50 SZT BACK CASE ULTRA SLIM SONY XPERIA E4 DYMIONY (6541335104)

zakończona
1,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy

50 SZT BACK CASE ULTRA SLIM SONY XPERIA E4 DYMIONY

UWAGA!!!!!

KOSZT PRZESYŁKI WYLICZONY JEST TYLKO DLA TEJ AUKCJI

JEŻELI ZOSTANIE WYLICYTOWANY WIĘCEJ NIŻ JEDEN ZESTAW-KOSZTY WYSYŁKI SUMUJĄ SIĘ

( 3 WYGRANE AUKCJE- 3x20 = 60 PL- KOSZT WYSYŁKI DLA 3 WYGRANYCH AUKCJI)

Oferujemy Państwu 50 SZT BACK CASE ULTRA SLIM SONY XPERIA E4 DYMIONY.

Towar jest fabrycznie nowy, zapakowany w folię.

Licytacja rozpoczyna się od złotówki bez ceny minimalnej.

Ultra cienka nakładka kolor dymiony

0,3 mm grubości

Chroni przed uszkodzeniami i zadrapaniami.

Wykonane z wysokiej jakości tworzywa sztucznego.

Etui jest przyjemne w dotyku i się nie brudzi.

Posiada wszystkie potrzebne wycięcia na aparat, słuchawki, a także wejścia na kabel co nie ogranicza funkcjonalności telefonu.

Back posiada od wewnętrznej strony mikroskopijne wypustki, które zapobiegają poceniu się telefonu.

Zapewnia całkowity dostęp do ekranu i przycisków bocznych.

Nakładka idealnie chroni przed zarysowaniem,

jest tak cienka, że nie zmienia gabarytów telefonu.



TYLKO U NAS, TOWAR WYSOKIEJ JAKOŚCI, WART SWEJ CENY!!!

SPRAWDŹ NAS!!!

Dokonując wpłaty możesz wybrać jeden z 3 numerów kont:
Raiffeisen 95 1750 0009 0000 0000 2008 5727
PKOBP 81 1020 2674 0000 2202 0055 0780
Mbank 29 1140 2004 0000 3602 3116 5097

Realizujemy zamówienia w ciągu 24 h od zaksięgowania wpłaty.

PACZKI WYSYŁAMY FIRMĄ KURIERSKĄ DPD

Informacje
  • Wszystkie zamówienia realizujemy w ciągu 24 godz. od zaksięgowania wpłaty
  • Możliwość wystawienia faktury VAT

Odbiór osobisty w naszym punkcie

Poniedziałek - Piątek
9:00 - 18:00

Smoleńskiego 3
Warszawa

4 formy płatności do wyboru
PayU - Płacę z Allegro
Szybko, łatwo i bezpiecznie
Przelew na rachunek PKO BP
81 1020 2674 0000 2202 0055 0780
Przelew na rachunek Raiffeisen
95 1750 0009 0000 0000 2008 5727
Przelew na rachunek mBank
29 1140 2004 0000 3602 3116 5097
Masz pytanie?
Pisz:
gsmokallegro@gsmok.p­l

Dzwoń:

22 257 05 05
883 084 100

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Raiffeisen Bank Polska S.A. w Warszawie 95 1750 0009 0000 0000 2008 5727
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
użytkownik
cena
S...s
1,00 zł czwartek 13 października, 15:52:13

dane sprzedawcy

kontakt

  • 22 257 05 05
    Dział obsługi klienta czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 18:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
darmowy zwrot
 
W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących procedury zwrotu, należy skontaktować się z działem reklamacji czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00 telefon: 22 257 05 33 lub drogą elektroniczną na adres: reklamacje@gsmok.pl

reklamacje

1...Wszelkie reklamacje dotyczące wad Produktów należy zgłaszać Usługodawcy listownie wraz z reklamowanym Produktem na adres: Smoleńskiego 3 01-698 Warszawa z dopiskiem: „Reklamacja”. Kontakt w sprawie reklamacji: drogą elektroniczną na adres: reklamacje@gsmok.pl lub telefonicznie w dni robocze w godzinach: 9-17 pod numerem: 22 257 05 33 (koszt połączenia według taryfy operatora). 2...Reklamacja powinna zawierać co najmniej nazwę użytkownika, adres mailowy oraz zwięzłe przedstawienie problemu. Jeżeli informacje zawarte w reklamacji będą niewystarczające, Usługodawca niezwłocznie wystąpi o ich uzupełnienie. 3...Reklamacja dotycząca wady Produktu powinna zostać dołączona do zwracanego Produktu i powinna dodatkowo zawierać wskazanie numeru dokumentu sprzedaży oraz oczekiwania Klienta dotyczące sposobu realizacji zobowiązań. Zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.

pozostałe informacje

Przed dokonaniem zakupu prosimy o zapoznanie się z Regulaminem dostępnym w zakładce "O MNIE". W razie nurtujących kwestii zapraszamy do bezpośredniego kontaktu pod nr telefonu 22 257 05 05