48 PAKOWACZKA PAKOWARKA BINDOWNICA DO KARTONÓW (6483067639)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
45,51 zł
z 100 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 18,50 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 23,00 zł
  • lokalizacja: Łódź
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • przeznaczenie: do taśmy
  • waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]

tel: 506-053-235

biuro@paczkadziwaczk­a.pl

SPRZEDAWCA POLECA

taśmy pakowe klejące


Metalowa zaklejarka ułatwia aplikację taśmy podczas pakowania. Ostrze wykonane z wysokiej jakości stali dzięki czemu sprawnie odcina taśmę w żądanym miejscu. Metalowa konstrukcja dyspensera gwarantuje długą żywotność.
  • dyspenser do taśm pakowych 48mm
  • konstrukcja stalowa
  • kolor zaklejarki: pomarańczowo - kremowy
  • możliwość dokupienia wymiennego ostrza w cenie: 7,26zł brutto
  • dokumentem sprzedaży jest faktura lub paragon
  • skorzystaj z kategorii, które umożliwiają szybki dostęp do wybranych produktów
  • zakupy możesz łączyć w zbiorczą przesyłkę do 30,00kg
  • tel: 506-053-235
  • biuro@paczkadziwaczk­a.pl
  • Koszt transportu dotyczy przedmiotów zakupionych na jednej lub kilku aukcjach o łącznej wadze do 30,00kg

Taśmy pakowe

akryl

hot-melt

solvent

Taśmy pakowe z nadrukiem

standardowym

indywidualnym

Dyspensery

do taśm pakowych

do taśm jednostronnych

do taśm dwustronnych

Taśmy dwustronnie klejące

Taśmy jednostronnie klejące

malarskie

zbrojone

bezpieczeństwa

pozostałe

Materiały poligraficzne

etykiety z nadrukiem

etykiety bez nadruku

wykroje samoprzylepne

Taśmy spinające

polipropylenowe

poliestrowe

gotowe zestawy pakowe

Akcesoria do pakowania

zapinki do taśm

narożniki do taśm

stojaki do taśm

urządzenia do pakowania

Materiały zabezpieczające

koperty pęcherzykowe

folie pęcherzykowe

pianki ochronne

gumki recepturki

Folie stretch

przezroczyste

czarne

pozostałe

Dyspensery do folii stretch

stalowe

z tworzywa sztucznego

Akcesoria do domu

plandeki ochronne

tektury

pozostałe

Opakowania foliowe

worki strunowe

worki z klejem

pozostałe

Surowce do produkcji

taśmy klejące do worków

folia pod euro-zawieszkę

pozostałe

Teflony

ceratka teflonowa

teflon z rolkach

Maszyny i urządzenia

do pakowania

do konfekcjonowania

do produkcji

Wszystkie przedmioty
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 18,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 200
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 23,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 200
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
REGULAMIN DLA KONSUMENTA Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy) oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego". Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin. Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. POMOCNE PYTANIA: W jakim terminie od nadania przesyłki otrzymam zakupiony towar?Planowany termin dostawy: 24h lub kolejny dzień roboczy. Doręczenia przesyłki mają miejsce w godzinach pracy spedytora doręczającego: 8;00 - 17:00. Kiedy mogę zrezygnować z zakupu u przedsiębiorcy? Jeśli jesteś konsumentem i dokonałeś zakupu u przedsiębiorcy, to w większości przypadków możesz odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania przedmiotu (a w przypadku świadczenia usługi – od daty zawarcia umowy). Aby to zrobić, pisemnie poinformuj sprzedającego o odstąpieniu. Masz obowiązek odesłać towar w ciągu 14 dni od daty przesłania oświadczenia, a sprzedający w tym samym czasie powinien zwrócić Ci wpłaconą kwotę (cena przedmiotu + koszt wysyłki), może on jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Co więcej, jeżeli wybrałeś sposób dostarczenia przedmiotu inny, niż najtańszy oferowany przez sprzedającego, nie jest on zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Ciebie dodatkowych kosztów. Pamiętaj też, że odsyłasz przedmiot na własny koszt, a sprzedający nie może żądać od Ciebie żadnej opłaty (odstępnego). Sprawdź w jakich przypadkach sprzedający może odmówić przyjęcia zwrotu towaru kupionego na Allegro. Ile mam czasu na odesłanie towaru do sprzedającego? Masz na to 14 dni kalendarzowych, licząc od momentu pisemnego powiadomienia sprzedającego o odstąpieniu od umowy. Czy muszę informować sprzedającego, że chcę odstąpić od umowy i zwrócić towar? Tak, tym niemniej ustawa nie wymaga formy pisemnej, a więc sprzedający powinien zaakceptować również Twoje oświadczenie przesłane w innej formie np. poprzez e-mail. Oświadczenie musisz złożyć w terminie 14 dni od daty otrzymania przedmiotu. W jakich przypadkach sprzedający może odmówić przyjęcia zwrotu towaru kupionego na Allegro? Sprzedający nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu jeśli: otrzymał oświadczenie o zwrocie wysłane po upływie 14 dni od daty otrzymania przez kupującego towaru; przedmiotem sprzedaży są: produkty ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do spożycia; nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; dzienniki, periodyki lub czasopisma (z wyjątkiem umów o prenumeratę); usługi zakwaterowania innego niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomiczne, usługi związane z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; usługi lub przedmioty, których cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy; sprzedający jest osobą prywatną; zakup kupującego był związany z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą; sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu utraci prawo odstąpienia od umowy; sprzedający ma zagraniczną lokalizację swojej działalności. Prawem właściwym przy zakupie towaru u zagranicznego sprzedającego, jest prawo obowiązujące w miejscu siedziby sprzedawcy. Jeśli kupujesz przedmiot spoza UE, to zwroty artykułów nieuszkodzonych i pełnowartościowych są z reguły niemożliwe. Chcę zwrócić towar. Czy muszę odesłać paragon? Nie ma takiego obowiązku. Jednak ze względu na konieczność udokumentowania zwrotu przez sprzedającego, warto dołączyć paragon do zwracanego przedmiotu. Chcę odesłać towar. Czy musi być oryginalnie zapakowany? Nie masz ustawowego obowiązku zwrotu towaru w oryginalnym opakowaniu. Towar powinieneś odesłać w opakowaniu, które uniemożliwia jego uszkodzenie. Sprzedający może odmówić przyjęcia zwrotu płyt z muzyką i filmami oraz nośników z programami komputerowymi, jeżeli usunąłeś z nich oryginalne opakowanie. Czy jako kupujący pokrywam koszty wysyłki w przypadku odstąpienia od umowy i zwrotu towaru? Jako kupujący pokrywasz koszt odesłania przedmiotu do sprzedającego, on natomiast oprócz ceny przedmiotu musi zwrócić Tobie koszt pierwszej wysyłki. Odsyłając przedmiot w ramach odstąpienia od umowy, kupujący powinien odpowiednio go zabezpieczyć. Sprzedawca nie odpowiada za uszkodzenie towaru w transporcie. Czy sprzedający może pobrać za zwrot towaru ustaloną przez siebie kwotę? Nie. Sprzedający nie może żądać zapłaty za odstąpienie od umowy (tzw. odstępnego). Nawet jeśli taki zapis znajduje się w umowie (np. regulaminie sklepu), jest nieważny. Czy mogę odstąpić od umowy tylko w przypadku nowych przedmiotów? Nie tylko. Możliwość odstąpienia od umowy przysługuje Ci (jako konsumentowi) także w przypadku towarów używanych, powystawowych, poprezentacyjnych, przecenionych i objętych promocją.

reklamacje

REKLAMACJE Z TYTUŁU RĘKOJMI Ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa PODSTAWOWE PRZESŁANKI ODPOWIEDZIALNOŚCI SPRZEDAWCYSprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).wada fizyczna Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego Produktu z Umową Sprzedaży. W szczególności sprzedany Produkt jest niezgodna z Umową Sprzedaży, jeżeli: nie ma właściwości, które Produkt tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w Umowie Sprzedaży oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Klienta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;została Klientowi wydana w stanie niezupełnym. Jeżeli Klientem jest konsument, na równi z zapewnieniem Sprzedawcy traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub jego przedstawiciela, osoby, która wprowadza Produkt do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, oraz osoby, która przez umieszczenie na sprzedanym Produkcie swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent. Sprzedany Produkt ma wadę fizyczną także w razie nieprawidłowego jego zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią, za którą Sprzedawca ponosi odpowiedzialność, albo przez Klienta, który postąpił według instrukcji otrzymanej od Sprzedawcy. Zwolnienie Sprzedawcy od odpowiedzialności Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży. Gdy przedmiotem Umowy Sprzedaży są Produkty oznaczone tylko co do gatunku albo Produkty mające powstać w przyszłości, Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili wydania rzeczy. Przepisu tego nie stosuje się, gdy Klientem jest konsument. Sprzedawca nie jest odpowiedzialny względem Klienta będącego konsumentem za to, że sprzedany Produkt nie ma właściwości wynikających z publicznych zapewnień, o których mowa powyżej, jeżeli zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję Klienta o zawarciu Umowy Sprzedaży, albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem Umowy Sprzedaży. PODSTAWOWE UPRAWNIENIA KONSUMENTA Niniejsze uprawnienia mają co do zasady charakter równorzędny, co oznacza, że Klient ma możliwość korzystania od razu zarówno z pierwszej, jak i drugiej grupy uprawnień: 1) Grupa: obniżenie ceny /zwrot pieniędzy Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy Sprzedaży, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady. Klient nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna. Jeżeli Klientem jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę zgodnie z postanowieniami powyżej usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. Jeżeli spośród sprzedanych Produktów tylko niektóre są wadliwe i dają się odłączyć od Produktów wolnych od wad, bez szkody dla stron obu, uprawnienie Klienta do odstąpienia od umowy ograniczone jest do Produktów wadliwych. 2) Grupa: naprawa/wymiana Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Sprzedaży Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. WAŻNE TERMINY REKLAMACYJNE1 rok domniemania istnienia wady w chwili wydania Produktu Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. Jeżeli Klientem jest konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania sprzedanego Produktu, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta. 2 lata odpowiedzialności Sprzedawcy Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat, a gdy chodzi o wady nieruchomości – przed upływem pięciu lat od dnia wydania Produktu Klientowi. Do wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi za wady prawne sprzedanego Produktu stosuje się przepisy dotyczące wady fizycznej, z tym że bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi rozpoczyna się od dnia, w którym Klient dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Klient dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej – od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne. Adres do doręczeń reklamacyjnych: Alpako S.C. Łódź 93-490, ul. Pabianicka 119/131 Opis reklamacji: Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji poniższych informacji: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady;żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; orazdanych kontaktowych składającego reklamację. Odesłanie reklamowanego towaru: Odsyłając przedmiot w ramach reklamacji, kupujący powinien odpowiednio go zabezpieczyć. Sprzedawca nie odpowiada za uszkodzenie towaru w transporcie. Koszty transportu w przypadku nieuzasadnionej reklamacji tj. rozpatrzonej negatywnie, ponosi kupujący. Koszty transportu w przypadku uzasadnionej reklamacji tj. rozpatrzonej pozytywnie, ponosi sprzedawca. TERMIN ODPOWIEDZI SPRZEDAWCY NA ZŁOŻONĄ REKLAMACJĘPrzepisy nie przewidują wprost terminu, w którym Sprzedawca powinien ustosunkować się do reklamacji konsumenta. Ustawa przewiduje jednak domniemanie uznania żądania za uzasadnione w przypadku o którym mowa poniżej. W pozostałych przypadkach warto Sprzedawcy wyznaczyć odpowiedni termin na ustosunkowanie się.Tutaj domniemanie uznania żądania za uzasadnione zostało dodatkowo rozciągnięte na żądanie obniżenia ceny – jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany Produktu lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione. TERMIN REALIZACJI ŻĄDANIA REKLAMACYNJEGO KONSUMENTA PRZEZ SPRZEDAWCĘ Sprzedawca jest obowiązany wymienić wadliwy Produkt na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.W przypadku żądania zwrotu pieniędzy zwrot na rzecz konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie. W przypadku żądania obniżenia ceny Klient powinien wyznaczyć Sprzedawcy termin na ich zwrot (np. 7 dni od dnia otrzymania żądania obniżenia ceny).

pozostałe informacje

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.