3pak SKARPETY STOPKI 43-46 TOMMY HILFIGER 3 kolory (6478585610)

19 osób kupiło 39 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
22,00 zł
z 961 sztuk
Koszty dostawy
  • Hiszpania 0,00 zł
  • List polecony ekonomiczny 6,50 zł
  • List polecony priorytetowy 8,50 zł
  • lokalizacja: INTERNET
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • rozmiar: 43-45
  • materiał dominujący: bawełna
  • marka: Tommy Hilfiger
  • cechy dodatkowe: nieuciskowe
  • dostawa z Polski: tak
  • kolor: biel, czerń, odcienie szarości i srebra

Pracujemy :

Poniedziałek - Piątek

10:00 - 14:00

tel. 535 136 735

email : schabowyraz.allegro@­gmail.com

płatność PayU

Przelew na konto PayU

Przesyłka Pobrabniowa

Pocztex Kurier 24

Pocztex Kurier 24 pobraniowy

w informacji od sprzedającego

PRZEDMIOTEM AUKCJI SĄ

ORYGINALNE NOWE

ELEGANCKIE I WYGODNE

MĘSKIE SKARPETKI STOPKI

MARKI TOMMY HILFIGER.

W ROZMIARZE 43-46

BIAŁE , CZARNE , SZARE

cena za 3-PAK

( 3-PAKI SĄ JEDNOKOLOROWE !!! )

NIE ROZDZIELAMY 3-PAKÓW

PASUJĄ RÓWNIEŻ NA STOPĘ 42

POSIADAJĄ KOMPLET ORYGINALNYCH

NAKLEJEK / METEK PRODUCENTA

PO ZAKUPIE POINFORMUJ NAS KONIECZNIE

JAKI KOLOR / KOLORY WYSŁAĆ !!!

DO KAŻDEJ PACZKI DOŁĄCZONY JEST PARAGON FISKALNY

SKARPETKI TOMMY HILFIGER

ZOSTAŁY WYKONANE

80% BAWEŁNA

19% POLIAMI

1% ELASTAN

BAWEŁNA ZAPEWNIA PRAWIDŁOWĄ

CYRKULACJE POWIETRZA,

A NIEWIELKI DODATEK

ELASTYNY IDEALNE

DOPASOWANIE DO STOPY.

SPRAWDŹ NASZE INNE AUKCJE

SPRZEDAJEMY TAM INNE

ROZMIARY KOLORY I MARKI SKARPET :)

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony priorytetowy 8,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
List polecony ekonomiczny 6,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczka24 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Paczka48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Hiszpania 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

MICO ul. Bohaterów Warszawy 11B 70-370 Szczecin

kontakt

  • 535 136 735
    Pracujemy : Poniedziałek - Piątek w godzinacj 10:00 - 14:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Towary kupione na firmę nie podlegają zwrotom. UWAGA! Odstąpienie od umowy przez Klienta nie jest możliwe w przypadku zakupu towarów o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu - chodzi o towar sprowadzany na specjalne zamówienie lub cięty pod wymiar Klienta (np. dywany, folie i okleiny , wykładziny dywanowe i elastyczne), oraz gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Zwracany towar powinien zostać należycie zabezpieczony na czas transportu, nie może nosić śladów użytkowania, uszkodzeń oraz powinien być zwrócony wraz z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami oraz dokumentacją, wydanymi przy jego sprzedaży oraz posiadać oryginalne metki. Koszty zwrotu towaru ponosi Klient. Sprzedawca nie przyjmuje zwrotów przesyłanych „za pobraniem”. W przypadku odstąpienia od umowy, Klient otrzymuje zwrot zapłaconej ceny oraz najtańszego, zaproponowanego przez Sprzedawcę, sposobu wysłania towaru do Klienta. Zwrot ceny następuje na wskazany przez Klienta rachunek bankowy, w ciągu 14 dni, liczonych od dnia otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz dostarczenia zwracanego przez Klienta towaru.,

reklamacje

Zgodnie z art. 545 &2 Kupujący winien przed odbiorem przesyłki dokładnie ją sprawdzić. Jeżeli stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. Protokół szkody, sporządzony w obecności kuriera lub pracownika Poczty Polskiej, zostanie uznany za podstawę dochodzenia roszczeń w zakresie uszkodzeń oraz ubytków powstałych w czasie transportu i znacznie ułatwi postępowanie reklamacyjne z tego tytułu. Klient ma prawo do reklamacji Towaru zakupionego. Klient dokonuje reklamacji wysyłając zgłoszenie reklamacyjne na reklamowany Towar. Wskazane jest podanie w reklamacji: imienia i nazwiska Klienta lub firmy, daty zgłoszenia, numeru paragonu, nazwy i ilości reklamowanego Towaru, opisu i rodzaju wady, żądania Klienta, telefonu kontaktowego. Klient może wysłać zgłoszenie reklamacyjne w formie elektronicznej na adres e-mail: schabowyraz.allegro@gmail.com lub załączyć je do reklamowego Towaru. Wraz z reklamacją Klient dostarcza do Sprzedawcy reklamowany Towar, kopię lub oryginał paragonu lub faktury VAT. W celu przyspieszenia procedury reklamacji, Sprzedawca może wskazać adres producenta lub dystrybutora reklamowanego Towaru, do którego Klient może bezpośrednio wysłać reklamowany Towar. Możliwość ta nie ogranicza w żaden sposób prawa Klienta do wysłania reklamowanego Towaru do Sprzedawcy.Sprzedawca zobowiązuje się powiadomić Klienta o terminie i sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni od daty jej złożenia.

pozostałe informacje

UWAGA! Kolorystyka zdjęć produktów zamieszczonych na stronie Sklepu może się różnić od kolorów w rzeczywistości w zależności od ustawień monitora, jakim posługuje się Klient. oraz wymiary mebli ( krzeseł stołów ) mogą się różnić nieznacznie od podanych w opisie aukcji .