509 000 789 (6482751409)

10 dni do końca
cena kup teraz
40,00 zł
Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy 7,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 18,00 zł
  • lokalizacja: Otwock
602 200 400

77COM@77COM.PL

Na wpłaty czekamy do 7 dni.
Przyjmujemy je poprzez

„PayU Allegro” lub bezpośrednio na nasze konto w:

NR KONTA:

46 1140 2004 0000 3102 3678 0463

Wszystkie przesyłki pakowane są w bezpieczne koperty bąbelkowe, nadawane u operatora:

jako POLECONY PRIORYTET.

"Za pobraniem" wysyłamy tylko użytkownikom z minimum 20 pozytywnymi komentarzami.

Na przedmioty zakupione na naszych aukcjach wystawiamy FAKTURY VAT.

Więcej na stronie "O MNIE".



!!! SUPER NUMER !!!

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST

NOWY,NIEUŻYWANY,AKTYWNY

NUMER TELEFONU:

W ZESTAWIE STARTOWYM ORANGE

ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ PRZENIESIENIA NUMERU DO INNEJ SIECI

WYSTAWIAMY FAKTURY VAT





wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony priorytetowy 7,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Sprzedawca – 77COM Przemysław Strenger z siedzibą: 03-982 Warszawa, ul. Bora-Komorowskiego 39/123, NIP: 113-197-58-43, REGON: 142835476 wpisany do rejestru ewidencji działalności gospodarczej przez Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy.

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: 77com@77com.pl . Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres 77COM Przemysław Strenger, ul. Bora-Komorowskiego 39/123, 03-982 Warszawa. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): 77COM Przemysław Strenger, ul. Bora-Komorowskiego 39/123, 03-982 Warszawa. Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem 77com@77com.pl , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: 77COM Przemysław Strenger, ul. Bora-Komorowskiego 39/123,03-982 Warszawa. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: Imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

Postanowienia końcowe. *Zgodnie z przyjętą ustawą antyterrorystyczną, korzystanie z zakupionych od dnia 25.07.2016r.,niezarejestrowanych i nieaktywnych numerów telefonicznych jest możliwe dopiero po dopełnieniu tej czynności u danego operatora.* Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta będącego konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.