300963 REEFER *Ocieplana pikowana kamizelka* 42 (6542423426)

zakończona
9,90 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa priorytetowa 13,00 zł
  • lokalizacja: Sulejów
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: używany
  • płeć: produkt damski
  • rozmiar: 42 (XL)
  • kolor: odcienie brązu i beżu
  • kaptur: bez kaptura
  • marka: Inna marka
  • typ: kamizelka puchowa
  • wzór dominujący: bez wzoru

Skompletuj swój zestaw z ubrań, które najbardziej Ci się podobają !

Bez względu na ilość - paczka priorytetowa to 13,- zł. m s

Przedmiotem aukcji jest:

Ocieplana, pikowana kamizelka- idealna na jesień

firmy REEFER

(zapinana na suwak, kieszenie na suwaki,
na dole ściągacz, odpinany futrzany kołnierz)

rozmiar z metki 14 ,42

proszę sprawdzić wymiary:

szerokość pod pachami ok. 2 x 50 cm
szerokość na dole ok. 2 x 42-46 cm

długość całkowita ok. 55 cm

stan: bardzo dobry - (mała blada plamka zdj.2)

100% nylon

Serdecznie dziękuję za zainteresowanie moją aukcją.

Zakup od 1 do 3 rzeczy - przesyłka listem.
Zakup powyżej 3 rzeczy - przesyłka paczką.

Ważne! Jeśli w karcie płatności zostaną źle obliczone koszty przesyłki proszę o kontakt.

Płatność przez PayU lub zwykły przelew bankowy na konto

Dane do przelewu na stronie O MNIE

Przy wpłacie bezpośrednio na konto bankowe w tytule przelewu proszę wpisać swój nick i numer aukcji.

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

PaneleAllegro.pl

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • mBank 53114020040000380275515198
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa priorytetowa 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 40
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Szanowni Klienci! SERDECZNIE ZAPRASZAMY PONOWNIE NA NASZE KONTO OD 1 STYCZNIA 2017. KOSZTY WYSYŁKI: LIST POLECONY EKONOMICZNY 1 SZT 8,- zł KAŻDA KOLEJNA + 0,50 GROSZY (DO 3 RZECZY) LIST POLECONY PRIORYTETOWY 1 SZT 9,50 zł KAŻDA KOLEJNA + 0,50 GROSZY (DO 3 RZECZY) 3 SZTUKI I WIĘCEJ STAŁY KOSZT WYSYŁKI PACZKĄ PRIORYTETOWĄ13,- ZŁ Płatność przez PayU lub zwykły przelew bankowy na konto:mBank 53 1140 2004 0000 3802 7551 5198 Katarzyna Prochoń ul. Wschodnia 17A bl.5 m.2 97-330 Sulejów Przy wpłacie bezpośrednio na konto bankowe w tytule przelewu proszę wpisać swój nick i numer aukcji.

kontakt

  • 501 033 102
    od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Katarzyna Prochoń
ul. Wschodnia 17A bl.5 m.2
97-330 Sulejów
 
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: kaprochon@gmail.com. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres Katarzyna Prochoń Miluszkowo Wschodnia 17A/5 lok. 2, 97-330 Sulejów Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] Koszt zwrotu rzeczy W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Brak możliwości odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad: Sprzedawca oświadcza, że zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.

reklamacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem kaprochon@gmail.com, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.