5.10.15. Spódnica dziewczęca 3Q3303 110 (6930871970)

cena kup teraz
31,50 zł
z 29 sztuk

Rozmiar:

Dostawa
  • Paczka pocztowa priorytetowa darmowa
  • Przesyłka kurierska darmowa
  • Przesyłka kurierska pobraniowa darmowa
Zakupy od 149 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • kolor: odcienie różu
  • wiek dziecka: 2 lata +
  • marka: 5.10.15.
  • płeć: dziewczynki
  • dostawa z Polski: tak
  • rozmiar: 110 [см]

opis

Spódnica dziewczęca 3Q3303

Urocza spódnica o sportowym kroju zachwyci każdą małą dziewczynkę – szczególnie taką, która lubi aktywną zabawę. Wyjątkowo dziewczęcy kolor różowego melanżu pasuje do wielu różnych bluzek, a dekoracyjne połyskujące szwy i wywinięcie u dołu dodają ubraniu jeszcze więcej atrakcyjności. Dwie duże przednie kieszenie przechowają niejeden dziecięcy drobiazg. Natomiast imitacja kieszonek z tyłu pełni przede wszystkim funkcję dekoracyjną. Miękka guma w pasie ułatwia samodzielne zakładanie spódnicy, a praktyczny sznurek pozwala idealnie dopasować jej szerokość do talii dziewczynki. To doskonały wybór na co dzień i na różne okazje!

Rozmiar 92 98 104 110 116 122 128
Długość całkowita (cm) 27,0 28,5 30,0 31,5 33,0 34,5 36,0
Szerokość w pasie (cm) 23,0 23,5 24,0 24,5 25,0 25,5 26,0
Producent: 5.10.15.
Skład surowcowy

65% Bawełna
35% Poliester

Rodzaj materiału Dzianina,
Kolor RÓŻOWY,
Kolekcja Jesień / Zima,
Długość Przed kolano,

Tabela rozmiarów

Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u 5.10.15. za co najmniej 149,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 1. Produkty oferowane w Sklepie mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania są wówczas podawane w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta i dołączonej do Produktu.
2. Na KOMEX ciąży prawny obowiązek dostarczenia Klientowi Produktów bez wad.
3. Jeżeli otrzymany przez Klienta Produkt jest wadliwy, Klient może skorzystać według swojego wyboru z uprawnień przysługujących w ramach gwarancji we wskazanych serwisach albo – niezależnie – z uprawnień przysługujących mu od KOMEX z tytułu rękojmi. Wykonywanie przez Klienta uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność KOMEX z tytułu rękojmi. Klient może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne Produktów niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.
4. Klient może również skorzystać z oferowanego przez KOMEX druku reklamacyjnego, który zostanie przesłany do Klienta w momencie wyrażenia przez niego chęci zgłoszenia roszczenia z tytułu rękojmi, jest to jednak fakultatywne.
5. KOMEX jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
6. Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może:
 złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że KOMEX niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada Produktu jest nieistotna;
 żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. KOMEX jest zobowiązany wymienić wadliwy Produkt na wolny od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
z zastrzeżeniami i na zasadach określonych we właściwych przepisach Kodeksu cywilnego.
7. Jeżeli Klientem jest konsument (rozumiany jako osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową – dalej również „Konsument’), może zamiast zaproponowanego przez KOMEX usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez KOMEX. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.
8. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na koszt KOMEX dostarczyć wadliwy Produkt na następujący adres: Arvato – Dział Zwrotów 5.10.15. ul. Kolejowa 150, 62 – 064 Plewiska. W przypadku Produktów Partnera, adres na który Klient powinien dostarczyć wadliwy Produkt zostanie wskazany na formularzu (dokumencie) załączonym do przesyłki zawierającej Produkty Partnera oraz każdorazowo wskazany przez KOMEX w przypadku zgłoszenia przez Klienta chęci wykonania uprawnienia z tytułu rękojmi w zakresie Produktów Partnera (np. za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta). Obowiązek dostarczenia wadliwego Produktu Klient może wykonać również według swojego wyboru poprzez dostarczenie go do wybranego Punktu Odbioru (nie dotyczy Produktów Partnera).
9. Jeżeli kupujący będący Konsumentem zażąda wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a KOMEX nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
10. KOMEX odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Produktu na wolny od wada przedawnia się z upływem roku licząc od dnia stwierdzenia wady, jednak w przypadku zakupu Produktu przez konsumenta – bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym. 

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

ARVATO – Dział Zwrotów 5.10.15.
ul. Kolejowa 150
62-064 Plewiska
Dodatkowe informacje

KOMEX S.A. (KOMEX) jest względem Ciebie odpowiedzialny, jeżeli zamówiony produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Jeżeli produkt ma wadę, możesz: - złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że KOMEX niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Ciebie wymieni wadliwy produkt na wolny od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość produktu z wadą pozostaje do wartości produktu bez wady. Niestety nie możesz odstąpić od umowy, jeżeli wada produktu jest nieistotna; - żądać wymiany produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. KOMEX jest zobowiązany wymienić wadliwy produkt na wolny od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Ciebie z zastrzeżeniami i na zasadach określonych we właściwych przepisach Kodeksu cywilnego. Jeżeli jesteś konsumentem, możesz zamiast zaproponowanego przez KOMEX usunięcia wady żądać wymiany produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Ciebie jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez KOMEX. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Ciebie inny sposób zaspokojenia. W ramach reklamacji towaru jesteś zobowiązany na koszt KOMEX dostarczyć wadliwy produkt na następujący adres: Arvato - Dział Zwrotów 5.10.5. ul. Kolejowa 150, 62-064 Plewiska. W takim wypadku masz możliwość skorzystania z kuriera, którego na Twoje polecenie przyślemy po odbiór towaru. Jeżeli zażądasz wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożysz oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a KOMEX nie ustosunkuje się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że KOMEX uznał Twoje żądanie za uzasadnione. KOMEX ponosi wobec Ciebie odpowiedzialność za sprzedany towar (rękojmia), jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od jego wydania. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli jesteś konsumentem, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu dwóch lat od wydania towaru. Na tych zasadach i w tych samych terminach możesz złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady rzeczy sprzedanej. Reklamację możesz złożyć w dowolnej formie - w szczególności za pomocą wiadomości e-mail na adres: obsluga@51015kids.eu. Prosimy o załączenie w miarę możliwości do reklamacji dowodu zakupu produktu (np. paragon).

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

ARVATO – Dział Zwrotów 5.10.15
ul. Kolejowa 150
62-064 Plewiska

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 1. Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży Produktu zawieranej w ramach Sklepu przez okres 14 dni, bez podawania jakichkolwiek powodów oraz bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów niż przewidziane przez przepisy prawa.
2. Konsument może odstąpić od umowy, składając KOMEX oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie takie może zostać złożone z wykorzystaniem wzoru formularza o odstąpieniu od umowy (zgodnym z ustawowym wzorem formularza, o którym mowa w art. 30 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta), stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu. Według swojego wyboru, w zakresie odstąpienia od umowy sprzedaży Produktów, Konsument może alternatywnie skorzystać z oferowanego przez KOMEX druku (formularza) dołączanego do przesyłki zawierającej Produkty, jednak nie jest to obowiązkowe. Nie ograniczenia to uprawnienia Konsumenta do złożenia jakiegokolwiek innego jednoznacznego oświadczenia, w którym informuje o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy.
3. W przypadku złożenia przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu za pośrednictwem wiadomości e-mail, oświadczenie powinno zostać wysłane na adres: obsluga@51015kids.eu. W przypadku złożenia przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu drogą pisemną, oświadczenie powinno zostać wysłane na adres: KOMEX S.A., ul. Bysławska 82, 04 – 993 Warszawa lub dostarczone przez Klienta do wybranego Punktu Odbioru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie (w tym dostarczenie do Punktu Odbioru) oświadczenia przed jego upływem. W przypadku złożenia przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży w zakresie Produktów Partnera, ze względów logistyczno–organizacyjnych prosimy o przekazanie w miarę możliwości oświadczenia o odstąpieniu bezpośrednio na adres e-mail (w przypadku złożenia przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu za pośrednictwem wiadomości e-mail) lub adres korespondencyjny (w przypadku złożenia przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu drogą pisemną) wskazany na formularzu (dokumencie) załączonym do przesyłki zawierającej Produkty Partnera jako adres do przesłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
4. Bieg 14 – dniowego terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się w przypadku umowy sprzedaży Produktów – od objęcia Produktów w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Jeżeli umowa sprzedaży obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy (Produktu), partii lub części.
5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą. KOMEX ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Produktów. KOMEX dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
6. KOMEX może w ramach akcji promocyjnej lub szczególnej oferty na warunkach określonych w odrębnym regulaminie zaoferować Konsumentowi odbiór zwracanych Produktów, przez KOMEX od Konsumenta. W pozostałych przypadkach, KOMEX może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Produktów z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania Produktów – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
7. Do zwracanego Produktu prosimy o dołączenie w miarę możliwości dowodu zakupu (np. paragon, faktura).
8. Jeżeli Konsument wybiera sposób dostarczenia Produktów inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez KOMEX, KOMEX nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
9. Konsument ma obowiązek zwrócić KOMEX zwracany Produkt lub przekazać Produkt osobie upoważnionej przez KOMEX do odbioru (w szczególności może dostarczyć zwracane Produkty do Punktu Odbioru – według wyboru Klienta) niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że KOMEX – w ramach odrębnych warunków Promocji – zaoferuje Konsumentowi możliwość odbioru od niego zwracanych Produktów. Do zachowania 14 – dniowego terminu wystarczy odesłanie Produktów przed jego upływem. Prosimy o zapakowanie i zabezpieczenie odsyłanych Produktów tak, aby nie zostały uszkodzone w transporcie.
10. Zwracane Produkty należy odesłać na następujące adresy:
w przypadku odesłania Produktów za pośrednictwem Poczty Polskiej – na adres:
Skrytka pocztowa nr 37
62 – 056 Komorniki

w przypadku odesłania Produktów za pośrednictwem kuriera – na adres:
ARVATO – Dział Zwrotów 5.10.15.
ul. Kolejowa 150
62 – 064 Plewiska

w przypadku odesłania Produktów Partnera – na adres wskazany na formularzu dołączanym do przesyłki zawierającej Produkty Partnera.

w przypadku odesłania Produktów za pośrednictwem Punktu Odbioru – w wybranym Punkcie Odbioru.
11. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Produktów, chyba że KOMEX w ramach odrębnych warunków promocji określonych w regulaminie promocji zgodzi się ponieść takie koszty. W przypadku odstąpienia od całości lub części zamówienia obejmującego zarówno Produkty, jak i Produkty Partnera, prosimy o odesłanie poszczególnych towarów na adresy o których mowa w punkcie 10 powyżej – w miarę możliwości zgodnie z tym czy są to Produkty KOMEX czy Produkty Partnera i których Partnerów.
12. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych Produktów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów. KOMEX zastrzega sobie prawo do dochodzenia względem Konsumenta odszkodowania, w zakresie w jakim zezwalają na to obowiązujące przepisy prawa.

O sprzedającym
5.10.15.
99,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

3955

 

28

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 22 123 02 81
poniedziałek - piątek
08:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Ubranka dla dzieci - sklep 5.10.15. Sklep dla dzieci na każdą okazję! W sklepie 5.10.15. znajdziesz odzież dla dzieci na każdą okazję. Kupisz produkty dla chłopców i dziewczynek, niemowlaków i dzieci trochę starszych. Przemyślane, dobrze zaprojektowane i starannie uszyte ubranka dziecięce sprawdzą się zarówno na co dzień jak i w trakcie ważnych rodzinnych wydarzeń. Przekonaj się, jak ciekawe są nasze propozycje.

Pozostałe informacje

Uprzejmie prosimy o wpisywanie numeru telefonu w formularzu zamówienia w formacie 9-cyfrowym np. 555 555 555 lub 22 555 55 55