4 x bateria alkaliczna Duracell Duralock Basic (6542204392)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
7,58 zł
z 997 sztuk
Koszty dostawy
  • List ekonomiczny 3,00 zł
  • List polecony ekonomiczny 6,00 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
Zakupy powyżej 1 000 zł
  • lokalizacja: Alwernia
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
F.H.U. KarliK
SZYBKO, SPRAWNIE, BEZPIECZNIE...
Wszystkie aukcje | Komentarze | Strona "O mnie" | Wyślij wiadomość | Dodaj do ulubionych
HIT!

4 x bateria alkaliczna Duracell Duralock Basic C&B LR6 AA (blister)

Kontakt

Pracujemy od poniedziałku do piątku

w godzinach od 10 do 18

Tel: 880-250-380

email: info@sklep-karlik.pl
Zapoznaj się z strona "O mnie"
Wysyłka

W przypadku przedpłaty:

- przesyłka polecona ekonomiczna 6,00 zł

- przesyłka polecona priorytetowa 11,50 zł

- Paczkomaty 24/7 In-Post 9 zł

- przesyłka kurierska 17 zł

Wysyłka z pobraniem:

- Paczkomaty 24/7 In-Post 11,49 zł

- przesyłka kurierska 24 zł

Przesyłki realizujemy:


Więcej o formach dostawy, szczegóły zakładka "dostawa i płatność".

Kupując na kilku naszych aukcjach za przesyłkę rejestrowaną płacisz tylko raz.
Płatności
Wpłaty prosimy kierować poprzez:

lub bezpośrednio na nasze konto
35 1140 2004 0000 3002 7491 5678

F.H.U. "KARLIK"
Karol Jakóbik
ul. Przyjazna 14
32-566 Brodła

w tytule przelewu prosimy wpisać tylko Państwa NICK z allegro

Baterie alkaliczne Duracell LR6/AA

Oryginalny produkt jednego z największych na świecie producentów baterii
- firmy DURACELL.

data przydatności: 2023
Specyfikacja:
  • typ: LR6/AA;
  • oznaczenie: LR6 / AA / R6 / MN 1500 / Mignon / AM3 / E91
  • wymiary (mm): 14,5/50,5;
  • waga (g): 24;
  • wysoka pojemność;
  • opakowanie - blister 4szt.

GWARANCJA 24 MIESIĄCE

MN1500

Wszelkie pytania proszę kierować poprzez Pytanie do sprzedającego

Przesyłki są realizowane za pośrednictwem

Poczty Polskiej, firmy kurierskiej DHL, DPD oraz In-Post.

Dla zamówień hurtowych możliwość negocjacji cen.

Przedstawione przedmioty są nowe pochodzą z POLSKIEJ dystrybucji.

Do każdego zakupu wystawiamy paragon,

dla firm/instytucji FAKTURA VAT 23% po otrzymaniu kompletnych danych.

Zobacz także...
Moje aukcje Komentarze
ZAPRASZAMY DO ZAKUPÓW
Wszystkie prawa zastrzeżone - kopiowanie szablonu, opisu i zdjęć zabronione!
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u KarliiK za co najmniej 1 000 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • mBank 35 1140 2004 0000 3002 7491 5678
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 999
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 999
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 999
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony priorytetowy 11,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 6,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4 dni
List ekonomiczny 3,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Pocztex Kurier48 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 999
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 999
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Paczkomaty 24/7 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 999
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 999
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 24,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 999
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 999
przybliżony czas realizacji: 3 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 999
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Konto karliik zarejestrowane w serwisie Allegro.pl prowadzone jest przez firmę: F.H.U. "KARLIK" KAROL JAKÓBIK Przyjazna 14, 32-566 Brodła NIP: 628-221-77-87 REGON: 122603250 Główny zakres działalności gospodarczej wg PKD: 47.91.Z W dniach od 2.08.2016 do 10.08.2016 urlop zamówienia będą zrealizowane od dnia 11.08.2016 Odbiory osobiste: os. Chemików 7, Alwernia pon-pt 10-15:30

kontakt

  • 880-250-380
    od poniedziałku do piątku 10:00 - 18:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
F.H.U. "KARLIK" ZWROT 14 DNI
os. Chemików 7
32-566 Alwernia
Polska
 
Zapoznaj się z stroną "o mnie". Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta, konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty odebrania towaru. Uprawnienie to nie przysługuje zatem przedsiębiorcom, którzy dokonują zakupu poprzez serwis Allegro na potrzeby prowadzonej działalności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć nam stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: reklamacje@baltrade.pl. Do zachowania 14-dniowego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. WZÓR OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) F.H.U. "KARLIK" Karol Jakóbik ul. Przyjazna 14 32-566 Brodła Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery]. Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data]. Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Zwrot ceny: 1) proszę przekazać na rachunek bankowy nr ... 2) odbiorę osobiście Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy kwotę za towar oraz koszty dostawy towaru do Kupującego (za wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia, innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego). Niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności dokonamy we wskazany przez Państwa sposób. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku ze zwrotem pieniędzy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Prosimy przekazać lub odesłać nam towar na adres naszej siedziby niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, czyli dostarczenia zwracanego towaru do naszej firmy. Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów m.in.: 1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 2) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 3) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Zwracane produkty prosimy przesyłać na adres: F.H.U. "KARLIK" ZWROT 14 DNI os. Chemików 7 32-566 Alwernia Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad: Wszystkie produkty dostępne w ofercie są fabrycznie nowe (o ile opis danego produktu nie stanowi inaczej), wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Wszystkie urządzenia elektryczne (elektroniczne) oraz wyroby medyczne posiadają oznaczenie CE. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.

reklamacje

REKLAMACJE I GWARANCJE Produkty oferowane w naszym sklepie są objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji oraz czas jej trwania są podane w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta, zgodnie z obowiązującym prawem karta gwarancyjna nie jest obligatoryjna; w przypadku korzystania z uprawnień gwarancyjnych poprzez serwis wyznaczony przez producenta sprzętu należy udostępnić dowód zakupu. F.H.U.”KarliK” odpowiada na podstawie przepisów prawa za oferowane produkty na podstawie rękojmi. Jeżeli zakupiony produkt jest wadliwy, mogą Państwo skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień gwarancyjnych wynikających z gwarancji oraz z uprawnień przysługujących Państwu wobec naszego sklepu z tytułu rękojmi. Uprawnienia przysługujące kupującemu z tytułu rękojmi i uprawnienia gwarancyjne są uprawnieniami od siebie niezależnymi. W przypadku stwierdzenia istnienia wady produktu kupujący ma prawo do złożenia reklamacji. Uprawnienie to przysługuje w ciągu 2 lat od daty doręczenia towaru. W takim przypadku kupujący powinien odesłać towar poleconą przesyłką pocztową (listem lub paczką) na adres siedziby firmy. Kupujący może złożyć reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail lub w formie pisemnej na adres sprzedającego. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania kupującego, - opis reklamacji (wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację). Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje będą wymagać uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Prosimy o dokładny opis przyczyny reklamacji wraz z określeniem Państwa żądań oraz dołączenie dowodu zakupu lub kserokopii do przesyłki. Niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkujemy się do złożonej reklamacji i poinformujemy Państwa o dalszym postępowaniu. W przypadku uwzględnienia reklamacji, koszty przesyłki (odesłania do Klienta) ponosi F.H.U.KarliK W sprawie reklamacji prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Reklamowane produkty prosimy przesyłać na adres: F.H.U. "KARLIK" SERWIS-REKLAMACJA os. Chemików 7 32-566 Alwernia Mając na względzie pozytywną współpracę z kupującymi dążymy do możliwie najkorzystniejszego dla kupującego rozwiązania zgłaszanej reklamacji. Informujemy też o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji np. w formie mediacji prowadzonej przez wojewódzkie inspektoraty Inspekcji Handlowej.

pozostałe informacje

Uwaga! Zamówienia złożone i opłacone poprzez PayU (z potwierdzoną wpłatą lub pobranie) do dnia 01.08.2016 (włącznie) realizujemy bez zmian. Zamówienia złożone w dniach od 02.08.2016 do 10.08.2016 będą realizowane od dnia 11.08.2016. Za wynikłe niedogodności przepraszamy. Nadane przez nas przesyłki (rejestrowane) można śledzić wg numeru nadawczego (numeru listu przewozowego) pod następującymi adresami: - DHL - http://www.dhl.com.pl/sledzenieprzesylkikrajowej/ - DPD - https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel - Paczkomaty 24/7: http://paczkomaty.pl/pl/znajdz-paczke - Poczta Polska: http://emonitoring.poczta-polska.pl/ Uwagi dotyczące dostawy przesyłek kurierskich oraz sprawdzenia przesyłki przy odbiorze. Przy odbieraniu przesyłek prosimy o sprawdzenie ich stanu i określenie charakteru ewentualnego naruszenia lub zniszczenia opakowania dokonane w obecności kuriera lub pracownika poczty. Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek wątpliwości, że towar mógł zostać uszkodzony w transporcie lub mogło dojść do próby jego otwarcia należy sporządzić protokół reklamacyjny. Na adres e-mail wskazany przez Państwa w zamówieniu zostanie przesłany numer nadawczy przesyłki. Kurier zwykle dostarcza przesyłki w godzinach od 8 do 17. Niestety zdarza się, że kupujący w tych godzinach są nieobecni pod wskazanym adresem dostawy, a kurier może tylko 2 razy wykonać próbę dostawy! Kurier może telefonicznie skontaktować się z Państwem w celu ustalenia godziny dostawy, jednak nie jest to jego obowiązek. Zachęcamy więc, do telefonicznego kontaktu z firmą kurierską i ustalenia godziny, o której kurier będzie dostarczał przesyłki w Państwa rejonie (miejscowości). Aktualny numer telefonów do infolinii firmy kurierskiej: DHL : 42 6 345 345 DPD 22 577-55-55 Uwagi dotyczące składania reklamacji przesyłek za pośrednictwem Paczkomatów 24/7. Jeżeli przy odbiorze paczki; w trakcie sprawdzania zawartości stwierdzicie Państwo uszkodzenia zawartości przesyłki należy zainicjować procedurę reklamacyjną zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi w Paczkomacie. Brak złożenia takiej reklamacji ogranicza możliwość uzyskania odszkodowania za poniesione straty. Więcej szczegółów znajdą Państwo na stronie InPost: www.inpost.pl/klient-indywidualny.html. Dodatkowe formy dostawy na żądanie kupującego: - Wysyłka listem zwykłym ekonomicznym/przesyłka firmowa nierejestrowana lub przesyłka miejscowa/list priorytetowy - metoda wysyłki dostępna jedynie w przypadku przedpłaty; przesyłka taka kosztuje od 3,00 zł (Tylko i wyłącznie 1 szt. danego towaru). List zwykły nie jest rejestrowany ani ubezpieczony, tym samym Poczta Polska nie przyjmuje żadnych reklamacji przy tej formie wysyłki i w przypadku zaginięcia nie ponosi odpowiedzialności za poniesione straty odbiorcy. Nie dla każdego towaru zgadzamy się na taką formę wysyłki. W przypadku tej formy dostawy; za chwilę wydania rzeczy kupującemu przyjmuje się wydanie towaru przewoźnikowi.