4x opony zimowe 215/65R16 98H YOKOHAMA V905 (6948205889)

20 monet
1 osoba kupiła 1 komplet
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
1 390,53 zł
z 4 kompletów
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 8,00 zł
  • lokalizacja: Krosno, Mosina, Puszczykowo, Poznań, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • liczba opon w ofercie: komplet 4 szt.
  • średnica: 16"
  • marka: Yokohama
  • run flat: nie
  • bieżnikowane: nie
  • szerokość opony: 215 mm
  • profil opony: 65
  • indeks prędkości: h do 210 km/h
  • opór toczenia: klasa E
  • przyczepność na mokrej nawierzchni: klasa C
  • hałas zewnętrzny: 72 dB
  • rok produkcji: 2017
  • indeks nośności: 98
Infolinia: tel. 603-88-44-55, tel. 513-166-677 | Pn-Pt: 8-20, Sob: 8-16 | E-mail: biuro@felgaopona.pl
PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST KOMPLET (4 SZT.) NOWYCH OPON:
MARKA/MODEL YOKOHAMA BLUEARTH WINTER V905
ROZMIAR OPON 215/65R16
INDEKS PRĘDKOŚCI H(210KM/H)
INDEKS NOŚNOŚCI 98
DATA PRODUKCJI NIE STARSZE JAK MARZEC 2017
SEZON ZIMOWE
GWARANCJA PRODUCENTA 5 LAT
STAN NOWE
DODATKOWE OZNACZENIA -
RANT OCHRONNY NA FELGĘ NIE

ZACHĘCAMY RÓWNIEŻ DO ZAKUPU FELG STALOWYCH LUB ALUMINIOWYCH.

CZUJNIKI TPMS, ŚRUBY, NAKRĘTKI. BOGATA OFERTA.

WYSYŁAMY KOŁA ZMONTOWANE I WYWAŻONE.

SPRAWDŹ NASZĄ OFERTĘ LUB ZADZWOŃ!

Etykieta

Dlaczego warto u nas kupić?

  • Wszystkie nowe opony są pełnowartościowe, objęte gwarancją producenta.
  • Większość zamówień realizujemy w ciągu 24h.
  • Na wszystkie produkty wystawiamy paragon lub FV.
  • Gwarancja jakości usług potwierdzona licznymi certyfikatami.
  • Ubezpieczenie wysyłki gratis.
  • 14 dni na zwrot bez podania przyczyny.

Dostawa:

  • Wysyłka kurierem DPD
  • Odbiór osobisty w godz Pn-Pt 8-16 (w innych godzinach po uzgodnieniu telefonicznym).
  • Istnieje możliwość montażu w naszym serwisie.

Płatność:

  • Za pobraniem
  • PayU
  • Gotówką przy odbiorze
  • Zwykły przelew BZWBK 82 1090 1405 0000 0001 3171 6802

Dojazd:


Kontakt:

tel. 513-166-677
tel. 603-88-44-55
biuro@felgaopona.pl

Siedziba:

4M Pro&Invest Sp. z o.o.
62-050 Krosno
ul. Główna 84a

Serwis:

FHU Proserwis Andrzejewscy
62-040 Puszczykowo
ul. Nadwarciańska 14
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 82 1090 1405 0000 0001 3171 6802
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

"4M PRO&INVEST" Sp. z o.o.
Główna 84a
62-050 Krosno
NIP: 777-325-58-00
REGON: 36293055000000
KRS: 0000583758

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 18:00
  • sobota 08:00 - 14:00
  • niedziela zamknięte

pozostałe informacje

1. Zakup towaru

Przed dokonaniem zakupu należy zapoznać się dokładnie z treścią opisu oferty, w przypadku jakichkolwiek wątpliwości należy skontaktować się ze Sprzedającym przed zakupem. Jeżeli w opisie aukcji znajdują się opcje umożliwiające wybór parametrów produktu, Klient musi podać wszystkie cechy produktu w polu "Wiadomość do Sprzedającego" podczas dokonywania zakupu, lub przesłać na adres: biuro@felgaopona.pl z tego samego adresu e-mail, na który zarejestrowane jest konto w serwisie Allegro, za pośrednictwem którego został dokonany zakup, bezpośrednio po złożeniu zamówienia.

2. Wybór sposobu płatności, oraz potwierdzenie zakupu

Standardowo wewnątrz każdej paczki znajduje się paragon fiskalny, jeśli zamiast paragonu mamy dołączyć Fakturę VAT, podczas wypełniania karty płatności należy zaznaczyć opcję "Chcę otrzymać fakturę VAT" oraz wypełnić wymagane pola. Wszelkie informacje odnośnie możliwych sposobów płatności i dostawy, oraz szczegółowe koszty dostawy znajdują się w zakładce "Dostawa i płatność" w opisie oferty. Jeśli Klient realizuje płatność za pośrednictwem przelewu tradycyjnego, na konto numer 82 1090 1405 0000 0001 3171 6802, w tytule przelewu musi znaleźć się nazwa konta w serwisie Allegro, za pośrednictwem którego został dokonany zakup.

3. Realizacja zamówienia

W przypadku wyboru sposobu płatności z przedpłatą na konto, zamówienie jest przekazywane do realizacji w momencie zaksięgowania wpłaty na naszym koncie PayU, w przypadku płatności przez system PayU, lub po zaksięgowaniu płatności na koncie bankowym nr 82 1090 1405 0000 0001 3171 6802, w przypadku płatności przelewem tradycyjnym. Jeśli Klient decyduje się na płatność przy odbiorze, zamówienie zostaje przekazane do realizacji po dokonaniu zakupu w serwisie Allegro, oraz dokonaniu wyboru odpowiedniej opcji dostawy i płatności w karcie wyboru dostawy i płatności.

4. Błędnie podane dane adresowe lub nieodebrana przesyłka.

Jeżeli Klient podczas dokonywania wyboru sposobu dostawy poda nieprawidłowe dane adresowe, lub nie odbierze przesyłki w terminie co spowoduje odesłanie zakupionego towaru do Nadawcy, Klient zostanie obciążony kosztami wysyłki.

5. Odbiór przesyłki

Podczas odbioru przesyłki zawsze należy sprawdzić jej zawartość przy kurierze, gdy wszystko się zgadza należy pokwitować odbiór przesyłki. Gdy przesyłka jest niezgodna z zamówieniem lub uszkodzona należy zgłosić to kurierowi, który sporządzi odpowiedni protokół. Następnie należy skontaktować się z naszą firmą mailowo pod adresem: biuro@felgaopona.pl w celu przedstawienia swoich roszczeń (wymiana towaru lub zwrot gotówki)

6. Ochrona danych osobowych

Dane osobowe Kupujących są gromadzone wyłącznie na potrzeby realizacji umowy sprzedaży i realizacji świadczenia usług przez Sprzedającego. Po zakończeniu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną Sprzedający nie będzie przetwarzać danych osobowych Kupujących z wyjątkiem tych danych, które są niezbędne Sprzedającemu do: rozliczenia transakcji związanej ze sprzedażą, rozliczenia świadczonej usługi, dochodzenia roszczeń z tytułu płatności za towar.

7. Pozostałe kwestie

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego a także innych ustaw mających zastosowanie do funkcjonowania i działalności sprzedaży wysyłkowej, a także wewnętrzny regulamin serwisu Allegro. W przypadku braku polubownego załatwienia sprawy sądem właściwym dla rozstrzygania sporów powstałych między Sprzedającym a Kupującym jest sąd powszechny właściwy na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów kodeksu postępowania cywilnego.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
4M ProInvest Sp. z o.o.
Krosno ul. Główna 84a
62-050 Mosina
PL
Dodatkowe informacje

Zakupiony u nas nowy towar klient będący konsumentem może zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny. W takim wypadku sprzedający zwróci kupującemu wszystkie otrzymane od niego płatności dla danej transakcji. Zwracany produkt musi być nieużywany, nienoszący śladów użytkowania oraz nieuszkodzony. Przed odbiorem towaru należy sprawdzić jego stan pod względem uszkodzeń powstałych w transporcie, w przypadku wykrycia uszkodzenia należy sporządzić w obecności kuriera protokół szkody (data i godzina protokołu musi być zgodna z datą doręczenia przesyłki), który jest niezbędny do rozpatrzenia reklamacji, w przypadku braku takiego dokumentu, reklamacje nie będą rozpatrywane. 

W celu zwrotu zakupionego towaru należy go odesłać na adres korespondencyjny, dołączając do wnętrza przesyłki oprócz produktu: dowód zakupu (dot. paragonu), protokół szkody (jeśli został sporządzony), oraz pismo informujące o odstąpieniu od umowy, do pobrania w zakładce "zwroty".

 

Nie odbieramy paczek wysłanych "za pobraniem". W przypadku odstąpienia od umowy sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
4M ProInvest Sp. z o.o.
Krosno ul. Główna 84a
62-050 Mosina
PL
Dodatkowe informacje

Kupujący ma prawo składania reklamacji towarów zakupionych u sprzedającego. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane: 

- oznaczenie kupującego z podaniem: nazwy pod jaką kupujący występuje na Allegro (login) lub nazwisko i   imię, adresu siedziby w przypadku przedsiębiorców 

- identyfikującego go adresu elektronicznego 

- dokładny opis występującego problemu będącego podstawą reklamacji 

- datę wystąpienia problemu 

- numer telefonu kontaktowego 


Wszelkie oświadczenia związane z umową sprzedaży wraz z kserokopią dowodu sprzedaży towaru należy składać elektronicznie pod adresem: biuro@felgaopona.pl lub pisemnie na adres sprzedającego: 

„4M Pro&Invest” Sp. z o.o. 62-050 Krosno ul. Główna 84a. 


Nieprzydatność towaru powstała w skutek nieprawidłowości w jego zamontowaniu i uruchomieniu nie stanowi niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową w rozumieniu art. 6 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (Dz. U. 2002 r. Nr 141, poz. 1176).

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 60 miesięcy

Do pobrania: