2x Opony Zimowe 185/60 R15 Dunlop używane Kraków (6542193501)

zakończona
200,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Kraków
  • stan: używany
  • liczba opon w ofercie: 2 szt.
  • bieżnikowane: nie
  • średnica: 15"
  • szerokość opony: 185 mm
  • profil opony: 60
  • producent: Dunlop
  • indeks nośności: 88
  • indeks prędkości: h do 210 km/h
  • run flat: nie

Dane opony:

Cena: 100,00zł za 1 sztukę
Producent:Dunlop
Model: SP Sport
Rozmiar: 185/60 R15
Indeks prędkości: H do 210 km/h
Indeks nośności: 88
Sezon: zima

OPONY SĄ SPRAWDZONE CIŚNIENIOWO. BEZ USZKODZEŃ I WAD UKRYTYCH. 100% SPRAWNE.

U NAS WSZYSTKIE MARKI OPON POSIADAJĄ BIEŻNIK OD 5-8MM!


Przedmiotem aukcji są używane opony Dunlop z bardzo dobrym bieżnikiem. Cena Kup Teraz! dotyczy 2 sztuk. Opony sprzedajemy parami (nie ma możliwości zakupu pojedynczej sztuki).

PRZED ZAKUPEM KONIECZNY KONTAKT POD NR TEL. 504796270 W CELU USTALENIA SZCZEGÓŁÓW ZAKUPU!

Odbiór osobisty w Krakowie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym. Możliwy jest montaż opon zakupionych na Allegro u nas w serwisie.

Jakiekolwiek pytania dotyczące aukcji proszę kierować telefonicznie pod nr tel. 504796270. Po zakupie otrzymasz paragon lub fakturę (bez VAT).


32 1240 4591 1111 0000 5454 1788



Mapa dojazdu:







GUM-SERWIS tworzą ludzie z pasją.

Dla nas pojazd to coś więcej niż tylko środek transportu. Jeśli szukasz miejsca gdzie jakość obsługi jest na najwyższym poziomie, informacja rzetelna, wykonana usługa perfekcyjna, to dobrze trafiłeś.


wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 32 1240 4591 1111 0000 5454 1788
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Odstąpienie od umowy 1. Klient mający status Konsumenta może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów zakupionych u Sprzedawcy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni, a) od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik – w przypadku umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności, b) od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części - w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, c) od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy - w przypadku umowy która polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony. 2. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy sprzedaży może zostać zrealizowane przez Konsumenta poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu na adres: GUM-SERWIS Wojciech Król z siedzibą w Krakowie, ul. Mistrzejowicka 19, 31-651 Kraków lub na adres e-mail: gumserwiskrakow@interia.pl. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży uważa się ją za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 3. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem. Konsument może (nie jest to obowiązkowe) skorzystać ze wzoru oświadczenie o odstąpieniu od umowy stanowiącego załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta, oraz jest przesyłany przez Sprzedawcę Konsumentowi za pośrednictwem wiadomości e-mail w formie pliku pdf wraz z potwierdzeniem zawarcie umowy sprzedaży Towarów na odległość a także dołączony w formie papierowej do przesyłki będącej przedmiotem dostawy Towarów. Oświadczenie można sporządzić według poniższego wzoru: Ja - (imię i nazwisko kupującego) niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży - następującej/ych rzeczy - numer aukcji - Data zawarcia umowy to - data odbioru- - Imię i nazwisko (kupującego) - Login Allegro - Adres - Data - numer konta bankowego do zwrotu pieniędzy- -numer telefonu kontaktowy - Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej). 4. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru do Konsumenta. Zwrot środków wpłaconych przez Konsumenta nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, chyba że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu środków, który jednak nie może wiązać się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami. 5. W przypadku zwrotu kosztów dostarczenia Towaru (za transport od sprzedawcy do konsumenta) w związku z odstąpieniem Konsumenta od umowy, Sprzedawca zwraca jedynie koszty najtańszego zwykłego sposobu przesyłki dostępnego w swojej ofercie, bez względu na to, jaki środek transportu został wybrany w momencie składania zamówienia przez Konsumenta. 6. W przypadku odstąpienia od umowy bez podania przyczyny o którym mowa w 6 ust. 1 niniejszego Regulaminu, Konsument obowiązany jest zwrócić zakupiony Towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie uprawnionej przez Sprzedawcę niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Towar powinien być zwrócony na adres: GUM-SERWIS Wojciech Król z siedzibą w Krakowie, ul. Mistrzejowicka 19, 31-651 Kraków. Sprzedawca jest zobowiązany – w przypadku odstąpienia Konsumenta od umowy – do odbioru Towarów, które ze względu na ich charakter, Konsument nie może w zwykłym trybie odesłać, a zostały dostarczone Konsumentowi w ramach umowy zawartej na odległość. 7. Konsument w przypadku odstąpienia od umowy bez podania przyczyny o którym mowa w 6 ust. 1 niniejszego Regulaminu ponosi jedynie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (czyli koszt odesłania Towaru do Sprzedawcy) w wysokości równej opłacie za nadanie przesyłki kurierem lub za pomocą innego środka, wybranego przez Konsumenta. 8. Sprzedawca uprawniony jest do wstrzymania się ze zwrotem pobranej płatności od Konsumenta do chwili otrzymania zwracanego Towaru lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego nadania – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zasada ta nie obowiązuje, jeżeli Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. 9. Konsument, w przypadku zwrotu Towaru w związku z odstąpieniem, o którym mowa w 6 ust. 1 niniejszego Regulaminu, ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości Towaru, będące następstwem postępowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą, konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

reklamacje

Procedura reklamacji nowych opon 1. Reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży można składać telefonicznie pod nr tel. 504796270, pisemnie na adres Sprzedawcy: GUM-SERWIS Wojciech Król z siedzibą w Krakowie, ul. Mistrzejowicka 19, 31-651 Kraków lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: gumserwiskrakow@interia.pl. 2. W ramach procedury składania reklamacji Sprzedawca w celu jej usprawnienia zaleca podanie danych kontaktowych Klienta, dokładne opisanie przyczyn reklamacji i żądań wobec Sprzedawcy, a także dołączenie dokumentu sprzedaży, bądź jego kserokopii. 3. Sprzedawca w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do reklamacji Towaru zgłoszonej przez Klienta, informując o jej przyjęciu bądź odrzuceniu i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania. Jeżeli sprzedawca w terminie czternastu dni nie ustosunkował się do reklamacji Klienta będącego Konsumentem zawierającej zażądanie wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo oświadczenie o obniżeniu ceny, określające kwotę, o którą cena ma być obniżona, uważa się, że Sprzedawca uznał za uzasadnione zawarte w niej żądanie. 4. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek wysłanych do siedziby firmy za pobraniem. Firmę kurierską, jaką należy wysłać reklamowane przedmioty wskazuje Sprzedający. 5. Warunkami zwrotu jest brak naruszeń opon, uszkodzeń oraz śladów użytkowania. Koszty przesyłki w przypadku zwrotu reklamacji towaru ponosi kupujący. Podstawą reklamacji opon jest dowód zakupu i karta gwarancyjna. W przypadku uznania reklamacji nowe opony wysyłamy na własny koszt. Gwarancja obejmuje tylko i wyłącznie wady fabryczne ogumienia powstałe podczas prawidłowej eksploatacji w okresie czasu określonego na karcie gwarancyjnej. 6. Gwarancją nie są objęte wady spowodowane: - nieprawidłowym przechowywaniem - zastosowaniem wyrobu niezgodnie z przeznaczeniem - nieprawidłowym montażem i demontażem - eksploatacją niezgodną z zaleceniami zdefiniowanymi na boku opony - nieprawidłową techniką jazdy - eksploatacją na niesprawnym technicznie pojeździe - uszkodzeniem mechanicznym - zużyciem rzeźby bieżnika (do 2mm) - naprawą opony, która ma związek przyczynowy ze stwierdzoną wadą bez względu na sposób i rodzaj dokonanej naprawy - naturalnym procesem starzenia się gumy.