25N041__D9 TOREBKA MĘSKA SPORTOWA__ONE SIZE (7210214541)
nie było ofert kupna
- PACZKA W RUCHu 5,99 zł
- PACZKA W RUCHu 9,50 zł
- Paczkomaty 24/7 10,50 zł
- Zakupy od 149 zł darmowa dostawa
- lokalizacja: Lublin, Polska
- czas wysyłki: 24 godziny
parametry
- stan: nowy
- faktura: Wystawiam fakturę VAT
- marka: Inna marka
- wielkość: mała (nie mieszcząca A4)
- kolor: czerń
- płeć: produkt męski
- waga (z opakowaniem): 0 [kg]
- dostawa z Polski: tak
Lokalizacja: Lublin, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u thelineup za co najmniej 149.00 zł.
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Płatności
- Allegro Finanse
- Zwykły przelew bankowy
Faktura
Rodzaj gwarancji
Okres gwarancji
Warunki Gwaranacji.
Gwaranacji udzielamy tylko i wyłącznie na produkty nowe wolne od wad, które opisane są w opisie przedmiotu.
Gwarancja udzielana jest na podstawie paragonu / faktury VAT doręczanej w paczce bądź wysyłanej drogą e-mail. Okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
W przypadku, pojawienia się w zakupionym towarze w okresie reklamacyjnym niezgodności towaru z umowa (wady), klient ma prawo daną wadę reklamować.
Wada oznacza zmianę cech towaru, której powodem jest użycie nieodpowiedniego, bądź złej jakości materiału, niewłaściwej technologii, bądź złego rozwiązania konstrukcyjnego. Klient powinien zgłosić niezgodność towaru z umową (wadę) w terminie ustawowym od momentu jej stwierdzenia. Użytkowanie towaru z istniejącymi usterkami doprowadza do jego nieodwracalnego zniszczenia i uniemożliwia rzetelną ocenę przyczyn powstania uszkodzeń.
Nie uważa się za wadę takiej zmiany, która pojawiła się w okresie reklamacyjnym, której powodem jest naturalne zużycie lub uszkodzenia mechaniczne.
Reklamacja uważana jest za poprawną, jeżeli reklamowany towar jest kompletny, oraz spełnia podstawowe zasady higieniczne. Klient ma obowiązek przedłożyć reklamowany towar, czysty, bez zabrudzeń, oraz higienicznie nieszkodliwy. Sprzedawca ma prawo nie przyjąć do reklamacji towaru, który nie spełnia podstawowych zasad higieny.
Decyzja o uznaniu reklamacji zostanie podjęta po dokładnym sprawdzeniu produktu i ustaleniu przyczyn powstania wady w ciągu 14 dni od momentu otrzymania produktu.
Do paczki reklamacyjnej prosimy o dołączenie:
- formularz reklamacyjny (udostępniany mailowo),
- paragonu bądź faktury zakupu.
UWAGA!!
Produkty sprzedawane z defektem nie podlegają reklamacji!
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
Zwrotów dokonywać można w terminie do 30 dni od daty otrzymania towaru.
Towar nie może posiadać śladów użytkowania, klient ma prawo go zwrócić w stanie niezmienionym. Jeżeli produkt posiada defekt zawarty w opisie aukcji nie może być on pogłębiony oraz produkt nie może wykazywać dodatkowych wad.
Towar ubrudzony lub używany nie będzie uwzględniany przy zwrocie.
Prosimy o zapakowanie produktów wraz z woreczkami zgodnie z ich numerem katalogowym.
Do paczki zwrotnej prosimy o dołączenie OBOWIĄZKOWO :
- formularz zwrotu
- danych konta bankowego
Brak niezbędnych danych może znacznie opóźnić realizję zwrotu.
Zwroty należy kierować na adres naszego magazynu w Lublinie za pośrednictwem kuriera lub Poczty Polskiej:
THELINEUP
E&B Sp. z o.o Sp.k.
Przyjacielska 4
20-704 Lublin
Z dopiskiem ZWROT.
Zwrot pieniędzy dokonywany jest do 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki.
Nie przyjmujemy przesyłek ZA POBRANIEM oraz ZWROTÓW OSOBISTYCH.
Zamówienia oraz zwroty realizowane są wysyłkowo.
Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta art. 32 ust 1, 33, 34 ust. 2 sprzedający zwraca cenę towaru, oraz koszt jego wysyłki poniesionego przy zakupie (wysyłka rzeczy od sprzedawcy do kupującego) – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie - 5,99 zł.
Jeżeli klient wybierze droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu.
Jeśli kupujący nie poniósł kosztów związanych z wysyłką towarów (opcja darmowej dostawy), sprzedający nie jest zobowiązany do ich zwrotu.
Koszt zwrotu produktów do sprzedającego ponosi kupujący.
Informujemy, że w przypadku zawarcia Umowy sprzedaży jako firma/przedsiębiorca prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 30 dniowego zwrotu nie przysługuje.
UWAGA !!!
ZE WZGLĘDÓW HIGIENICZNYCH KOSMETYKI, BIŻUTERIA, BIELIZNA ORAZ STROJE KĄPIELOWE NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI LUB WYMIANIE.
Jeżeli towar jest niezgodny z opisem lub zamówieniem prosimy o kontakt. Odesłanie towaru bez powiadomienia sprzedawcy nie będzie uwzględniany.
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- inf*@************ (pokaż)
- 791 *** *** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Jesteśmy firmą zajmująca się sprzedażą produktów outletowyh pochodzących z obecnych kolekcji lub zwrotów klienckich.
W swojej ofercie posiadamy towary, które można spotkać w ofertach wielkich sklepów internetowych.
Posiadamy kilkadziesiąt tysięcy produktów, stale powiększając nasz asortyment o nowe rzeczy.
Niektóre z nich mogą posiadać niewielkie defekty, których dokładnych opis umieszczamy na aukcjach.
Na życzenie klienta przesyłamy zdjęcia defektów oraz rzeczywiste wymiary drogą mailową.
Prosimy mieć na uwadze, iż tabele rozmiarów na aukcji są tylko poglądowe. Na naszych aukcjach oferujemy opcję zakupu poprzez licytację oraz kup teraz.
Zamówienia realizujemy w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty bądź wyborze opcji za pobraniem.
Natomiast czas dostarczenia zamówienia zależy od opcji wybranej metody wysyłki. Kupując na naszych aukcjach więcej niż jeden przedmiot za wysyłkę płaci się tylko raz.
Jeśli kwota zakupów wynosi 149 zł bądź więcej nie doliczamy kosztów przesyłki. Jeżeli są Państwo zainteresowani kilkoma aukcjami, które kończą się w różnym czasie na łączna wpłatę oczekujemy w ciągu 14 dni od daty pierwszego zamówienia.
Po upływie tego terminu zamówienie nie zostanie zrealizowane.
Jako jedyna firma działająca w sektorze odzieży oferujemy zwrot do 30 dni od daty otrzymania przesyłki. Zgodnie z Ustawą Konsumencką zwracamy środki za towar oraz koszt jego wysyłki poniesionego przy zakupie (wysyłka rzeczy od sprzedawcy do kupującego) – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie - 5,99 zł. Jeśli kupujący nie poniósł kosztów związanych z wysyłką towarów (opcja darmowej dostawy), sprzedający nie jest zobowiązany do ich zwrotu. Koszt zwrotu produktów do sprzedającego ponosi kupujący.
Staramy się wychodzić naprzeciw naszym klientom oferując najwyższy standard obsługi klienta, dzięki temu jesteśmy nagradzani statusem Super Sprzedawcy na Allegro.
Ciągle rozwijamy i udoskonalamy naszą obsługę. Jeżeli mają Państwo jakieś uwagi prosimy o kontakt na e-mail: info@thelineup.pl
Jeśli Państwa zamówienie będzie z jakiegoś powodu niekompletne lub niezgodne z opisem, prosimy o niezwłoczny kontakt e-mail bądź telefoniczny.
Każdy problem rozwiążemy z korzyścią dla Państwa, dlatego prosimy nie wystawiać od razu pochopnych negatywnych opinii.
Pozostałe informacje
Dane do przelewu
E&B Sp. z o.o. Sp.k.
Przyjacielska 4
20-704 Lublin
02 1140 2004 0000 3202 7689 7205
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu