1x opona zimowa Kormoran SNOWPRO B2 205/55R16 2016 (6483140438)

cena kup teraz
176,00 zł
z 798 sztuk

liczba opon w ofercie:

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 11,99 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 14,99 zł
  • lokalizacja: Poznań
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • liczba opon w ofercie: 1 szt.
  • bieżnikowane: nie
  • średnica: 16"
  • szerokość opony: 205 mm
  • profil opony: 55
  • producent: Kormoran
  • rok produkcji: 2016
  • indeks nośności: 91
  • indeks prędkości: t do 190 km/h
  • run flat: nie
  • efektywność paliwowa: klasa E
  • przyczepność na mokrej nawierzchni: klasa E
  • hałas zewnętrzny: 68 dB

Oficjalny Sklep Allegro
pełen pomysłów na udane zakupy

zwrot gratis
30 dni na zwrot

Cechy produktu:

Opona zimowa Kormoran SNOWPRO B2 205/55R16 91T.

Cechy produktu:

  • szerokość/profil/średnica: 205/55R16
  • indeks prędkości: T (do 190 km/h)
  • indeks nośności: 91 (do 615 kg/oponę)
  • sezon: zimowe
  • opór toczenia: E
  • przyczepność na mokrej nawierzchni: E
  • poziom hałasu: 68 dB
  • rok produkcji: 2016
  • stan: fabrycznie nowe
  • 7 lat gwarancji od daty zakupu: do 1.6 mm minimalnej wysokości oryginalnego bieżnika, nie starsze niż 10 lat

Konstrukcja bieżnika

Opona zimowa Kormoran SNOWPRO B2 wyposażona została w kierunkową rzeźbę bieżnika i specjalne lamele, które zapewniają odpowiednią przyczepność na śniegu oraz krótszą drogę hamowania.

Bezpieczeństwo przede wszystkim

Szerokie rowki obwodowe oraz rowki poprzeczne zapewniają bardzo skuteczne odprowadzanie wody spod opony zapobiegając możliwości wystąpienia aquaplaningu, czyli utraty przyczepności na mokrej nawierzchni.

Duża powierzchnia styku z nawierzchnią zapewnia zwiększoną przyczepność oraz wysoki stopień bezpieczeństwa podczas jazdy.

Opona wykonana została z nowoczesnej mieszanki gumowej, która zapewnia jej wyjątkową elastyczność w szerokim zakresie temperatur.

O marce

Kormoran to polska marka opon, których produkcja rozpoczęła się w 1994 r., w fabryce Stomil Olsztyn. Nazwa Kormoran wywodzi się od rodziny ptaków, licznie występujących w rejonie Warmii i Mazur, którego stolicą jest Olsztyn.

Początkowo w Olsztynie produkowano osobowe Kormorany. W 1998 r. ruszyła produkcja pierwszych ciężarowych opon „całostalowych” które pojawiły się na rynku pod nazwą handlową „Stomil Steel”. Po kilku latach zmieniono ich nazwę na „Kormoran”. Gama opon Kormoran była stopniowo rozszerzana, aby zaspokoić potrzeby całego rynku opon zarówno osobowych jak i ciężarowych. Warto podkreślić, że Kormoran obecnie jest jedną z marek opon Grupy Michelin oferowaną na rynkach w Europie, jak również na innych kontynentach. Jest to jeden z nielicznych przykładów ekspansji polskiej marki na tak dużą skalę. Międzynarodowy sukces Kormoranów był możliwy dzięki inwestycjom i wsparciu Grupy Michelin. Od 1995 roku olsztyńska fabryka opon należy do Grupy Michelin.

Parametry

Bazowe informacje

EAN
2567600063081
Kod producenta
024129B
Marka
Kormoran
Model
SNOWPRO B2
Typ
Opona
Typ pojazdu
osobowy
Sezon
zima
Gwarancja
do 1,6 mm minimalnej wysokości oryginalnego bieżnika
do 7 lat od daty zakupu
nie starsze niż 10 lat

Wymiary i waga

Rozmiar
205/55 R16
Szerokość opony
205 mm
Profil
55
Średnica
16"

Data

Z Roku
2016

Etykieta

Opór toczenia
E
Hamowanie na mokrej nawierzchni
E
Hałas zewnętrzny
68 dB

Dane techniczne

Indeks prędkości
T
Indeks nośności
91

Zdjęcia

Opona 205/55 R16 Kormoran SNOWPRO B2 zima 2016
Opona 205/55 R16 Kormoran SNOWPRO B2 zima 2016
Opona 205/55 R16 Kormoran SNOWPRO B2 zima 2016

Oficjalny Sklep Allegro
pełen pomysłów na udane zakupy

zwrot gratis
30 dni na zwrot
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 11,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 14,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

Oficjalny Sklep Allegro
pełen pomysłów na udane zakupy

zwrot gratis
30 dni na zwrot

dane sprzedawcy

Allegro to nie tylko największa platforma handlu elektronicznego w Polsce. Teraz jesteśmy także sprzedawcą produktów w ramach Serwisu Allegro. Dzięki temu możesz kupować bezpośrednio od Grupy Allegro sp. z o.o., co gwarantuje wyjątkową obsługę i sprawdzoną jakość sprzedawanych produktów. Nasze dane to: Grupa Allegro sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000268796, kapitał zakładowy: 33 976 500 złotych, NIP: 527-25-25-995, Regon: 140762508.

kontakt

  • 800 200 900
    połączenie bezpłatne, infolinia czynna od pon. do pt. w godzinach 8:00 - 22:00, sob. 10:00 - 16:00

zwroty

czas na zwrot: 30 dni

adres do zwrotu:
Prologis Park Błonie, DC 6
Kopytów 44
05-870 Błonie
Polska
darmowy zwrot
 
A. ODSTĄPIENIE OD UMOWY czas na zwrot: 30 dni koszt zwrotu: bezpłatny formularz zwrotu: na.allegro.pl/zwrot (najszybszy sposób) adres do zwrotu: Prologis Park Błonie, DC 6, Kopytów 44, 05-870 Błonie, Polska B. Dążąc do zapewnienia Ci jak największej satysfakcji z dokonywanych u nas zakupów, jeśli jesteś kupującym - konsumentem, dajemy Ci możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży, bez podawania przyczyny i bezpłatnego zwrotu zakupionego u nas produktu w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki. C. Chcąc zwrócić zakupiony produkt, najprościej będzie, jeśli zamówisz kuriera korzystając ze strony: na.allegro.pl/zwrot lub złożysz oświadczenie o odstąpieniu od umowy, pisząc do nas na adres e-mail: zwroty-sklep@allegro.pl. Jednocześnie możesz przy tej czynności, skorzystać z poniższego formularza: FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY Grupa Allegro sp. z o.o.ul. Grunwaldzka 182 60-166 Poznań zwroty-sklep@allegro.pl. Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży: nazwa produktu: ............................................................................. data zakupu i nr Oferty: .................................................................. imię i nazwisko:............................................................................... adres ................................................................................................ data (odstąpienia od umowy)........................................................... ..................................................................... Podpis (jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej) D. Powinieneś odesłać produkt w ciągu 14 dni od dnia przesłania nam oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Gdy otrzymamy od Ciebie zakupiony produkt, zwrócimy niezwłocznie (najpóźniej w ciągu 14 dni) wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty odesłania produktu. E. Ponadto, zgodnie z prawem odstępujący od umowy sprzedaży ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości kupionego produktu, jeżeli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. W takim wypadku zwrócimy odpowiednio pomniejszoną kwotę zwrotu za zakupiony przez Ciebie produkt. F. Pamiętaj również, że zgodnie z prawem konsumenckim niektóre produkty nie są objęte prawem odstąpienia od umowy bez podania przyczyny (możliwością zwrotu). Informacje w tym zakresie znajdują się w opisie Oferty takiego produktu. Dotyczy to między innymi następujących produktów: - produkty dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, np. bielizna, szczoteczki do zębów, depilatory, kremy, podkłady itp.; - nagrania dźwiękowe, wizualne jak również gry i programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - produkty nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - produkty ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do użycia; - produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

reklamacje

A. Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.). B. Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić: - pisząc na adres email: reklamacje-sklep@allegro.pl lub; - korzystając z formularza kontaktowego dostępnego w treści Oferty, bądź; - w formie pisemnej kierując reklamację na adres: Grupa Allegro sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań. C. Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej: - Twoje imię i nazwisko oraz adres, - numer oferty na Allegro, nr SO i datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony. UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym. D. GWARANCJA Jeśli sprzedawany przez nas produkt objęty jest gwarancją producenta lub importera, jej zakres potwierdza dokument gwarancyjny. W przypadku produktów objętych gwarancją, w opisie naszej Oferty umieszczamy informacje o treści i sposobie gwarancji, którą objęty jest sprzedawany produkt. Jeżeli chcesz skorzystać z przysługujących Ci uprawnień dotyczących reklamacji produktu z tytułu gwarancji, możesz zgłosić reklamację powołując się na nią w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub skontaktować się bezpośrednio z gwarantem (co w określonych sytuacjach może przyspieszyć proces reklamacji)..

pozostałe informacje

A. Dostawa produktów możliwa jest tylko na terenie Polski, w terminie określonym w danej Ofercie i następuje na adres wskazany przez kupującego. B. Na wpłatę w związku z zakupionym produktem czekamy 7 dni. W tym czasie możesz wybrać kolejne produkty z naszej oferty i zapłacić za nie w ramach jednej płatności. C. Faktury za zakupiony produkt są przesyłane w formie elektronicznej. W związku z tym, akceptacja naszej Oferty stanowi jednocześnie Twoją zgodę na przesyłanie faktur w formie elektronicznej, w rozumieniu przepisów o podatku od towarów i usług. D. Nabywcy będący konsumentami mają możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Kupujący będący konsumentami mają również możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem internetowym: ec.europa.eu/consumers/odr, podając nasz adres: sklep@allegro.pl. ODBIÓR ZUŻYTEGO SPRZĘTU Nabywając u nas sprzęt elektryczny lub elektroniczny masz prawo nieodpłatnie zwrócić stary zużyty sprzęt, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym. Zwrot zużytego sprzętu może się odbyć wyłącznie w przypadku, gdy będzie obejmował sprzęt zużyty tego samego rodzaju, pełniący te same funkcje co nowy sprzęt u nas nabywany. Żeby skorzystać z usługi bezpłatnego zwrotu zużytego sprzętu, prosimy Cię o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta drogą mailową na adres: sklep@allegro.pl. Niestety nie możemy zagwarantować jednoczesnej dostawy nowego i odbioru zużytego sprzętu. Nieodpłatny odbiór zużytego sprzętu realizowany jest w miejscu dostawy nowego sprzętu. Przed przekazaniem zużytego sprzętu, prosimy przygotuj zużyty sprzęt w następujący sposób: - kuchenki – wymagają odłączenia od instalacji gazowej (przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia) lub elektrycznej, - pralki, zmywarki i suszarki – wymagają odłączenia od instalacji wodnej i elektrycznej, - lodówki i zamrażarki - konieczne jest rozmrożenie i odłączenie od instalacji elektrycznej. Zwrotu zużytego sprzętu można dokonać także: -dostarczając go na własny koszt na adres: Prologis Park Błonie, DC 6, Kopytów 44, 05-870 Błonie; - w punktach zbierania zużytego sprzętu- w tym celu możesz zwrócić się z pytaniem do Urzędu Gminy lub Miasta, o podanie miejsca, w którym można bezpłatnie zezłomować stary sprzęt. Listę miejsc, w których można oddać zużyty sprzęt prowadzi również Główny Inspektorat Ochrony Środowiska, pod następującym adresem:http://rzseie.gios.gov.pl/szukaj_rzseie.php