1x Nowy toner do HP 410A CF410A HP M377 M452 M477 (6912106083)

2 osoby kupiły 5 sztuk
8 dni do końca
cena kup teraz
144,19 zł
z 99994 sztuk
Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 gratis
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 9,99 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 9,99 zł
  • lokalizacja: Łódź, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • regeneracja: nieregenerowany
  • kolor: czarny (Black), czerwony (Magenta), niebieski (Cyan), żółty (Yellow)

Przedmiot aukcji:

jEDEN Toner zamienny do DO HP 410A, DO WYBORU Z KOLORÓW:
CF410A (czarny), CF411A (cyan), CF412A ( yellow), CF413A (magenta).

Opis produktu

Przedmiotem aukcji jest 100% nowy, importowany z Holandii toner, pochodzący od jednego z najbardziej renomowanych producentów.

  • * certyfikaty - ISO 14001, ISO 9001, MDS
  • * wydajność zgodnie z ISO/IEC 19752:
    kolor black - 2300 str.
    kolory CMY - 2300 str.
  • * gwarancja - bezterminowa do wyczerpania
  • * kolor - jeden z kolorów CMYK

  • Po aukcji koniecznie podaj nam w formularzu dostawy który kolor mamy wysłać. Bez tej informacji nie zrealizujemy zamówienia.


STOSOWANY W URZĄDZENIACH:

  • HP Color LaserJet Pro M377dw
  • HP Color LaserJet Pro M452dn,
  • HP Color LaserJet Pro M452nw,
  • HP Color LaserJet Pro M477fdw,
  • HP Color LaserJet Pro M477fdn,
  • HP Color LaserJet Pro M477fnw.


Aukcja ma charakter promocyjny. Wystarczy porównać cenę z cenami innych markowych producentów.

Dodatkowe informacje:

Toner produkowany pierwotnie na rynki Europy zachodniej. Z właściwą nich nich jakością. Posiadający pełną gwarancję jakościową i wydajnościową. Do wyczerpania środka barwiącego. To nie jest toner OEM. To jest fabryczny toner
z pierwszej linii montażu. Fabrycznie, hermetycznie zapakowany w czarną folię, zabezpieczenie typu "air-bag"
i firmowe, estetyczne pudełko. Idealne do dalszej odsprzedaży. Jeden z modeli na zdjęciu powyżej.

Dlaczego warto?

wybrać nasz produkt?

  • Najlepsza cena Kupujecie Państwo od importera i dystrybutora. Importowany z Holandii i Hiszpanii
  • Bardzo dobra jakość Wszystkie tusze, tonery i bębny produkowane w fabrykach posiadających ISO 9001 i ISO 14001
  • Rzetelna Gwarancja Wszystkie tusze, tonery i bębny posiadają gwarancję jakościową i wydajnościową do wyczerpania
    czynnika barwiącego.
  • Miła i sympatyczna obsługa Do Państwa dyspozycji jest zespół zarazem sympatycznych i profesjonalnych ludzi. Lubiących swoją
    pracę i swoich odbiorców.
  • Produkt lepszy niż u naszej Szanownej Konkurencji Skala naszej działalności osiągnięta dzięki Państwa zakupom pozwala na zaproponowanie
    niesamowitej oferty. Za niewielką cenę - często taniej niż produkty konkurencyjnych produktów OEM
    lub "garażowych" - otrzymujecie produkt bardzo dobrej jakości. Pierwotnie produkowany -na dalekim
    wschodzie -na rynki Europy Zachodniej. Stamtąd importowany.

Informacje o nas
jesteśmy realni

masz pytanie - napisz do nas

jesteśmy do dyspozycji

Królewskie promocje

sprawdź okazje

Polecamy również:

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Paczka48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Pocztex Kurier48 gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 9,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni roboczych
Pocztex Kurier48 pobraniowy 9,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Dostawa na terenie Polski - niezależnie od ilości produktów zawsze w jednej cenie.
Przed zakupem z wysyłką poza teren Polski prosimy obowiązkowo o ustalenie jej kosztu.
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Quantum Polska Sp. z o.o.
ul. Kilińskiego 17
90-205 Łódź
NIP: 7292702102
REGON: 472923176
Odbiór osobisty jest możliwy wyłącznie po uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym. Produktów które w ustawianiach opcji dostawy mają zaznaczoną taką opcję. Przy odbiorze osobistym płatność wyłącznie w formie gotówki

kontakt

  • 42 6302188
    Pracujemy od poniedziału do piątku w godz 9-16

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Quantum Polska Sp. z o.o.
ul. Kilińskiego 17
90-205 Łódź
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: 1) W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Konsument może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności. 2). Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: centrum@strefabiura.pl lub w wersji papierowej na adres podany poniżej. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: QUANTUM Polska spółka z o.o. ul. Niepołomicka 6 93-467 Łódź. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko konsumenta] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] IV. Brak możliwości odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej; - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Procedura reklamacyjna: 1) Reklamacje prosimy zgłaszać elektronicznie pod adresem http://strefabiura.pl/content/7-serwis. Po zarejestrowaniu reklamacji produkty należy odesłać na adres. Quantum Polska Sp. z o.o. Dział Reklamacji ul. Kilińskiego 17 90-205 Łódź e-mail: centrum@strefabiura.pl tel. (42) 207 33 40 2) Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy elektronicznie, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. W sposób podany w pkt 1. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko ( lub dane firmy) , adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Quantum Polska zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3) Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. 4) Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.

pozostałe informacje

I. Dane Sprzedawcy Właścicielem konta jest: QUANTUM Polska sp. z o.o. ul. Niepołomicka 6 93-467 Łódź REGON: 472923176 NIP: 729-270-21-02 KRS: 432167 Pozostałe informacje które powinien poznać konsument przed dokonaniem zakupu. - Dokładny opis cech produktu znajduje się każdorazowo w każdej aukcji pod \"OPIS PRZEDMIOTU\"). Możliwe sposoby kontaktu z Tobą (nr telefonu, adres e-mail) znajduje się każdorazowo, w każdej aukcji. - Koszty zakupu, wraz z kosztami transportu i innymi oraz sposobem ich obliczania podane są dla każdej aukcji w zakładce \"dostawa i płatność\". - Płatność na zakupione przedmioty możliwa jest poprzez system PayU, gotówką przy obiorze, poprzez przelew bankowy, gotówką przy przesyłce pobraniowej. - Opis procedury reklamacyjnej znajduje się poniżej w pkt II. Link do systemu reklamacyjnego znajduje się również na stronie \" O mnie\" - Czas trwania umowy oraz sposoby i przesłanki jej wypowiedzenia – jeżeli zawierasz z kupującymi umowy na czas nieoznaczony lub mają one ulegać automatycznemu przedłużeniu. - Niniejsze uregulowania znoszę poprzednie uregulowania zawarte w opisach aukcji. II. Procedura reklamacyjna: 1) Reklamacje prosimy zgłaszać elektronicznie pod adresem http://strefabiura.pl/content/7-serwis. Po zarejestrowaniu reklamacji produkty należy odesłać na adres. Quantum Polska Sp. z o.o. Dział Reklamacji ul. Kilińskiego 17 90-205 Łódź e-mail: centrum@strefabiura.pl tel. (42) 207 33 40 2) Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy elektronicznie, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. W sposób podany w pkt 1. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko ( lub dane firmy) , adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Quantum Polska zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3) Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. 4) Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail. III. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: 1) W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Konsument może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności. 2). Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: centrum@strefabiura.pl lub w wersji papierowej na adres podany poniżej. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: QUANTUM Polska spółka z o.o. ul. Niepołomicka 6 93-467 Łódź. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko konsumenta] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] IV. Brak możliwości odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej; - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. V. Sprzedawca oświadcza, że zobowiązujesz się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. VI. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w [miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. VI. W przypadkach nieuregulowanych powyżej zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego. Właściwym do rozstrzygania jest Sąd właściwy dla siedziby Sprzedającego