1x opona letnia 225/70R15 Hankook DYNAPRO HP RA23 (6910876754)

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • profil opony: 70
  • szerokość opony: 225 mm
  • marka: Hankook
  • indeks prędkości: h do 210 km/h
  • średnica: 15"
  • przyczepność na mokrej nawierzchni: klasa E
  • hałas zewnętrzny: 71 dB
  • bieżnikowane: nie
  • liczba opon w ofercie: 1 szt.
  • indeks nośności: 100

opis

Hankook DYNAPRO HP RA23 225/70 R15 100 H
OPONA LETNIA

Nazwa modelu Hankook DYNAPRO HP RA23
Rozmiar 225/70 R15
Indeks nośności 100
Indeks prędkości H
Kod producenta 1006023
Rodzaj pojazdów 4x4
Sezon Letni
Dodatkowe oznaczenia Brak
"Oferowane przez nas opony są fabrycznie nowe (rok produkcji umieszczony jest w parametrach opony) oraz pełnowartościowe. Towar spełnia wszystkie normy oraz jest magazynowany zgodnie z najwyższymi standardami."
Charakterystyka opony

Opis koncernu: Koreańska marka Hankook, to siódmy największy producent ogumienia na świecie. Kieruje się dewizą, jaka przyświecała jej twórcom: „Droga musi być dokładnie zaplanowana, by dotrzeć do pełnej satysfakcji”. Dystrybuuje opony w 180 krajach całego świata. Około 70% dochodów firmy generowane jest ze sprzedaży za granicą. Ogumienie koreańskiej marki trafia do oryginalnego wyposażenia samochodów takich producentów, jak Audi, Chevrolet, Chrysler, Ford, Hyundai, Kia, Opel, Renault i Volkswagen

Klasa jakościowa opony: Hankook należy do producentów klasy premium.

Zastosowanie: Opony o wysokiej wydajności dla samochodów terenowych i SUV.

Rodzaj bieżnika: Opona posiada symetryczną rzeźbę bieżnika.

Charakterystyka: Towar świetnie sprawdza się na samochodach typu SUV o większej pojemności silnika. Budowa bieżnika pozwala na dynamiczną i sportową jazdę, zachowując jednocześnie bezpieczeństwo i komfort jazdy.

Zalety:
+Wysokie osiągi
+Zminimalizowany hałas
+Duży komfort prowadzenia.

Homologacje
Kupując w naszym sklepie masz zapewnione
14 dni na zwrot
Dożywotnia gwarancja
Przesyłka kurierska
Ubezpieczona przesyłka
Faktura VAT
Fachowa
pomoc
Informacja
Zapraszamy do kontaktu!
PON-PT 8:00 - 19:00
SOB 8:00 - 16:00
+48 12 376 09 37
sma-hankook@sklepopon.com
Zobacz naszą ofertę opon samochodowych
Zobacz naszą ofertę opon dostawczych

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
gratis
kolejna sztuka:
gratis
maksymalnie w paczce:
99
przybliżony czas realizacji:
8 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
9,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
99
przybliżony czas realizacji:
8 dni roboczych

Punkty odbioru

Point S - Nowakowski & Szymański
ul. Legnicka 5
31-216 Kraków
tel.: 12 420 47 67

  • Poniedziałek - Piątek 08:00 - 19:00
  • Sobota 08:00 - 14:00
  • Niedziela zamknięte

Płatność gotówką
Poinformujemy o terminie odbioru

Point S - Nowakowski & Szymański
ul. Kamieńskiego 11, Bonarka City Center (parking, poziom -1)
30-644 Kraków

  • Poniedziałek - Sobota 09:00 - 21:00
  • Niedziela zamknięte

Płatność gotówką
Poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

dożywotnia

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

Dożywotnia
Dodatkowe informacje

Warunki gwarancji opon firmy Hankook
 

KRYTERIA
Niniejsza gwarancja przysługuje nabywcy nowych opon wyprodukowanych  przez firmę HANKOOK Tire Co., Ltd. Opony objęte gwarancją muszą być  zamontowane na danym pojeździe zgodnie z zaleceniami firmy Hankook.
 

ZAKRES GWARANCJI ORAZ DŁUGOŚĆ OKRESU OBOWIĄZYWANIA
 

1. Ważność gwarancji
Niniejsza gwarancja ma moc obowiązującą do czasu, gdy pozostała  głębokość rowków bieżnika osiągnie minimalną dopuszczalną głębokość tj.  1,6mm.
Odpowiedzialność Hankook z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanej oponie.
 

2. Warunki rozpatrzenia reklamacji.
- Zgłoszenie złożone na formularzu dostarczonym przez producenta lub autoryzowanego dealera.
- Dostarczenie opon.
- Przedstawienie dowodu kupna lub poprawnie wypełnionej karty  gwarancyjnej. W przypadku użytkowników oryginalnego wyposażenia,  wymagana jest wyłącznie książeczka gwarancyjna.
- Każde zgłoszenie może zostać rozpatrzone wyłącznie przez firmę Hankook lub jej autoryzowanego dealera.
- Aby umożliwić dokonanie badania technicznego przez firmę Hankook lub  jej autoryzowanego dealera, użytkownik jest zobowiązany dostarczyć opony  do jednego z punktów serwisowych, a jeśli usterka opony jest widoczna  dopiero po napompowaniu to razem z obręczą, na której eksploatowana była  opona.
 

3. Rekompensata
Firma Hankook udzieli rekompensaty na następujących warunkach:
Wysokość odszkodowania = Cena dealera × Współczynnik korygujący*
 

CZEGO NIE OBEJMUJE GWARANCJA
Niniejsza gwarancja nie obejmuje opon:
1. Po naprawie, niezależnie od metody naprawy, zakresu i osoby, która ją przeprowadziła.
2. Których bieżnik został zużyty w sposób nierównomierny lub opon uszkodzonych w wyniku:
- Uszkodzonych w wyniku zagrożeń drogowych (przebicia, przecięcia, rozdarcia, uszkodzenia wynikające od uderzeń o przeszkody).
- Działania ognia lub wypadku.
- Eksploatacji z nieprawidłowym ciśnieniem powietrza, z przeciążeniem,  eksploatacji przy nadmiernej prędkości, nieprawidłowego montażu lub  demontażu, eksploatacji bez wystarczającego ciśnienia powietrza, jazdy  po nieutwardzonych drogach, wyścigów, wandalizmu, szkody wyrządzonej  umyślnie lub innego niewłaściwego użytkowania.
- Zniszczeń z powodu nieprawidłowej geometrii kół, niewyważonych kół,  wadliwych hamulców lub amortyzatora, korzystania z łańcuchów na opony.
- Działania substancji chemicznych (np. wypełniaczy, uszczelniaczy, substancji wyważających lub innych).
3. Eksploatowanych po przebiciu lub z za niskim lub z za wysokim niż zalecane ciśnieniem.
4. Z pęknięciami starzeniowymi i ozonowymi, których data produkcji jest  starsza niż 4 lata i opon przechowywanych w nieodpowiedni sposób.
5. O głębokości bieżnika mniejszej niż wymagane minimum tj. 1,6 mm.
6. Z uszkodzonym lub nieczytelnym numerem seryjnym lub DOT.
7. Powodujących zakłócenia podczas jazdy (np. wibracje, ściąganie  pojazdu) a spowodowanych uszkodzonymi obręczami lub ze zużyciem bieżnika  większym niż 0,8mm od oryginalnej głębokości rowków bieżnika.
8. Bez oznaczeń homologacji “E” na bocznej ścianie opony.
 

Gwarancja nie obejmuje również:
1.Roszczeń odszkodowawczych ani roszczeń o zadośćuczynienie z tytułu  opóźnienia w podróży, chwilowego unieruchomienia pojazdu, kosztów oraz  niewygody związanych ze składaniem zgłoszenia, wezwania serwisu  technicznego, dodatkowej podróży, dodatkowych wydatków, sprowadzenia  pojazdu, wynajęcia pojazdu zastępczego bądź przeładowania pojazdu.
2. Jakichkolwiek utraconych korzyści lub innych uszczerbków na majątku  takich jak: straty finansowe, utracone zyski, dochody, spodziewane  oszczędności, spadek wartości firmy, itd.
3. Innych uszkodzeń, strat oraz obrażeń spowodowanych bezpośrednio lub  pośrednio usterką opony, nieprawidłowym montażem, zaniedbaniem bądź  nieprawidłowym serwisowaniem opon.
 

PODSTAWOWE ZASADY BEZPIECZNEGO UŻYTKOWANIA
• Okresowo sprawdzać ciśnienie w oponach.
• Sprawdzać oponę/y pod kątem nierównomiernego zużycia bieżnika, pęknięć, wybrzuszeń, ciał obcych lub uszkodzeń.
• Pamiętać o sprawdzeniu indeksu nośności oraz prędkości opon.
• Sprawdzać stan opon. Opony należy najpóźniej wymienić, kiedy głębokość  bieżnika osiąga minimalną dopuszczalną wartość, która wynosi 1,6mm.
• Nie wolno przeciążać pojazdu. Należy sprawdzić indeks nośności opon  lub zapoznać się z instrukcją użytkownika pojazdu, w celu sprawdzenia  maksymalnego dopuszczalnego obciążenia dla jednej opony przy maksymalnej  dopuszczalnej dla danej opony prędkości.
 

PRAWIDŁOWE CIŚNIENIE POWIETRZA
Ciśnienie w oponach ma wpływ na ich żywotność oraz stanowi istotny  element bezpieczeństwa. Informacje dotyczące odpowiedniego ciśnienia  można znaleźć w instrukcji obsługi pojazdu. Nieprawidłowy poziom  ciśnienia w oponach powoduje zmniejszenie przyczepności oraz  przedwczesne lub nierównomierne zużycie bieżnika. Może to utrudniać  prowadzenie pojazdu i jest szczególnie niebezpieczne przy skręcaniu przy  dużych prędkościach.
Ze względu na naturalny proces zmniejszania się ciśnienia powietrza w  miarę upływu czasu, należy je sprawdzać przynajmniej jeden raz w  miesiącu. Ciśnienie należy zawsze sprawdzać w oponach chłodnych, czyli  na pojeździe, który nie eksploatowano przez co najmniej 3 godziny.  Należy również sprawdzać ciśnienie w kole zapasowym.
 

• Uwaga: Nie wolno redukować ciśnienia powietrza z kół, które wzrosło w wyniku rozgrzania opon podczas eksploatacji.
 

*TWI: Minimalna głębokość bieżnika, 1,6mm.
* Wysokość odszkodowania zostanie określona poprzez pomnożenie  rzeczywistej ceny sprzedaży u dealera (nie wliczając podatków) przez  procent oryginalnej głębokości bieżnika, jaka pozostała na oponie.
* Firma Hankook zastrzega sobie prawo wyboru sposobu odszkodowania –  wymiana produktu lub zwrot kosztów w oparciu o metodę odszkodowania  określoną powyżej. W przypadku, gdy nie jest możliwa wymiana produktu na  identyczny, klientowi przysługuje prawo otrzymania produktu o tym samym  rozmiarze z innym wzorem bieżnika lub zwrotu kosztów.
* Jeśli reklamacja została przyjęta oraz/lub, miało miejsce rozliczenie  szkody metodą odszkodowania, dany produkt/opona przechodzi na własność  firmy Hankook.
* W sprawach nieuregulowanych w niniejszej gwarancji mają zastosowanie przepisy prawa polskiego(kodeksu cywilnego).

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

ENiS Sp. z o.o. Sp.k.
ul. Bociana 22A
31-231 Kraków
Dodatkowe informacje

 Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 

  • w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza  (https://www.sklepopon.com/reklamacje.html)
  • osobiście pod adresem: ul. Bociana 22A, 31-231 Kraków
  • pisemnie na adres:  ul. Bociana 22A, 31-231 Kraków 
  • telefonicznie pod numerem telefonu: 12 376  09 45.   


Wszystkie produkty, sprzedawane w naszym sklepie są objęte gwarancją  producenta. Jeśli w twoim produkcie występuje podejrzenie wystąpienia  wady fabrycznej, niezwłocznie zaprzestań użytkowania go i zgłoś  reklamację! Gwarancją nie są objęte towary uszkodzone mechanicznie (np.  przecięta opona) lub towary naprawiane. Szczegółowy opis warunków  gwarancyjnych dla każdego produktu znajdziesz na jego karcie w zakładce  „Gwarancja”. 


Prosimy o dokładne wypełnienie wymaganych pól  formularza, co usprawni proces reklamacyjny. Po wypełnieniu zgłoszenia,  na wskazany przez Ciebie adres e-mail otrzymasz potwierdzenie zgłoszenia  reklamacji oraz dalsze instrukcje np. gdzie należy dostarczyć  reklamowany towar. 

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

ENiS Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Półłanki 18
30-740 Kraków

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego( z dnia 23 kwietnia 1964r. Dz. U. Nr 16, poz.93) przysługuje prawo odstąpienia od umowy w przeciągu 14 dni od daty faktycznego dostarczenia zamówienia oznaczonego na liście przewozowym poprzez złożenie stosownego oświadczenia na piśmie. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie stosownego oświadczenia na piśmie w tym terminie. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towar montowany lub używany, nie posiadający etykiet nie podlega zwrotowi.

O sprzedającym

Hankook
99,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

2791

 

12

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Kontakt

  • 12 376 09 37
poniedziałek - piątek
sobota
08:00 - 19:00
08:00 - 16:00

Informacje o sprzedającym

Odbiór osobisty możliwy jest w jednym z serwisów partnerskich na terenie Krakowa. Prosimy o określenie w komentarzu do sprzedającego w którym serwisie zostanie odebrane zamówienie. O możliwości odbioru poinformujemy za pośrednictwem wiadomości mailowej i SMS.   

Punkty odbioru:  

Point S - Nowakowski & Szymański, ul. Kamieńskiego 11, Bonarka City Center (parking, poziom -1), 30-644 Kraków