48/50 TAŚMA KLEJĄCA PAKOWA NAPRAWCZA SAMOPRZYLEPNA (6888552230)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
21,25 zł
z 1000 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 18,50 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 23,00 zł
  • lokalizacja: Łódź, Polska
  • czas wysyłki: do 4 dni
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rodzaj: taśma jednostronna
  • waga (z opakowaniem): 0.5 [kg]

Zbrojona taśma jednostronnie klejąca 48mm/50y

Mocna taśma jednostronnie klejąca zbrojona włóknem szklanym. W szerokim zakresie wykorzystywana w budownictwie podczas uszczelniania, oznaczania, spinania, maskowania, znakowania. Posiada dużą siłę klejenia i wytrzymałość na zerwanie.  Powszechnie stosowana do szybkich, doraźnych napraw różnego rodzaju sprzętu technicznego wszędzie tam, gdzie potrzebne jest szybkie, mocne i odporne na wilgoć łączenie, bądź uszczelnienie elementów. Szeroko wykorzystywana w stolarstwie oraz meblarstwie do łączenia płyt meblowych. Taśma posiada wzdłużne lub krzyżowe wzmocnienia, dzięki czemu jest bardzo wytrzymała. 

Przykładowe zastosowania:

  • uszczelnienie różnego rodzaju elementów
  • maskowanie, oznaczanie i znakowanie
  • spinanie materiałów do wysyłki lub składowania
  • doraźne naprawy sprzętu technicznego
  • łączenie płyt meblowych w stolarstwie oraz meblarstwie

Parametry techniczne:

  • wymiary: 48mm/50y
  • wzmocnienia krzyżowe
  • klej: hot-melt
  • nośnik: włókno szklane
  • waga: 128 gr/m² ±10% ISO 536
  • grubość całkowita: 125µ ±10% AFERA 5006
  • wydłużalność: >240N/cm AFERA 5004
  • odporność na zrywanie: <10% AFERA 5004
  • przyczepność: 5N/cm ± 10% AFERA 5001
  • test kulki: <5 PSTC 6
  • tolerancja parametrów: - + 5%

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 18,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 150
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 23,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 150
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

ALPAKO S.C. ZBIGNIEW KORZEPA RYSZARD MATUSIAK
ul. Pabianicka 119/131
93-490 Łódź
NIP: 729-24-05-226
REGON: 472255378

kontakt

  • poniedziałek - piątek 06:00 - 14:00
  • sobota - niedziela zamknięte

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Alpako S.C.
Pabianicka 119/131
93-490 Łódź
PL
Dodatkowe informacje

 

Zwrot towaru dotyczy transakcji zawartej pomiędzy Alpako S.C. a  konsumentem powyżej kwoty zakupu 50,00zł brutto. Zwrot towaru nie  dotyczy transakcji zawartej pomiędzy Alpako S.C. a innym  przedsiębiorcom.  

Jeśli jesteś konsumentem i dokonałeś zakupu u  przedsiębiorcy, to w większości przypadków możesz odstąpić od umowy w  ciągu 14 dni od otrzymania przedmiotu (a w przypadku świadczenia usługi –  od daty zawarcia umowy). 

Aby to zrobić, poinformuj sprzedającego  o odstąpieniu. Masz obowiązek odesłać towar w ciągu 14 dni od daty  przesłania oświadczenia, a sprzedający w tym samym czasie powinien  zwrócić Ci wpłaconą kwotę (cena przedmiotu + koszt wysyłki), może on  jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania  przedmiotu. 

Jeżeli wybrałeś sposób dostarczenia przedmiotu inny,  niż najtańszy oferowany przez sprzedającego, nie jest on zobowiązany do  zwrotu poniesionych przez Ciebie dodatkowych kosztów. Pamiętaj też, że  odsyłasz przedmiot na własny koszt.

Odsyłając przedmiot w ramach  odstąpienia od umowy, kupujący powinien odpowiednio go zabezpieczyć.  Sprzedawca nie odpowiada za uszkodzenia towaru powstałe w transporcie.


Sprzedający nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu towaru jeśli: 

Otrzymał oświadczenie o odstąpieniu od umowy wysłane po upływie 14 dni od daty otrzymania przez kupującego towaru.

Otrzymał towar po upływie 14 dni od daty odstąpienia od umowy przez kupującego.

Przedmiotem  sprzedaży są towary wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub  służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Towary  dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania  nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów  higienicznych.

Zakup kupującego był związany z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą.

Sprzedający  wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został  poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu  utraci prawo odstąpienia od umowy.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok

Adres do reklamacji:
Alpako S.C.
Pabianicka 119/131
93-490 Łódź
PL
Dodatkowe informacje

 

Reklamacja winna zawierać informacje na temat wady przedmiotu, w  szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady. Kupujący winien określić  żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z Umową Sprzedaży  lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. 

Reklamujący winien podać informacje takie jak: data zakupu oraz nr faktury lub paragonu.


Odesłanie reklamowanego towaru: 

Odsyłając  przedmiot w ramach reklamacji, kupujący powinien odpowiednio go  zabezpieczyć. Sprzedawca nie odpowiada za uszkodzenia towaru powstałe w  transporcie w wyniku nienależytego zabezpieczenia przesyłki przez  kupującego. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji koszty transportu  ponosi kupujący. W przypadku uzasadnionej reklamacji koszty transportu  ponosi sprzedawca (dotyczy tylko transakcji zawartej pomiędzy sprzedawcą  o konsumentem).


Termin rozpatrzenia reklamacji złożonej przez konsumenta:

14 dni od otrzymania reklamacji

Sprzedawca  jest obowiązany wymienić wadliwy produkt na wolny od wad lub usunąć  wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla klienta.


Termin rozpatrzenia reklamacji złożonej przez przedsiębiorcę:

Przepisy nie przewidują terminu, w którym sprzedawca powinien ustosunkować się do reklamacji.

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: sprzedającego

Okres gwarancji: 12 miesięcy