35x35x2x1490mm Kątownik perforowany ocynkowany - (6900003401)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
14,50 zł
z 100000 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 19,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 23,00 zł
  • lokalizacja: Leszno, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 1.40 [kg]

KĄTOWNIK PERFOROWANY

35 x 35 x 1490 x 2 mm

Wymiary:

  • długość: 1490mm
  • bok: 35mm x 35mm
  • grubość: 2mm
  • waga: 1,4kg
  • długość perforacji: 18mm
  • szerokość perforacji: 9mm

W cenie podanej na aukcji kupujesz 1 kątownik o długości 1490mm

Z produktów na naszych aukcjach możesz stworzyć system regałowy, który jest idealnie dopasowany pod względem obciążenia, wysokości, szerokości do Twoich potrzeb.

Kątowniki są cynkowane, dzięki czemu nie rdzewieją i nadają się idealnie do hal magazynowych, garaży, piwnic, hurtowni. Tego typu kątowniki są również z powodzeniem wykorzystywane w zabudowie samochodów dostawczych.

Takie zestawy głównie przeznaczone są dla bardziej wymagających użytkowników, którzy cenią sobie jakość, wytrzymałość i elastyczność wymiarów, czyli to czego brakuje w gotowych zestawach dostępnych na rynku, które sprawiają wrażenie wykonania z przetopionej puszki po konserwach i są grubości ~1mm ;-)

Dla większych zamówień istnieje możliwość uzgodnienia dostawy i specjalnych warunków cenowych!

Do skompletowania idealnych regałów na Twoje potrzeby znajdziesz wszystko na naszych aukcjach, m.in.:

  • kątowniki
  • ceowniki
  • zetowniki
  • śruby
  • płaskowniki
  • nóżki regałowe
  • wsporniki
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 75 1500 1517 1215 1007 4539 0000
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 24
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 23,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 24
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

TRK
Prusa 22 f
64-100 Leszno
NIP: 697-201-68-94
REGON: 411526480

kontakt

  • 535750074
    informacja telefoniczna od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 16:00

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
TRK Grzegorz Szyszka
Bolesława Prusa 22 f
64-100 Leszno
PL
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
TRK Grzegorz Szyszka
Prusa 22F
64-100 Leszno
PL
Dodatkowe informacje

Opis Procedury Reklamacyjnej


1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem hurtowniatereska@gmail.com, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy (podany w nagłówku faktury VAT lub paragonu fiskalnego). Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:


  • Imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, telefon kontaktowy, numer bankowy właściciela konta
  • Datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji
  • Numer faktury VAT lub paragonu fiskalnego
  • Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego
  • Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację
  • Pomocne będzie dołączenie zdjęć obrazujące przedmiot reklamacji


2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.


Pozostałe informacje


Brak odstąpienia od umowy

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:

1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

8. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

10. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

11. zawartej w drodze aukcji publicznej;

12. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

13. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło sięza wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.


Koszty zakupu wraz z kosztami transportu, sposoby i terminy zapłaty są podawane w treści konkretnej aukcji - zakładka "Dostawa i płatność".

Okres gwarancji podawany jest w treści danej aukcji.

W przypadku jakichkolwiek pytań/wątpliwości proszę o kontakt: e-mail: hurtowniatereska@gmail.com

Zawsze staramy się rozwiązywać ewentualne problemy ku zadowoleniu kupujących. Podstawowym i koniecznym warunkiem tego jest jednak partnerskie podejście do handlu również drugiej strony oraz zrozumienie zasad ponoszonych kosztów.


Odbiór przesyłki

Podpisanie odbioru przesyłki przez adresata skutkuje tym, że przesyłka zostaje uznana za przyjętą i nie może już odmówić jej przyjęcia. Po przyjęciu adresat może przesyłkę otworzyć przy kurierze/przewoźniku i dokonać zbadania zawartości. Większość firm kurierskich nakłada na kurierów obowiązek asystowania przy takim badaniu - nie mogą tej czynności odmówić. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad, uszkodzeń, czy innych rozbieżności przewoźnik ma obowiązek sporządzić stosowny protokół na specjalnym formularzu. Co do możliwości żądania sporządzenia protokołu w terminie 7 dni od dnia odbioru przesyłki to istnieje taka możliwość, ale wtedy podstawą do żądania sporządzenia protokołu może być wyłącznie taka wada, która nie mogła powstać po odbiorze przesyłki.


Art.545 Kodeksu Cywilnego:

"§ 2. W razie przesłania rzeczy sprzedanej na miejsce przeznaczenia za pośrednictwem przewoźnika, kupujący obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju; jeżeli stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika."

Na podstawie w.w. przepisu kupujący MA OBOWIĄZEK sprawdzenia towaru przy odbiorze. Jeżeli nie sprawdził, tylko podpisał protokół odbioru bez sprawdzania, oznacza to że przesłana rzecz nie ma ani ubytku, ani uszkodzenia. Zatem uszkodzenie musiało nastąpić już po odbiorze. W opisanym wyżej przypadku uszkodzenie najczęściej było spowodowane przez nieostrożne obchodzenie się z przesyłką przez przewoźnika, ale jeżeli odbierający przesyłkę nie spisze odpowiedniego protokołu przy odbiorze, możliwość dochodzenia roszczeń od przewoźnika jest praktycznie zerowa.

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 24 miesiące