-50% FOLIA SZKŁO HARTOWANE NA LCD SAMSUNG ACE 3 (6541855793)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
19,99 zł
z 6 sztuk
Dostawa
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost darmowa
  • Pocztex Kurier48 9,00 zł
Zakupy od 250 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: KOSZALIN, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis




Przedmiotem aukcji jest :

FOLIA Z HARTOWANEGO SZKŁA NA:

Samsung Galaxy Ace 3 S7270

OFERTA WYPRZEDAŻOWA !!!

NA DOLE AUKCJI INSTRUKCJA MONTAŻU SZKŁA

kod : 70412

Opis:

- SZKŁO HARTOWANE 9H

- BARDZO CIENKIE 0,3mm

- SZKŁO JEST ODPORNE NA ZARYSOWANIA OSTRYMI NARZĘDZIAMI

- WIĘKSZA ODPORNOŚĆ NA PĘKANIE NIŻ W INNYCH SZKŁACH HARTOWANYCH

- TA WIELOWARSTWOWA STRUKTURA ZWIĘKSZA ODPORNOŚĆ NA PĘKANIE

PODOBNIE JAK W SZYBACH ANTYWŁAMANIOWYCH

- ŁATWIEJSZE USUWANIE ŚLADÓW PALCÓW Z POWIERZCHNI EKRANU

- KRYSTALICZNIE PRZEŹROCZYSTE

- PRZYSTOSOWANE DLA WYŚWIETLACZY DOTYKOWYCH

- PERFEKCYJNIE ODWZOROWUJE KOLORY

- POPRAWIA JAKOŚĆ I KONTRAST OBRAZU



Wszystkie prawa zastrze%u017Cone.
Kopiowanie, przetwarzanie oraz rozpowszechnianie materia%u0142ów prezentowanych w aukcji bez zgody autora jest zabronione i stanowi naruszenie podstawy prawnej:
Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170
Dostawa i płatność
od 7,20 zł

Lokalizacja: KOSZALIN, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u okazja-gsm za co najmniej 250,00 zł.

Darmowa dostawa na 18. urodziny Allegro

Wybierz Paczkomat, a podczas zakupu dostaniesz kupon na darmową dostawę.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro MiniPaczka InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
7,20 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
11,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
9,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3 dni robocze

Punkty odbioru

LEO
Bohaterów Warszawy 2A
75-211 KOSZALIN
woj. zachodniopomorskie
email: okazja-gsm@aktel.pl
tel.: 662662394

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
6 miesięcy

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

6 miesięcy
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

AK-TEL Przemysław Kułak
Bohaterów Warszawy 2a
75-211 Koszalin
Dodatkowe informacje

  Zasady postępowania reklamacyjnego z tytułu gwarancji uregulowane są w szczególności w art. 577-581 Kodeksu cywilnego oraz w dokumencie gwarancyjnym Gwaranta. W przypadku reklamacji z tytułu gwarancji, sklep wyłącznie pośredniczy w przekazaniu sprzętu objętego reklamacją między Klientem i autoryzowanym punktem serwisowym Gwaranta i nie ponosi odpowiedzialności za sposób i skutki realizacji reklamacji gwarancyjnej. 

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Leo Przemysław Kułak
Bohaterów Warszawy 2a
75-360 Koszalin

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
O sprzedającym
okazja-gsm
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

2021

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 662-662-394
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Kontakt 

1. INFORMACJE OGÓLNE 


1.1 Aukcje użytkownika „okazja-gsm” działającego w ramach serwisu aukcyjnego www.allegro.pl, prowadzone są przez Arkadiusza Klimczak prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą AK-TEL Arkadiusz Klimczak z siedzibą w Koszalinie 75-211, ul. Boh. Warszawy 2A, wpisaną do ewidencji działalności Gospodarczej Prezydenta Miasta Koszalina (nr ew. 913), NIP numer: 691-174-50-50, Regon numer: 390694411, e-mail: okazja-gsm@aktel.pl, tel.: 662 662 394 

1.2. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem sieci Internet. 


1.3. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta. 


2. REALIZACJA ZAMÓWIENIA I WYSYŁKA 


2.1. Po wygraniu aukcji Kupujący otrzyma automatyczną wiadomość zawierającą wszelkie niezbędne informacje do sfinansowania zakupu. Sprzedający zwraca się z prośbą o rozważny zakup, ponieważ nie odwołuje swoich ofert. Jeżeli w przeciągu 24 h Kupujący nie otrzyma żadnej informacji potwierdzającej realizację zakupu, powinien skontaktować się ze Sprzedającym. 


2.2. Nie podanie wszystkich niezbędnych informacji znacząco wydłuży czas dostawy. 2.3. Zmiany adresu należy dokonywać tylko w dniu zakupu. Zmiana w późniejszym czasie może nie być uwzględniona. 


2.4. W przypadku, gdy adres wysyłki ma być inny niż ten podany przy rejestracji konta w Allegro, Kupujący powinien niezwłocznie poinformować Sprzedającego drogą elektroniczną, wpisując w tytule wiadomości: „Zmiana adresu wysyłki”.


 2.5. W celu usprawnienia pracy Sprzedającego oraz skrócenia czasu wysyłki Kupujący powinien po zakupie towaru, w okienku „Wiadomość dla sprzedającego” podać model, kolor oraz inne istotne cechy produktu.


 2.6. Zamówiony towar wysyłany jest na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. Koszt dostawy podane są w każdej aukcji. Przy zakupie kilku przedmiotów, opłata za przesyłkę zostaje pobrana tylko raz.


 2.7. Preferowaną formą płatności jest przelew bankowy na konto Inteligo: Nr konta: 70 1020 5558 0000 8002 3108 1856  AK-TEL Arkadiusz Klimczak Koszalin 75-211, ul. Boh. Warszawy 2A 


2.8. W tytule przelewu należy podać nazwę użytkownika Allegro i numer aukcji. Wpłata winna być dokonana do 7 dni od daty złożenia oferty. Po upływie tego czasu zostaje wysłane przypomnienie o zawarciu transakcji. 


2.9. W przypadku braku reakcji Kupującego na przypomnienie uruchamiana jest procedura zwrotu prowizji. Proces ma na celu odzyskanie prowizji zapłaconej serwisowi Allegro za transakcję, która nie doszła do skutku z powodu rezygnacji Kupującego. 


2.10. Czas realizacji zamówienia wynosi odpowiednio: - towar zostaje wysłany w terminie do 3 dni roboczych od dnia zarejestrowania wpływu należnej kwoty na konto sklepu - Sprzedawca zastrzega prawo do wysłania towaru w terminie do 7 dni roboczych w wyniku nieprzewidzianych okoliczności 


2.11. Sprzedawca informuje, że zakupiony towar wysyła za pośrednictwem Poczty Polskiej do wartości 150 zł. 


2.12. Sprzedawca zobowiązuje się przekazać konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy na odległość na trwałym nośniku, najpóźniej w chwili dostarczenia towaru.


 2.13. W momencie „licytacji” lub opcji ”kup teraz” dochodzi do zawarcia umowy pomiędzy Sprzedającym a Kupującym. Przedmiotem umowy jest towar wymieniony w aukcji. Prawa i obowiązki stron wynikające z zawartej umowy uregulowane są w Ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964r. nr 16, poz. 93 ze zamianami) oraz w Ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz.827)


 2.14. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest w języku polskim zgodnie z prawem polskim oraz regulaminem Allegro. 


3. DANE OSOBOWE


3.1. Sprzedawca informuje, że dane osobowe podane na formularzu kupna/wysyłki w sklepie internetowym "AK-TEL” są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych. Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień oraz informowania o promocjach i w żadnym wypadku nie będą udostępniane osobom trzecim. Każdy klient naszego sklepu ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z naszej bazy danych. 


3.2. Dane osobowe otrzymane w ramach współpracy z serwisem Allegro są chronione i wykorzystywane wyłącznie w celu sfinalizowania danej transakcji. 


4. WYMIANA TOWARU


4.1. Sprzedawca umożliwia Kupującemu wymianę towaru. Dotyczy to wymiany towaru na inny model lub kolor. 


4.2. Wymiany towaru można dokonać w czasie 14 dni od dnia jego odbioru. 


4.3. Wszelkie koszty dodatkowych wysyłek dotyczących wymiany towaru pokrywa Kupujący. 


4.4. Wymieniany towar nie może nosić jakichkolwiek śladów użytkowania. 


5. ZWROT TOWARU 


5.1. Konsumenta ma prawo do odstąpienia od umowy. 


5.2. W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. 


5.3. Zwracany towar należy odesłać razem z dokumentem stwierdzającym zakup towaru.


 5.4. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 


5.4. Konsument powinien wybrać najtańszy zwykły sposób dostarczenia rzeczy oferowany przez Sprzedającego. Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.


 5.5. Prawo odstąpienia od umowy nie dotyczy towarów przygotowanych na podstawie specyfikacji Kupującego oraz towarów dostosowanych do indywidualnych potrzeb Kupującego. 


5.6. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania informacji dotyczącej odstąpienia od umowy. 


5.7. Zwrot płatności zostanie dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Kupującego w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. 


5.8. Odstąpić od umowy zawartej na Allegro można poprzez złożenie Sprzedającemu stosownego oświadczenie woli. Dokonać tego można w formie pisemnej bądź za pomocą poczty elektronicznej. 


5.8. Kupujący może skorzystać z podanego wzoru odstąpienia od umowy. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) – Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail] – Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*) – Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) – Imię i nazwisko konsumenta(-ów) – Adres konsumenta(-ów) – Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) – Data (*) Niepotrzebne skreślić. 


5.9. Sprzedający zobowiązuje się do niezwłocznego przesłania Konsumentowi na trwałym nośniku potwierdzenia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 

ADRES DO ZWROTU: 

AK-TEL Arkadiusz Klimczak 

Koszalin 75-211

ul. Boh. Warszawy 2A 


6. REKLAMACJE 


6.1. Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia zakupionego towaru bez wad.


6.2. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy za pomocą poczty elektronicznej lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, dowód sprzedaży (paragon fiskalny, faktura) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 


6.3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 


6.4. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 


6.5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.


6.6. Koszty związane z odesłaniem towaru Sprzedający zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. 


6.7. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.