334BK TRAMPKI na koturnie SNEAKERSY czarne BOTKI (6483969251)

1 osoba kupiła 1 parę
13 dni do końca
cena kup teraz
79,00 zł
z 9 par

Rozmiar

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 11,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
  • Niemcy 25,00 zł
  • lokalizacja: radom
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • marka: Inna marka
  • materiał zewnętrzny: tworzywo skóropodobne
  • materiał wkładki: inny materiał
  • rodzaj obcasa: koturn
  • wysokość obcasa (cm): 7.00
  • rozmiar: 38, 39, 40, 41
  • kolor: czerń, odcienie żółtego i złota
calzado@vp.pl
503-350-435

od 9 do 15
Po wylicytowaniu przedmiotu dostaniecie Panstwo e-mail od Allegro z naszymi danymi wraz z numerem konta.

Pelny regulamin znajduje sie na stronie o mnie.Kupując na naszych aukcjach akceptujesz nasz regulamin.
- Pay U
- Wplata na konto
ING 64105017931000009
070385431
- Platnosc przy odbiorze
(Paczka Pobraniowa)
Czas realizacji zamówienia do 24 godzin.
Koszty wysyłki zgodne z cennikiem podanym przy zakupie.
Do 4 par za przesylke placisz tylko raz !!!


K ALZADO moda damska...

Nasz sklep został stworzony z myślą o Tobie ...
Twój styl , twoja moda , fascynacja , alternatywa....
po prostu TY ...

W podążaniu za najnowszymi trendami pragniemy zaoferować najmodniejsze i niepowtarzalne kolekcje.

Niebanalny strój piękne dodatki ,oraz buty których pozazdrości niejedna kobieta ...?

********************­***
Taaak ! To właśnie my ! Zrobimy wszystko byś poczuła się wyjątkowo i oryginalnie

Jeśli moda ... to tylko u nas !
*** Kalzado ***

Przed zakupem prosimy o dokładne mierzenie wkładki w buciku, byś dobrze dobrała rozmiar ...

*** ZAPRASZAMY ***

*** Najnowsza kolekcja ***

Stylowe sneakersy na koturnie ...

Na zamek z boku.

Dodatki w kolorze złotym !!!

OPIS OBUWIA

Wysokość obcasa: 7 cm, w tym

2 cm platformy

Wysokość cholewki : 15 cm

Kolor:

** Czarny

*** KONIECZNIE ZOBACZ NASZE INNE AUKCJE ***

Wysyłka: 24h !!!



wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Niemcy 25,00 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni
Wielka Brytania 25,00 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
Czechy 36,00 zł
kolejna sztuka: 16,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Irlandia 36,00 zł
kolejna sztuka: 16,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni
Rosja 36,00 zł
kolejna sztuka: 16,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni
Słowacja 36,00 zł
kolejna sztuka: 16,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni
Szwecja 36,00 zł
kolejna sztuka: 16,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni
Holandia 36,00 zł
kolejna sztuka: 16,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni
Litwa 36,00 zł
kolejna sztuka: 16,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni
Białoruś 36,00 zł
kolejna sztuka: 16,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni
Norwegia 36,00 zł
kolejna sztuka: 16,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni
Ukraina 36,00 zł
kolejna sztuka: 16,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni
Włochy 36,00 zł
kolejna sztuka: 16,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni
Francja 36,00 zł
kolejna sztuka: 16,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
Belgia 36,00 zł
kolejna sztuka: 16,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni
Dania 36,00 zł
kolejna sztuka: 16,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
Hiszpania 36,00 zł
kolejna sztuka: 16,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni
Austria 36,00 zł
kolejna sztuka: 16,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 503350435
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 9:00 - 14:00

zwroty

czas na zwrot: 10 dni

adres do zwrotu:
 
Dane do wymiany towaru: Proszę odesłać towar na adres: Tomasz Wicha ul .Gielniowska 40 26-600 Radom Do paczki proszę włożyć kartkę ze: - swoim nickiem z allegro , numerem aukcji- informacją o wymianie na jaki rozmiar . Pozdrawiam i życze miłego dnia. Dane do zwrotu towaru: Proszę odesłać towar na adres: Tomasz Wicha Gielniowska 40 26-600 Radom Do paczki proszę włożyć kartkę ze: - swoim nickiem z allegro , numerem aukcji - numerem konta bankowego oraz danymi do przelewu - numerem telefonu. Pozdrawiam i życze miłego dnia.

reklamacje

1. Reklamacje można składać w formie pisemnej, listem tradycyjnym pod adres wskazany w Danych Kontaktowych Sprzedawcy albo pod właściwy adres podany w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia, tj. CALZADO Tomasz Wicha, ul. Gielniowska 40, 26-600 Radom, przy użyciu formularza, stanowiącego załącznik do Regulaminu. 2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać opis problemu oraz dane identyfikacyjne Klienta. 3. Sprzedawca rozpoznaje reklamacje w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. W treści składanej reklamacji zaleca się podanie Danych Kontaktowych Klienta, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację oraz prowadzeniu korespondencji z nią związanej. 4. W przypadku gdy reklamacja dotyczy Produktu, w celu rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę, Klient powinien Dostarczyć lub przesłać reklamowany Produkt na adres Sprzedawcy. 5. Reklamacje można składać z tytułu rękojmi za wady Produktów objętych Umową Sprzedaży oraz innych Usług. 6. Jeżeli Produkt ma wadę, Klient może żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. 7. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwy albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową wymagałby nadmiernych kosztów. 8. Jeżeli Klient nie jest Konsumentem, Sprzedawca może odmówić wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę Produktu sprzedanego. 9. Jeżeli Produkt ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 10. Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z Umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia. 11. Obniżona cena o której stanowi pkt 9 i 10 powyżej, powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady. 12. Konsument posiada możliwość skorzystania z następujących pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 1. złożenie wniosku o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej, 2. złożenie wniosku o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem, a Sprzedawcą do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, 3. skorzystanie z pomocy powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów, 4. złożenie skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/. 13. Produkty mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. W takim przypadku, Klient jest uprawniony do reklamowania Produktu przy zastosowaniu uprawnień wynikających z gwarancji, poprzez dokonanie reklamacji do gwaranta. Złożenie reklamacji do gwaranta może zostać dokonane za pośrednictwem Sprzedawcy lub bezpośrednio do gwaranta. 14. Klient może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.