2x Głośnik CELESTION G12T-75 / 2szt (6991367926)

8 dni do końca
cena kup teraz
729,00 zł
z 3 kompletów
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 10 [kg]

opis

2x głośnik celestion g12t-75

zestaw 2 głośników (8 lub 16 Ohm)


Średnia cena na Allegro za 1 szt = 390 zł
Nasza cena za 1 szt w zestawie 2 głośników = 364,5 zł
kupując zestaw 2 głośników
Oszczędzasz 2 x 25 zł = 50 zł


Głośnik gitarowy G12T-75 to klasyka spotykana najczęściej w kolumnach firmy Marshall. Zaprojektowany by sprostać wzmacniaczom używanym w muzyce metalowej i rockowej ale dzięki swej uniwersalności świetnie odnajdzie się również w innych klimatach muzycznych. Charakteryzuje się ostrym i potężnym brzmieniem w paśmie środka i góry oraz zwartym dołem. CELESTION G12T-75 to profesjonalny głośnik, który z twojej kolumny gitarowej uczyni w pełni zawodowy sprzęt.

Specyfikacja:

  • • Model : CELESTION G12T-75
  • • Średnica : 12" (305 mm)
  • • Moc : 75W RMS
  • • Efektywność : 97dB
  • • Impedancja : 8 Ohm lub 16 Ohm
  • • Średnica cewki : 1 3/4"
  • • Magnes : Ceramiczny
  • • Pasmo częstotliwości : 80-5000 Hz
  • • Waga głośnika : 3,5 kg

termin realizacji: 14 dni


Przy zakupie proszę podać w polu "Informacja dla sprzedającego" jaka ma być Impedancja głośnika --> (8 Ohm lub 16 Ohm)

sprawdź nasze pozostałe głośniki zapytaj o inny produkt

Nasze produkty

zobacz wszystkie produkty

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Kurier InPost
pierwsza sztuka:
12,18 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
15 dni roboczych

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

GuitarShop.pl
Górczewska 200 C / 419
01-460 Warszawa
Dodatkowe informacje

1. Z uwagi na fakt, iż na Sprzedającym ciąży prawny obowiązek dostarczenia Klientowi produktów bez wad,  Kupujący może składać Sprzedającemu reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem poczty elektronicznej allegro@guitarshop.pl bądź w formie pisemnej na tradycyjny adres pocztowy podany przez Sprzedającego w polu "Adres do reklamacji".

2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać : imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

3. Jeżeli otrzymany Produkt jest wadliwy, Klient może skorzystać według swojego wyboru z uprawnień przysługujących w ramach gwarancji albo z uprawnień przysługujących mu od Sprzedającego z tytułu rękojmi. 

4. Wykonywanie przez Klienta uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi.

5. Sprzedający jest odpowiedzialny względem Klienta będącego konsumentem, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

6. Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient, będący konsumentem, może:

a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady. 

b) żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedający jest zobowiązany wymienić wadliwy Produkt na wolny od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta z zastrzeżeniami i na zasadach określonych we właściwych przepisach Kodeksu cywilnego.

7. Jeżeli Klientem jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby konsumenta inny sposób zaspokojenia.

8. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na koszt Sprzedającego dostarczyć wadliwy Produkt na adres podany w polu "Adres do reklamacji".

9. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest  na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty  tradycyjnej.  

10. Jeżeli Klient będący konsumentem zażąda wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedający nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

GuitarShop.pl
Górczewska 200 C / 419
01-460 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  

1. Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży Produktu zawieranej w ramach Sklepu przez okres 14 dni, bez podawania jakichkolwiek powodów oraz bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów niż przewidziane przez przepisy prawa.

2. Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedającemu oświadczenie o odstąpieniu od umowy. 

3. W przypadku złożenia przez konsumenta oświadczenia o odstąpieniu powinno ono zostać wysłane na adres poczty elektronicznej allegro@guitarshop.pl bądź w formie pisemnej na tradycyjny adres pocztowy podany przez Sprzedającego w polu "Adres do zwrotu". Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

4. Bieg 14-dniowego terminu, w którym konsument może odstąpić od umowy, rozpoczyna się od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią.

5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą. Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Produktów. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

6. Jeżeli Klient wybiera sposób dostarczenia Produktów inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

7. Konsument ma obowiązek zwrócić Sprzedającemu zwracany Produkt lub przekazać Produkt osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania 14 – dniowego terminu wystarczy odesłanie Produktów przed jego upływem. Zwrotu należy dokonać na adres wskazany w §1 ust. 4.

8. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Produktów, w szczególności koszty dostawy Produktu do Sprzedawcy.

9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych Produktów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów. Sprzedający zastrzega sobie prawo do dochodzenia względem Konsumenta odszkodowania, w zakresie w jakim zezwalają na to obowiązujące przepisy prawa.