4x Felgi HYUNDAI i30 16 EWP0SA40 (6908279922)

cena kup teraz
1 439,99 zł
z 3 kompletów
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 9,99 zł
  • lokalizacja: Kraków, Polska
  • czas wysyłki: do 4 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • szerokość felgi: 7.0"
  • rozstaw śrub: 5x114.3
  • liczba felg w ofercie: 4 szt.
  • producent felg: enzo
  • odsadzenie (ET): 40
  • średnica felgi: 16"

opis

Infolinia tel. 12 376 09 43 email: sma-enzo@sklepopon.com

Oferta pochodzi z jedynego oficjalnego sklepu ENZO na allegro. Oryginalne produkty z pełną gwarancją.

Felga Enzo W 16" 5x114.3 EWP0SA40

Cena: 350.18 PLN

Czas realizacji: 4 dni



Przed zakupem koniecznie sprawdź dopasowanie felg do Twojego auta oraz jak będą wyglądały na samochodzie:

Marka auta Model/ seria Typ auta
HYUNDAI i30 FD;FDH
Produkcja od Moc od kW* Moc do kW*
VII-07 66 105
*Możesz łatwo przeliczyć moc wyrażoną w koniach mechanicznych (KM) na moc wyrażoną w kilowatach (kW).
moc w kW (kilowatach) = moc w KM / 1,36
moc w KM (koniach mechanicznych) = moc w kW * 1,36

  • Felga Enzo W 16" 5x114.3 EWP0SA40

  • Rodzaj: aluminium
  • Wykończenie:
  • Profil felgi:
  • Czujnik TPMS:

Zestaw zawiera*:

  • 1x nowa felga aluminiowa
  • 1x zestaw montażowy (jeżeli jest wymagany)
  • 1x kapsel/kołpak producenta felg
  • 1x zestaw śrub lub nakrętek** (jeżeli jest wymagany)

* Za wyjątkiem DOTZ 4x4 (Dakar, Pharao, Modular; dodatkowo płatny)

** Zestaw śrub lub nakrętek zmieniających rozstaw (dodatkowo płatny, jeżeli jest wymagany)



Prosimy o podanie dokładnych parametrów pojazdu przy zamawianiu!

Specyfikacja

Nazwa marki Nazwa modelu
Enzo W
Kod producenta Szerokość
EWP0SA40 7.00"
Średnica Rozstaw
16" 5x114.3
Osadzenie(ET) Kolor
40 Silver
Materiał
aluminium


Galeria

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
gratis
kolejna sztuka:
gratis
maksymalnie w paczce:
99
przybliżony czas realizacji:
5 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
9,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
99
przybliżony czas realizacji:
5 dni roboczych

Punkty odbioru

Point S - Nowakowski & Szymański
ul. Kamieńskiego 11, Bonarka City Center (parking, poziom -1)
30-644 Kraków

  • Poniedziałek - Sobota 09:00 - 21:00
  • Niedziela zamknięte

Płatność gotówką
Poinformujemy o terminie odbioru

Point S - Nowakowski & Szymański
Legnicka 5
31-216 Kraków
tel.: 12 420 47 67

  • Poniedziałek - Piątek 08:00 - 19:00
  • Sobota 08:00 - 14:00
  • Niedziela zamknięte

Płatność gotówką
Poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

36 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

36 miesięcy
Dodatkowe informacje

PRZEDMIOT GWARANCJI I GWARANT

Przedmiotem są felgi aluminiowe i stalowe marki: AEZ, DOTZ, DEZENT i ENZO przeznaczone do samochodów osobowych, dostawczych, terenowych i ciężarowych, zwanych dalej Wyrobami. Gwarantem jest ENIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA z siedzibą w Krakowie (adres siedziby i adres do doręczeń: ul. Bociana 22A, 31-231 Kraków);

OKRES GWARANCJI

1. Gwarancji na felgi aluminiowe udziela się na okres 3 lat od daty sprzedaży do klienta finalnego

2. Gwarancji na felgi stalowe udziela się na okres 2 lat od daty sprzedaży do klienta finalnego

WARUNKI ROZPATRYWANIA GWARANCJI

1. Warunkami rozpatrzenia gwarancji są:

a) wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego na formularzu Gwaranta

b) dostarczenie reklamowanego Wyrobu

c) przedłożenie dowodu zakupu Wyrobu

d) na żądanie przyjmującego reklamację, lub Gwaranta – udostępnienie pojazdu do oceny stanu technicznego przez Gwaranta

Wszystkie powyższe warunki muszą być spełnione łącznie.

2. Wszelkie reklamacje mogą być składane w punkcie sprzedaży w którym wystawiono kartę gwarancyjną, lub w punkcie sprzedaży wskazanym przez Gwaranta, nie później niż w ciągu dwóch tygodni od ujawnienia wady.

3. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 30 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji w sposób określony w punktach 1 i 2.

4. Gwarancja nie obejmuje rekompensaty za utratę czasu, za czasową niesprawność pojazdu, niewygodę, bądź inne związane ze złożeniem reklamacji niedogodności, lub koszty.

5. W przypadku uznania reklamacji, Spółka może według własnego wyboru wymienić Wyrób na wolny od wad, lub wady te usunąć. Odbywa się to w jak najkrótszym terminie wynikającym z możliwości produkcyjnych dostawców Spółki i innych ciążących na nim zobowiązań. Strony mogą także uzgodnić udzielenie odpowiedniego rabatu od ceny. Jeśli Spółka nie jest w stanie, lub nie chce z powodu uzasadnionych kosztów, lub innych uzasadnionych przyczyn wymienić, lub zapewnić zgodności z przeznaczeniem dowolnych towarów lub części, Klient ma prawo do otrzymania zwrotu ceny zakupionego Wyrobu.

6. Na czas rozpatrzenia reklamacji Gwarant nie wydaje felg zastępczych.

7. Złożenie reklamacji w sposób określony w punktach 1 i 2 oznacza akceptację warunków gwarancji określonych w niniejszym dokumencie.

SYTUACJE NIEOBJĘTE GWARANCJĄ

1. Niniejszą gwarancją nie są objęte jakiekolwiek Wyroby naprawiane, bez względu na sposób i zakres naprawy, oraz na osobę która naprawiała Wyrób. W wątpliwych wypadkach, w celu utrzymania warunków gwarancyjnych należy zawsze najpierw skonsultować się z Gwarantem.

2. Niniejszą gwarancją nie są również objęte Wyroby uszkodzone między innymi na skutek:

a) nieprawidłowego montażu, lub demontażu felg

b) niezastosowania zestawu montażowego (pierścienie i śruby/nakrętki) firmy ALCAR lub fabrycznego, gdy felgi są do tego przystosowane

c) nieprawidłowej eksploatacji felg

d) eksploatacji niezgodnie z przeznaczeniem, wynikającym z Katalogu felg aluminiowych/stalowych, lub Konfiguratora ze stron www.alcar.pl

e) złego stanu technicznego pojazdu, głównie związanego z układem jezdnym auta

f) niewłaściwej konserwacji felg, a w szczególności użycia agresywnych środków chemicznych do ich czyszczenia, bądź zastosowania myjek wysokociśnieniowych z odległości mniejszej niż 20 cm od powierzchni felgi

g) uszkodzeń mechanicznych takich jak: odkształcenia felgi w wyniku uderzenia, obtarcia powierzchniowe powłoki lakierniczej, bądź przebicia felgi przez ostre przedmioty

h) nieprawidłowego przechowywania Wyrobów poprzez brak ich zabezpieczenia przed działaniem wilgoci, substancji żrących, lub bardzo wysokiej temperatury

i) nieprawidłowego transportu Wyrobu przez Klienta

j) wykorzystania pojazdu do celów sportowych

k) wypadku drogowego

WYMOGI MONTAŻOWE I EKSPLOATACYJNE FELG

1. Montować do danego pojazdu tylko te felgi, które są dobrane zgodnie z Katalogiem Felg Aluminiowych/Stalowych, bądź Konfiguratorem felg ze stron Internetowych www.alcar.pl

2. Montować i demontować Wyroby tylko w autoryzowanych serwisach obsługi (np.: dobre serwisy wulkanizacyjne, dilerzy opon i felg, samochodowe stacje dilerskie).

3. Z piast kół usunąć zabrudzenia i rdzę w celu właściwego ułożenia na niej felgi.

4. Sprawdzić czy felga pasuje do danego pojazdu, przed montażem opony, przykręcając ją delikatnie do piasty i obracając, w celu sprawdzenia czy nic jej nie blokuje.

5. Śruby i nakrętki kół dokręcać kluczem dynamometrycznym, zgodnie z momentem dokręcania podanym przez producenta pojazdu.

6. W przypadku montażu felgi bez pierścieni montażowych, należy piastę koła posmarować pastą ceramiczną w celu ułatwienia późniejszego demontażu felgi.

7. Śruby/nakrętki zabezpieczające przed kradzieżą dokręcać i odkręcać tylko kluczem ręcznym.

8. Felgi do pojazdów terenowych należy wyważać tylko na tzw. szpilkach. Po około 50 – 100 km należy wrócić do serwisu w celu ich dokręcenia.

9. Felgi aluminiowe/stalowe należy myć tylko delikatnymi detergentami, zmywając je ciepłą wodą.

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

ENiS Sp. z o.o. Sp.k.
ul. Bociana 22A
31-231 Kraków
Dodatkowe informacje

 Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 

  • w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza  (https://www.sklepopon.com/reklamacje.html)
  • osobiście pod adresem: ul. Bociana 22A, 31-231 Kraków
  • pisemnie na adres:  ul. Bociana 22A, 31-231 Kraków 
  • telefonicznie pod numerem telefonu: 12 376  09 45.  


Wszystkie produkty są fabrycznie nowe, objęte pełna gwarancją producenta. PRZEDMIOT GWARANCJI I GWARANT 1. Przedmiotem są felgi aluminiowe marki: AEZ, DOTZ, DEZENT i ENZO przeznaczone do samochodów osobowych, dostawczych, terenowych i ciężarowych, zwanych dalej Wyrobami. 2. Gwarantem jest ALCAR POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Wilczej Górze, przy ul. Żwirowej 18, 05-506 Lesznowola.OKRES GWARANCJI 1. Gwarancji na felgi aluminiowe udziela się na okres 3 lat od daty sprzedaży do klienta finalnego 2. Gwarancji na felgi stalowe udziela się na okres 2 lat od daty sprzedaży do klienta finalnego WARUNKI ROZPATRYWANIA GWARANCJI 1. Warunkami rozpatrzenia gwarancji są: a) wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego na formularzu Gwaranta b) dostarczenie reklamowanego Wyrobu c) przedłożenie wypełnionej Karty Gwarancyjnej d) przedłożenie dowodu zakupu Wyrobu e) na żądanie przyjmującego reklamację, lub Gwaranta – udostępnienie pojazdu do oceny stanu technicznego przez Gwaranta Wszystkie powyższe warunki muszą być spełnione łącznie. 2. Wszelkie reklamacje mogą być składane w punkcie sprzedaży w którym wystawiono kartę gwarancyjną, lub w punkcie sprzedaży wskazanym przez Gwaranta, nie później niż w ciągu dwóch tygodni od ujawnienia wady. 3. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 30 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji w sposób określony w punktach 1 i 2. 4. Gwarancja nie obejmuje rekompensaty za utratę czasu, za czasową niesprawność pojazdu, niewygodę, bądź inne związane ze złożeniem reklamacji niedogodności, lub koszty. 5. W przypadku uznania reklamacji, Spółka może według własnego wyboru wymienić Wyrób na wolny od wad, lub wady te usunąć. Odbywa się to w jak najkrótszym terminie wynikającym z możliwości produkcyjnych dostawców Spółki i innych ciążących na nim zobowiązań. Strony mogą także uzgodnić udzielenie odpowiedniego rabatu od ceny. Jeśli Spółka nie jest w stanie, lub nie chce z powodu uzasadnionych kosztów, lub innych uzasadnionych przyczyn wymienić ,lub zapewnić zgodności z przeznaczeniem dowolnych towarów lub części, Klient ma prawo do otrzymania zwrotu ceny zakupionego Wyrobu. 6. Na czas rozpatrzenia reklamacji Gwarant nie wydaje kół zastępczych. 7. Złożenie reklamacji w sposób określony w punktach 1 i 2 oznacza akceptację warunków gwarancji określonych w niniejszym dokumencie. SYTUACJE NIEOBJĘTE GWARANCJĄ 1. Niniejszą gwarancją nie są objęte jakiekolwiek Wyroby naprawiane, bez względu na sposób i zakres naprawy, oraz na osobę która naprawiała Wyrób. W wątpliwych wypadkach, w celu utrzymania warunków gwarancyjnych należy zawsze najpierw skonsultować się z Gwarantem. 2. Niniejszą gwarancją nie są również objęte Wyroby uszkodzone między innymi na skutek: a) nieprawidłowego montażu, lub demontażu felg b) niezastosowania zestawu montażowego (pierścienie i śruby/nakrętki) firmy ALCAR lub fabrycznego, gdy felgi są do tego przystosowane c) nieprawidłowej eksploatacji felg d) eksploatacji niezgodnie z przeznaczeniem, wynikającym z Katalogu felg aluminiowych/stalowych, lub Konfiguratora ze stron www.alcar.pl e) złego stanu technicznego pojazdu, głównie związanego z układem jezdnym auta f) niewłaściwej konserwacji felg, a w szczególności użycia agresywnych środków chemicznych do ich czyszczenia, bądź zastosowania myjek wysokociśnieniowych z odległości mniejszej niż 20 cm od powierzchni felgi g) uszkodzeń mechanicznych takich jak: odkształcenia felgi w wyniku uderzenia, obtarcia powierzchniowe powłoki lakierniczej, bądź przebicia felgi przez ostre przedmioty h) nieprawidłowego przechowywania Wyrobów poprzez brak ich zabezpieczenia przed działaniem wilgoci, substancji żrących, lub bardzo wysokiej temperatury i) nieprawidłowego transportu Wyrobu przez Klienta j) wykorzystania pojazdu do celów sportowych k) wypadku drogowego WYMOGI MONTAŻOWE I EKSPLOATACYJNE FELG 1. Montować do danego pojazdu tylko te felgi, które są dobrane zgodnie z Katalogiem Felg Aluminiowych/Stalowych, bądź Konfiguratorem felg ze stron Internetowych www.alcar.pl 2. Montować i demontować Wyroby tylko w autoryzowanych serwisach obsługi (np.: dobre serwisy wulkanizacyjne, dilerzy opon i felg, samochodowe stacje dilerskie). 3. Z piast kół usunąć zabrudzenia i rdzę w celu właściwego ułożenia na niej felgi. 4. Sprawdzić czy felga pasuje do danego pojazdu, przed montażem opony, przykręcając ją delikatnie do piasty i obracając, w celu sprawdzenia czy nic jej nie blokuje. 5. Śruby i nakrętki kół dokręcać kluczem dynamometrycznym, zgodnie z momentem dokręcania podanym przez producenta pojazdu. 6. W przypadku montażu felgi bez pierścieni montażowych, należy piastę koła posmarować pastą ceramiczną w celu ułatwienia późniejszego demontażu felgi. 7. Śruby/nakrętki zabezpieczające przed kradzieżą dokręcać i odkręcać tylko kluczem ręcznym. 8. Felgi do pojazdów terenowych należy wyważać tylko na tzw. szpilkach. Po około 50 – 100 km należy wrócić do serwisu w celu ich dokręcenia. 9. Felgi aluminiowe/stalowe należy myć tylko delikatnymi detergentami, zmywając je ciepłą wodą.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

ENiS Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Półłanki 18
30-740 Kraków

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Odstąpienie od umowy Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego( z dnia 23 kwietnia 1964r. Dz. U. Nr 16, poz.93) przysługuje prawo odstąpienia od umowy w przeciągu 14 dni od daty faktycznego dostarczenia zamówienia oznaczonego na liście przewozowym poprzez złożenie stosownego oświadczenia na piśmie. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie stosownego oświadczenia na piśmie w tym terminie. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

O sprzedającym

Enzo
97,5%
kupujących poleca tego sprzedającego

39

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,8

Czas wysyłki

4,6

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

4,8

Kontakt

  • (12) 376 09 43
poniedziałek - piątek
sobota
08:00 - 19:00
08:00 - 16:00

Informacje o sprzedającym

Odbiór osobisty możliwy jest w jednym z serwisów partnerskich na terenie Krakowa. Prosimy o określenie w komentarzu do sprzedającego w którym serwisie zostanie odebrane zamówienie. O możliwości odbioru poinformujemy za pośrednictwem wiadomości mailowej i SMS. 

Punkty odbioru:

Point S - Nowakowski & Szymański, ul. Kamieńskiego 11, Bonarka City Center (parking, poziom -1) 30-644 Kraków 

Pozostałe informacje

Odbiór osobisty możliwy jest w jednym z serwisów partnerskich na terenie Krakowa. Prosimy o określenie w komentarzu do sprzedającego w którym serwisie zostanie odebrane zamówienie. O możliwości odbioru poinformujemy za pośrednictwem wiadomości mailowej i SMS.  

Punkty odbioru: 

Point S - Nowakowski & Szymański, ul. Kamieńskiego 11, Bonarka City Center (parking, poziom -1) 30-644 Kraków