230x260 Narzuta Łóżko Eurofirany Dwustronna Fala (6912015441)
- Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
- Paczka48 Odbiór w Punkcie 13,00 zł
- Paczkomaty 24/7 14,00 zł
- Zakupy od 500 zł darmowa dostawa
- lokalizacja: Żelków-Kolonia, Polska
- czas wysyłki: natychmiast
parametry
- stan: nowy
- faktura: Wystawiam fakturę VAT
- materiał wykonania: inny
- wymiary: inny wymiar
- kolor: kremowy, odcienie brązowego
Lokalizacja: Żelków-Kolonia, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u lozkoholicy_pl za co najmniej 500.00 zł.
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka płatna z góry
Płatności
- Allegro Finanse
- Zwykły przelew bankowy89 1090 1056 0000 0001 1771 1241
Faktura
Rodzaj gwarancji
Okres gwarancji
Udzielamy gwarancji na wszystkie produkty sprzedawane przez użytkownika styliwygoda_pl na okres jednego miesiąca od daty zakupu. Ujawnione w tym okresie wady będą usuwane bezpłatnie przez Gwaranta w terminie 14 dni liczonym od daty dostarczenia produktu do Gwaranta.
Gwarancja nie dotyczy:
- zwykłego zużycia.
- Uszkodzenia powstałe w wyniku złego użytkowania ( nie stosowania się do zaleceń ukazanych na metce producenta).
Poprawnie złożona przez Ciebie GWARANCJA, powinna zawierać co najmniej: - Twoje imię i nazwisko oraz adres, - numer oferty na Allegro i datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania.
Adres do korespondencji:
Mówisz i Masz Paweł Orzyłowski
ul. Zacisze 34
08-110 Żelków – Kolonia
Koszt odesłania towaru na gwarancję ponosi Kupujący.
Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Jak zgłaszać reklamację?
Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.).
Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić:
- pisząc na adres email: reklamacje@mowiszimasz24.pl lub;
- korzystając z formularza kontaktowego dostępnego w treści Oferty, bądź;
- w formie pisemnej kierując reklamację, paczką pocztową ekonomiczną na adres:
Mówisz i Masz, ul. Zacisz 34, 08-110 Żelków – Kolonia
Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej: - Twoje imię i nazwisko oraz adres, - numer oferty na Allegro i datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej drogą pocztową sprzedający wyśle do Klienta produkt pełnowartościowy (naprawiony lub nowy) niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki przez sprzedającego, a gdy okaże się to niemożliwe (np. wyczerpanie zapasów magazynowych), zwróci pełną kwotę zapłaconej ceny towaru. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniany lub naprawiany przez sprzedającego albo nie uczynił on zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady.
W przypadku gdy zamówiony towar okazał się wadliwy bądź posiada ukrytą wadę, przez co produkt nie jest pełnowartościowy, prosimy o natychmiastowy kontakt telefoniczny bądź pocztą elektroniczną z działem reklamacyjnym, a my postaramy się o jak najszybszą wymianę produktu na pełnowartościowy lub zwrócimy pieniądze.
Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony.
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy).
Zasady zwrotu produktu
Oferujemy niniejszym naszym Klientom możliwość zwrotu lub wymiany zakupionego u nas towaru w ciągu 365 dni od dnia otrzymania danego zamówienia. Jeżeli przedmiot zakupiony na naszym Sklepie nie spełnia Państwa oczekiwań w 100%, bądź jeżeli po prostu Klient zmieni zdanie, ma 365 dni na jego zwrot, bądź wymianę na inny produkt bez żadnych pytań z naszej strony. Robimy wszystko, aby tylko zagwarantować Klientom bezpieczne i przyjemne zakupy na naszym Sklepie. Zwracany produkt nie może być w jakikolwiek sposób użytkowany oraz musi posiadać oryginalne opakowanie.
- Na podstawie obowiązującego prawa polskiego Klient, który zawarł ze Sprzedającym umowę na odległość, ma prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży i zwrotu towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych (liczonych od dnia następującego po dniu otrzymania ostatniego zamówionego towaru). Prawo odstąpienia dotyczy sprzedaży konsumenckiej, czyli stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
- Nadto na podstawie obowiązującego prawa polskiego jeżeli Sprzedający i Klient nie umówili się inaczej, prawo do zwrotu nie obejmuje umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość Klient odpowiada tylko za wszelkie zmniejszenie wartości towarów wynikające z obchodzenia się z towarami w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towarów.
- Zwrotowi i wymianie nie podlega towar wykonany na indywidualne zamówienie Klienta - dotyczy to konkternych towarów - kompletów o niestandardowych wymiarach (140x200, 135x200, 150x200, 155x200, 180x200, 200x200) oraz wieloczęściowych kompletów pościeli (pięcio, sześcio, siedmio, ośmio, dziesięcio i jedenasto częsciowych) jak i obrusów, bieżników szytych na indywidualne zamówienie . Zwrot i wymiana produktu nietypowego wykonanego wyłącznie na zlecenie Kupującego jest niemożliwy. Powodem jest brak możliwości dalszej odsprzedaży towaru, przez jego indywidualne cechy lub gabaryty.
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- spr*****@************** (pokaż)
- (25* *** ** ** (pokaż)
- 535 *** *** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Pozostałe informacje
telefon: (25) 749 40 98
telefon: 535 123 450
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu