5x Dulin do Canon IP3600 IP4600 MP620 MP630 CHIP (5718153021)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
22,99 zł
z 925 sztuk
Dostawa
  • List polecony priorytetowy 9,90 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 15,75 zł
  • Niemcy 15,75 zł
  • lokalizacja: Zgorzelec, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • regeneracja: nieregenerowany
  • kolor: zestaw

opis

Akcesoria GSM :: FOTO :: RTV :: PC :: inne :: O mnie :: allegro@adko.pl ::
5x Dulin do Canon IP3600 IP4600 MP620 MP630 CHIP



Zdiecie moze odbiegac od rzeczywistego wygladu towaru

Nowy kompatybilny zestaw kartridzy do Canon marki Dulin z CHIP-em ! Kartridze wystarczy zainstalowac bez koniecznosci wymiany chipa (zachowuje sie jak oryginal!) Wspolpracuje z : PIXMA iP3600, iP4600, IP4700, MP540, MP545, MP550, MP560, MP620, MP630, MP860, MP970, MP980, MP990 etc. Zestaw sklada sie z : PGI-520 BK + CLI-521 BK + CLI-521 CY + CLI-521 MA + CLI-521 YE - Wysoka jakosc, nieodbiegajaca od oryginalu - 100% dopasowanie produktu - Wysoka pojemnosc (high capacity) - Niska cena dzieki bezposredniej wspolpracy z producentem

» Zapoznaj sie z zasadami przed licytacja na stronie
O mnie
» Oszczedz koszty wysylki i odwiedz inne moje aukcje
» Dodaj mnie do ulubionych sprzedawców

Zakupy prosimy finalizowac bezposrednio w systemie Allegro, podajac adres wysylki, forme platnosci czy zmiany ilosci artykulow itp.


» Przelew na konto +9,90 PLN
» Za wysylke placisz tylko raz - niezaleznie od ilosci artykulów
» Wszystkie paczki badz listy wysylamy przez Poczte Polska
» Odbiór osobisty, ze wzgledów technicznych jest tymczasowo niemozliwy

Wszystkie produkty objete sa 24 miesieczna gwarancja* - wyjatki stanowia aukcje z gwarancja podana w opisie

Mail: allegro@adko.pl
Copyrights (C) 2017 Adam Adamczyk :: SVR Design

Zobacz nasze inne aukcje, za wysylke placisz tylko raz!

www.adko.pl prezentuje :
Dostawa i płatność
od 9,90 zł

Lokalizacja: Zgorzelec, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
9,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka
15,75 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3-4 dni robocze

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
15,75 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
Czechy
pierwsza sztuka
44,55 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
Irlandia
pierwsza sztuka
44,55 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
Słowacja
pierwsza sztuka
44,55 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
Szwecja
pierwsza sztuka
44,55 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
Holandia
pierwsza sztuka
44,55 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
Litwa
pierwsza sztuka
44,55 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
Norwegia
pierwsza sztuka
44,55 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
Włochy
pierwsza sztuka
44,55 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
Francja
pierwsza sztuka
44,55 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
Belgia
pierwsza sztuka
44,55 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
Dania
pierwsza sztuka
44,55 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
Hiszpania
pierwsza sztuka
44,55 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
Austria
pierwsza sztuka
44,55 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
Dodatkowe informacje

1. Wysylka POCZTA POLSKA - koszt wysylki to 9,90 PLN przy wplacie na konto 2. Koszt wysylki doliczany jest tylko RAZ (niezaleznie od ilosci zamawianych artykulow!) 3. Wszystkie wysylki sa ubezpieczone

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Adam Adamczyk
ul. Mila 7
59-900 Zgorzelec
Dodatkowe informacje

Odpowiedzialność za Towar i reklamacje§ 1 Odpowiedzialność za wady rzeczy 1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną (rękojmia1). 2. Wada fizyczna2 polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli: 1) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub z przeznaczenia; 2) nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór; 3) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; 4) została kupującemu wydana w stanie niezupełnym. 3. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego Towaru Klientowi. Termin ten biegnie na nowo w razie wymiany produktu. 4. W razie niezgodności towaru z umową Klient najpóźniej w terminie roku od dnia stwierdzenia tej niezgodności jest zobowiązany wysłać zawiadomienie (oświadczenie) o stwierdzonej niezgodności na adres Sprzedawcy, wskazany w Rozdziale 1 § 1 Regulaminu. Dla zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia (oświadczenia) przed jego upływem. Klient zobowiązany jest sporządzić na piśmie opis stwierdzonej niezgodności Towaru z umową oraz wskazać zakres roszczenia (patrz pkt 5). 5. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może: a) żądać wymiany rzeczy na wolną od wad, b) żądać usunięcia wady, c) żądać obniżenia ceny3, d) odstąpić od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie4. 6. Sprzedawca jest obowiązany – na swój koszt – wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Przyjmuje się, iż termin ten wynosi do 14 dni. 5. W przypadku stwierdzenia wad lub niezgodności Towaru z umową Klient może złożyć reklamację lub wysłać na koszt Sprzedawcy5 reklamowany Towar na adres: Adam Adamczyk ul. Mila 7 59-900 Zgorzelec. 6. Klient odsyłający reklamowany Towar do Sprzedawcy jest zobowiązany do załączenia pisemnego oświadczenia zawierającego następujące dane: dane reklamującego – imię i nazwisko, dokładny adres zamieszkania oraz adres e-mail, datę nabycia Towaru, nazwę Towaru, cenę nabycia, dokładnie opisaną wadę oraz okoliczności jej powstania, żądania reklamującego. Składając reklamację, Klient zobowiązany jest również do załączenia dowodu sprzedaży – najlepiej oryginału lub kopii faktury VAT lub innego niebudzącego wątpliwości dowodu zakupu. Gotowy formularz reklamacyjny stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu (http://www.adko.pl/Regulamin/reklamacja.pdf) 7. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z procedurą składania reklamacji Klient może uzyskać wskazówki, dzwoniąc pod numer telefonu 75 613 99 40 (koszt połączenia jak za połączenia lokalne). 1 Por. art. 5561 k.c. – 5563 k.c. 2 Przykłady wad fizycznych: klient zakupił zegarek według zapewnienia sprzedawcy wodoodporny, jednak po zanurzeniu zegarka w wodzie jego mechanizm przestał działać; w opakowaniu zbiorczym brakuje kilku części, które zostały wymienione w treści umowy lub na opakowaniu jako elementy sprzedawanego zestawu; naczynie, według opisu przeznaczone do użytkowania na płycie indukcyjnej, nie spełnia swojej funkcji; towar uległ uszkodzeniu podczas montażu/składania według instrukcji dołączonej przez sprzedawcę lub producenta; wybrany model towaru nie jest kompatybilny z innymi urządzeniami pomimo zapewnień sprzedawcy. 3 Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostają do wartości rzeczy bez wady – art. 560 § 3 k.c. 4 Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady – art. 560 k.c. 5 Por. art. 5612 k.c. § 1. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie – do miejsca, w którym rzecz została wydana kupującemu. § 2. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez kupującego byłoby nadmiernie utrudnione, kupujący obowiązany jest udostępnić rzecz sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje. § 3. Przepisy § 1 i 2 stosuje się do zwrotu rzeczy w razie odstąpienia od umowy i wymiany rzeczy na wolną od wad.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Adam Adamczyk
ul. Mila 7
59-900 Zgorzelec-Lagow

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Odstapienie od umowy Odstąpienie od umowy konsumenta 1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. poz. 827) Klient będący konsumentem, który zakupił towar na odległość – za pośrednictwem sklepu internetowego – ma prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyn w terminie 14 dni (do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem). 2. Zwracany Towar nie może nosić śladów korzystania poza koniecznymi do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru (Por. art. 34 § 4 ustawy o prawach konsument). 3. Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy, który stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu, jest dostarczany wraz z Towarem Link do dokumentu : http://www.adko.pl/Regulamin/formularz.pdf 4. Oświadczenie o odstąpieniu należy złożyć: a) listem poleconym na adres Sprzedawcy, wskazany w Rozdziale 1 § 1 Regulaminu. b) w postaci elektronicznej i wysłać Sprzedawcy na adres poczty elektronicznej wskazany w Rozdziale 1 § 1 Regulaminu (Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Klientowi e-mailem potwierdzenie przyjęcia oświadczenia). 5. Odstępując od umowy, Klient jest zobowiązany załączyć dowód sprzedaży – najlepiej oryginał lub kopię faktury VAT lub inny niebudzący wątpliwości dowód zakupu. 6. Konsument ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy – na swój koszt – niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy (do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem). 7. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia (Sprzedawca zwraca najtańszy oferowany w Sklepie koszt dostarczenia Towaru). 8. Jeżeli Klient wraz z oświadczeniem o odstąpieniu nie odesłał Towaru, Sprzedawca wstrzymuje się do zwrotu dokonanych przez Klienta płatności do dnia otrzymania Towaru. 9. Klient może przesłać zwracany Towar na swój koszt na adres: Adam Adamczyk ul. Mila 7 59-900 Zgorzelec lub Adam Adamczyk Am Klinikum 7 D-02828 Goerlitz (Niemcy) 10. Prosimy o odsyłanie Towaru w miarę możliwości w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu. 11. Zwrot należności nastąpi w takiej formie, w jakiej dokonywany był zakup: konto bankowe lub na kartę, a w przypadku zakupu za pobraniem – na wskazane przez Klienta konto. 12. Przesyłki ze zwracanym Towarem nadane za pobraniem lub na koszt odbiorcy (Sprzedawcy) nie będą przyjmowane. 13. Kupującemu nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy w przypadku towaru w postaci nagrań dźwiękowych lub wizualnych albo programów komputerowych dostarczonych w zapieczętowanym opakowaniu, jeśli opakowanie to zostało otwarte po dostarczeniu.

O sprzedającym
adko
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

593

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

Pozostałe informacje

Kontakt Podmiot odpowiedzialny prawnie : Firma ADKO Am Klinikum 7 D-02828 Goerlitz NIP 207/200/00270 VAT-ID DE206250230 Tel. +48 75 613 99 40 Tel. +49-3581-7613-10 Fax. +49-3581-7613-29 Mail allegro@adko.pl Finalizacja zakupu Finalizacje prosimy dokonac bezposrednio w formularzu Allegro. Tam prosze wybrac forme platnosci i adres wysylki. Faktury VAT wystawiamy tylko w EUR (FV wysylamy na zyczenie kupujacego) Prosimy o kontakt przed licytacja! Platnosci i wysylki Wszystkie towary wysylamy paczkami jak i listami poleconymi po wplacie na konto (do godz. 11.00 w dni robocze) lub po otrzymaniu potwierdzenia o wysylce za pobraniem pocztowym (do godz. 14.00 w dni robocze). Wysylka odbywa sie od poniedzialku do piatku (Poczta Polska UP Zgorzelec 1) - realizacja zamowien w nastepnym dniu roboczym Nie odpwiadamy za termin dostawy paczki badz listu przez Poczte Polska Dastarczenie na nastepny dzien jest wartoscia statystyczna (ca.90%) Dostawe na konkretny termin prosimy ustalic przed licytacja Ze wzgledu na charakter sprzedazy, odbior osobisty jest tymczasowo niemozliwy
email: allegro@adko.pl Konto 66 1910 1048 2405 0109 1719 0001
telefon: +48 75 613 99 40 Adres korespondencyjny Adam Adamczyk ul. Mila 7 59-900 Zgorzelec-Logow