255/55R20 Michelin LATITUDE ALPIN LA2 110V KOMPLET (6912244632)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
800,00 zł
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 40,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 50,00 zł
  • lokalizacja: Mosina, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: używany
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • liczba opon w ofercie: komplet 4 szt.
  • bieżnikowane: nie
  • średnica: 20"
  • szerokość opony: 255 mm
  • profil opony: 55
  • marka: Michelin
  • indeks nośności: 110
  • indeks prędkości: v do 240 km/h
  • run flat: nie
  • rok produkcji: 2015
Firma powstała w roku 2006 z myślą o klientach, którzy poszukują profesjonalnego serwisu ogumienia, który poza powszechnie występującymi markami i modelami samochodów obsługuje również takie marki jak MERCEDES, CHRYSLER, JEEP, PORSCHE, LAND ROVER, JAGUAR, BENTLEY, DODGE oraz wiele innych... Jesteśmy oficjalnym dystrybutorem opon tak znanych marek jak PIRELLI, BRIDGESTONE, MICHELIN, CONTINENTAL, DUNLOP, GOODYEAR, TOYO, NOKIAN, NEXEN, MATADOR... Zakupione u nas opony czy felgi można założyć na auto w naszym profesjonalnym serwisie działającym na wysokiej klasy maszynach, które obsługuje personel od lat pracujący w dziedzinie wulkanizacji. Prowadzimy również: przechowalnie opon zimowych oraz letnich w specjalnie do tego przystosowanych halach, mycie i konserwacja kół, prostowanie, malowanie, spawanie felg aluminiowych...
Krótko mówiąc, wszystko co jest związane z kołami do Twojego auta...
Pozdrawiamy
UŻYWANY KOMPLET OPON ZIMOWYCH
ROZMIAR: 255/55R20
PRODUCENT: Michelin
MODEL: LATITUDE ALPIN LA2
INDEKS NOŚNOŚCI I PRĘDKOŚCI: 110V
STAN BIEŻNIKA: 5mm
DOT(Y) PRODUKCJI: 3715 3715 3715 3715
CENA ZA 4 SZTUKI


WSZELKIE INFORMACJE

ZWIĄZANE Z KOSZTAMI

SĄ PODANE W RUBRYCE

“DOSTAWA I PŁATNOŚĆ”
LUB
“DODAT­KOWE INFORMACJE

O DOSTAWIE I PŁATNOŚCI”

U nas każdy towar jest

odpowiednio zabezpieczany

przed wysyłką.
Pakowany w folię stretch

i oklejany taśmami “ostrożnie”
Wysyłki są realizowane

w dni powszednie.

Zamówienia są wysyłane

do godziny 15ej

1. Nie wycofujemy ofert! Liczymy,

że zakupy na Allegro to świadoma

decyzja.
2. Po zakupie, prosimy o wypełnienie

formularza opcji dostawy, gdzie

wybiera się sposób zapłaty,

adres dostawy oraz jeśli jest taka

możliwość to czy ma być wystawiona Faktura VAT.

3. W przypadku zakupu

Ratalnego, prosimy o

wcześniejszy kontakt w celu sprawdzenia zdolności

kredytowej!

[DANE_EU]5mBtnRT6cfy­Wsmz926REAFAmj92mH6c­QX9zcyP7SmxDHIVoBIZc­x83i+zun52BgLd6wCwm3­1BD+gOBGsHYaMw/7DAyL­X31YJNn/jfjg5yiYzQWd­KsRXkQVK0Nb9quPkCZ/K­HQ9r3s+f1eEgyI3G48Sk­wNWGxyFJJ[/DANE_EU]
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska 40,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa 50,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

BA-MAR OPONY
Marii Kownackiej 3
62-050 Mosina
NIP: 777-282-37-74
REGON: 300527117
Firma powstała w roku 2006 z myślą o klientach, którzy poszukują profesjonalnego serwisu ogumienia, który poza powszechnie występującymi markami i modelami samochodów obsługuje również takie marki jak MERCEDES, CHRYSLER, JEEP, PORSCHE, LAND ROVER, JAGUAR, BENTLEY, DODGE oraz wiele innych... Należymy do sieci serwisów "BestDrive". Jesteśmy oficjalnym dystrybutorem opon tak znanych marek jak Continental, Pirelli, Michelin, Goodyear, Bridgestone... Handlujemy również oponami Barum, Uniroyal, Kleber, Kormoran, Dębica, Sava oraz wiele innych. Zakupione u nas opony czy felgi można założyć na auto w naszym profesjonalnym serwisie działającym na wysokiej klasy maszynach, które obsługuje personel od lat pracujący w dziedzinie wulkanizacji. Prowadzimy również: przechowalnie opon zimowych oraz letnich w specjalnie do tego przystosowanych halach, mycie i konserwacja kół, prostowanie, malowanie, spawanie felg aluminiowych...Krótko mówiąc, wszystko co jest związane z kołami do Twojego auta...

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 18:00
  • sobota 08:00 - 14:00
  • niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Ba-Mar Opony Marcin Andrzejewski

ul. Marii Kownackiej 3

62-050 Mosina

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: -

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
BA-MAR OPONY MARCIN ANDRZEJEWSKI
MARII KOWNACKIEJ 3
62-050 MOSINA
PL
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

 

1. Kupujący ma prawo do zwrotu towaru w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru bez konieczności podania przyczyny. 

2. Koszt wysyłki zwracanego towaru pokrywa Kupujący. 

3. Sklep Internetowy nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. 

4. W sytuacji uznania przez Sklep iż towar nie odpowiada powyższym wymogom, może uznać odstąpienie od umowy za nieważne. 

5. Zwracany towar będzie przyjęty jeśli Kupujący dołączy oryginał dokumentu sprzedaży oraz złoży oświadczenie o skorzystaniu z prawa zwrotu towaru. 

6. Zwracany produkt musi być nieużywany, nie noszący śladów użytkowania oraz nieuszkodzony. 

7. Kupujący ma prawo do składania reklamacji zakupionego towaru. 

8. Wszystkie zakupione w Sklepie Internetowym towary posiadają 24 miesięczną gwarancję producenta. 9. Nieprzydatność towaru powstała na skutek złego zamontowania nie stanowi niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową w rozumieniu art.6 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (Dz.U.2002 r.Nr.141,poz 1176)

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Ba-Mar Opony Marcin Andrzejewski
ul. Marii Kownackiej 3
62-050 Mosina
PL
Dodatkowe informacje

1. Kupujący ma prawo do zwrotu towaru w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru bez   konieczności podania przyczyny.
2. Koszt wysyłki zwracanego towaru pokrywa Kupujący.
3. Sklep Internetowy nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
4. W sytuacji uznania przez Sklep iż towar nie odpowiada powyższym wymogom, może uznać odstąpienie od umowy za nieważne.
5. Zwracany towar będzie przyjęty jeśli Kupujący dołączy oryginał dokumentu sprzedaży oraz złoży oświadczenie o skorzystaniu z prawa zwrotu towaru.
6. Zwracany produkt musi być nieużywany, nie noszący śladów użytkowania oraz nieuszkodzony.
7. Kupujący ma prawo do składania reklamacji zakupionego towaru.
8. Wszystkie zakupione w Sklepie Internetowym towary posiadają 24 miesięczną gwarancję producenta.
9. Nieprzydatność towaru powstała na skutek złego zamontowania nie stanowi niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową w rozumieniu art.6 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (Dz.U.2002 r.Nr.141,poz 1176) 

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 36 miesięcy

Dodatkowe informacje

 

  1. Okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od daty zakupu, lecz nie dłużej niż 60 miesięcy od daty produkcji. Reklamacje należy składać w punkcie zakupu opon w terminie 14 dni od daty stwierdzenia wady wraz z dowodem zakupu. O ile wada opony jest widoczna tylko po napompowaniu reklamowaną oponę należy dostarczyć wraz z felgą, na której była eksploatowana. Gwarancja zgłoszona po terminie podlega odrzuceniu. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji, z wyjątkiem przypadków, gdy opona musi zostać zbadana w laboratorium producenta. W takim przypadku sprzedający poinformuje kupującego o przekazaniu opon do badania, co skutkować będzie wydłużeniem okresu załatwiania reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji sprzedawca poinformuje kupującego w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji.
  2. Gwarancją nie są objęte opony bez numeru DOT oraz w przypadku, gdy wady są skutkiem: nieprawidłowej techniki jazdy, nieprawidłowego przechowywania opony, nieprawidłowego montażu i demontażu opon, eksploatacji w sposób niezgodny z zaleceniami zdefiniowanymi na boku opony, uszkodzeń mechanicznych takich jak: przecięcie, przebicie, uszkodzenie w skutek uderzeń o przeszkodę, uszkodzenia celowego, trwałego uszkodzenia/zużycia w wyniku eksploatacji przy nieprawidłowej zbieżności kół, niewłaściwym ciśnieniu w oponie, uszkodzonych obręczach, hamulcach, wypadku drogowego, niewłaściwego zastosowania opony, zastosowania niewłaściwego rozmiaru dętki, uszkodzeń chemicznych, naprawiania opon, naturalnego procesu starzenia się gumy.
    Gwarancja nie obejmuje również zużycia bieżnika poniżej głębokości TWI.
  3. Reklamacja zostanie uznana w każdym przypadku stwierdzenia wady fabrycznej (złe wykonawstwo, wady materiałowe lub wady konstrukcyjne). W przypadku uznania reklamacji kupujący otrzymuje towar wolny od wad, o ile wada została zgłoszona w terminie do 2 lat od daty zakupu. W przypadku zgłoszenia wady w okresie powyżej dwóch lat od daty zakupu, kupujący otrzyma zwrot ceny nabycia pomniejszonej o kwotę stanowiącą koszt zużycia reklamowanych opon, bądź nowe opony, o ile kupujący jednocześnie dokona wpłaty kwoty odpowiadającej procentowemu kosztowi zużycia opony.
  4. Stopień zużycia reklamowanej opony oblicza się poprzez pomiar pozostałej głębokości bieżnika reklamowanej opony i porównanie jej z głębokością bieżnika opony nowej według następującego wzoru:
    100 [1 - (aktualna głębokość rzeźby w mm) /
    (głębokość rzeźby w nowej oponie w mm)] %
    Producent nie odpowiada za szkody, niedogodności oraz utracone korzyści, powstałe na skutek nie używania pojazdu w wyniku zasadnej reklamacji.