4X GT RADIAL CHAMPIRO WINTERPRO 195/65R15 95T XL (6483049807)

zakończona
712,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
  • lokalizacja: Kałuszyn
  • stan: nowy
  • liczba opon w ofercie: komplet 4 szt.
  • bieżnikowane: nie
  • średnica: 15"
  • szerokość opony: 195 mm
  • profil opony: 65
  • producent: GT Radial
  • rok produkcji: 2016
  • indeks nośności: 95
  • indeks prędkości: t do 190 km/h
  • run flat: nie
  • efektywność paliwowa: klasa C
  • przyczepność na mokrej nawierzchni: klasa E
  • hałas zewnętrzny: 72 dB
  • waga (z opakowaniem): 32.00 [kg]
GTradial Opony
OPONY.GTRADIAL@OP.PL
534 007 534
AUTORYZOWANY PARTNER
OPON GT Radial
Kupując dowolny komplet opon GT Radial otrzymasz ubezpieczenie na wypadek ich uszkodzenia co upoważnia Cię
do darmowej wymiany na nową oponę GT Radial

Jesteśmy oficjalnym partnerem producenta opon marki GT Radial i dystrybutora w Polsce co zapewnia
że zamówione opony będą oryginalne nowe dotrą na czas i miejsce
Ponadto w naszej ofercie znajda Państwo opony takich marek jak
TORQUE KUMHO NOKIAN

gt radial champiro Winterpro

195/65R15 95 T XL

Stan: nowe
Średnica opony: 15
Szerokość opony: 195
Profil wysokości opony: 65
Nacisk na oponę: 690 kg
Maks. prędkości opony: 190 km/h
Wysokość bieżnika 8 mm
Sezon: Zimowe
Rodzaj pojazdu: Nowe
Rok produkcji: 2016

GT Radial Champiro WinterPro jest oponą o bardzo dobrym stosunku
jakości do ceny. Dedykowana jest ona samochodom osobowym i powinna
świetnie sprawdzić się zarówno w jeździe po mieście jak i trasie.
Model ten został wyposażony w nowoczesny bieżnik o kierunkowym
układzie rowków który zapewnia zrównoważone zachowanie na suchej,
mokrej i ośnieżonej drodze.
Opony szybko i skutecznie odprowadzają wodę i błoto pośniegowe spod kół
dzięki czemu jazda jest bezpieczna i stabilna.
Za właściwości trakcyjne odpowiadają również odpowiednio skonstruowane
żebra, które zapewniają maksymalne bezpieczeństwo.
Oponę te polecić można kierowcom ceniącym
sobie komfort i bezpieczeństwo za rozsądne pieniądze.
Serwis opon
ul. Warszawska 1
05-310 Kałuszyn
534 007 534
opony.gtradial@op.pl
Przelew
mBank
10 1140 2004 0000 3102 7413 8236
Firma kurierska InPost
Termin dostawy 48 h
Odbiór osobisty (możliwość montażu)
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 10 1140 2004 0000 3102 7413 8236
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 2
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
kolejna sztuka: 30,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Serwis Ogumienia Stacja Kontroli Pojazdów WM-17 ul. Warszawska 1 05-310 Kałuszyn NIP 822-000-08-68:

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Serwis Opon
Warszawska 1
05-310 Kałuszyn
Polska
 
Reklamację i zwroty proszę zgłaszać na adres opony.gtradial@op.pl

reklamacje

Reklamację i zwroty proszę zgłaszać na adres gtradial@op.pl Postanowienia ogólne i korzystanie ze Sklepu Internetowego 1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w zakresie w jakim nie stoją w sprzeczności z regulaminami Allegro, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy należą do Sprzedawcy. Wszystkie nazwy towarów oraz znaki towarowe oraz zdjęcia należą do ich prawnych właścicieli i na stronach Sklepu Internetowego zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych, korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z prawem. 2. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu Internetowego w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy. 3. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na Trwałym nośniku do Klienta. § Płatność i realizacja zamówień 1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary: a) przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy); b) przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy z opcją odbioru osobistego w biurze Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w biurze Sprzedawcy, po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy); c) kartą płatniczą lub przelewem bankowym poprzez zewnętrzny system płatności PayU, obsługiwany przez firmę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu z systemu PayU informacji o pozytywnym zakończeniu przeprowadzonej płatności); d) gotówką za pobraniem, płatność Dostawcy przy dokonywaniu Dostawy (w tym przypadku realizacja zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia). 2. Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 3. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad. 4. Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o liczbie Dni roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji zamówienia. 5. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z § "Płatność i realizacja zamówień" ust. 1 Regulaminu. 6. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych od dnia zawarcia Umowy sprzedaży w wypadku wyboru przez Klienta opcji płatności „za pobraniem”. 7. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia. 8. Klient obowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu. 9. Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówionego Towaru. Odbioru można dokonać w biurze Sprzedawcy w Dni Robocze, w godzinach otwarcia wskazanych na Stronie Internetowej Sklepu, po wcześniejszym ustaleniu ze Sprzedawcą terminu odbioru pocztą elektroniczną lub telefonicznie. 10.Sprzedawca na adres poczty elektronicznej Klienta podany w formularzu rejestracyjnym, przesyła fakturę VAT obejmującą dostarczane Towary, w formie pliku elektronicznego w formacie PDF. W celu otwarcia pliku Klient powinien posiadać bezpłatne oprogramowanie kompatybilne z formatem PDF. Sprzedawca rekomenduje w tym celu program Adobe Acrobat Reader, które można pobrać bezpłatnie pod adresem http://www.adobe.com 11. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy. § Postanowienia końcowe 1. Administratorem danych osobowych Klientów uzyskanych przez Sprzedawcę w ramach zawieranej umowy sprzedaży lub innych okoliczności określonych w Regulaminie, jest Sprzedawca. Źródłem danych osobowych jest Allegro. 2. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów w celu realizacji zamówień. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. 3. Wyłącznym źródłem zobowiązań Sprzedawcy jest niniejszy Regulamin, regulaminy Allegro oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa. 4. Sprzedawca przekazuje dane osobowe Klienta Dostawcy w zakresie niezbędnym do realizacji Dostawy. 5. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie. 6. Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

pozostałe informacje

Warunki ubezpieczenia opon GT RadialUbezpieczenie obejmuje: ubezpieczenie obejmuje uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie normalnej eksploatacji i powstałe w wyniku uderzenia (zdarzenie losowe) np. najazd na krawężnik, uszkodzenie opony przez złą nawierzchnię jezdni. ubezpieczenie obejmuje wszystkie opony osobowe, dostawcze i 4x4 ubezpieczenie obowiązuje 18 miesięcy od daty zakupu i obejmuje każdą z opon zakupionych w sklepie. opony podlegają ubezpieczeniu pod warunkiem przedstawiania w serwisie wypełnionej karty ubezpieczeniowej. Ponadto kupujący jest zobowiązany dwa razy w okresie trwania ubezpieczenia dokonać kontroli zakupionych opon w dowolnym serwisie partnerskim GT Radial. Pierwsza kontrola następuje po 3 miesiącach od daty zakupu. Druga kontrola po 15 miesiącach od daty zakupu. Przegląd opon musi zostać potwierdzony przez serwis w karcie ubezpieczeniowej. Brak przeglądu jest równoznaczny z utratą ubezpieczenia. opona zostanie niezwłocznie wymieniona na nową po pozytywnej weryfikacji uszkodzenia opony przez serwis partnerski GT Radial. W przypadku braku opony na stanie, serwis w przeciągu 5 dni ma obowiązek sprowadzenia nowej opony. Jeśli opona będzie niedostępna lub czas dostawy przekroczy 5 dni, następuje zwrot kwoty zakupu. Wypłata pieniędzy jest możliwa jedynie w serwisie w którym opona została zakupiona. Ubezpieczenie nie obejmuje: ubezpieczeniem nie są objęte wszelkie koszty wynikające z uszkodzenia opony i są to m. in.: koszty montażu opon, naprawy opon, szkody materialne i osobowe, koszty dostarczenia opon do serwisu partnerskiego GT Radial, uszkodzenia możliwe do usunięcia w wyniku np. przebicia opony. nieprawidłowego montażu i demontażu nieprawidłowej eksploatacji eksploatacji niezgodnie z przeznaczeniem, np. zamontowaniu opony na niewłaściwej obręczy złego stanu technicznego pojazdu w tym nieprawidłowej geometrii zawieszenia, wadliwej zbieżności kół, wadliwych, uszkodzonych lub zużytych amortyzatorów, hamulców, sprężyn albo innych elementów zawieszenia przeciążenia opony i eksploatacji na niewłaściwym ciśnieniu (za wysokie lub zbyt niskie) nieprawidłowego przechowywania opon, w tym nie zabezpieczenie przed działaniem substancji żrących, ropopochodnych, ozonu oraz działaniem temperatur powodujących degradację gumy nieprawidłowego transportu przez klienta nieprawidłowej techniki jazdy, a w szczególności gwałtownego hamowania, przyśpieszania i jazdy z zablokowanymi kołami umyślnego działania powodującego uszkodzenie opony działania ognia użycie opon w sporcie lub do współzawodnictwa mającego cechy współzawodnictwa sportowego ubezpieczenie obejmuje użytkowanie opon do wskaźników zużycia bieżnika TWI widocznych na oponach, po osiągnięciu których opony uznaje się za zużyte.