6) body długi rękaw kotka z kokardką r.68 (6910869059)

zakończona
9,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List ekonomiczny 7,50 zł
  • List priorytetowy 7,50 zł
  • List polecony ekonomiczny 8,50 zł
  • lokalizacja: Łódź
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • bohater: inny
  • płeć: dziewczynki
  • dostawa z Polski: tak
  • marka: Inna marka
  • rozmiar: 68 [см]
  • wiek dziecka: 3 m +
  • certyfikaty, opinie, atesty: bezpieczny dla dziecka
  • kolor: biel, czerń, odcienie brązu i beżu, odcienie fioletu, odcienie niebieskiego, odcienie pomarańczowego, odcienie szarości i srebra, odcienie zieleni, odcienie żółtego i złota, wielokolorowy, odcienie czerwieni, odcienie różu

Body na długi rękawek

Kotka z opaską :)

Body - zapinane na napki na górze oraz w kroczku


Skład 100% bawełna

Na tej aukcji kolor - koral


zestaw nowy z metkami !!!

rozmiar 68 ( 3 - 6 msc )



Kontakt

SARMAR

Bratysławska 23 lok 120

94-040 Łódź

NIP:7272797252

REGON:362350596

Telefon+48 507-636-658

email:

sarmar.office@gmail.­com

Płatność

Dane do wpłaty

numer konta:

51 1050 1461 1000 0092 1566 1712

Wysyłka

Przesyłki wysyłamy

w ciągu 24 godzin

w ciągu 1-2 dni roboczych

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 51 1050 1461 1000 0092 1566 1712
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List ekonomiczny 7,50 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
List polecony priorytetowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
List polecony ekonomiczny 8,50 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
List priorytetowy 7,50 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Sarmar Sp. z o.o.
ul. Bratysławska 23/120
94-040 Łódź
NIP: 7272797252
REGON: 362350596
KRS: 0000573313

kontakt

  • 507-636-658
    czynne od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Sarmar Sp. z o.o.
ul. Bratysławska 23/120
94-040 Łódź
 
PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY Kupujący ma 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Termin ten liczy się od dnia odebrania przesyłki przez kupującego. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres sarmar.office@gmail.com Oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy. [DANE SPRZEDAJĄCEGO] Ja niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy Numer oferty Data zawarcia umowy Data odbioru Imię i nazwisko Login Allegro Nr.konta Adres Data Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie przesłać konsumentowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.Zrobi to mailowo na adres kupującego,a jeśli adres nie będzie znany,pisemnie na adres zamieszkania kupującego podany do wysyłki towaru Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia. KOSZT ZWROTU RZECZY W PRZYPADKU ODSTĄPIENIA OD UMOWY JEŻELI KUPUJĄCY WYBIERA DOSTAWĘ PRZEZ IN POST ZWROT MA WTEDY ZAGWARANTOWANY GRATIS Zwrot środków przez Sprzedającego powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania oświadczenia. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚĆ za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. BRAK ODSTĄPIENIA OD UMOWY Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) O świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) W której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) W której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) W której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) W której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) W której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) O dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) Zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) O świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) O dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy

reklamacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem Sarmar Sp. z o.o. 94-040 Łódź ul. Bratysławska 23/120 tel. 507-636-658 . Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 2. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. pozostałe informacje