2x OPONY PROFIL COLLINS WINTER EXTREMA 195/65R15 (6541470504)

zakończona
229,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa
  • Słowacja 20,00 zł
Zakupy powyżej 2 000 zł
  • lokalizacja: Nowy Sącz
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • liczba opon w ofercie: 2 szt.
  • bieżnikowane: tak
  • średnica: 15"
  • szerokość opony: 195 mm
  • profil opony: 65
  • producent: Pozostałe
  • rok produkcji: 2016
  • indeks nośności: 91
  • indeks prędkości: t do 190 km/h
  • run flat: nie
  • waga (z opakowaniem): 5.00 [kg]

KONTAKT

MAX-BOX
Ul. Nawojowska 38, 33-300 Nowy Sącz (naprzeciw Alfy)

tel: +48 666 357 856
tel: +48 608 186 682

mail: allegro@max-box.pl

Poniedziałek - Piątek
8:00 - 17:00

DARMOWA
DOSTAWA

WYSYŁKA DHL
PRZEDPŁATA - 0zł
POBRANIE - 0zł

PŁATNOŚCI



Alior Bank

8224 9000 0500 0045
0033 5067 76



Płacę z allegro

REGULAMIN

- Sprzedajemy tylko produkty nowe, fabrycznie zapakowane, każdy produkt posiada gwarancję

- Towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej, każda przesyłka jest ubezpieczona

- Na życzenie klienta faktura VAT

- Przy przesyłkach opłaconych z góry (przelew) na wpłatę czekamy do 7 dni możliwość wysyłki za pobraniem

Witam serdecznie na mojej aukcji

Przedmiotem aukcji są bieżnikowane opony zimowe znanej marki PROFIL


2 OPONY PROFIL COLLIN'S WINTER EXTREMA

195/65R15 91T

BIEŻNIK NOKIAN NORDMAN 4

OPONA PROFIL COLLINS WINTER EXTREMA 195/65R15 91T
!!! PRODUKCJA: 2016 !!!
CENA DOTYCZY: PARY - 2 SZTUK

BIEŻNIK NOKIAN NORDMAN 4 - opis bieżnika:


Guma zachowuje odpowiednią elastyczność i wytrzymałość, dzięki czemu przyczynia się do wydłużenia przebiegów. Tworzywo redukuje również opory toczenia. Konstruktorzy zastosowali w tym modelu symetryczny bieżnik. Masywne klocki gwarantują dokładne sterowanie. Dodatkowo pozwalają na optymalne rozłożenie nacisków na całej powierzchni bieżnika. Aby zapewnić bezpieczną trakcję na mokrej nawierzchni zastosowano głębokie rowki o dużej przepustowości, które połączono z dwoma kanałami obwodowymi o zygzakowatym kształcie. Rzeźba zapewnia efektywne usuwanie wody i błota pośniegowego na boki. Dzięki temu uzyskano wysoką ochronę przed zjawiskiem aqua i snowplaningu. Nawet podczas jazdy na grubej warstwie śniegu, czy w głęboki kałużach opona z bieżnikiem NOKIAN NORDMAN 4 gwarantuje optymalną kontrolę trakcji.

FIRMA PROFIL:

Technologia produkcji opony bieżnikowanej i sama opona cechuje się wysoką jakością, trwałością i dobrym użytkowaniem, co jest bardzo ważne pod kątem bezpieczeństwa, oprócz wyżej wymienionych cech, charakteryzują się ceną znacznie niższą niż opony fabrycznie nowe. Firma Profil zaopatruje się w produkty najwyższej jakości od renomowanych producentów mieszanek gumowych i zagranicznych dostawców opon.

Karkas (podkłady) używane do produkcji pochodzą tylko z rynku zachodnich, gdzie drogi są dobrej jakości.

Od początku swojej działalności "Profil" kładzie nacisk na jakość wykonywanych opon, szereg testów przed i po regeneracji sprawia, że do magazynu trafia opona bez najmniejszej wady i gotowa do jazdy.

Zobacz nasze pozostałe aukcje:
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u blumend za co najmniej 2 000 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Alior Bank S.A. 82 2490 0005 0000 4500 3350 6776
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Słowacja 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Max-Box to przede wszystkim zespół młodych i kreatywnych ludzi, których celem jest zadowolenie klienta. Dzięki zdobytemu doświadczeniu w branży, staramy się pewnie i rzetelnie służyć doradztwem w dziedzinie doboru odpowiednich części. Wieloletnia sprzedaż wysyłkowa i działalność na Allegro świadczą o zaufaniu, jakim darzą nas nasi Klienci. Współpraca z nimi oraz ich zadowolenie jest dla nas największą nagrodą i najlepszą rekomendacją. W PRZYPADKU ODBIORU OSOBISTEGO PO DOKONANIU ZAKUPU NALEŻY TELEFONICZNIE SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z PUNKTEM W CELU UZYSKANIA POTWIERDZENIA, ŻE TOWAR JEST GOTOWY DO WYDANIA. W przeciwnym wypadku istnieje ryzyko, że klient będzie musiał na niego zaczekać.

kontakt

  • 666 357 856
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 20:00
  • 608 186 682
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 20:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 30 dni

adres do zwrotu:
MAX-BOX
Nawojowska 38
33-300 Nowy Sącz
Polska
 
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku \"O prawach konsumenta\" Kupujący w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki (my jednak wydłużamy ten okres dla naszych Klientów do 30 dni) może odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. Ważne jest, aby towar nie nosił śladów użytkowania. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Sprzedający ma prawo do zmniejszenia wysokości zwrotu o tyle, o ile zmniejszyła się wartość rzeczy. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: pisemnie na adres: -ul. Nawojowska 38, 33-300 Nowy Sącz; -za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@max-box.pl; ZWROT PIENIĘDZY W przypadku odstąpienia od umowy pieniądze są zwracane w kwocie równej: - wielkości poniesionej ceny produktu - kosztowi wysłania przedmiotu w wysokości najtańszego oferowanego sposobu dostawy przedmiotu (od sklepu do Klienta) Konsument ponosi bezpośrednie koszty odesłania produktu do Sprzedawcy. W przypadku obniżenia ceny towaru pieniądze są zwracane w ustalonej wielkości na podane przez Kupującego konto bankowe. Kwota może być niższa, jeśli Kupujący użytkował produkt w sposób niewłaściwy oraz niezgodnie z przeznaczeniem. Sprzedawca zwraca pieniądze w formie przelewu bankowego. Przelew za prawidłowo zrealizowany zwrot towaru (wraz ze wszystkimi niezbędnymi danymi i dokumentami) będzie zrealizowany na wskazane konto do 14 dni od dnia otrzymania od Kupującego wniosku odstąpienia od umowy. PACZKI ODESŁANE ZA POBRANIEM LUB NA KOSZT ADRESATA NIE ZOSTANĄ ODEBRANE! Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (produkty miarowe - Dywaniki miarowe, Pokrowce miarowe) 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę 11) zawartej w drodze aukcji publicznej 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 r. – podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedającego wobec Kupującego będącego osobą fizyczną, który nabywa Towar w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Towaru z umową sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.). Dla umów sprzedaży zawartych od dnia 25 grudnia 2014 r. – podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedającego względem Kupującego, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Sprzedający obowiązany jest dostarczyć Kupującemu Towar bez wad, z zastrzeżeniem wad, o których Sprzedający poinformował Kupującego przed zawarciem umowy sprzedaży. Reklamacja (w tym także zawiadomienie o niezgodności Towaru z umową sprzedaży oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową sprzedaży lub złożenie oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży) może zostać złożona przez Kupującego na przykład: -pisemnie ul. Nawojowska 38, 33-300 Nowy Sącz; -za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@max-box.pl; Zaleca się podanie przez Kupującego w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności (wady); (2) żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedającego. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedającego w powyższym terminie oznacza, że Sprzedający uznał reklamację za uzasadnioną. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedającego do reklamacji Kupującego lub do wykonania uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności Towaru z umową sprzedaży (rękojmi) niezbędne będzie dostarczenie Towaru do Sprzedającego, Kupujący zostanie poproszony przez Sprzedającego o dostarczenie Towaru na koszt Sprzedającego na adres ul. Nawojowska 38, 33-300 Nowy Sącz. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj niezgodności, rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania dostarczenie Towaru przez Kupującego byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest, po uprzednim uzgodnieniu terminu, udostępnić Towar Sprzedającemu w miejscu, w którym Towar się znajduje. W celu rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedającego należy wypełnić i przesłać drogą telefoniczną, listownie lub poprzez e-mail formularz reklamacyjny dostępny do pobrania na stronie:

pozostałe informacje

Ceny na aukcjach podane są w złotych polskich i są to ceny brutto, zawierające podatek VAT. Cenę przedmiotu należy powiększyć o wskazany w aukcji koszt dostawy. W przypadku zakupu większej liczby przedmiotów - koszt dostawy ustalamy indywidualnie. Paragon fiskalny jest wystawiany do każdego zamówienia. Możliwe jest również wystawienie faktury VAT. W takiej sytuacji po dokonaniu zakupu należy wypełnić formularz wprowadzając dane do faktury w odpowiednie pola specjalnie do tego celu określone. Wiążąca dla obu stron jest cena znajdująca się na aukcji w momencie kliknięcia przez Kupującego pola \"Kup Teraz\". Koszty wysyłki przedmiotów są zawsze podane na każdej aukcji w określonym przez Allegro miejscu \"Dostawa i płatność\" (dotyczy to 1 sztuki lub 1 kompletu przedmiotów z danej aukcji). Na wielu aukcjach w polu \"Dodatkowe informacje o dostawie i płatności\" podany jest także koszt wysyłki większej ilości towaru tego samego typu. Taka sama informacja dostępna jest po kliknięciu na \"Cennik dostawy\". Przy zakupie większej liczby przedmiotów zazwyczaj mogą być one wysłane w jednej paczce. W takiej sytuacji należy jednak pamiętać, aby ustalić koszt wysyłki z nami poprzez e-mail. Uzależnione to będzie od całkowitej wagi paczki, jej kształtu oraz wielkości. W celu sfinalizowania transakcji Kupujący zobowiązany jest uiścić opłatę w wysokości ceny zakupionego towaru oraz kosztu wybranego przez siebie sposobu dostawy. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW Niniejszy punkt oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Kupujących nie będących konsumentami.Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. W razie przesłania Towaru do Kupującego za pośrednictwem przewoźnika Kupujący nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Towaru, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona. Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedającego. Numer rachunku: Alior Bank 82 2490 0005 0000 4500 3350 6776 Odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Nawojowska 38,33-300 Nowy Sącz – w dni robocze w godzinach od 09:00 do 17:00 - w soboty w godzinach od 9:00 do 14:00.