4F męskie skarpety narciarskie SOMN002 43 - 46 (6950729589)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
29,90 zł
z 8 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 10,50 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
  • lokalizacja: SPRZEDAŻ WYSYŁKOWA, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: 4F
  • kolor: czarny
  • rozmiar: 43, 44, 45, 46
  • płeć: mężczyzna, chłopiec


Męskie skarpety narciarskie SOMN002 firmy 4F. Rozmiar 43-46.

Kolekcja 2016/2017.


CENA KATALOGOWA: 39,90 ZŁ

U NAS PROMOCJA: 29,90 ZŁ

4F - jest czołową polską firmą, produkującą wysokiej klasy odzież turystyczną i narciarską oraz sprzęt turystyczny i kempingowy (śpiwory, plecaki, akcesoria, itp). Kolekcje powstają w oparciu o opinie i wskazówki sportowców różnych dziedzin, z którymi producent regularnie współpracuje. 4F dba, aby uzyskać połączenie nowoczesnych technologii, modnych krojów oraz ciekawej i urozmaiconej kolorystyki. Produkty wpisują się zarówno w potrzeby klientów, jak i sportowców sięgających po medale. Wysoka jakość produktów za przystępną cenę oraz stale poszerzany asortyment to atrybuty, dzięki którym marka z sukcesem konkuruje jakością i wzornictwem ze światowymi gigantami.

4F działa z powodzeniem na rynkach polskim i zagranicznym. Z roku na rok, marka 4F zyskuje coraz silniejszą pozycję na rynku outdoorowym, stając się jednym z jej liderów. Na stokach narciarskich, w górach, czy na ulicy coraz częściej pojawia się odzież logo 4F. Nie bez znaczenia jest również wsparcie jakie producent udziela polskim sportowcom. 4F jest stałym sponsorem zarówno najważniejszych polskich gwiazd sportu, jak i mniej znanych zawodników, którzy mają ogromne szanse na sportowe sukcesy. Klienci mają okazję, używać dokładnie tą samą odzież i sprzęt, którą nosili mistrzowie sportu osiągając światowe sukcesy.


Od 2010 roku 4F jest głównym sponsorem Kamila Stocha - polskiego skoczka narciarskiego, należącego do światowej czołówki – Mistrza Świata z Predazzo 2013.

Kamil Stoch ma w swoim dorobku 5 miejsce w klasyfikacji generalnej Pucharu Świata w sezonie 2011/2012, siedem zwycięstw w zawodach Pucharu Świata oraz dwukrotne zajęcie drugiego miejsca w Letnim Grand Prix. Zawodnik jest również zwycięzcą Letniego Pucharu Kontynentalnego w sezonie 2010 oraz

sześciokrotnym zdobywcą tytułu indywidualnego mistrza Polski, a także – od 26 stycznia 2013 – współrekordzistą kraju (razem z Piotrem Żyłą) w długości lotu narciarskiego.

W sezonie 2012/2013 stanął na trzecim miejscu podium klasyfikacji generalnej Pucharu Świata. W 2014 podczas igrzysk w Soczi wywalczył dwukrotne mistrzostwo olimpijskie.

4F wspiera i kibicuje mu w chwilach sukcesów i nie opuszcza w trudnych momentach. Producent dziękuje za wysiłek wkładany w treningi oraz za chwile wzruszeń i triumfów podczas zawodów z działem naszego skoczka.

OPIS:

Skarpety narciarskie dla mężczyzn wykonane z miękkiego w dotyku materiału wysokiej jakości z jonami srebra. Zagwarantują zabezpieczenie stopy przed chłodem podczas zimowych aktywności. Jony srebra wplecione w materiał, utrzymują właściwości antybakteryjne.

Materiał: 60% poliester, 35% polipropylen, 5% elastan
Utrzymują odpowiednią temperaturę stóp
Minimalizują efekt wilgotnych stóp, oraz pozwalają stopom oddychać dzięki strefie wentylacji

Zawierają jony srebra
Bezuciskowy ściągacz
Wzmocnienie w okolicach palców i pięty
Wygładzone szwy w okolicach palców zapewniają wygodę
Wzmocnienie w okolicy palców i pięty
Wentylacja zapewniająca oddychalność
Anatomiczne strefowe wzmocnienia redukują ucisk
Miękkie i wytrzymałe
Kolor: czarny/szary/niebies­ki

W zależności od indywidualnych ustawień monitora (jasność, kontrast itd.), kolory rzeczywiste mogą nieznacznie różnić się od kolorów widocznych na ekranie monitora.

Zobacz też inne aukcje himaltrek_pl:
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 83 1140 2004 0000 3202 4338 1956
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa 10,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 13,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
ODBIÓR OSOBISTY JEST MOŻLIWY PO UPRZEDNIM UMÓWIENIU SIĘ NA DZIEŃ O GODZINĘ.
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Jesteśmy na Allegro i w sieci od 2006 roku. Wyznajemy zasadę, że dobrego sprzedawcę poznaje się nie tylko po tym jak obsługuje, ale jak podchodzi do klienta w przypadku reklamacji. Dlatego nasi klienci "śpią bezpiecznie". Zapraszamy do naszego sklepu Himal Trek - gdzie masz gwarancję bezpiecznej transakcji.

kontakt

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00
  • sobota 10:00 - 15:00
  • niedziela zamknięte

pozostałe informacje

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Biuro obsługujące zamówienia czynne jest od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-18.00 oraz w soboty w godz. 10.00-15.00. Zamówienia złożone w godzinach pracy biura rozpatrywane będą w tym samym dniu roboczym, zazwyczaj do 2 godzin od złożenia zamówienia. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 18.00, w soboty po godz. 15.00, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego. 2. Czas realizacji nie obejmuje dostarczenia produktu przez Pocztę Polską lub firmę kurierską DPD, który zazwyczaj (nie licząc wypadków losowych) wynosi 1 dzień roboczy. Czas realizacji zamówienia przez Operatora Sklepu wynosi do 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie lub od momentu otrzymania informacji o przesyłce za pobraniem. 3. Nadawanie przesyłek następuje od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni wolnych od pracy i Świąt), zwykle o godzinie 16.00. 4. W dniu wysyłki Operator Sklepu potwierdzi nadanie paczki oraz prześle numer nadania wysyłki na wskazany przez Kupującego adres e-mail. Potwierdzenie wysyłane jest w godzinach 16.00-18.00. 5. Czas dostawy przez firmę kurierską DPD trwa zwykle 1 dzień roboczy, a przez Pocztę Polską od 1 do 3 dni roboczych. Dostawy przesyłek odbywają się od poniedziałku do piątku. Firma kurierska DPD i Poczta Polska nie dostarcza paczek w soboty. 6. Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby czas realizacji zlecenia był jak najkrótszy. 7. Jednocześnie Operator Sklepu oświadcza, że w przypadku wystąpienia opóźnień ze strony Operatora Sklepu lub doręczyciela, łączny termin realizacji zamówienia nie przekroczy 30 dni od dnia zawarcia umowy (w przypadku paczek wysyłanych z opcją płatności za pobraniem) lub od dnia zaksięgowania wpłaty na koncie ( w przypadku zamówień z opcją płatności przelewem na konto) do dnia dostarczenia towaru. 8. W razie nieobecności Kupującego pod wskazanym do wysyłki adresem, doręczyciel zobowiązany jest zostawić awizo. W przypadku dostarczenia paczki przez Pocztę Polską, można wówczas odebrać paczkę we wskazanej w awizo placówce pocztowej, do 7 dni od dnia otrzymania awizo i do 7 dni od dnia otrzymania powtórnego awizo. W przypadku dostarczenia przez firmę kurierską DPD, kurier podejmie ponowną próbę dostarczenia przesyłki w następnym dniu roboczym (po dniu pierwszej nieudanej próby doręczenia przesyłki). 9. W razie jakichkolwiek problemów wynikających z dostarczeniem przesyłki przez doręczyciela do odbiorcy, Operator Sklepu po otrzymaniu takiej informacji od odbiorcy lub doręczyciela, dołoży wszelkich starań i udzieli pomocy, aby wyjaśnić i rozwiązać zaistniały problem, kontaktując się z doręczycielem i odbiorcą. PŁATNOŚCI 1. Za zakupy w Sklepie można zapłacić w następujący sposób: a. Przelewem na rachunek bankowy, b. Przy odbiorze, czyli za pobraniem c. Poprzez płatność PayU 2. Dane do przelewu: Himal Trek, ul. Wiedeńska 38, 60-683 Poznań. Numer konta bankowego: mBank 83 1140 2004 0000 3202 4338 1956. 3. W przypadku zapłaty przelewem na rachunek bankowy, całkowita wartość zamówienia (cena towaru wraz kosztami przesyłki) płatna jest po otrzymaniu mailowego potwierdzenia przyjęcia zamówienia w terminie do siedmiu dni od dnia zawarcia umowy. 4. W przypadku płatności przy odbiorze, całkowita wartość zamówienia (cena towaru wraz kosztami przesyłki) płatna jest doręczycielowi w chwili doręczenia przesyłki do odbiorcy.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
High Outdoor Group
Wiedeńska 38
60-683 Poznań
PL
Dodatkowe informacje

WARUNKI ODSTĄPIENIA I ROZWIĄZANIA UMOWY SPRZEDAŻY 


1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Klient będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. 


2. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w szczególności z wykorzystaniem formularza i wysłane dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.: - wiadomością e-mail, na adres: sklep@himaltrek.pl - w formie pisemnej, na adres: High Outdoor Group,  ul. Wiedeńska 38, 60-683 Poznań. Zwroty prosimy przesyłać na adres: High Outdoor Group, ul. Wiedeńska 38, 60-683 Poznań . 


3. Formularz odstąpienia od umowy, który Kupujący może wykorzystać znajduję się tutaj: 


Adresat: High Outdoor Group Internetowy Sklep Górski Himal Trek ul. Wiedeńska 38, 60-683 Poznań www.himaltrek.pl, sklep@himaltrek.pl tel: (0)662-598-255 


Ja .................................................................. , niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: ..................................................................................................................... ..................................................................................................................... ..................................................................................................................... 

Data zakupu (zawarcia umowy): .................................................. 

Data dostarczenia towaru przez doręczyciela: ............................................... 

Imię i nazwisko konsumenta: ................................................................ 

Adres konsumenta: ............................................................................. 

Proszę o przelanie kwoty: .................... (słownie) ............................................... 

Dane do przelewu: ..................................................................... 

Numer konta bankowego: _ _ - _ _ _ _ - _ _ _ _ - _ _ _ _ - _ _ _ _ - _ _ _ _ - _ _ _ _ 

Data wypełnienia formularza: ............................................................... ............................................ 

Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) 


4. Sprzedający niezwłocznie przesyła Konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez Konsumenta adres e-mail. 


5. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem: a. dodatkowych koszów poniesionych przez Konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego oraz b. bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (kosztów wysyłki towaru), c. kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą. 


6. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, Konsument jest obowiązany zwrócić towar Sprzedającemu niezwłocznie tj. nie później niż w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni na adres Sklepu. Konsument może także dokonać zwrotu towaru przekazując go do odbioru osobie upoważnionej przez Sprzedawcę, przy zachowaniu w/w terminów. Dla do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. 


7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do Sprzedającego w stanie niezniszczonym. 


8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 


9. Sprzedający, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem ust. 4. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 


10. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 


11. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, o którym mowa w ust. 1. nie przysługuje Kupującemu w przypadku, gdy jest on Przedsiębiorcą i dokonuje zakupu w celu związanym bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą. 


12. W przypadku, gdy Kupujący od chwili zawarcia umowy sprzedaży (złożenia zamówienia), w ciągu 7 dni nie dokona płatności przelewem na konto Operatora Sklepu (jeśli taka opcja płatności została wybrana), a Sprzedającemu nie uda się nawiązać kontaktu telefonicznego lub mailowego z Kupującym, umowa sprzedaży ulega rozwiązaniu. 


13. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Klient będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy zgodnie z §. 5 ust. 6. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
High Outdoor Group
ul. Wiedeńska 38
60-683 Poznań
PL
Dodatkowe informacje

1. W razie stwierdzenia występowania wady rzeczy sprzedanej Operator Sklepu ponosi odpowiedzialność określoną w szczególności w przepisach art. 556 i 5561-5563 i nast. Kodeksu cywilnego. Reklamacje można także składać w związku z nieprawidłowościami w świadczeniu usług drogą elektroniczną. 


2. Reklamacje można składać pisemnie na adres: High Outdoor Group, ul. Wiedeńska 38, 60-683 Poznań lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@himaltrek.pl. Wysyłki z reklamowanym towarem prosimy kierować na adres: High Outdoor Group, ul. Wiedeńska 38, 60-683 Poznań. 


3. Zaleca się podanie w treści reklamacji jak największej ilości informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. 


4. Operator Sklepu ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Operatora Sklepu w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres podany przez Kupującego. 


5. Operator Sklepu informuje, że w przypadku towarów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Kupującego z tytułu odpowiedzialności Operatora Sklepu za wady sprzedanego towaru.