37226 AMBITION MELODY CZAJNIK NIERDZEWNY 2 LITRY (6482625492)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
39,00 zł
z 1000 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 19,50 zł
Zakupy powyżej 199 zł
  • lokalizacja: Koszalin
  • czas wysyłki: do 4 dni
  • stan: nowy
  • rodzaj: tradycyjny
    • * jesteś tutaj

Czajnik z gwizdkiem poj 2 litry

rodzaj produktu

Ambition

producent

Melody

linia

39.00zł

cena za sztukę

1 rok

okres gwarancji

37226

kod produktu

Informacje o produkcie

  • Marka Ambition to niebanalne rozwiązania AGD do kuchni i jadalni. Od wielu lat marka ta zaspokaja najróżniejsze gusta klientów. Dostarcza to, co niezbędne w każdym domu - wysublimowaną zastawę stołową, różnego rodzaju naczynia, sztućce, garnki, czajniki, patelnie oraz wszelkie inne akcesoria kuchenne. Szeroki wybór produktów sprawia, że każdy znajdzie tu coś dla siebie.
  • Marka Ambition to synonim piękna i elegancji. Niebanalne, zawsze podążające za duchem czasów wzornictwo i naprawdę duży wybór to najmocniejsze strony. Wśród produktów można znaleźć zarówno linie nowoczesne, o odważnej stylistyce, jak i zawsze elegancką klasykę. Produkty wykonane są z dbałością o każdy szczegół, używane są tylko najlepsze materiały.

Główne cechy produktu

  • wykonany z wysokiej jakości stali nierdzewnej, błyszczący
  • produkt przeznaczony do różnego rodzaju kuchenek (gazowych, elektrycznych, płyt ceramicznych i halogenowych), z wyjątkiem indukcyjnych
  • elegancki i praktyczny
  • czajnik posiada gwizdek otwierany na przycisk
  • rączka pokryta jest materiałem który się nie nagrzewa

Instrukcje, rozmiary, gwarancje

  • pojemność 2 litry (podawana przez producenta) 2,2 litra (mierzona do brzegu dzióbka)
  • średnica wlewu 9,5 cm
  • średnica podstawy 16,5 cm
  • wysokość 19 cm
  • nadaje się do wszystkich rodzajów kuchenek z wyjątkiem indukcyjnych

Zdjęcia

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u dominus-agd za co najmniej 199 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • KREDYT BANK S.A. 32150010961210900851900000
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 5 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 5 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • (94)7170370
    Infolinia czynna od poniedziałku do czwartku 8:00 - 16:00; piątek: 8:00 - 15:00
  • 664097451
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 19:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Odstąpienie od umowy 1. Kupujący może odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów wskazanych w niniejszym regulaminie. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Kupujący wszedł w posiadanie zakupionych Rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie zakupionych Rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. 2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Kupujący musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – za pomocą pisma wysłanego pocztą na adres allegro@dominus-agd.pl lub listownie na adres Dominus Marek Szybisty i Spółka, Spółka Jawna Al. Monte Cassino 6, 75-950 Koszalin. 3. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, do stwierdzenia charakteru, cech i sposobu funkcjonowania Rzeczy. Zwrot zakupionych Rzeczy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany przez Kupującego o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Kupujący ponosi koszty przesyłki zwracanych Rzeczy i nie może domagać się od Sprzedawcy rekompensaty tych kosztów. 4. Wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, w tym koszty dostarczenia zakupionych Rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę) zwrócone zostaną niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany przez Kupującego o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. 5. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zakupionych Rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 6. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Kupującego w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie. 7. Zwracane Rzeczy muszą być kompletne, nieużywane, czyste, zapakowane w oryginalne opakowania i nieuszkodzone, a ponadto zapakowane w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Zwrot zakupionych Rzeczy winny nastąpić na adres Dominus Marek Szybisty i Spółka, Spółka Jawna ul. Szczecińska 72a, 75-137 Koszalin. UWAGA: nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem. 8. Kupującemu nie przysługuje prawo odstąpienia od Umowy, jeżeli Produkty na indywidualne zamówienie stanowią rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji Klienta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb

reklamacje

Rękojmia za wady fizyczne – tryb i warunki składania reklamacji. 1. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Rzeczy bez wad. 2. Jeżeli Rzecz sprzedana ma wadę, Kupujący może: 2.1. Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny w takiej proporcji, w jakiej Rzecz z wadą pozostaje w stosunku do Rzeczy bez wad. 2.2. Złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, przy czym uprawnienie takie nie powstaje, jeżeli wada jest nieistotna. Sprzedawca może uchylić się od skutków oświadczeń wskazanych powyżej, jeżeli niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni Rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie, chyba że Rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawcę . W takiej sytuacji Kupujący może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany Rzeczy żądać usunięcia wad, chyba że wybrany przez niego sposób jest niemożliwy albo wymagałby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem zaproponowanym przez Sprzedawcę. 2.3. Żądać wymiany Rzeczy na wolną od wady. 2.4. Żądać usunięcia wad. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową Rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. 3. Jeżeli Kupujący zażądał wymiany Rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione. 4. Oświadczenia z tytułu rękojmi należy przesłać na adres poczty elektronicznej: allegro@dominus-agd.pl lub listownie na adres Dominus Marek Szybisty i Spółka, Spółka Jawna Al. Monte Cassino 6, 75-950 Koszalin 5. W celu skorzystania z powyższych uprawnień z tytułu rękojmi Kupujący winien na koszt Sprzedawcy dostarczyć Rzecz wadliwą na adres: Dominus Marek Szybisty i Spółka, Spółka Jawna ul. Szczecińska 72a, 75-137 Koszalin Przed wysyłką reklamowanych Rzeczy, prosimy o kontakt ze Sprzedawcą w celu uzgodnienia szczegółów. UWAGA: Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem. Jeżeli ze względu na rodzaj Rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie Rzeczy przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest udostępnić Rzecz Sprzedawcy w miejscu, w którym Rzecz się znajduje. 6. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia wydania Rzeczy Kupującemu. 7. Roszczenie o usunięcie wady lub wymiany Rzeczy na wolną od wad przedawnia się z upływem roku licząc od dnia stwierdzenia wady. W tym też terminie Kupujący może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo o obniżeniu ceny. 8. Odpowiedzialność Sprzedawcy nie obejmuje w szczególności: 8.1. wad, uszkodzeń, nieprawidłowego działania lub obniżenia jakości Rzeczy nabytych przez Kupującego powstałych w wyniku przypadkowego lub celowego uszkodzenia mechanicznego, 8.2. uszkodzeń spowodowanych niedbałym lub niewłaściwym użytkowaniem Rzeczy, 8.3. uszkodzeń Rzeczy powstałych wskutek ingerencji osób trzecich, łącznie z ingerencją nieuprawnionego lub nieautoryzowanego przez Sprzedawcy bądź producenta serwisu, 8.4. uszkodzeń powstałych w Rzeczach, z których zostały usunięte lub uszkodzone numery seryjne lub inne oznaczenia umożliwiające ich identyfikację, 8.5. różnic w wyglądzie Rzeczy zamawianych z otrzymanymi, które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów ekranu monitora Kupującego. 9. Pojęcie "wady" nie obejmuje konserwacji, czyszczenia, wymiany lub naprawy zużytych podzespołów bądź części składowych Rzeczy, wymiany materiałów eksploatacyjnych, etc. 10. Do skorzystania z rękojmi Kupujący winien przedłożyć dowód zakupu. 11. Każda przesyłka wysyłana z naszego magazynu jest sprawdzana i pakowana przez 2 osoby wzajemnie się kontrolujące, sprawdzamy czy towar nie jest uszkodzony i czy nie posiada wad fabrycznych (nie rozpakowujemy towarów w oryginalnych fabrycznych kartonach np.: serwisy, komplety garnków itd.). Dopiero po takiej kontroli paczka jest pakowana. Każda paczka jest dokładnie oklejana firmową taśmą z logo naszej spółki i jest to plomba przesyłki. Każda przesyłka jest w 100% Ubezpieczona i przewożona na warunkach szczególnych - 'Uwaga Szkło' 12. Wskazanym jest, aby Kupujący niezwłocznie sprawdził stan opakowania i pokwitował fakt otrzymania przesyłki, a następnie otworzył przesyłkę i sprawdził stan Zamówionych Rzeczy w chwili ich wydania oraz ich zgodności ze złożonym Zamówieniem i zawartą umową. Kurier, który działa w imieniu Sprzedawcy, jest zobowiązany zaczekać, aż Kupujący w jego obecności sprawdzi stan i zawartość przesyłki. Jeśli kurier z powodu ograniczenia czasowego nie będzie mógł poczekać, Kupujący, który stwierdzi uszkodzenie towaru, niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki, ma prawo żądać od kuriera sporządzenia takiego protokołu. Zgłoszenie na powyższych zasadach uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu kurierowi lub w najbliższym oddziale firmy kurierskiej i wraz z kurierem spisanie protokołu szkodowego, na którym wyszczególniony zostanie towar uszkodzony, ułatwi Sprzedawcy rozpatrzenie reklamacji i zwiększy możliwość przyspieszenia załatwienia procedury reklamacyjnej w ramach ustawowego, wskazanego niżej terminu. Po przesłaniu przez Kupującego oryginału protokołu (emailem (skan), lub pocztą na adres: "Dominus Marek Szybisty i Spółka" Spółka jawna Al. Monte Cassino 6, 75-950 Koszalin.) i jego otrzymaniu przez nas, wyślemy w terminie 5 dni na nasz koszt te elementy, które zostały uszkodzone. W przypadku kiedy stwierdziłeś brak któregoś z zamawianych produktów, prześlij informację o tym fakcie na adres allegro@dominus-agd.pl. W przypadku kiedy którykolwiek z produktów ma znamiona wady fabrycznej np.: niedomalowany wzór na talerzu itp. prześlij o tym informację na adres wskazany w zdaniu poprzedzającym wraz ze zdjęciem przedstawiającym wadę. Jeżeli otrzymana przez Ciebie paczka ma znaczne uszkodzenia taśmy firmowej (plomby) które wskazywałoby na ingerencję w zawartość przesyłki innych osób, to odmów odbioru przesyłki, a następnie podpisz 'Protokół szkody' z kurierem (każdy kurier ma obowiązek posiadać taki dokument) wpisując przyczynę nieodebrania przesyłki jako: "Naruszenie taśmy firmowej i opakowania". Oryginał protokołu prześlij do naszej firmy (emailem (skan), lub pocztą nasz adres: "Dominus Marek Szybisty i Spółka" Spółka jawna Al. Monte Cassino 6, 75-950 Koszalin. Po otrzymaniu protokołu wyślemy w terminie 5 dni Twoje zamówienie jeszcze raz.