4x Continental WinterContact TS 860 225/45 R17 91H (6950734166)

cena kup teraz
2 253,39 zł
z 10 kompletów
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
  • lokalizacja: Mosina, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: Continental
  • indeks prędkości: h do 210 km/h
  • liczba opon w ofercie: komplet 4 szt.
  • średnica: 17"
  • run flat: nie
  • opór toczenia: klasa E
  • przyczepność na mokrej nawierzchni: klasa B
  • hałas zewnętrzny: 72 dB
  • bieżnikowane: nie
  • profil opony: 45
  • indeks nośności: 91
  • szerokość opony: 225 mm
Uniroyal

CONTINENTAL WINTERCONTACT TS 860 225/45 R17 91H

Rozmiar: 225/45 R17
Indeks nośności: 91
Bieżnik: WinterContact TS 860
Sezon: zimowe
Marka: Continental
Indeks prędkości: H
Gwarancja: 60 m-cy
Informacje dodatkowe:
ETYKIETA EU:
Uniroyal E Uniroyal B Uniroyal 72 dB

Specyfikacja

Technologia Liquid Layer Drainage™ skraca drogę hamowania na drogach pokrytych szronem i oblodzonych. Zoptymalizowany
nowy układ lameli skutecznie odprowadza wodę z bieżnika opony
tym samym zwiększając skuteczność hamowania na oblodzonych i pokrytych szronem drogach. Specjalna warstwa drenażowa eliminuje ryzyko pogorszenia skuteczności hamowania spowodowanego przez topniejący śnieg i wodę
dzięki czemu skraca się droga hamowania.

Technologia Snow Curve+ zapewnia bezpieczniejsze pokonywanie zakrętów na pokrytych śniegiem drogach. Wykorzystana w oponie WinterContact™ TS 860 technologia SnowCurve + wzmacnia przyczepność opony na zaśnieżonych drogach. Śnieg zostaje skompresowany w ponad 1000 punktów na całym profilu
co poprawia ogólną przyczepność opony szczególnie podczas pokonywania zakrętów.

Continental Continental Continental Continental

Jak odczytywać dane opony?

Continental
Uniroyal
Uniroyal

Continental jest jednym z największych światowych dostawców rozwiązań dla przemysłu motoryzacyjnego i wiodącym producentem ogumienia. Istniejący od 1871 roku koncern oferuje inteligentne technologie dla transportu osób i ich dóbr.

Pochodzący z Hanoweru Continental zasłynął na całym świecie, nie tylko z powodu najwyższej jakości wyrobów, lecz także z licznych innowacji technicznych i technologicznych. Firma działa w ramach pięciu działów: Podwozi i Bezpieczeństwa, Układów Napędowych, Wnętrz Pojazdów, Opon oraz ContiTech.

Jak kupować?regulamin

Uniroyal

Przed zamówieniem

Prosimy o dokładne sprawdzenie czy wszystkie parametry opony odpowiadają temu czego poszukujesz. W razie wątpliwości czy opony pasują do Twojego samochodu prosimy o kontakt.

Uniroyal

Faktura

Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT, podczas zamawiania zaznacz opcję „chcę otrzymać FV”. Wydrukowana faktura zostanie dołączona do przesyłki.

Uniroyal

Płatność

Za opony można zapłacić na 3 sposoby:

1. Płatność za pobraniem
2. Wpłata na konto bankowe
3. Szybka płatność PayU

Uniroyal

Wysyłka

Opony są wysyłane w ciagu 2-3 dni roboczych. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone. Współpracujemy z zaufanymi firmami kurierskimi:

Uniroyal
Uniroyal

O Firmie
BestDrive BA-MAR jest oficjalnym dystrybutorem opon marki Continental, posiadającym wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i montażu opon.
Zaufany sprzedawca na Allegro!

Adres sklepu
ul. Marii Kownackiej 3
62-052 Mosina k. Poznania

Kontakt
+ 48 513 863 883

biuro@ba-mar.bestdrive.pl

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 30,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
kolejna sztuka: 40,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Ba-Mar Bis Opony Barbara Andrzejewska
Marii Kownackiej 3
62-050 MOSINA
NIP: 7771238619
REGON: 301153280

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 18:00
  • sobota 08:00 - 14:00
  • niedziela zamknięte

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
BestDrive Ba-Mar Opony
Marii Kownackiej 3
62-050 Mosina
PL
Dodatkowe informacje

1. Kupujący ma prawo do zwrotu towaru w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru bez konieczności podania przyczyny. 

2. Koszt wysyłki zwracanego towaru pokrywa Kupujący. 

3. Sklep Internetowy nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. 

4. W sytuacji uznania przez Sklep iż towar nie odpowiada powyższym wymogom, może uznać odstąpienie od umowy za nieważne. 

5. Zwracany towar będzie przyjęty jeśli Kupujący dołączy oryginał dokumentu sprzedaży oraz złoży oświadczenie o skorzystaniu z prawa zwrotu towaru. 

6. Zwracany produkt musi być nieużywany, nie noszący śladów użytkowania oraz nieuszkodzony. 

7. Kupujący ma prawo do składania reklamacji zakupionego towaru. 

8. Wszystkie zakupione w Sklepie Internetowym towary posiadają 24 miesięczną gwarancję producenta. 9. Nieprzydatność towaru powstała na skutek złego zamontowania nie stanowi niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową w rozumieniu art.6 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (Dz.U.2002 r.Nr.141,poz 1176)

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
BestDrive Ba-Mar Opony
Marii Kownackiej 3
62-050 Mosina
PL
Dodatkowe informacje

1. Kupujący ma prawo do zwrotu towaru w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru bez konieczności podania przyczyny. 

2. Koszt wysyłki zwracanego towaru pokrywa Kupujący. 3. Sklep Internetowy nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. 

4. W sytuacji uznania przez Sklep iż towar nie odpowiada powyższym wymogom, może uznać odstąpienie od umowy za nieważne. 

5. Zwracany towar będzie przyjęty jeśli Kupujący dołączy oryginał dokumentu sprzedaży oraz złoży oświadczenie o skorzystaniu z prawa zwrotu towaru.

 6. Zwracany produkt musi być nieużywany, nie noszący śladów użytkowania oraz nieuszkodzony. 

7. Kupujący ma prawo do składania reklamacji zakupionego towaru. 

8. Wszystkie zakupione w Sklepie Internetowym towary posiadają 24 miesięczną gwarancję producenta. 

9. Nieprzydatność towaru powstała na skutek złego zamontowania nie stanowi niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową w rozumieniu art.6 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (Dz.U.2002 r.Nr.141,poz 1176)

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 36 miesięcy

Dodatkowe informacje

 

  1. Okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od daty zakupu, lecz nie dłużej niż 60 miesięcy od daty produkcji. Reklamacje należy składać w punkcie zakupu opon w terminie 14 dni od daty stwierdzenia wady wraz z dowodem zakupu. O ile wada opony jest widoczna tylko po napompowaniu reklamowaną oponę należy dostarczyć wraz z felgą, na której była eksploatowana. Gwarancja zgłoszona po terminie podlega odrzuceniu. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji, z wyjątkiem przypadków, gdy opona musi zostać zbadana w laboratorium producenta. W takim przypadku sprzedający poinformuje kupującego o przekazaniu opon do badania, co skutkować będzie wydłużeniem okresu załatwiania reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji sprzedawca poinformuje kupującego w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji.
  2. Gwarancją nie są objęte opony bez numeru DOT oraz w przypadku, gdy wady są skutkiem: nieprawidłowej techniki jazdy, nieprawidłowego przechowywania opony, nieprawidłowego montażu i demontażu opon, eksploatacji w sposób niezgodny z zaleceniami zdefiniowanymi na boku opony, uszkodzeń mechanicznych takich jak: przecięcie, przebicie, uszkodzenie w skutek uderzeń o przeszkodę, uszkodzenia celowego, trwałego uszkodzenia/zużycia w wyniku eksploatacji przy nieprawidłowej zbieżności kół, niewłaściwym ciśnieniu w oponie, uszkodzonych obręczach, hamulcach, wypadku drogowego, niewłaściwego zastosowania opony, zastosowania niewłaściwego rozmiaru dętki, uszkodzeń chemicznych, naprawiania opon, naturalnego procesu starzenia się gumy.
    Gwarancja nie obejmuje również zużycia bieżnika poniżej głębokości TWI.
  3. Reklamacja zostanie uznana w każdym przypadku stwierdzenia wady fabrycznej (złe wykonawstwo, wady materiałowe lub wady konstrukcyjne). W przypadku uznania reklamacji kupujący otrzymuje towar wolny od wad, o ile wada została zgłoszona w terminie do 2 lat od daty zakupu. W przypadku zgłoszenia wady w okresie powyżej dwóch lat od daty zakupu, kupujący otrzyma zwrot ceny nabycia pomniejszonej o kwotę stanowiącą koszt zużycia reklamowanych opon, bądź nowe opony, o ile kupujący jednocześnie dokona wpłaty kwoty odpowiadającej procentowemu kosztowi zużycia opony.
  4. Stopień zużycia reklamowanej opony oblicza się poprzez pomiar pozostałej głębokości bieżnika reklamowanej opony i porównanie jej z głębokością bieżnika opony nowej według następującego wzoru:
    100 [1 - (aktualna głębokość rzeźby w mm) /
    (głębokość rzeźby w nowej oponie w mm)] %
    Producent nie odpowiada za szkody, niedogodności oraz utracone korzyści, powstałe na skutek nie używania pojazdu w wyniku zasadnej reklamacji.