4F damska bluza z kapturem PLD002 16/17 XXL (6482754211)

zakończona
95,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa priorytetowa 11,50 zł
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 15,50 zł
  • lokalizacja: SPRZEDAŻ WYSYŁKOWA
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • rozmiar: XXL
  • rodzaj: damskie
  • stan: nowy
  • marka: 4F
  • kolor: odcienie niebieskiego, odcienie szarości i srebra, odcienie różu


Damska bluza dzianinowo-polarowa (sweterek) PLD002 firmy 4F. Rozmiar XXL.

KOLEKCJA 2016/2017.


CENA KATALOGOWA: 119,90 ZŁ

U NAS PROMOCJA: 95 ZŁ

-20%

4F - jest czołową polską firmą, produkującą wysokiej klasy odzież turystyczną i narciarską oraz sprzęt turystyczny i kempingowy (śpiwory, plecaki, akcesoria, itp). Kolekcje powstają w oparciu o opinie i wskazówki sportowców różnych dziedzin, z którymi producent regularnie współpracuje. 4F dba, aby uzyskać połączenie nowoczesnych technologii, modnych krojów oraz ciekawej i urozmaiconej kolorystyki. Produkty wpisują się zarówno w potrzeby klientów, jak i sportowców sięgających po medale. Wysoka jakość produktów za przystępną cenę oraz stale poszerzany asortyment to atrybuty, dzięki którym marka z sukcesem konkuruje jakością i wzornictwem ze światowymi gigantami.

4F działa z powodzeniem na rynkach polskim i zagranicznym. Z roku na rok, marka 4F zyskuje coraz silniejszą pozycję na rynku outdoorowym, stając się jednym z jej liderów. Na stokach narciarskich, w górach, czy na ulicy coraz częściej pojawia się odzież logo 4F. Nie bez znaczenia jest również wsparcie jakie producent udziela polskim sportowcom. 4F jest stałym sponsorem zarówno najważniejszych polskich gwiazd sportu, jak i mniej znanych zawodników, którzy mają ogromne szanse na sportowe sukcesy. Klienci mają okazję, używać dokładnie tą samą odzież i sprzęt, którą nosili mistrzowie sportu osiągając światowe sukcesy.


Od 2010 roku 4F jest głównym sponsorem Kamila Stocha - polskiego skoczka narciarskiego, należącego do światowej czołówki – Mistrza Świata z Predazzo 2013.

Kamil Stoch ma w swoim dorobku 5 miejsce w klasyfikacji generalnej Pucharu Świata w sezonie 2011/2012, siedem zwycięstw w zawodach Pucharu Świata oraz dwukrotne zajęcie drugiego miejsca w Letnim Grand Prix. Zawodnik jest również zwycięzcą Letniego Pucharu Kontynentalnego w sezonie 2010 oraz

sześciokrotnym zdobywcą tytułu indywidualnego mistrza Polski, a także – od 26 stycznia 2013 – współrekordzistą kraju (razem z Piotrem Żyłą) w długości lotu narciarskiego.

W sezonie 2012/2013 stanął na trzecim miejscu podium klasyfikacji generalnej Pucharu Świata. W 2014 podczas igrzysk w Soczi wywalczył dwukrotne mistrzostwo olimpijskie.

4F wspiera i kibicuje mu w chwilach sukcesów i nie opuszcza w trudnych momentach. Producent dziękuje za wysiłek wkładany w treningi oraz za chwile wzruszeń i triumfów podczas zawodów z działem naszego skoczka.

OPIS:

Ciepła, bardzo ładna damska dzianinowo-polarowa bluza termoaktywna. Głównym zadaniem bluzy jest utrzymanie odpowiedniej temperatury ciała w niekorzystnych warunkach atmosferycznych. Skutecznie umożliwia odprowadzanie nadmiaru wilgoci na zewnątrz, jednocześnie zatrzymując ciepło przy ciele. Lekka, miękka w dotyku dzianina pozwoli utrzymać naturalne ciepło ciała i zapewni skuteczną izolację. Dzięki konstrukcji 3D bluza dopasowuje się do ciała, nie ograniczając swobody ruchów. Natomiast, elastyczne lamówki przy mankietach, kapturze i u dołu zapewnią lepsze dopasowanie. Produkt najlepiej sprawdza się jako druga warstwa odzieży tzw. warstwa izolująca. Świetna na narty, rower i do wędrówek górskich.


Gramatura: ok. 220 g/m2
Materiał: 100% poliester
Materiał zewnętrzny: dzianinowy
Podszewka: polar
Materiał bluzy jest elastyczny, co zapewnia dużą wygodę
Dwie kieszenie dolne (niezamykane)
Wewnętrzna listwa termiczna pod zamkiem głównym zabezpiecza przed utratą ciepła
Stały, zintegrowany kaptur z podszewką
Wysoka jakość użytych materiałów
Dobre właściwości termiczne
Ochrona brody (materiał na zamku)
Elastyczne lamówki na końcu rękawów i na dole
Kolor:
- turkusowy
- jasnoszary melanż
- fuksja

Wymiary* bezpośrednio z bluzy PLD002 16/17:

Na tej aukcji kupujesz rozmiar XXL.



Jak prawidłowo trafić w swój rozmiar:

W tabeli podajemy wymiary zdjęte bezpośrednio z konkretnego modelu i rozmiaru. Odzież jest rozkładana płasko i mierzona po stronie zewnętrznej bez naciągania . Najlepszy sposób doboru rozmiaru przy zakupach na odległość, to zmierzenie własnej odzieży podobnego typu i porównanie z wartościami podanymi w tabeli. Jeśli uzyskane pomiary są takie same lub zbliżone, można wówczas z dużą precyzją trafić we właściwy rozmiar. W tabeli nie podajemy parametrów takich jak: wzrost człowieka, obwód pasa itp, gdyż bywają one mylące i zdarza się, że zakup kończy się wymianą na inny rozmiar. Dla przykładu: rozmiar L może pasować zarówno na osobę szczupłą o wzroście 180 cm, jak i tęższą o wzroście 170 cm.

* Wymiary zostały pomierzone z najwyższą starannością i dokładnością, tak aby ułatwić Państwu dobór rozmiaru. Jednak ze względu na sposób mierzenia oraz na specyfikę materiałów (np. elastyczność, możliwość lżejszego lub mocniejszego naciągnięcia), należy przyjąć pewną tolerancję w ramach rozsądnej granicy błędu.

W zależności od indywidualnych ustawień monitora (jasność, kontrast itd.), kolory rzeczywiste mogą nieznacznie różnić się od kolorów widocznych na ekranie monitora.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 83114020040000320243381956
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 11,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 15,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Firma kurierska GLS (wpłata na konto) - 13 zł
Firma kurierska GLS (pobranie) - 18 zł
Poczta Polska (wpłata na konto) - 11,50 zł
Poczta Polska (pobranie) - 15,50 zł

PROWADZIMY WYŁĄCZNIE SPRZEDAŻ WYSYŁKOWĄ, BEZ OBSŁUGI BEZPOŚREDNIEJ.
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • (0)662-598-255
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 10.00-18.00, w soboty 10.00-15.00.

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
WARUNKI ODSTĄPIENIA I ROZWIĄZANIA UMOWY SPRZEDAŻY 1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Klient będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. 2. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w szczególności z wykorzystaniem formularza i wysłane dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.: - wiadomością e-mail, na adres: sklep@himaltrek.pl, - w formie pisemnej, na adres: Himal Trek, ul. Wiedeńska 38, 60-683 Poznań. 3. Formularz odstąpienia od umowy, który Kupujący może wykorzystać znajduję się tutaj: Adresat: Internetowy Sklep Górski Himal Trek ul. Wiedeńska 38, 60-683 Poznań www.himaltrek.pl, sklep@himaltrek.pl tel: (0)662-598-255 Ja .................................................................. , niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: ..................................................................................................................... ..................................................................................................................... ..................................................................................................................... Data zakupu (zawarcia umowy): .................................................. Data dostarczenia towaru przez doręczyciela: ............................................... Imię i nazwisko konsumenta: ................................................................ Adres konsumenta: ............................................................................. Proszę o przelanie kwoty: .................... (słownie) ............................................... Dane do przelewu: ..................................................................... Numer konta bankowego: _ _ - _ _ _ _ - _ _ _ _ - _ _ _ _ - _ _ _ _ - _ _ _ _ - _ _ _ _ Data wypełnienia formularza: ............................................................... ............................................ Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) 4. Sprzedający niezwłocznie przesyła Konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez Konsumenta adres e-mail. 5. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem: a. dodatkowych koszów poniesionych przez Konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego oraz b. bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (kosztów wysyłki towaru), c. kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą. 6. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, Konsument jest obowiązany zwrócić towar Sprzedającemu niezwłocznie tj. nie później niż w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni na adres Sklepu. Konsument może także dokonać zwrotu towaru przekazując go do odbioru osobie upoważnionej przez Sprzedawcę, przy zachowaniu w/w terminów. Dla do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. 7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do Sprzedającego w stanie niezniszczonym. 8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 9. Sprzedający, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem ust. 4. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 10. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 11. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, o którym mowa w ust. 1. nie przysługuje Kupującemu w przypadku, gdy jest on Przedsiębiorcą i dokonuje zakupu w celu związanym bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą. 12. W przypadku, gdy Kupujący od chwili zawarcia umowy sprzedaży (złożenia zamówienia), w ciągu 7 dni nie dokona płatności przelewem na konto Operatora Sklepu (jeśli taka opcja płatności została wybrana), a Sprzedającemu nie uda się nawiązać kontaktu telefonicznego lub mailowego z Kupującym, umowa sprzedaży ulega rozwiązaniu. 13. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Klient będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy zgodnie z §. 5 ust. 6. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.

reklamacje

1. W razie stwierdzenia występowania wady rzeczy sprzedanej Operator Sklepu ponosi odpowiedzialność określoną w szczególności w przepisach art. 556 i 5561-5563 i nast. Kodeksu cywilnego. Reklamacje można także składać w związku z nieprawidłowościami w świadczeniu usług drogą elektroniczną. 2. Reklamacje można składać pisemnie na adres: Himal Trek – Michał Kubiak, ul. Wiedeńska 38 60-683 Poznań lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@himaltrek.pl 3. Zaleca się podanie w treści reklamacji jak największej ilości informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. 4. Operator Sklepu ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Operatora Sklepu w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres podany przez Kupującego. 5. Operator Sklepu informuje, że w przypadku towarów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Kupującego z tytułu odpowiedzialności Operatora Sklepu za wady sprzedanego towaru.

pozostałe informacje

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Biuro obsługujące zamówienia czynne jest od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-18.00 oraz w soboty w godz. 10.00-15.00. Zamówienia złożone w godzinach pracy biura rozpatrywane będą w tym samym dniu roboczym, zazwyczaj do 2 godzin od złożenia zamówienia. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 18.00, w soboty po godz. 15.00, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego. 2. Czas realizacji nie obejmuje dostarczenia produktu przez Pocztę Polską lub firmę kurierską, który zazwyczaj (nie licząc wypadków losowych) wynosi 1 dzień roboczy. Czas realizacji zamówienia przez Operatora Sklepu wynosi do 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie lub od momentu otrzymania informacji o przesyłce za pobraniem. 3. Nadawanie przesyłek następuje od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni wolnych od pracy i Świąt), zwykle o godzinie 16.00. 4. W dniu wysyłki Operator Sklepu potwierdzi nadanie paczki oraz prześle numer nadania wysyłki na wskazany przez Kupującego adres e-mail. Potwierdzenie wysyłane jest w godzinach 16.00-18.00. 5. Czas dostawy przez firmę kurierską GLS trwa zwykle 1 dzień roboczy, a przez Pocztę Polską od 1 do 3 dni roboczych. Dostawy przesyłek odbywają się od poniedziałku do piątku. Firma kurierska GLS i Poczta Polska nie dostarcza paczek w soboty. 6. Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby czas realizacji zlecenia był jak najkrótszy. 7. Jednocześnie Operator Sklepu oświadcza, że w przypadku wystąpienia opóźnień ze strony Operatora Sklepu lub doręczyciela, łączny termin realizacji zamówienia nie przekroczy 30 dni od dnia zawarcia umowy (w przypadku paczek wysyłanych z opcją płatności za pobraniem) lub od dnia zaksięgowania wpłaty na koncie ( w przypadku zamówień z opcją płatności przelewem na konto) do dnia dostarczenia towaru. 8. W razie nieobecności Kupującego pod wskazanym do wysyłki adresem, doręczyciel zobowiązany jest zostawić awizo. W przypadku dostarczenia paczki przez Pocztę Polską, można wówczas odebrać paczkę we wskazanej w awizo placówce pocztowej, do 7 dni od dnia otrzymania awizo i do 7 dni od dnia otrzymania powtórnego awizo. W przypadku dostarczenia przez firmę kurierską GLS, kurier może podjąć ponowną próbę dostarczenia przesyłki w następnym dniu roboczym (po dniu pierwszej nieudanej próby doręczenia przesyłki) lub pozostawić przesyłkę w punkcie Parcel Shop, którego lokalizacja zostanie wskazana w awizo. Po dwóch nieudanych próbach doręczenia (w przypadku, gdy kurier nie pozostawi paczki w punkcie Parcel Shop), przesyłka przez kolejne 10 dni znajdować się będzie w lokalnej siedzibie firmy kurierskiej, gdzie Kupujący zobowiązany jest odebrać ją osobiście, zgodnie z treścią ponownego awizo. 9. W razie jakichkolwiek problemów wynikających z dostarczeniem przesyłki przez doręczyciela do odbiorcy, Operator Sklepu po otrzymaniu takiej informacji od odbiorcy lub doręczyciela, dołoży wszelkich starań i udzieli pomocy, aby wyjaśnić i rozwiązać zaistniały problem, kontaktując się z doręczycielem i odbiorcą. PŁATNOŚCI 1. Za zakupy w Sklepie można zapłacić w następujący sposób: a. Przelewem na rachunek bankowy, b. Przy odbiorze, czyli za pobraniem c. Poprzez płatność PayU 2. Dane do przelewu: Himal Trek, ul. Wiedeńska 38, 60-683 Poznań. Numer konta bankowego: mBank 83 1140 2004 0000 3202 4338 1956. 3. W przypadku zapłaty przelewem na rachunek bankowy, całkowita wartość zamówienia (cena towaru wraz kosztami przesyłki) płatna jest po otrzymaniu mailowego potwierdzenia przyjęcia zamówienia w terminie do siedmiu dni od dnia zawarcia umowy. 4. W przypadku płatności przy odbiorze, całkowita wartość zamówienia (cena towaru wraz kosztami przesyłki) płatna jest doręczycielowi w chwili doręczenia przesyłki do odbiorcy.