2szt 270zł Opony BARUM 195/65 R15 95T 8,2mm (6908277765)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
270,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 25,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 35,00 zł
  • lokalizacja: Mirsk, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: używany
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • liczba opon w ofercie: 2 szt.
  • średnica: 15"
  • marka: Barum
  • run flat: nie
  • bieżnikowane: nie
  • szerokość opony: 195 mm
  • profil opony: 65
  • indeks prędkości: t do 190 km/h
  • rok produkcji: 2016
  • indeks nośności: 95

Opony zimowe BARUM POLARIS 3

(Opony przywiezione z Niemiec)
Dane techniczne felg:
  • Producent:
  • Rozmiar:
  • Rozstaw śrub:
  • Otwór centrujący:
Dane techniczne opon:
  • Producent: - Barum Polaris 3
  • Rozmiar: - 195/65 R15 91T
  • Sezon: - Zima
  • DOT: - 3216
  • Bieżnik: - 2 x ok. 8,2mm
Podana cena 270zł za 2 szt. opon.
Koszty wysyłki za 2szt. opon:
Po wpłacie na konto - 25zł.
Za pobraniem - 35zł.

Przy odbiorze osobistym możliwy montaż!

Odbiór osobisty w miejscowości Mirsk, 30km od Jeleniej Góry

lub wysyłka firmą kurierską.

Nasza firma zajmuje się również sprzedażą używanych felg.
Pytania odnośnie felg prosimy kierować na adres e-mail: autoczesci-mirsk@o2.­pl

Na zakupiony towar wystawiam paragon lub na życzenie klienta rachunek uproszczony.

KONTAKT:

Przemek: 509-705-729

Aneta: 501-353-420
e-mail: AutoCzesci-Mirsk@o2.­pl

GG: 3819803

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 86 1020 2124 0000 8702 0157 2072
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 25,00 zł
kolejna sztuka: 25,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 35,00 zł
kolejna sztuka: 35,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

OFERUJEMY W SPRZEDAŻY: Używane opony, felgi, kołpaki Preferujemy odbiór osobisty! Towar wysyłamy firmą kurierska UPS lub Pocztą Polską. Towar wysyłany jest w ciągu 2 dni roboczych (z wyłączeniem dni wolnych od pracy oraz świąt) . Na wpłatę czekamy 7 dni. Koszty przesyłki ponosi kupujący. Do każdego zakup dołączamy paragon lub na życzenie klienta fakturę (bez VAT).Informację o chęci otrzymania faktury proszę przekazać za pośrednictwem formularza Allegro bezpośrednio po wylicytowaniu przedmiotu. Na towar zakupiony w naszym sklepie udzielamy siedmiodniowej gwarancji. Jest to tak zwana „gwarancja rozruchowa”. Liczy się data odbioru towaru. W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia z powodu braku towaru lub poprzez uszkodzenie podczas magazynowania lub transportu zastrzegam sobie prawo do rozwiązania umowy kupna/sprzedaży zawartej na allegro bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń finansowych.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

 
Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U.2012.1225 j.t.), Kupujący ma prawo w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru (zawarcia umowy) odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: osinska-aneta@o2.pl. lub wysłać w formie pisemnej na adres: PHU Aneta Osińska, ul. Sikorskiego 2, 59-630 Mirsk Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy Kupujący ma obowiązek odesłać towar w ciągu 14 dni kalendarzowych. Towar nie powinien nosić śladów użytkowania, musi zostać zwrócony kompletny tj. w takim stanie jakim otrzymał go nabywca (czyli bez żadnych przeróbek lub napraw itp.). Towar powinien być odesłany w opakowaniu, które uniemożliwia jego uszkodzenie. Pieniądze zwracamy w ciagu 14 dni od otrzymania towaru na podane przez Kupującego konto. W przypadku odstąpienia od umowy SPRZEDAWCA nie ponosi kosztu odesłania towaru. Nie odbieramy przesyłek – zwrotów za pobraniem.

reklamacje

Paczki z reklamacji odbieramy TYLKO I WYŁĄCZNIE bez pobrania! (ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów rozdz.2, art.16.1, pkt.10) Rozpatrujemy i przyjmujemy reklamacje w ciągu 14 dni roboczych. Wszelkie reklamacje przyjmowane są wyłącznie z paragonem lub fakturą. Nie zwracamy kosztów montażu, demontażu przedmiotu wadliwego! Składając reklamację Kupujący dostarcza przedmiot reklamacji na własny koszt oraz dokument potwierdzający montaż części wraz z informacją zakładu stwierdzającego wadę. Rozpatrujemy i przyjmujemy te wnioski reklamacyjne, które potwierdzają montaż części w uprawnionym zakładzie mechaniki pojazdowej (pieczęć firmowa z nr telefonu – nie później niż 7 dni od dnia odbioru towaru) przy zachowaniu zasady prawidłowego i fachowego montażu. Nie odpowiadamy za błędy warsztatów. Reklamacja obejmuje wymianę części na inną. Nie zwracamy pieniędzy. Koszty związane z nieuzasadnioną reklamacją (diagnostyka, wysyłka) ponosi klient. Jeżeli nie zgadzają się one, a kupujący w dalszym ciągu wyraża chęć zakupu części, to kupuje ją na własną odpowiedzialność i reklamacja spowodowana złym dopasowaniem części nie będzie uwzględniona.

pozostałe informacje

PAMIĘTAJ!! JEŚLI ZAUWAŻYSZ ŻE PRZESYŁKA NOSI ŚLADY OTWIERANIA LUB JEST USZKODZONA OD RAZU SPORZĄDŹ PROTOKÓŁ SZKODY!!!Za uszkodzenia spowodowane firmą kurierską nie odpowiadamy (firmy te posiadają swoje własne działy reklamacyjne). W momencie wysłania przestajemy ponosić odpowiedzialność za paczkę. Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. Art. 74 - Prawo przewozowe. 1. Jeżeli przed wydaniem przesyłki okaże się, że doznała ona ubytku lub uszkodzenia, przewoźnik ustala niezwłocznie protokolarnie stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Przewoźnik wykonuje te czynności także na żądanie uprawnionego, jeżeli twierdzi on, że przesyłka jest naruszona. 2. Ustalenia protokolarne powinny być dokonane w obecności uprawnionego, a jeżeli wezwanie go nie jest możliwe albo nie zgłosi się on w wyznaczonym terminie, przewoźnik dokonuje ustaleń w obecności osób zaproszonych przez siebie do tej czynności. 3. Jeżeli po wydaniu przesyłki ujawniono ubytek lub uszkodzenie niedające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, przewoźnik ustala stan przesyłki na żądanie uprawnionego zgłoszone niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki.