2X OPONY ZIMA KORMORAN SNOWPRO 155/65 R14 NOWE (6988956264)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
284,00 zł
z 10 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Rzeszów, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: Kormoran
  • liczba opon w ofercie: 2 szt.
  • szerokość opony: 155 mm
  • profil opony: 65
  • średnica: 14"
  • bieżnikowane: nie
  • run flat: nie

opis



tel.: 667 549 121 ; 667 549 161 e-mail: speedline24@interia.­pl Kontakt telefoniczny w godzinach od 8:00 do 18:00 od poniedziałku do soboty.



OPONA KORMORAN 155/65 R14 SNOWPRO B2 75T

TYP : OSOBOWA
STRUKTURA : STANDARD
SEZON : ZIMOWA
PRODUCENT : KORMORAN
SZEROKOŚĆ : 155
PROFIL : 65
ŚREDNICA : R14
NAZWA BIEŻNIKA : SNOWPRO B2
INDEKS NOŚNOŚCI : 75
INDEKS PRĘDKOŚCI : T-190 KM/H
OPORY TOCZENIA : F
PRZYCZEPNOŚĆ NA MOKREJ NAWIERZCHNI : E
POZIOM HAŁASU : 69dB



Na każdy produkt wystawiamy paragon

lub na życzenie klienta fakturę VAT.

Każda sprzedawana przez nas część

jest fabrycznie nowa
i objęta jest 12 miesięczną gwarancją.

Podstawą do zwrotu lub reklamacji jest dowód zakupu wystawiony przez nas.



W przypadku złożenia zamówienia do godziny 17 – towar jest wysyłany w ciągu 24 h
natomiast towar zamówiony po godzinie 17 wysyłamy w ciągu 48 h
z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt.

Wszystkie wysyłane przez nas przedmioty są odpowiednio przygotowane i spakowane tak aby dotarły do klienta nieuszkodzone. Każdą przesyłkę należy obejrzeć w obecności kuriera.
W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń należy sporządzić protokół uszkodzenia
i poinformować nas o zaistniałej sytuacji.
Formy płatności, opcje dostawy oraz koszty wysyłki znajdują się w zakładce "dostawa i płatność".



Zakaz kopiowania zdjęć oraz opisów z naszych aukcji. Każda próba nielegalnego wykorzystania będzie zgłaszana do odpowiednich służb. Zgodnie z ustawą z 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (D.U. 1994/24/83) za naruszenie praw własności poprzez kopiowanie, powielanie i rozpowszechnianie przedstawionych treści bez zgody właściciela grozi grzywna oraz kara pozbawienia wolności od 6 m-cy do lat 5 (art. 115.1).



Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
10,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
10,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Punkty odbioru

Odbiory
ul. Kościuszki 22
36-060 Głogów Małopolski
email: speedline24@interia.pl
tel.: 667 549 121

Płatność gotówką
Prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

Speedline Grzegorz Nahaczewski
ul. Kościuszki 22
36-060 Głogów Małopolski
Dodatkowe informacje

REKLAMACJE 

1. Prawo reklamowania wadliwego towaru odbywa się na podstawie obowiązujących przepisów. Procedura reklamacyjna przedstawiona będzie po uprzednim kontakcie mailowym ze Sprzedającym. 

2. Podstawą reklamacji jest paragon fiskalny lub faktura VAT przesłana wraz z reklamowanym towarem. 

3. Gwarancja, reklamacja oraz prawo do odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt nosi ślady uszkodzenia zewnętrznego oraz gdy szkody powstały na skutek niewłaściwego użytkowania przez Klienta lub osoby trzecie. Reklamację z powodu uszkodzeń spowodowanych podczas transportu tylko i wyłącznie są rozpatrywane na podstawie protokołu szkody sporządzonego przez firmę dostarczająca. Odstąpienie od umowy nie dotyczy w przypadku wady nieistotnej. 

4. Koszty przesyłki wadliwego towaru do Sprzedającego ponosi Kupujący, po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji towar zostaje odesłany na koszt Sprzedawcy (najtańsza opcja wysyłki), koszty które poniósł Kupujący zostaną mu zwrócone tylko po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. W przypadku bezpodstawnej reklamacji koszty przesyłki zwrotnej ponosi Kupujący. 

5. Brak możliwości reklamowania towaru za pośrednictwem przesyłki pobraniowej. 

6. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 21 dni od dnia otrzymania reklamowanego towaru przesłanego wraz z dowodem zakupu. W tym czasie nie wydajemy produktów zastępczych.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Speedline Grzegorz Nahaczewski
Ul. Kościuszki 22
36-060 Głogów Małopolski

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

ZWROTY TOWARÓW 

1. Zwrot towaru odbywa się na podstawie obowiązujących przepisów. 

2 Konsument (osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej) może odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni. 

3. Z prawa wskazanego powyżej może skorzystać Konsument po uprzednim złożeniu – drogą elektroniczną lub pocztową (adresy wskazane powyżej) – jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. W przypadku skorzystania z drogi elektronicznej Sprzedawca niezwłocznie po zapoznaniu się z treścią wiadomości potwierdzi odebranie w/w oświadczenia. 

4. W przypadku zwrotu towaru w powyższym trybie Kupujący ponosi bezpośredni koszt zwrotu rzeczy do Sprzedawcy (odesłanie towaru w stanie nienaruszonym do Sprzedawcy na koszt kupującego) oraz jest odpowiedzialny za zmniejszenie jego wartości wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. 

5. Towar należy przesłać niezwłocznie na adres Sprzedawcy, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. 

6. W oświadczeniu o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość należy podać niezbędne dane: nick konta allegro, z którego był dokonywany zakup, numer zamówienia i numer rachunku bankowego, na który Sprzedawca ma zwrócić kwotę (nie wysyłamy przekazem pocztowym). Brak tych danych powoduje wydłużenie procedury zwrotu środków. 

7. Sprzedawca po otrzymaniu towaru oraz oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość, zwraca Kupującemu – Konsumentowi ceną zwracanego towaru wraz z kosztem wysyłki Kupującego – Konsumenta najtańszym sposobem (bez względu na sposób wybrany przez Kupującego – Konsumenta).