3w1 KOMINIARKA NA narty opaska komin na szyję L/XL (6541454527)

zakończona
30,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy 5,90 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 13,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 15,00 zł
Zakupy powyżej 499 zł
  • lokalizacja: Opole
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • rozmiar: L/XL
  • stan: nowy
  • rodzaj: uniseks
  • marka: Inna marka
  • kolor: czarny

BALACLAVA II 2w1 THERMOline czarna dunkcyjna kominiarka z jonami srebra

BALACLAVA II THERMOline 2w1 - to czarna funkcyjna i bardzo przydatna rzecz w garderobie osób aktywnych uprawiających sport w chłodniejsze dni.

Poza tym że można ją nosić na trzy sposoby w zależności od potrzeby to cechuje ją szereg zalet.

Charakterystyka kominiarki BALACLAVA II THERMOline 2w1:

  • Wykona z lekkiej, ciepłej i przyjaznej dla skóry dzianiny THERMOline.
  • Dzianina THERMOline hamuje namnażanie bakterii i powstawanie brzydkich zapachów dzięki antybakteryjnym jonom srebra ( SILVER+ certyfikat Rudolf Gmbh).
  • Od strony wewnętrznej pokryta jest mikro polarem a z zewnątrz jest gładka.
  • Posiada płaskie szwy.
  • Jest elastyczna.
  • Szybko schnie.
  • Odprowadza wilgoć na zewnątrz.
  • Jest łatwa w użytkowaniu i kompaktowa.
  • Jakość piewsza.

Kominiarka BALACLAVA II THERMOline 2w1 sprawdza się noszona zarówno przez mężczyzn jak i kobiety .

Przeznaczona jest do noszenia na głowie lub szyi w okresie jesiennym i zimowym.

Można ją nosić pod kaskiem oraz samodzielnie. Sprawdza się podczas biegania, jazdy na nartach.

Skład materiału:

THERMOline ( 95% Polyester, 5% Elastane).

Gramatura :

  • 170g/m2.

Kolor:

  • Czarny.

NA TEJ AUKCJI KUPUJĄ PAŃSTWO:

ROZMIAR L/XL

Aby dobrze dobrać rozmiar dokonaj rzeczywistego pomiaru obwodu głowy i porównaj z wymiarami podanymi w tabeli.

* Wymienione zastrzeżone marki,opisy,zdjęcia, produkty, usługi i tytuły użyte na niniejszej aukcji są własnością ich prawowitych właścicieli. Zawartość strony służy jedynie prezentacji oferty firmy. Kopiowanie zawartości na stronie zabronione.

Dane kontaktowe:

  • Galeria Handlowa Kasjopeja
  • Jankowskiego 13 lok.2
  • 45-269 Opole
  • NIP 54-162-98-94
  • REGON 161436304
  • Osoba kontaktowa:
  • Mirka Ceglińska
+48 608 304 013

od poniedziałku do piątku
w godzinach od 9.00-16.00

e-mail: www.kasjopeja@op.pl

 gg: 39528976

Dlaczego warto u nas kupować:

Gwarantujemy Państwu
  • możliwość zwrotu lub wymiany 
    pełnowartościowego towaru w 
    ciągu 14 dni kalendarzowych od 
  • daty dostarczenia zamówionego 
  • towaru, wg ogólnych zasad 
  • zawierania umów na odległość. 
  • Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
  • Dbamy o bezpieczeństwo 
  • Państwa zakupów, dlatego 
  • też ubezpieczamy nadawane 
  • przesyłki, co gwarantuje 
  • Państwu zwrot wpłaconych 
  • pieniędzy w losowych 
  • przypadkach.  
  • Posiadamy
  • 100% pozytywnych komentarzy.

Wysyłka:

Termin wysyłki 

Czas realizacji zamówienia
podajemy przy każdej aukcji. Liczymy go od momentu
zaksięgowania wpłaty na koncie.
Przesyłek nie nadajemy w soboty,
niedziele i dni ustawowo wolne. W przypadku zakupu na kilku
aukcjach czas wysyłki całego
zamówienia jest dopasowany
do produktu o najdłuższym
czasie realizacji.
O nadaniu przesyłki informujemy
drogą e-mail.

Firma prowadzi wyłącznie działalność
wysyłkową-brak możliwości odbioru
osobistego.

Płatność:

Przedpłata na konto bankowe:
Numer konta :
58203000451130000011­070320

W tytule płatności prosimy o podanie
numeru aukcji i nicku z allegro.
  • Przy wykorzystaniu szybkich płatności elektronicznych:

Płatności przy odbiorze -
przesyłka za pobraniem.

Przesyłki za pobraniem

nadajemy KLIENTOM ALLEGRO posiadającym minimum 40 komentarzy
pozytywnych i brak negatywnych.
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u kasjopeja_com_pl za co najmniej 499 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. 58 2030 0045 1130 0000 1107 0320
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony priorytetowy 5,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Na życzenie klienta wystawiamy rachunek zwykły. Nie jesteśmy płatnikami podatku Vat.
Jeżeli kupujesz powyżej 3szt prosimy o wybranie sposobu dostawy Paczką pocztową - którą oferujemy w atrakcyjnej cenie.

dane sprzedawcy

kontakt

  • 608304013
    od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00 osoba kontaktowa: Mirka

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
W ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia dostawy towaru Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Aby odstąpić od umowy, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. WZÓR OŚWIADCZENIA o odstąpieniu od umowy NALEŻY wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy: [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Numer konta i dane odbiorcy do wykonania zwrotu płatności. Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] Przesyłkę zawierającą zwracany towar NALEŻY ODESŁAĆ NA ADRES SPRZEDAJĄCEGO: Galeria Handlowa Kasjopeja Mirosława Ceglińska ul. Jankowskiego 13 lokal 2 45-269 Opole W przypadku ODSTĄPIENIA OD UMOWY koszt dostarczenia zwracanego towaru PONOSI KLIENT. ZWROT NALEŻNOŚCI: Sprzedawca dokonuje zwrotu należności w przypadku odstąpienia od umowy przez Klienta będącego Konsumentem w ciągu 14 (czternaście) dni. Sprzedawca dokonuje zwrotu należności na rachunek bankowy Klienta lub za pośrednictwem przekazu pocztowego, po uprzednim ustaleniu z Klientem wybranej przezeń formy zwrotu oraz wezwaniu Klienta do przedstawienia danych wymaganych do przelewu bankowego lub przekazu pocztowego. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu należności lub opóźnienie takiego zwrotu, jeżeli pomimo skierowania do Klienta na podany przez niego adres poczty elektronicznej wezwania, Klient nie przekaże Sprzedawcy wymaganych danych lub gdy odpowiedź na wezwanie będzie niekompletna i uniemożliwi skuteczne dokonanie zwrotu. Sprzedawca wolny jest od odpowiedzialności, także gdy zwrotu nie dokonano lub dokonano z opóźnieniem wskutek przekazania przez Klienta błędnych danych wymaganych do przelewu bankowego lub przekazu pocztowego. Zwrot należności dokonany zostanie w takim przypadku, niezwłocznie po uzyskaniu ww. danych od Klienta.

reklamacje

REKLAMACJE: Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: www.kasjopeja@op.pl, lub w formie pisemnej na adres korespondencyjny Sprzedawcy Galeria Handlowa Kasjopeja Mirosława Ceglińska ul.Jankowskiego 13 lokal 2, 45-269 Opole. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Opolu.

pozostałe informacje

Na życzenie klienta wystawiam rachunek zwykły. Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua Firma Galeria Handlowa Kasjopeja Mirosława Ceglińska prowadzi wyłącznie sprzedaż wysyłkową. Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo na wskazany adres e-mail informację o kolejnych etapach realizacji zamówienia. Dodatkowo może się również zdarzyć że zadzwonimy do Państwa w celu ustalenia szczegółów realizacji zamówienia. Otrzymany w e-mailu numer przesyłki wystarczy skopiować i wkleić na stronie monitorującej przesyłki wybranego dostawcy. Przesyłki nadane za pośrednictwem Poczty Polskiej: http://emonitoring.poczta-polska.pl/ Przesyłki nadane za pośrednictwem Firmy Kurierskiej UPS: http://www.ups.com/WebTracking/track?loc=pl_PL Jeśli przesyłka nie dotrze do Państwa w ciągu 7 dni roboczych od wysłanej przez nas informacji o jej nadaniu - prosimy o kontakt e-mail:www.kasjopeja@op.pl, lub telefoniczny z naszą firmą-zajmiemy się wyjaśnieniem zaistniałej sytuacji. W e-mailu proszę o podanie nicku z allegro i numeru aukcji.