4x Barum Polaris 3 185/55 R14 80T (6950746435)

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • profil opony: 55
  • szerokość opony: 185 mm
  • marka: Barum
  • indeks prędkości: t do 190 km/h
  • bieżnikowane: nie
  • liczba opon w ofercie: komplet 4 szt.
  • indeks nośności: 80
  • średnica: 14"
  • run flat: nie
  • opór toczenia: klasa F
  • przyczepność na mokrej nawierzchni: klasa C
  • hałas zewnętrzny: 71 dB

opis

Barum logo
Barum. Marka koncernu Continental.
Uniroyal

BARUM POLARIS 3 185/55 R14 80T

Rozmiar: 185/55 R14
Indeks nośności: 80
Bieżnik: Polaris 3
Sezon: zimowe
Marka: Barum
Indeks prędkości: T
Gwarancja: 60 m-cy
Informacje dodatkowe:
ETYKIETA EU:
Uniroyal F Uniroyal C Uniroyal 71 dB

Specyfikacja

Skuteczniejsze ruszanie i hamowanie na śniegu. „Śniegołapacze” zatrzymują śnieg w rowkach
ułatwiając ruszanie na zaśnieżonej nawierzchni
zapewniają też większą kontrolę hamowania.

Niskie opory toczenia i ograniczone zużycie paliwa. Dodatkowy kanał w bloku barkowym minimalizuje opory toczenia
a tym samym zmniejsza zużycie paliwa.

Niski poziom zużycia oznacza duże przebiegi. Lamele o różnej głębokości
ułożone ukośnie do krawędzi bloków
gwarantują wolne zużywanie się opony. Zwiększa to trwałość i wydajność kosztową.

Jak odczytywać dane opony?

Uniroyal
Barum

Barum wywodzi się z Czech i należy do firmy Continental AG od 1993 roku. W swojej ofercie ma opony przeznaczone do pojazdów osobowych i użytkowych. Zakłady produkcyjne Barum znajdują się w czołówce najnowocześniejszych w Europie, w których każda opona poddawana jest szczegółowej kontroli.

Opony Barum konstruowane są z myślą o wysokich przebiegach w połączeniu z wszechstronnością. Te aspekty są szczególnie ważne dla marek budżetowych. Korzystna cena produktu jest rezultatem zastosowania wyjątkowo wydajnych i nowoczesnych procesów produkcyjnych stosowanych w zakładach Continental.

Jak kupować?regulamin

Uniroyal

Przed zamówieniem

Prosimy o dokładne sprawdzenie czy wszystkie parametry opony odpowiadają temu czego poszukujesz. W razie wątpliwości czy opony pasują do Twojego samochodu prosimy o kontakt.

Uniroyal

Faktura

Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT, podczas zamawiania zaznacz opcję „chcę otrzymać FV”. Wydrukowana faktura zostanie dołączona do przesyłki.

Uniroyal

Płatność

Za opony można zapłacić na 3 sposoby:

1. Płatność za pobraniem
2. Wpłata na konto bankowe
3. Szybka płatność PayU

Uniroyal

Wysyłka

Opony są wysyłane w ciagu 2-3 dni roboczych. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone. Współpracujemy z zaufanymi firmami kurierskimi:

Uniroyal
Uniroyal

O firmie
BestDrive BA-MAR jest oficjalnym dystrybutorem opon marki Barum, posiadającym wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i montażu opon.
Zaufany sprzedawca na Allegro!

Adres sklepu
ul. Marii Kownackiej 3
62-052 Mosina k. Poznania

Kontakt
+ 48 513 863 883

biuro@ba-mar.bestdrive.pl

Dostawa i płatność
od 20,00 zł

Lokalizacja: Mosina, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
30,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
30,00 zł
kolejna sztuka
40,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
36 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

36 miesięcy
Dodatkowe informacje

 

  1. Okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od daty zakupu, lecz nie dłużej niż 60 miesięcy od daty produkcji. Reklamacje należy składać w punkcie zakupu opon w terminie 14 dni od daty stwierdzenia wady wraz z dowodem zakupu. O ile wada opony jest widoczna tylko po napompowaniu reklamowaną oponę należy dostarczyć wraz z felgą, na której była eksploatowana. Gwarancja zgłoszona po terminie podlega odrzuceniu. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji, z wyjątkiem przypadków, gdy opona musi zostać zbadana w laboratorium producenta. W takim przypadku sprzedający poinformuje kupującego o przekazaniu opon do badania, co skutkować będzie wydłużeniem okresu załatwiania reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji sprzedawca poinformuje kupującego w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji.
  2. Gwarancją nie są objęte opony bez numeru DOT oraz w przypadku, gdy wady są skutkiem: nieprawidłowej techniki jazdy, nieprawidłowego przechowywania opony, nieprawidłowego montażu i demontażu opon, eksploatacji w sposób niezgodny z zaleceniami zdefiniowanymi na boku opony, uszkodzeń mechanicznych takich jak: przecięcie, przebicie, uszkodzenie w skutek uderzeń o przeszkodę, uszkodzenia celowego, trwałego uszkodzenia/zużycia w wyniku eksploatacji przy nieprawidłowej zbieżności kół, niewłaściwym ciśnieniu w oponie, uszkodzonych obręczach, hamulcach, wypadku drogowego, niewłaściwego zastosowania opony, zastosowania niewłaściwego rozmiaru dętki, uszkodzeń chemicznych, naprawiania opon, naturalnego procesu starzenia się gumy.
    Gwarancja nie obejmuje również zużycia bieżnika poniżej głębokości TWI.
  3. Reklamacja zostanie uznana w każdym przypadku stwierdzenia wady fabrycznej (złe wykonawstwo, wady materiałowe lub wady konstrukcyjne). W przypadku uznania reklamacji kupujący otrzymuje towar wolny od wad, o ile wada została zgłoszona w terminie do 2 lat od daty zakupu. W przypadku zgłoszenia wady w okresie powyżej dwóch lat od daty zakupu, kupujący otrzyma zwrot ceny nabycia pomniejszonej o kwotę stanowiącą koszt zużycia reklamowanych opon, bądź nowe opony, o ile kupujący jednocześnie dokona wpłaty kwoty odpowiadającej procentowemu kosztowi zużycia opony.
  4. Stopień zużycia reklamowanej opony oblicza się poprzez pomiar pozostałej głębokości bieżnika reklamowanej opony i porównanie jej z głębokością bieżnika opony nowej według następującego wzoru:
    100 [1 - (aktualna głębokość rzeźby w mm) /
    (głębokość rzeźby w nowej oponie w mm)] %
    Producent nie odpowiada za szkody, niedogodności oraz utracone korzyści, powstałe na skutek nie używania pojazdu w wyniku zasadnej reklamacji.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

BestDrive Ba-Mar Opony
Marii Kownackiej 3
62-050 Mosina
Dodatkowe informacje

1. Kupujący ma prawo do zwrotu towaru w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru bez konieczności podania przyczyny. 2. Koszt wysyłki zwracanego towaru pokrywa Kupujący. 3. Sklep Internetowy nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. 4. W sytuacji uznania przez Sklep iż towar nie odpowiada powyższym wymogom, może uznać odstąpienie od umowy za nieważne. 5. Zwracany towar będzie przyjęty jeśli Kupujący dołączy oryginał dokumentu sprzedaży oraz złoży oświadczenie o skorzystaniu z prawa zwrotu towaru. 6. Zwracany produkt musi być nieużywany, nie noszący śladów użytkowania oraz nieuszkodzony. 7. Kupujący ma prawo do składania reklamacji zakupionego towaru. 8. Wszystkie zakupione w Sklepie Internetowym towary posiadają 24 miesięczną gwarancję producenta. 9. Nieprzydatność towaru powstała na skutek złego zamontowania nie stanowi niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową w rozumieniu art.6 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (Dz.U.2002 r.Nr.141,poz 1176)

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

BestDrive Ba-Mar Opony
ul. Marii Kownackiej 3
62-050 Mosina

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

1. Kupujący ma prawo do zwrotu towaru w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru bez konieczności podania przyczyny. 2. Koszt wysyłki zwracanego towaru pokrywa Kupujący. 3. Sklep Internetowy nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. 4. W sytuacji uznania przez Sklep iż towar nie odpowiada powyższym wymogom, może uznać odstąpienie od umowy za nieważne. 5. Zwracany towar będzie przyjęty jeśli Kupujący dołączy oryginał dokumentu sprzedaży oraz złoży oświadczenie o skorzystaniu z prawa zwrotu towaru. 6. Zwracany produkt musi być nieużywany, nie noszący śladów użytkowania oraz nieuszkodzony. 7. Kupujący ma prawo do składania reklamacji zakupionego towaru. 8. Wszystkie zakupione w Sklepie Internetowym towary posiadają 24 miesięczną gwarancję producenta. 9. Nieprzydatność towaru powstała na skutek złego zamontowania nie stanowi niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową w rozumieniu art.6 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (Dz.U.2002 r.Nr.141,poz 1176)

O sprzedającym
Barum
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

39

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,8

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 513 863 883
poniedziałek - piątek
08:00 - 18:00
sobota
08:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

BestDrive Ba-Mar Opony

ul. Marii Kownackiej 3

62-050 Mosina

Pozostałe informacje

email: biuro@ba-mar.bestdrive.pl
telefon: 513 863 883