2 CZARNE ZASŁONY PRZELOTKI 100% bawełna 165 x 180 (6540832827)

zakończona
39,90 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 13,49 zł
  • Paczka24 Odbiór w Punkcie 14,99 zł
  • Paczka48 15,49 zł
Zakupy powyżej 250 zł
  • lokalizacja: Iwanowice
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 2.00 [kg]
  • sposób zawieszania: kółka
  • rodzaj: do salonu
  • kolor: czarny

CZARNE ZASŁONY

Komplet 2 bawełnianych zasłon z serii COLOUR MATCH. Zasłony pięknie się układają i z całą pewnością dodadzą charakteru każdemu pomieszczeniu.


Kolor: czarny z minimalną domieszką butelkowej zieleni.

Sposób mocowania: chromowane przelotki o średnicy wewnętrznej 4 cm.

Podszewka: brak.

Wymiary 1 zasłony:
Długość: 180 cm
Szerokość: 165 cm

Skład: 100% bawełna o fakturze przypominającej len

Pielęgnacja: pranie w temperaturze 30 stopni.


Stan: nowe, opakowanie zastępcze.

Sygnatura: 1834

Wysyłka

Przedpłata na konto
16,99 zł
Przesyłka pobraniowa
26,99 zł
Za każdą dodatkową rzecz w paczce
1,50 zł
Paczka priorytetowa
15,99 zł
Za każdą dodatkową rzecz w paczce
2,00 zł


Odbiór osobisty po przedpłacie.

Kontakt

Wszelkie pytania prosimy kierować na adres mailowy: allegro@domosfera.eu

Regulamin

  1. Gwarancja bezpiecznych zakupów - kupujący ma 14 dni na zwrot towaru.
  2. Do każdego zakupu wystawiamy paragon.
  3. Towar wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na koncie lub otrzymania informacji o przesyłce pobraniowej.
  4. Zmiana adresu wysyłki możliwa WYŁĄCZNIE poprzez wypełnienie formularza dostawy.
  5. Pełna treść regulaminu na stronie o mnie . Prosimy o zapoznanie się z nim przed dokonaniem zakupu.
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u domosfera-1 za co najmniej 250 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Raiffeisen Bank Polska S.A. w Warszawie 24175000120000000029045933
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka24 16,99 zł
kolejna sztuka: 1,50 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Paczka48 15,49 zł
kolejna sztuka: 1,50 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Paczka24 Odbiór w Punkcie 14,99 zł
kolejna sztuka: 1,50 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 13,49 zł
kolejna sztuka: 1,50 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 23,99 zł
kolejna sztuka: 1,50 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 22,49 zł
kolejna sztuka: 1,50 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Paczka24 Odbiór w Punkcie 21,99 zł
kolejna sztuka: 1,50 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 20,49 zł
kolejna sztuka: 1,50 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Mariusz Nowak
Sieciechowice 233
32-095 Iwanowice
Polska
 
1. Zgodnie z Art. 27. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U.2014 poz.827) Konsument, który zawarł za pośrednictwem portalu Allegro umowę na odległość ze sprzedającym , może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, zgodnie z którym jeśli konsument wybrał inny niż najtańszy sposób dostarczenia, w takim wypadku przedsiębiorca nie jest zobligowany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym konsument objął towar w posiadanie lub wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik. 3. Konsument może odstąpić od umowy informując sprzedającego o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia wysłanego drogą mailową bądź pocztą na adres: Krzysztofa Nowak, Sieciechowice 233, 32-095 Iwanowice (Oświadczenie można pobrać z naszej strony, wzór możemy również przesłać mailowo.) 4. Zwrot paczki powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia. Zwrot płatności na konto realizowany jest w terminie do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia. Oświadczenia wysyłane po terminie ustalonym w/w ustawą pozostawiane będą bez rozpoznania, a paczki będą odsyłane na koszt Kupującego zgodnie z art. 32 ust.1,2 i 3 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U.2014 poz.827). 5. Informujemy, iż zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014, art. 34 ust. 2, nie zwracamy kosztów przesyłki zwrotnej. 6. Towar należy odesłać na adres: Mariusz Nowak, Sieciechowice 233, 32-095 Iwanowice 7. Prosimy o nie wysyłanie paczek zwrotnych za pobraniem, nie odbierzemy ich. 8. Zwrotom nie podlegają towary zakupione w drodze aukcji publicznej. FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY MOŻESZ POBRAĆ TUTAJ

reklamacje

1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne towaru w zakresie określonym w art. 556 i następne ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2014, poz.121). 2. Wada fizyczna towaru polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową sprzedaży, a wiec jeśli towar nie posiada odpowiednich właściwości, które powinien mieć ze względu na cel umowy, wynikający z okoliczności lub z przeznaczenia. 3. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi. 4. W przesyłce powinny znajdować się dowód zakupu oraz wypełniony formularz reklamacyjny. 5. Kupujący wysyła towar na swój koszt (za pośrednictwem Poczty Polskiej, przesyłka Paczka 48, jeśli kupujący wybierze inną opcję przesyłki, zwracamy koszt przesyłki Paczka 48). Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. 6. Po zapoznaniu się ze stanem faktycznym i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji następuje zwrot kosztów zakupu wraz z kosztami przesyłki, także zwrotnej. 7. Adres pod który należy dokonywać zwrotu reklamowanego towaru to: MARIUSZ NOWAK, SIECIECHOWICE 233, 32-095 IWANOWICE. 8. Reklamacje rozpatrywane są w przeciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki. FORMULARZ REKLAMACYJNY MOŻESZ POBRAĆ TUTAJ

pozostałe informacje

Jesteśmy firmą zajmującą się importem i sprzedażą towarów z Wielkiej Brytanii. Pochodzą one z nadwyżek produkcyjnych, ekspozycji sklepowych i zwrotów konsumenckich. Mogą być nowe, mogą nosić ślady użytkowania lub posiadać opakowanie zastępcze. Przed wystawieniem przedmiotu jest on dokładnie sprawdzany, ewentualne wady bądź usterki podajemy w opisie aukcji. Jesteśmy tylko ludźmi i możemy coś przeoczyć. Jeśli opis przedmiotu nie będzie się zgadzał ze stanem faktycznym, bardzo prosimy o kontakt w celu wyjaśnienia nieścisłości. PODSTAWOWE POJĘCIA Ilekroć w niniejszym regulaminie użyte zostały niżej wymienione terminy, należy przez nie rozumieć: 1. Przedsiębiorca – według art. 431 kodeksu cywilnego jest to „osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, która nie jest osobą prawną, a której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą. 2. Konsument jest to osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej (umowy sprzedaży) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. 3. Towar – rzecz ruchoma, mająca być przedmiotem umowy sprzedaży, szczegółowo określona w zamówieniu. 4. Aukcja publiczna – według art. 2 pkt 6 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U.2014 poz.827) sposób zawarcia umowy polegający na składaniu organizatorowi aukcji w ramach przejrzystej procedury konkurencyjnych ofert przez konsumentów, którzy w niej fizycznie uczestniczą albo mogą uczestniczyć i w której zwycięski oferent jest zobowiązany do zawarcia umowy. POSTANOWIENIA OGÓLNE 1. Niniejszy regulamin określa zasady zawierania umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość. 2. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest zgodny z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U.2014 poz.827). 3. Regulamin skierowany jest do wszystkich klientów firmy Krzysztofa Nowak, ul. Pomorska 11/16, 41-907 Bytom, REGON: 277015780, NIP: 6261574068. 4. Prosimy o uważne czytanie opisów zamieszczonych w aukcjach, w przypadku pytań, prosimy o kontakt na adres mailowy: allegro@domosfera.eu. 5. Prosimy o rozważne dokonywanie zakupów (zwycięski oferent jest zobowiązany do zawarcia umowy). Na podstawie Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U.2014 poz.827) zgodnie z art. 17 &2 „Przedsiębiorca zapewnia, aby konsument w momencie składania zamówienia wyraźnie potwierdził, że wie, że zamówienie pociąga za sobą obowiązek zapłaty.” Zgodnie z art. 17 &3. Jeżeli do złożenia zamówienia używa się przycisku lub podobnej funkcji, muszą być one oznaczone w łatwo czytelny sposób słowami „zamówienie z obowiązkiem zapłaty” lub innego równoważnego sformułowania.” Użycie przycisku oznacza złożenie zamówienia i potwierdzenie przez kupującego obowiązku zapłaty. ZASADY ZAKUPU 1. Nie wycofujemy złożonych ofert kupna – jeżeli nie są Państwo pewni, czy chcą kupić przedmiot, prosimy nie licytować! 2. Zdjęcia katalogowe mają charakter wyłącznie poglądowy. Kolory mogą się nieznacznie różnić w zależności od indywidualnych ustawień monitora. W przypadku przedmiotów używanych, wadliwych, niekompletnych na ogół dołączamy własne zdjęcia. 3. W przypadku zakupu kilku sztuk zasłon w tym samym kolorze prosimy o wcześniejszy kontakt celem potwierdzenia zgodności odcieni. 4. Wymiary, które podajemy w opisie aukcji mają tolerancję +/- 2 cm. Prosimy mieć to na uwadze podczas decydowania się na konkretny model. 5. Na wpłatę za zakupione przedmioty czekamy do 7 dni. Opłatę za samą przesyłkę można uiścić po zakończeniu zakupów, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od dokonania pierwszego zakupu. W tytule przelewu prosimy wpisywać TYLKO swój nick i numer(y) aukcji. 6. W przypadku zwykłego przelewu wylicytowaną kwotę powiększoną o koszt wysyłki prosimy przelać na nasze konto bankowe: Krzysztofa Nowak 24175000120000000029045933 7. W przypadku dokonania zakupów za kwotę wyższą niż 250 zł przesyłka Paczka 48 GRATIS (po przedpłacie, nie pobraniowa), pod warunkiem jednak, że zakupione przedmioty zmieszczą się / można zapakować w jedną paczkę. W przeciwnym razie obowiązuje standardowa dopłata za drugą paczkę. 8. Towar wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej w ciągu 2 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na koncie lub uzyskania informacji o wyborze przesyłki pobraniowej. Jednocześnie zastrzegamy wydłużenie w szczególnych okolicznościach terminu wysyłki do 4 dni roboczych. 9. Jeśli paczka ma zostać wysłana na adres inny niż podany na Allegro, konieczne jest zaznaczenie tego w formularzu opcji dostawy. Dane przesyłane drogą mailową nie będą brane pod uwagę. 10. Do każdego zakupu wystawiamy paragon. Nie ma możliwości wystawienia faktury VAT. 11. W razie poważnych wątpliwości co do intencji kupującego zastrzegamy sobie prawo do usunięcia oferty. 12. Na e-maile staramy się odpowiadać jak najszybciej. Gdyby się zdarzyło, że nie otrzymają Państwo odpowiedzi w ciągu 24 godzin, bardzo prosimy o ponowne przesłanie wiadomości. 13. Jeśli po otrzymaniu przesyłki mają Państwo jakieś zastrzeżenia, prosimy o kontakt. Zawsze staramy się dojść do porozumienia.