4x Opona Nokian WR SUV 3 295/35R21 107V Gdansk (6541610238)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
4 372,00 zł
z 3 kompletów
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Dostawa
  • Przesyłka kurierska darmowa
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Gdańsk, Polska

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • profil opony: 35
  • szerokość opony: 295 mm
  • marka: Nokian
  • bieżnikowane: nie
  • liczba opon w ofercie: komplet 4 szt.
  • średnica: 21"

opis

Masz pytania? 730 77 77 66

allegro@oponyalbert.­pl hurt@oponyalbert.pl

Opona Nokian WR SUV 3 295/35R21 107V

  • Typ pojazdu: SUV/4x4
  • Sezon: Zimowe
  • Szerokość: 295
  • Profil: 35
  • Średnica: 21
  • Opona wzmacniana (XL/RF): Tak
  • Index prędkości: V
  • Index nośności: 107
  • Hamowanie na mokrym: C
  • Hałas zewnętrzny: 75
  • Opór toczenia: E
  • Rozmiar: 295/35R21
  • Liczba fal: 2
  • Model: WR SUV 3

Opis: Opona Nokian WR SUV 3 295/35R21 107V

Doskonałe właściwości jezdne na śniegu i błocie pośniegowym

Bezkolcowa opona zimowa do pojazdów typu SUV używana w trudnych i zmiennych warunkach europejskich, oferuje doskonałe prowadzenie na wszystkich nawierzchniach drogowych.

Sportowa zimowa opona bezkolcowa Nokian WR SUV 3 zapewnia precyzję i stabilność jazdy, a jej prowadzenie jest bezpieczne i logiczne nawet podczas jazdy na granicy przyczepności w ekstremalnych sytuacjach.

  • SKUTECZNIE ZAPOBIEGA AQUAPLANINGOWI NA WODZIE ORAZ BŁOCIE POŚNIEGOWYM
  • DOSKONAŁE PROWADZENIE NA OŚNIEŻONYCH ORAZ SUCHYCH NAWIERZCHNIACH
  • EKSTREMALNA PRZYCZEPNOŚĆ NA MOKREJ NAWIERZCHNI
  • STABILNE WYCZUCIE JAZDY W KAŻDYCH WARUNKACH
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: 04.12.2017 – 17.12.2017. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Gdańsk, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
4

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

OponyAlbert.pl
LEONA KRUCZKOWSKIEGO 11
80-288 Gdańsk
Dodatkowe informacje

  • Sprzedający  ponosi odpowiedzialność za wady Towaru, zgodnie z zasadami  odpowiedzialności wskazanymi w przepisach Ustawy z dnia 24 kwietnia 1964  r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2014 r., poz. 121 z późn. zm.), w  szczególności art. 556 oraz 556(1) – 556(6) Kodeksu cywilnego. Jeżeli  nabywcą Towaru nie jest Konsument, odpowiedzialność Sprzedającego z  tytułu rękojmi zostaje wyłączona na zasadzie art. 558 § 1 Ustawy z dnia  24 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 121 z  późn. zm.). Gwarancja producenta na Towar wynosi 24-miesiące.
  • W  przypadku stwierdzenia wad Towaru, Zamawiający może złożyć reklamację  do Sprzedającego, przesyłając ją drogą e-mailową na adres poczty  elektronicznej: kontakt@oponyalbert.pl lub pisemnie na adres  Sprzedającego: OponyAlbert.pl 80-288 Gdańsk, ul. Leona Kruczkowskiego  11, bądź też złożyć reklamację na adres producenta Towaru , wskazany na  opakowaniu Towaru, czy w gwarancji dołączonej do Towaru.
  • Zamawiający,  wysyłający reklamowany Towar do Sprzedającego proszony jest, w celu  usprawnienia przebiegu rozpatrywania reklamacji, o podanie następujących  danych: imię i nazwisko, dokładny adres zamieszkania, nr Zamówienia,  adres e-mail oraz o dokładnie opisanie wady Towaru i żądania  reklamującego. Składając reklamację Zamawiający proszony jest także o  załączenie kopii dowodu sprzedaży (np. kopii paragonu lub faktury VAT).
  • Wszelkie  reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia ich  wpłynięcia, jednakże w przypadku konieczności przeprowadzenia  dodatkowych testów opon przez producenta, termin może ulec wydłużeniu o  maksymalnie 30 dni kalendarzowych. Towar uszkodzony zostanie wymieniony  na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z  powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość*  ceny  towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.
  • W  razie nie uznania reklamacji przez Sprzedającego, Zamawiający może  skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i  dochodzenia roszczeń, np. Zamawiający może zwrócić się o interwencję do  neutralnej strony: Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów, czy też do  Państwowej Inspekcji Handlowej  o przeprowadzenia mediacji mającej na  celu zakończenie sporu Konsumenta ze Sprzedającym, bądź też poprzez  zapis do Polubownego Sądu Konsumenckiego funkcjonującego przy Państwowej  Inspekcji Handlowej. Szczegółowe procedury skorzystania z pomocy  rzecznika, sądu polubownego, czy Inspekcji Handlowej dostępne są na  stronach internetowych tych urzędów oraz na stronie www.uokik.gov.pl w  zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Pozasądowe dochodzenie  roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W  przypadku Zamawiającego będącego Konsumentem, który chce skorzystać z  pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość  złożenia skargi za  pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR,  dostępnej pod adresem  http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

OponyAlbert.pl
Leona Kruczkowskiego 11
80-288 Gdańsk

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Kupujący ma prawo odstąpienia od umowy tj. zwrotu zakupionego towaru w stanie niezmienionym bez podania przyczyny do 14 dni od daty dostarczenia przesyłki to jest objęcia rzeczy w posiadanie przez Kupującego lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik a w przypadku gdy sprzedaż obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno lub partiami – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru lub partii. Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą. Sprzedający dokonuje zwrotu kwoty równej cenie towaru oraz kosztów jego dostarczenia. Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, nie później niż w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu o ile Klient nie wskaże innego sposobu dokonania zwrotu. Zwrot towaru odbywa się na koszt Kupującego,  Jeżeli Klient wybrał sposób odsłania towaru inny niż najtańszy zwykły sposób przesyłki stosowany przez OponyAlbert.pl, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Zwrot towaru winien zostać dokonany w terminie 14 dni od daty odstąpienia od umowy na adres OponyAlbert.pl Gayk Filippov , ul. LEONA KRUCZKOWSKIEGO 11, 80-288 Gdańsk; dla zachowania terminu wystarczające jest nadanie przesyłki w 14-tym dniu. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem 14-dniowego terminu. W przypadku, gdy płatność została dokonana przy użyciu karty płatniczej, zwrot powinien zostać wykonany na rachunek karty użytej do płatności. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Produkty z uszkodzeniami mechanicznymi, chemicznymi itp. nie podlegają zwrotowi. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi w stosunku do umów, w których przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Sprzedający oznaczy na stronach sklepu internetowego towary „Na zamówienie indywidualne”, których to towarów OponyAlbert.pl nie oferuje powszechnie Klientom, ale może je sprowadzić na specjalne, indywidualne zamówienie Klienta.

O sprzedającym
Albert082006
98,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

145

 

3

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,8

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 730 77 77 66
poniedziałek - piątek
08:00 - 19:00
sobota
08:00 - 16:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Szanowni Państwo! 

     Firma OponyAlbert.pl funkcjonuje na rynku od 2008 r. Głównym obszarem naszej działalności jest sprzedaż hurtowa i detaliczna opon i felg (aluminiowych oraz stalowych) do wszystkich pojazdów. Zaopatrujemy zarówno właścicieli pojazdów osobowych, jak również pojazdów rolniczych i pojazdów ciężarowych. Nie zapominamy oczywiście o jednośladach oferujemy szeroką gamę opon dla pojazdów motocyklowych.  Jesteśmy autoryzowanym dealerem takich marek jak - Michelin, Pirelli, Yokohama, Kleber, Bf Goodrich, Kormoran, Kumho, Falken , Gt Radial Mamy dostęp do 5 000 000 opon gotowych do natychmiastowego transportu do Państwa rąk. W naszym sklepie, przy każdym produkcie prezentujemy informację o jego dostępności. Unikalny system rezerwacji sprawia, że opony umieszczone w koszyku są automatycznie rezerwowane. Dzięki takiemu rozwiązaniu klient posiada gwarancję otrzymania zamawianych opon nawet w okresach największego popytu (sezon letni, zimowy). Oferujemy również najwyższej jakości akumulatory, którą mogą Państwo u nas zakupić, a - jeśli istnieje taka potrzeba - my je profesjonalnie zamontujemy. Ponadto, zajmujemy się klimatyzacjami, które odgrzybiamy i napełniamy przy użyciu nowoczesnego sprzętu. Oprócz samej sprzedaży opon, felg i wszelkich akcesoriów z nimi związanych, świadczymy również usługi serwisu. Dokonujemy optymalizacji kół, wyważania kół, prostowania felg. Dysponujemy przechowalnią opon, a dodatkowo świadczymy usługę pompowania kół azotem. Jeśli Państwo sobie życzą, nasi pracownicy fachowo wymienią także i Twoje opony! OponyAlbert.pl prowadzi zarówno sprzedaż detaliczną, jak i sprzedaż hurtową. Mimo iż siedzibą firmy jest Gdańsk, nie zawężamy obszaru działalności tylko i wyłącznie do woj. pomorskiego. Z powodzeniem funkcjonujemy na rynku ogólnopolskim, będąc konkurencyjnym kontrahentem dla wielu podmiotów gospodarczych oraz użytkowników prywatnych. Gorąco zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą i skorzystania z naszych usług. Z przyjemnością odpowiemy na każde pytanie z pewnością zadowolimy nawet najbardziej wymagającego Klienta!   Świadczymy również usługi w zakresie mechaniki samochodowej. Nasz zespół mechaników wykona dla Państwa:     sprzedaż części samochodowych,     ocenę techniczną pojazdu przed zakupem,     przeglądy okresowe,     naprawę układu hamulcowego,     naprawę układu wydechowego,     naprawę układu kierowniczego i zawieszenia,     wymianę sprzęgła,     wymianę rozrządu,     usługę wymiany oleju i płynów eksploatacyjnych,     naprawy rozruszników i alternatorów.  

Pozostałe informacje

REALIZACJA ZAMÓWIENIA     

Dla danego Zamówienia wiążąca jest Cena z momentu złożenia Zamówienia.     

Na Stronie Towaru widoczne są szczegółowe informacje dot. dostępności Towaru. Towary dostępne w magazynie Sprzedającego wysyłane są w ciągu 1-3 dni roboczych po uzyskaniu przez Sprzedającego informacji o dokonaniu płatności przez system płatności elektronicznych, bądź też po zawarciu Umowy sprzedaży (w przypadku płatności „za pobraniem” gotówka przy odbiorze Zamówienia), maksymalnie w ciągu 30 dni, chyba że strony ustalą dla danej Umowy sprzedaży inny termin realizacji Zamówienia.     

Realizacja danego Zamówienia jest uzależniona od stopnia wyczerpania zapasów Towarów w magazynie Sprzedającego, dlatego jeśli w Zamówieniu, pomimo iż na Stronie Towaru jest informacja o dostępności, znajdą się jednak Towary w danej chwili niedostępne, Sprzedający niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego mailowo lub telefoniczne. Zamawiający ma wówczas prawo do rezygnacji z całości Zamówienia, bądź rezygnacji z Towaru, którego brakuje, bądź do wyrażenia zgody na wydłużenie czasu realizacji Zamówienia, bądź do realizacji Zamówienia w częściach, lub też wyrażenia zgody na zamianę brakującego Towaru na podobny o zbliżonych właściwościach i Cenie.   

Sprzedający zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji Zamówienia, w przypadku gdy:         - formularz Zamówienia zostanie wypełniony błędnie, a Sprzedający nie może skontaktować się z osobą składającą Zamówienie w celu weryfikacji jej danych teleadresowych;         

- Zamawiający nie przeleje wymaganej kwoty na konto Sprzedającego lub przesyłka nie zostanie odebrana przez Zamawiającego.     

Sprzedający realizuje dostawy zamówionych Towarów na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz za granicą. W przypadku wskazania adresu dostawy poza Polską, Zamawiający proszony jest o niezwłoczny kontakt ze Sprzedającym w celu ustalenia indywidualnych warunków Umowy sprzedaży, w szczególności potwierdzenia kosztów dostawy Towarów.  

Zamawiający zobowiązuje się do odbioru zamówionych Towarów i/lub zapłaty oznaczonej przez Sprzedającego Ceny za Zamówienie.     

W przypadku, gdy Zamawiający nie jest Konsumentem, Sprzedający zastrzega sobie prawo własności Towaru do momentu zapłaty Ceny, zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.      

Zastrzegamy sobie prawo do zarządania zaliczki/przedpłaty/częściowej wpłaty dla realizacji zamówienia, w zależności jaki towar jest zamawiany.     

Przy dostawie Towarów przez firmę kurierską, Zamawiający proszony jest o sprawdzenie, w obecności kuriera, czy przesyłka nie posiada uszkodzenia wynikłego z transportu, czy jest nienaruszona, zgodna z Zamówieniem. Sprawdzenie przesyłki to bezpłatna usługa, gwarantująca najwyższą jakość usług. W razie stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, niekompletności lub niezgodności przesyłki z Zamówieniem, Zamawiający proszony jest o sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera oraz niezwłoczne zgłoszenie tego faktu do Sprzedającego.     

Na każdy sprzedany Towar wystawiany jest paragon lub faktura VAT, w zależności od wyboru przez Zamawiającego dokumenty sprzedaży. Dokument sprzedaży wystawiany jest po zgromadzeniu wszystkich Towarów z Zamówienia. Dokument sprzedaży stanowi pisemne potwierdzenie treści złożonego Zamówienia.     

Obsługujemy przedsiębiorców posiadających zarejestrowany numer VAT UE (EURO NIP).     Numer VAT UE potrzebny jest do stosowania stawki 0% przy dostawie bądź nabyciu wewnątrzwspólnotowym. W związku bowiem z likwidacją granic celnych pomiędzy państwami Unii nie jest już możliwe stosowanie dokumentu SAD i odprawy celnej jako warunku do korzystania z zerowej stawki VAT przy eksporcie. W związku z utratą możliwości kontroli zasadności zastosowania stawki 0% VAT, konieczne stało się wprowadzenie innego mechanizmu. Mechanizmem tym jest właśnie specjalny numer VAT UE oraz baza informacji o podatnikach VAT.     

Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia Towarów bez wad, z wyłączeniem ewentualnych wad wskazanych w ofercie sprzedaży na poszczególnych Stronach Towarów w Sklepie Internetowym.     

W wypadku niewywiązania się przez Zamawiającego z płatności w terminie, o którym mowa w cz. V. ust. 3. Regulaminu, Sprzedający wyznacza Zamawiającemu dodatkowy termin na dokonanie płatności i informuje o nim Zamawiającego na adres e-mail. Informacja o dodatkowym terminie na dokonanie płatności zawiera również informację, że po bezskutecznym upływie tego terminu, Sprzedający odstąpi od Umowy sprzedaży. W wypadku bezskutecznego upływu drugiego terminu na dokonanie płatności, Sprzedający prześle Zamawiającemu drogą mailową oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 491 Ustawy z dnia 24 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 121 z późn. zm.).