215/70R15C 109/107R MICHELIN AGILIS ALPIN (6482570521)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
2 009,00 zł
z 2 kompletów
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 40,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 45,00 zł
  • lokalizacja: Puszczykowo
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • liczba opon w ofercie: komplet 4 szt.
  • bieżnikowane: nie
  • średnica: 15"
  • szerokość opony: 215 mm
  • profil opony: 70
  • producent: Michelin
  • rok produkcji: 2016
  • indeks nośności: 109
  • indeks prędkości: r do 170 km/h
  • efektywność paliwowa: klasa E
  • przyczepność na mokrej nawierzchni: klasa B
  • hałas zewnętrzny: 71 dB

O NAS
NASZE AUKCJE
DODAJ DO ULUBIONYCH
ZADAJ PYTANIE



Opony
513-166-677
Felgi
603-88-44-55

fhuproserwis@o2.pl

F.H.U. PROSERWIS
ANDRZEJEWSCY S.C.
62-040 PUSZCZYKOWO
UL. NADWARCIAŃSKA 14
GODZ. OTWARCIA
PN-PT 8-19
SOB. 8-14

WYSYŁAMY TOWAR
ZA POBRANIEM LUB
PO WPŁACIE NA KONTO
BANKOWE:
02 1090 1359 0000 0001
1544 2845
WYSYŁKA FIRMĄ
KURIERSKĄ

PRED ZAKUPEM
ZAPOZNAJ SIĘ
Z REGULAMINEM
DOSTĘPNYM NA STRONIE
„INFORMACJE OD
SPRZEDAJĄCEGO”


PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST KOMPLET (4SZT.) NOWYCH OPON MARKI:

-MICHELIN-

AGILIS ALPIN

ROZMIAR 215/70R15C
INDEKS PRĘDKOŚCI R (DO 170KM/H)
INDEKS NOŚNOŚCI 109/107
DATA PRODUKCJI 2016
PRODUKCJA EUROPA
SEZON ZIMOWE
GWARANCJA PRODUCENTA 10 LAT

ETYKIETA PRODUCENTA

EFEKTYWNOŚĆ PALIWOWA: E

HAMOWANIE NA MOKRYM: B

HAŁAS: 71 dB

[DANE_EU]5mBtnRT6cfy­Wsmz926REAFAmj92mH6c­QmIQ4Y3kcm7qDxkgxf06­sM+/6eXNgP9pIQ+VFiMR­wNrYF1KtN+QJ4imuU0dS­+pjof[/DANE_EU]
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 02 1090 1359 0000 0001 1544 2845
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 40,00 zł
kolejna sztuka: 40,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 45,00 zł
kolejna sztuka: 45,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 513 166 677
    telefon czynny do poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 19:00 sobota od 8:00 - 14:00
  • 603 884 455
    telefon czynny do poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 19:00 sobota od 8:00 - 14:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zakupiony u nas nowy towar Klient będący konsumentem może zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny. W takim wypadku Sprzedający zwróci Kupującemu wszystkie otrzymane od niego płatności dla danej transakcji. Zwracany produkt musi być nieużywany, nienoszący śladów użytkowania oraz nieuszkodzony. Przed odbiorem towaru należy sprawdzić jego stan pod względem uszkodzeń powstałych w transporcie, w przypadku wykrycia uszkodzenia należy sporządzić w obecności kuriera protokół szkody (data i godzina protokołu musi być zgodna z datą doręczenia przesyłki), który jest niezbędny do rozpatrzenia reklamacji, w przypadku braku takiego dokumentu, reklamacje nie będą rozpatrywane. W celu zwrotu zakupionego towaru należy go odesłać na adres korespondencyjny, dołączając do wnętrza przesyłki oprócz produktu: dowód zakupu, protokół szkody (jeśli został sporządzony), oraz pismo informujące o odstąpieniu od umowy, zawierające: - Imię i Nazwisko - Adres - adres e-mail - telefon kontaktowy - nazwa konta w serwisie Allegro za pośrednictwem którego został zrealizowany zakup - numer konta, na który wykonamy ew. zwrot pieniędzy - powód reklamacji (nieobowiązkowe jeśli jest to zwrot bez podania przyczyny). Nie odbieramy paczek wysłanych \\\"za pobraniem\\\". Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację drogą mailową, lub w przypadku braku adresu e-mail, za pośrednictwem korespondencji pocztowej, o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.

reklamacje

Zakupiony u nas nowy towar Klient będący konsumentem może zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny. W takim wypadku Sprzedający zwróci Kupującemu wszystkie otrzymane od niego płatności dla danej transakcji. Zwracany produkt musi być nieużywany, nienoszący śladów użytkowania oraz nieuszkodzony.Przed odbiorem towaru należy sprawdzić jego stan pod względem uszkodzeń powstałych w transporcie, w przypadku wykrycia uszkodzenia należy sporządzić w obecności kuriera protokół szkody (data i godzina protokołu musi być zgodna z datą doręczenia przesyłki), który jest niezbędny do rozpatrzenia reklamacji, w przypadku braku takiego dokumentu, reklamacje nie będą rozpatrywane.

pozostałe informacje

1. Zakup towaru Przed dokonaniem zakupu należy zapoznać się dokładnie z treścią opisu oferty, w przypadku jakichkolwiek wątpliwości należy skontaktować się z naszą firmą przed zakupem. Jeżeli w opisie aukcji znajdują się opcje umożliwiające wybór parametrów produktu, Klient musi podać wszystkie cechy produktu w polu"INFORMACJE DO SPRZEDAJĄCEGO" podczas dokonywania zakupu, lub przesłać na adres: fhuproserwis@o2.pl z tego samego adresu e-mail, na który zarejestrowane jest konto w serwisie Allegro, za pośrednictwem którego został dokonany zakup, bezpośrednio po złożeniu zamówienia. 2. Wybór sposobu płatności, oraz potwierdzenie zakupu. Standardowo wewnątrz każdej paczki znajduje się paragon fiskalny, jeśli zamiast paragonu mamy dołączyć Fakturę VAT, podczas wypełniania karty płatności należy zaznaczyć opcję "Chcę otrzymać fakturę VAT" oraz wypełnić wymagane pola. Wszelkie informacje odnośnie możliwych sposobów płatności i dostawy, oraz szczegółowe koszty dostawy znajdują się w zakładce "Dostawa i płatność" w opisie oferty. Jeśli Klient realizuje płatność za pośrednictwem przelewu tradycyjnego (w banku, na poczcie), na konto numer: 02 1090 1359 0000 0001 1544 2845, w tytule przelewu musi znaleźć się nazwa konta w serwisie Allegro, za pośrednictwem którego został dokonany zakup. 3. Realizacja zamówienia. W przypadku wyboru sposobu płatności z przedpłatą na konto, zamówienie jest przekazywane do realizacji w momencie zaksięgowania wpłaty na naszym koncie PayU, w przypadku płatności przez system PayU, lub po zaksięgowaniu płatności na koncie bankowym nr. 02 1090 1359 0000 0001 1544 2845, w przypadku płatności przelewem tradycyjnym (w banku, na poczcie). Jeśli Klient decyduje się na płatność przy odbiorze, zamówienie zostaje przekazane do realizacji po dokonaniu zakupu w serwisie Allegro, oraz dokonaniu wyboru odpowiedniej opcji dostawy i płatności w karcie wyboru dostawy i płatności. 4. Błędnie podane dane adresowe lub nieodebrana przesyłka. Jeżeli Klient podczas dokonywania wyboru sposobu dostawy poda nieprawidłowe dane adresowe, lub nie podejmie przesyłki w terminie co spowoduje odesłanie zakupionego towaru do Nadawcy, Klient zostanie obciążony kosztami wysyłki. 5. Odbiór przesyłki. Podczas odbioru przesyłki zawsze należy sprawdzić jej zawartość przy Kurierze, gdy wszystko się zgadza należy pokwitować odbiór przesyłki. Gdy przesyłka jest niezgodna z zamówieniem lub uszkodzona należy zgłosić to Kurierowi, który sporządzi odpowiedni protokół. Następnie należy skontaktować się z naszą firmą mailowo pod adresem fhuproserwis@o2.pl w celu przedstawienia swoich roszczeń (wymiana towaru lub zwrot gotówki) 6. Wyjątki w prawie odstąpienia od umowy - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej; - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 7. Pozasądowe sposoby rozstrzygania sporów Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich. 8. Pozostałe kwestie W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego a także innych ustaw mających zastosowanie do funkcjonowania i działalności sprzedaży wysyłkowej, a także wewnętrzny regulamin serwisu Allegro.