2x 185/75R14C OPONY LETNIE UŻYWANE Goodyear Cargo (6482802319)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
250,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 10,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Nowy Sącz
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: używany
  • liczba opon w ofercie: 2 szt.
  • bieżnikowane: nie
  • średnica: 14"
  • szerokość opony: 185 mm
  • profil opony: 75
  • producent: Goodyear
  • rok produkcji: 2006
  • indeks prędkości: r do 170 km/h

+48 662 324 780
biuro@oponex.eu

biuro: +48 880 011 700

  • O nas
  • Komentarze
  • Oferta
  • Wyślij zapytanie
  • Dodaj do ulubionych
Kontakt

Masz pytania?
Pomożemy i doradzimy!

telefon
+48 662 324 780
biuro
+48 880 011 700
email
biuro@oponex.eu
godziny otwarcia
Pn-Pt 8.00-16
Sb 8-12
Mapa dojazdu:
(kliknij by powiększyć)

Dostawa
1. Przesyłka kurierska:

Paczki wysyłamy firmą kurierską

Czas dostawy wynosi 1-2 dni.

W WIĘKSZOŚCI PRZYPADKÓW ZAKUP PRZED 12 GWARANTUJE CI WYSYŁKĘ W TEN SAM DZIEŃ!

2. Odbiór osobisty:

Wszystkie opony można również odebrać osobiście po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.

3. Zamówienie hurtowe:

W przypadku dużej ilości zamówionych przedmiotów, istnieje możliwość dowozu opon przez naszą firmę.

Informacje

1. Do każdego zakupionego towaru wystawiamy paragon lub fakturę VAT.

2. Podawane przez nas ceny są cenami brutto.

3. Informacje o gwarancji dostępne są indywidualnie w każdej aukcji, a regulamin dostępny na stronie"O mnie".

4. Po zakupie prosimy o potwierdzenie zakupu poprzez użycie formularza dostawy, pozwoli to na szybką realizację zamówienia.

Goodyear Cargo G26 - 185/75 R14C
Dane opony:
Producent: Goodyear
Model: Cargo G26
Rozmiar: 185/75 R14C
Indeks nośności: 102/100
Indeks prędkości: R do 170km/h
Stan bieżnika: 8 mm
Data produkcji: 2006
Kod produktu: 1228 (NK)
Cena dotyczy(szt): 2
Sezon: Letni

Na wszystkie opony używane udzielamy 10-dniowej gwarancji rozruchowej.

Wszystkie sprzedawane przez nas opony używane są sprawdzane ciśnieniowo.

Zamieszczone na aukcji zdjęcia prezentują rzeczywisty wygląd sprzedawanego przedmiotu!
Dlaczego my
Wielka chęć rozwoju!

Na rynku działamy bardzo długo, a teraz postawiliśmy na sprzedaż internetową, dlatego bardzo zależy nam na zadowoleniu Klientów! Przykładamy bardzo dużą uwagę do perfekcyjnej obsługi Klienta, co potwierdzają komentarze.

Gwarancja

Sprzedawany przez nas towar objęty jest gwarancją door-to-door, opony są od Ciebie odbierane i wysyłane naszym kurierem! Szczegóły i warunki na stronie “O mnie”.

Profesjonalna obsługa klienta

Do Państwa dyspozycji jesteśmy dostępni w godzinach podanych powyżej.

Błyskawiczna dostawa

Większość przesyłek dostarczana jest przez naszego kuriera w ciągu kolejnych 24h! Każdy zakup przed godziną 12 i wypełnienie formularza dostawy gwarantuje Ci wysyłkę w ten sam dzień.

Opony sprawdzane ciśnieniowo! Zawsze masz prawo do zwrotu w ciągu 14 dni!

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, nasi pracownicy są do Twojej dyspozycji

NATYCHMIASTOWA WYSYŁKA


Zapraszamy na nasze inne aukcje

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. 54 8805 0009 0045 2809 2000 0010
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

INNY ADRES ODBIORU OPON! Biuro Oponex ul. Zdrojowa 14 33-300 Nowy Sącz

kontakt

  • biuro@oponex.eu
    Doradztwo, reklamację, dodatkowe pytania. Na wszystkie wiadomości odpowiadamy w ciągu 24 godzin.

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Odstąpienie od umowy 1. Klient mający status Konsumenta może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów zakupionych u Sprzedawcy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni, a) od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik – w przypadku umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności, b) od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części - w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, c) od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy - w przypadku umowy która polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony. 2. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy sprzedaży może zostać zrealizowane przez Konsumenta poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu na adres: MARTIN Marcin Salamon z siedzibą w Nowym Sączu, ul. Sosnowa 7c, 33-300 Nowy Sącz lub na adres e-mail: biuro@oponex.eu. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży uważa się ją za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 3. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem. Konsument może (nie jest to obowiązkowe) skorzystać ze wzoru oświadczenie o odstąpieniu od umowy stanowiącego załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu oraz jest przesyłany przez Sprzedawcę Konsumentowi za pośrednictwem wiadomości e-mail w formie pliku pdf wraz z potwierdzeniem zawarcie umowy sprzedaży Towarów na odległość a także dołączony w formie papierowej do przesyłki będącej przedmiotem dostawy Towarów. 4. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru do Konsumenta. Zwrot środków wpłaconych przez Konsumenta nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, chyba że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu środków, który jednak nie może wiązać się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami. 5. W przypadku zwrotu kosztów dostarczenia Towaru (za transport od sprzedawcy do konsumenta) w związku z odstąpieniem Konsumenta od umowy, Sprzedawca zwraca jedynie koszty najtańszego zwykłego sposobu przesyłki dostępnego w swojej ofercie, bez względu na to, jaki środek transportu został wybrany w momencie składania zamówienia przez Konsumenta. 6. W przypadku odstąpienia od umowy bez podania przyczyny o którym mowa w 6 ust. 1 niniejszego Regulaminu, Konsument obowiązany jest zwrócić zakupiony Towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie uprawnionej przez Sprzedawcę niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Towar powinien być zwrócony na adres: MARTIN Marcin Salamon z siedzibą w Nowym Sączu, ul. Sosnowa 7c, 33-300 Nowy Sącz. Sprzedawca jest zobowiązany – w przypadku odstąpienia Konsumenta od umowy – do odbioru Towarów, które ze względu na ich charakter, Konsument nie może w zwykłym trybie odesłać, a zostały dostarczone Konsumentowi w ramach umowy zawartej na odległość. 7. Konsument w przypadku odstąpienia od umowy bez podania przyczyny o którym mowa w 6 ust. 1 niniejszego Regulaminu ponosi jedynie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (czyli koszt odesłania Towaru do Sprzedawcy) w wysokości równej opłacie za nadanie przesyłki kurierem lub za pomocą innego środka, wybranego przez Konsumenta. 8. Sprzedawca uprawniony jest do wstrzymania się ze zwrotem pobranej płatności od Konsumenta do chwili otrzymania zwracanego Towaru lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego nadania – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zasada ta nie obowiązuje, jeżeli Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. 9. Konsument, w przypadku zwrotu Towaru w związku z odstąpieniem, o którym mowa w 6 ust. 1 niniejszego Regulaminu, ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości Towaru, będące następstwem postępowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą, konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

reklamacje

Procedura reklamacji 1. Reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży można składać telefonicznie na wskazany na stronie Sklepu Internetowego numer telefonu w zakładce Kontakt, pisemnie na adres Sprzedawcy: MARTIN Marcin Salamon z siedzibą w Nowym Sączu, ul. Sosnowa 7c, 33-300 Nowy Sącz lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@oponex.eu. Klient może skorzystać z formularza reklamacyjnego przygotowanego przez Sprzedawcę, dostępnego na stronie Sklepu Internetowego lub przesłanego przez Sprzedawcę drogą elektroniczną na wskazany przez Klienta adres e-mail. 2. W ramach procedury składania reklamacji Sprzedawca w celu jej usprawnienia zaleca podanie danych kontaktowych Klienta, dokładne opisanie przyczyn reklamacji i żądań wobec Sprzedawcy, a także dołączenie dokumentu sprzedaży, bądź jego kserokopii. 3. Sprzedawca w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do reklamacji Towaru zgłoszonej przez Klienta, informując o jej przyjęciu bądź odrzuceniu i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania. Jeżeli sprzedawca w terminie czternastu dni nie ustosunkował się do reklamacji Klienta będącego Konsumentem zawierającej zażądanie wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo oświadczenie o obniżeniu ceny, określające kwotę, o którą cena ma być obniżona, uważa się, że Sprzedawca uznał za uzasadnione zawarte w niej żądanie. 4. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek wysłanych do siedziby firmy za pobraniem. Firmę kurierską, jaką należy wysłać reklamowane przedmioty wskazuje Sprzedający.