany był bezbłędnie, a oferowany starter nadawał się do użycia po zakupie, tj. aby karta SIM logowała się do sieci. Ze względu na ilość oferowanych do sprzedaży numerów tel., sprzedający nie może dać pełnej gwarancji, iż opis oferty jest bezbłędny. Ponadto z przyczyn niezależnych od sprzedającego, sporadycznie może zdarzyć się, iż zakupiony numer telefonu (starter) będzie nieaktywny, zarejestrowany lub uszkodzony fizycznie. W przypadku wystąpienia którejś z powyższych okoliczności umowę uważa się za niezawartą, a kupujący zostanie poinformowany o tym fakcie w terminie maksymalnie do trzech dni roboczych, licząc od dnia zakupu. Należność za zakupiony numer telefonu (starter), którego sprzedaż okaże się niemożliwa z przyczyn losowych, zostanie zwrócona natychmiast przelewem na wskazane przez kupującego konto bankowe. Niemożność wywiązania się z umowy przez sprzedającego w okolicznościach podanych powyżej, nie może być dla kupującego podstawą dochodzenia odszkodowania.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

B.ART Paweł Teichner
Wola Skrzydlańska 100
34-625 Skrzydlna

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  1. Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  2. Konsument ma 14 dni (licząc od dnia otrzymania przedmiotu) na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  3. Procedurze zwrotów podlegać mogą wyłącznie przedmioty nieużywane.
  4. Konsument zobowiązany jest przesłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed odesłaniem zakupionego przedmiotu.
  5. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zostać wysłane elektronicznie (e-mail: b.art@teichner.pl) lub listem poleconym.
  6. Zwrot zakupionego przez konsumenta przedmiotu powinien nastąpić niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni, licząc od dnia przesłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  7. Sprzedawca zwraca zapłaconą przez konsumenta cenę w ciągu 14 dni, licząc od dnia otrzymania przedmiotu o którym mowa pkt. poprzedzającym.
  8. Produkty lub usługi, których dostawa realizowana jest drogą elektroniczną (np. klucze dostępu do serwisów hostingowych, edukacyjnych, multimedialnych, albo doładowania telefoniczne itp.) nie podlegają procedurze zwrotów.
  9. Przedmioty zawierające dane poufne (np. startery telefoniczne sprzedawane wraz z ramką, na której wytłoczony jest kod PIN/PUK) podlegać będą procedurze zwrotu tylko wówczas, gdy po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy konsument odeśle zakupiony przedmiot w nierozpieczętowanej, tej samej kopercie, w której otrzymał zamówiony przedmiot. Jeśli przedmiot zawierający dane poufne sprzedawany jest w oryginalnym opakowaniu (kartonik), wówczas zwrot jest możliwy nawet po otworzeniu koperty, lecz pod warunkiem, że kartonik stanowiący opakowanie przedmiotu nie zostanie naruszony. W przypadku, jeśli w opisie oferty brak jest informacji o sprzedaży przedmiotu bez oryginalnego opakowania, obowiązuje domniemanie, że przedmiot sprzedawany jest wraz z takim opakowaniem (kartonikiem).
  10. Po dokonaniu zwrotu zakupionego przedmiotu, umowa uważana jest za niezawartą, jednak konsument ponosi odpowiedzialność za ewentualne zmniejszenie wartości rzeczy, jeśli nastąpiło ono wskutek korzystania z rzeczy w sposób więcej niż tylko potrzebny do stwierdzenia charakteru, cech lub funkcji przedmiotu.

O sprzedającym
SztukaBiznesu
99,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

1309

 

2

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • +48 600 612 000
poniedziałek - piątek
10:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

  1. Sprzedaż prowadzona jest wyłącznie wysyłkowo - odbiór osobisty zakupionych przedmiotów nie jest możliwy.
  2. Dodatkowa informacja o numerze przesyłki po jej nadaniu standardowo nie jest wysyłana do kupującego, jednak zostanie ona udzielona, jeśli kupujący wystąpi z odpowiednim zapytaniem w tej materii.
  3. Dostawa za pośrednictwem Poczty Polskiej odbywać się będzie w wariancie przesyłki poleconej ekonomicznej lub przesyłki poleconej priorytetowej. Realizacja zamówienia (nadanie przesyłki) następuje najpóźniej w przeciągu 2 dni roboczych od otrzymania potwierdzenia wpłaty z PayU lub otrzymania wpłaty na rachunek bankowy. Poczta zazwyczaj doręcza przesyłki w terminie 3 - 5 dni, licząc od dnia nadania - listy polecone ekonomiczne, oraz 1 - 2 dni, licząc od dnia nadania - listy polecone priorytetowe. Sporadycznie zdarza się, że z winy poczty, doręczenie listu poleconego ekonomicznego przedłuża się nawet do 7 - 14 dni. Wybór dostawy w wariancie przesyłki nierejestrowanej (list zwykły ekonomiczny, list zwykły priorytetowy) oznacza dla kupującego akceptację zasady, iż przesyłka zagubiona lub źle doręczona nie może podlegać reklamacji z powodu, iż poczta nie wydaje potwierdzeń nadania dla tego typu listów - list nierejestrowany ginie na ryzyko kupującego.
  4. W uzasadnionych przypadkach sprzedający zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w formie przesyłki za zaliczeniem pocztowym (przesyłka za pobraniem). Kupujący zostanie niezwłocznie poinformowany o przyczynach niezrealizowania zamówienia w formie przesyłki za zaliczeniem pocztowym oraz o dostępnych, alternatywnych opcjach dostawy. Odmowa realizacji zamówienia w formie przesyłki za pobraniem może nastąpić zwłaszcza w przypadku nienawiązania kontaktu z kupującym, braku odpowiedzi na zapytanie o potwierdzenie zakupu, niepełnych lub fałszywych danych kupującego, negatywnych opinii na temat kupującego, zakupu z niezarejestrowanego lub niezweryfikowanego konta, zakupu zbyt dużej ilości przedmiotów, itp.
  5. Wybierając opcję dostawy za zaliczeniem pocztowym (przesyłka za pobraniem), kupujący zobowiązuje się odebrać taką przesyłkę i zapłacić ustaloną cenę zakupu, powiększoną o koszt dostawy. Brak odbioru przesyłki za zaliczeniem pocztowym będzie co do zasady, (o ile w danym wypadku nie występują prawne lub umowne okoliczności zezwalające kupującemu na rezygnację z zakupu) traktowane jako działanie na szkodę sprzedającego, a kupujący w takiej sytuacji zostanie wezwany do zwrotu słusznych kosztów obsługi przesyłki. Sprzedający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z sądowym powództwem odszkodowawczym przeciwko kupującemu, w sytuacji gdy kupujący odmówi pokrycia kosztów obsługi zamówionej przez siebie, lecz nieodebranej przesyłki za zaliczeniem pocztowym.