4szt 470zł Opony BARUM 195/65 R15 95T 6,7mm (6908295747)

zakończona

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę bez VAT
  • liczba opon w ofercie: komplet 4 szt.
  • średnica: 15"
  • marka: Barum
  • run flat: nie
  • bieżnikowane: nie
  • szerokość opony: 195 mm
  • profil opony: 65
  • indeks prędkości: t do 190 km/h
  • rok produkcji: 2016
  • indeks nośności: 95

opis

Opony zimowe BARUM POLARIS 3

(Opony przywiezione z Niemiec)
Dane techniczne felg:
  • Producent:
  • Rozmiar:
  • Rozstaw śrub:
  • Otwór centrujący:
Dane techniczne opon:
  • Producent: - Barum Polaris 3
  • Rozmiar: - 195/65 R15 91T
  • Sezon: - Zima
  • DOT: - 3216
  • Bieżnik: -1 x ok.7mm 1 x ok.6,3mm 2 x ok.6,7mm
Podana cena 470zł za 4 szt. opon.
Koszty wysyłki za 4szt. opon:
Po wpłacie na konto - 50zł.
Za pobraniem - 60zł.

Przy odbiorze osobistym możliwy montaż!

Odbiór osobisty w miejscowości Mirsk, 30km od Jeleniej Góry

lub wysyłka firmą kurierską.

Nasza firma zajmuje się również sprzedażą używanych felg.
Pytania odnośnie felg prosimy kierować na adres e-mail: autoczesci-mirsk@o2.­pl

Na zakupiony towar wystawiam paragon lub na życzenie klienta rachunek uproszczony.

KONTAKT:

Przemek: 509-705-729

Aneta: 501-353-420
e-mail: AutoCzesci-Mirsk@o2.­pl

GG: 3819803

Dostawa i płatność
od 50,00 zł

Lokalizacja: Mirsk, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
50,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
60,00 zł
kolejna sztuka
60,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
3 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę bez VAT
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

PHU Aneta Osińska
Sikorskiego 2
59-630 Mirsk
Dodatkowe informacje

Paczki z reklamacji odbieramy TYLKO I WYŁĄCZNIE bez pobrania! (ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów rozdz.2, art.16.1, pkt.10) 


Rozpatrujemy i przyjmujemy reklamacje w ciągu 14 dni roboczych. Wszelkie reklamacje przyjmowane są wyłącznie z paragonem lub fakturą. 


Nie zwracamy kosztów montażu, demontażu przedmiotu wadliwego! 


Składając reklamację Kupujący dostarcza przedmiot reklamacji na własny koszt oraz dokument potwierdzający montaż części wraz z informacją zakładu stwierdzającego wadę. Rozpatrujemy i przyjmujemy te wnioski reklamacyjne, które potwierdzają montaż części w uprawnionym zakładzie mechaniki pojazdowej (pieczęć firmowa z nr telefonu – nie później niż 7 dni od dnia odbioru towaru) przy zachowaniu zasady prawidłowego i fachowego montażu. Nie odpowiadamy za błędy warsztatów. 


Reklamacja obejmuje wymianę części na inną. Nie zwracamy pieniędzy. Koszty związane z nieuzasadnioną reklamacją (diagnostyka, wysyłka) ponosi klient. 


Jeżeli nie zgadzają się one, a kupujący w dalszym ciągu wyraża chęć zakupu części, to kupuje ją na własną odpowiedzialność i reklamacja spowodowana złym dopasowaniem części nie będzie uwzględniona.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

PHU Aneta Osińska
Sikorskiego 2
59-630 Mirsk

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U.2012.1225 j.t.), Kupujący ma prawo w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru (zawarcia umowy) odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. 


Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: osinska-aneta@o2.pl. lub wysłać w formie pisemnej na adres: PHU Aneta Osińska, ul. Sikorskiego 2, 59-630 Mirsk 


Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy Kupujący ma obowiązek odesłać towar w ciągu 14 dni kalendarzowych. 


Towar nie powinien nosić śladów użytkowania, musi zostać zwrócony kompletny tj. w takim stanie jakim otrzymał go nabywca (czyli bez żadnych przeróbek lub napraw itp.). Towar powinien być odesłany w opakowaniu, które uniemożliwia jego uszkodzenie. 


Pieniądze zwracamy w ciagu 14 dni od otrzymania towaru na podane przez Kupującego konto.


W przypadku odstąpienia od umowy SPRZEDAWCA nie ponosi kosztu odesłania towaru. 


Nie odbieramy przesyłek – zwrotów za pobraniem.

O sprzedającym
Aneta_Osinska
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

40

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

Informacje o sprzedającym

OFERUJEMY W SPRZEDAŻY: Używane opony, felgi, kołpaki

  

Preferujemy odbiór osobisty!

Towar wysyłamy firmą kurierska lub Pocztą Polską.

Towar wysyłany jest w ciągu 2 dni roboczych (z wyłączeniem dni wolnych od pracy oraz świąt) .

Na wpłatę czekamy 7 dni.

  

Koszty przesyłki ponosi kupujący.

  

Do każdego zakup dołączamy paragon lub na życzenie klienta fakturę (bez VAT).Informację o chęci otrzymania faktury proszę przekazać za pośrednictwem formularza Allegro bezpośrednio po wylicytowaniu przedmiotu.  

  

Na towar zakupiony w naszym sklepie udzielamy siedmiodniowej gwarancji. Jest to tak zwana „gwarancja rozruchowa”. Liczy się data odbioru towaru.

  

W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia z powodu braku towaru lub poprzez uszkodzenie podczas magazynowania lub transportu zastrzegam sobie prawo do rozwiązania umowy kupna/sprzedaży zawartej na allegro bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń finansowych.

Pozostałe informacje

PAMIĘTAJ!! JEŚLI ZAUWAŻYSZ ŻE PRZESYŁKA NOSI ŚLADY OTWIERANIA LUB JEST USZKODZONA OD RAZU SPORZĄDŹ PROTOKÓŁ SZKODY!!!Za uszkodzenia spowodowane firmą kurierską nie odpowiadamy (firmy te posiadają swoje własne działy reklamacyjne). W momencie wysłania przestajemy ponosić odpowiedzialność za paczkę. Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. Art. 74 - Prawo przewozowe. 1. Jeżeli przed wydaniem przesyłki okaże się, że doznała ona ubytku lub uszkodzenia, przewoźnik ustala niezwłocznie protokolarnie stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Przewoźnik wykonuje te czynności także na żądanie uprawnionego, jeżeli twierdzi on, że przesyłka jest naruszona. 2. Ustalenia protokolarne powinny być dokonane w obecności uprawnionego, a jeżeli wezwanie go nie jest możliwe albo nie zgłosi się on w wyznaczonym terminie, przewoźnik dokonuje ustaleń w obecności osób zaproszonych przez siebie do tej czynności. 3. Jeżeli po wydaniu przesyłki ujawniono ubytek lub uszkodzenie niedające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, przewoźnik ustala stan przesyłki na żądanie uprawnionego zgłoszone niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki.