5$ WYSPY MARSHALLA -KOSMOS CZŁOWIEK NA KSIĘŻYCU (6542194661)

zakończona
10,50 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy 8,00 zł
  • Przesyłka kurierska 18,00 zł
  • lokalizacja: INTERNET
  • czas wysyłki: do 4 dni
  • rok: 1989
Witam na mojej aukcji
PRZEDMIOTEM TEJ AUKCJI JEST PRZEPIĘKNA MONETA - 5 DOLLARS - WYSPY MARSHALLA 1989 - KOSMOS - MISJA APOLLO 11 - PIERWSZY CZŁOWIEK NA KSIĘŻYCU -MENNICZA - RZADKA
Stan monety bardzo dobry MENNICZY

Specyfikacja monety:
Moneta z WYSPY MARSHALLA 1989
Średnica - 39mm
Waga - 32g
Zapraszam do obejrzenia innych moich aukcji

Przesyłki monet mogą być łączone.
Przesyłki monet realizowane są minimum dwa razy w tygodniu w poniedziałki i środy.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • mBank 82114020040000310241997348
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 5 dni
List polecony priorytetowy 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 5 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
użytkownik
cena
T...0
10,50 zł piątek 14 października, 19:26:09
t...2
10,00 zł piątek 14 października, 19:21:44
F...L
6,99 zł piątek 14 października, 18:49:28
d...1
5,58 zł czwartek 13 października, 22:37:37
f...f
5,00 zł piątek 14 października, 06:20:08
w...a
1,50 zł wtorek 11 października, 12:19:21

dane sprzedawcy

Imię Dariusz Nazwisko Lisowski Numer NIP 8861075877 Numer REGON 890397420 Firma przedsiębiorcy DARIUSZ LISOWSKI

kontakt

  • 502441810
    Mozna dzwonić od 9.00 do 22.00. Najlepsze godziny do kontaktu 18.00-22.00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Dariusz Lisowski
Beskidzka 28
58-307 Wałbrzych
Polska
 
PROCEDURA ZWROTU 1. Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie. 2. Wyślij e-mail i poinformuj nas o chęci dokonania zwrotu 3. Poczekaj na email zwrotny, w którym prześlemy odpowiedni formularz 4. Wypełnij formularz zwrotu oraz dołącz do niego oryginał paragonu. Paragon jest podstawą zwrotu. Jeśli masz na paragonie więcej pozycji zachowaj dla siebie jego kserokopię wysyłając do nas jego oryginał. W przypadku faktury wystarczy wpisanie w formularzu numeru faktury. 5. Odeślij na wyżej podany adres i na własny koszt dobrze zapakowany przedmiot wraz z wypełnionym formularzem i paragonem (nie przyjmujemy paczek wysłanych na koszt adresata ani za pobraniem) 6. Po otrzymaniu przesyłki i jej weryfikacji dokonamy zwrotu wcześniej otrzymanej kwoty w ciągu 2 dni roboczych. Jeśli zwrot towaru będzie wynikiem naszego niedopatrzenia lub nie pokazanych na zdjęciach monet wad lub niewymienionych w opisie defektów towaru pokryjemy również koszty wysyłki zwrotnej, jednak do kwoty nie większej niż to wynika z naszego cennika wysyłek dla danego typu towaru.

reklamacje

Reklamację należy zgłaszać drogą e-mailową. W treści wiadomości należy podać powód reklamacji oraz załączyć niżej załączony druk/wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Reklamowany produkt z dołączonym formularzem reklamacji należy odesłać na adres firmy: DARIUSZ LISOWSKI ul. Beskidzka 28 58-307 Wałbrzych Loginem darklis na allegro posługuje się firma: Firma przedsiębiorcy DARIUSZ LISOWSKI Numer NIP 8861075877 Numer REGON 890397420 Tel. 502 441 810 e-mail: darklis@wp.pl Cechy świadczenia czyli zdjęcia oraz opis sprzedawanego przedmiotu są podane indywidualnie na każdej aukcji. Koszty zakupu, wraz z kosztami transportu oraz sposobem ich obliczania są podane indywidualnie na każdej aukcji. Zapłatę należy dokonać na numer konta bankowego podany na każdej aukcji lub poprzez system PayU. Na wpłatę czekam 14 dni od chwili zakupienia przedmiotu. Po tym czasie transakcja zostanie anulowana i wysłany zostanie formularz zwrotu prowizji. OPIS PROCEDURY REKLAMACJI: Sprzedający jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi w momencie gdy Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży. Kupujący może składać reklamację dotyczące zawartej umowy pod adresem darklis@wp.pl lub w formie pisemnej na adres firmy podany powyżej. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię i nazwisko , adres zamieszkania, adres e-mail oraz nick Kupującego z allegro - datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji - nazwę przedmiotu reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, numer aukcji - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację (powód zwrotu przedmiotu) - numer konta bankowego oraz dane osobiste na które ma zostać przelany ewentualny zwrot środków Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Kupujący odsyła reklamowany towar na swój koszt (opłata ta ostanie zwrócona Kupującemu po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji), na adres Sprzedającego, w stanie niezmienionym, czyli takim w jakim go otrzymał. Dodatkowo Kupujący zobowiązany jest dołączyć do przesyłki z reklamowanym towarem dowód zakupu. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź listownie na adres Kupującego. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwracany jest koszt odesłania oraz towaru lub towar zostaje wymieniony na inny, bez wad, według woli Kupującego z uwzględnieniem dostępności towaru po stronie Sprzedającego. PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (tylko konsument - czyli taki kupujący, któremu nie została wystawiona faktura) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności za zwracany towar. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: darklis@wp.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres siedziby firmy, zwracając towar w stanie niezmienionym, czyli takim w jakim go otrzymał. Dodatkowo Kupujący zobowiązany jest dołączyć do przesyłki ze zwracanym towarem dowód zakupu. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy - nie w przypadku reklamacji): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery]. Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data]. Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] Numer konta do zwrotu środków: [numer konta i dane posiadacza rachunku] W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Zgodnie z zaleceniami Federacji Konsumentów opłata za wysyłkę i koszty zwrotu przez Kupującego nie podlegają zwrotowi. KIEDY NIE MOŻNA ODSTĄPIĆ OD UMOWY: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro NIE przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - zawartej w drodze aukcji publicznej (w tym licytacji prowadzonej na aukcji allegro); - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej we Wrocławiu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych lub widocznych w ofercie sprzedaży (w tym także pokazanych niezależnie na załączonych fotografiach). Firma nie posiada sklepu stacjonarnego. Wszystkie transakcje realizowane są wysyłkowo.

pozostałe informacje

PŁATNOŚCI: 1. Do płatności realizowanych przez PayPal doliczam 5% (pobierana prowizja przez serwis PayPal). 2. Koszt przesyłki realizowanej za granicę jest kalkulowany indywidualnie, zależy od kraju wysyłki, wagi, typu nadania (list polecony, wartościowy, paczka itp.). ODBIÓR OSOBISTY 1. Możliwość przygotowania odbioru osobistego z siedzibie firmy lub innym miejscu po wcześniejszym uzgodnieniu. 2. Osoby zainteresowane takim odbiorem prosimy o informacje z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. Kontaktować się telefonicznie lub e'mail. TERMINY ROZLICZEŃ I WYSYŁKI 1. Na rozliczenie czekamy do 14 dni - zamówienia nie rozliczone w tym terminie zostaną anulowane i wystąpimy o zwrot prowizji do serwisu Allegro. 2. Rozliczone zamówienia wysyłamy w ciągu 4 dni roboczych. KUMULOWANIE ZAKUPÓW 1. Kumulujemy przedmioty zakupione w akcjach do 30 dni licząc od pierwszego zakupu 2. Osoby zainteresowane kumulowaniem przedmiotów do wspólnej wysyłki prosimy o opłacanie kupowanych przedmiotów na bieżąco po zakupie. Wpłat prosimy dokonywać w takim przypadku z pominięciem kosztów przesyłki oraz poinformować nas e-mailem o chęci kumulacji. SPRZEDAŻ KOMISOWA NA NASZYCH AUKCJACH W SERWISIE ALLEGRO Atrakcyjne numizmaty, lub kolekcje przyjmujemy do sprzedaży komisowej poprzez nasze aukcje Allegro. Dopełniamy wszelkich formalności i zapewnimy kompleksową obsługę sprzedaży - zapraszamy.