1x Continental ContiEcoContact 5 185/55 R15 82H (6950734032)

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • profil opony: 55
  • szerokość opony: 185 mm
  • marka: Continental
  • indeks prędkości: h do 210 km/h
  • bieżnikowane: nie
  • liczba opon w ofercie: 1 szt.
  • indeks nośności: 82
  • średnica: 15"
  • run flat: nie
  • opór toczenia: klasa B
  • przyczepność na mokrej nawierzchni: klasa B
  • hałas zewnętrzny: 70 dB

opis

Uniroyal

CONTINENTAL CONTIECOCONTACT 5 185/55 R15 82H

Rozmiar: 185/55 R15
Indeks nośności: 82
Bieżnik: ContiEcoContact 5
Sezon: letnie
Marka: Continental
Indeks prędkości: H
Gwarancja: 60 m-cy
Informacje dodatkowe:
ETYKIETA EU:
Uniroyal B Uniroyal B Uniroyal 70 dB

Specyfikacja

Niższe opory toczenia w celu ograniczenia zużycia paliwa. To całkowicie nowa koncepcja opony przeznaczonej zwłaszcza dla kierowców
którzy pokonują dłuższe trasy
ale także dla tych
którzy zwracają dużą uwagę na zużycie paliwa i środowisko.

Wyjątkowe bezpieczeństwo i krótka droga hamowania na mokrej nawierzchni. Wzór bieżnika zapewnia lepszą przyczepność na mokrej nawierzchni
co gwarantuje większe bezpieczeństwo podczas hamowania.

Najlepsze prowadzenie na mokrej i suchej nawierzchni. Nowatorska konstrukcja opony zapewnia doskonałe prowadzenie na mokrej i suchej nawierzchni.

Continental Continental Continental Continental

Jak odczytywać dane opony?

Continental
Uniroyal
Uniroyal

Continental jest jednym z największych światowych dostawców rozwiązań dla przemysłu motoryzacyjnego i wiodącym producentem ogumienia. Istniejący od 1871 roku koncern oferuje inteligentne technologie dla transportu osób i ich dóbr.

Pochodzący z Hanoweru Continental zasłynął na całym świecie, nie tylko z powodu najwyższej jakości wyrobów, lecz także z licznych innowacji technicznych i technologicznych. Firma działa w ramach pięciu działów: Podwozi i Bezpieczeństwa, Układów Napędowych, Wnętrz Pojazdów, Opon oraz ContiTech.

Jak kupować?regulamin

Uniroyal

Przed zamówieniem

Prosimy o dokładne sprawdzenie czy wszystkie parametry opony odpowiadają temu czego poszukujesz. W razie wątpliwości czy opony pasują do Twojego samochodu prosimy o kontakt.

Uniroyal

Faktura

Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT, podczas zamawiania zaznacz opcję „chcę otrzymać FV”. Wydrukowana faktura zostanie dołączona do przesyłki.

Uniroyal

Płatność

Za opony można zapłacić na 3 sposoby:

1. Płatność za pobraniem
2. Wpłata na konto bankowe
3. Szybka płatność PayU

Uniroyal

Wysyłka

Opony są wysyłane w ciagu 2-3 dni roboczych. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone. Współpracujemy z zaufanymi firmami kurierskimi:

Uniroyal
Uniroyal

O Firmie
BestDrive BA-MAR jest oficjalnym dystrybutorem opon marki Continental, posiadającym wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i montażu opon.
Zaufany sprzedawca na Allegro!

Adres sklepu
ul. Marii Kownackiej 3
62-052 Mosina k. Poznania

Kontakt
+ 48 513 863 883

biuro@ba-mar.bestdrive.pl

Dostawa i płatność
od 10,00 zł

Lokalizacja: Mosina, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
10,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
15,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
36 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

36 miesięcy
Dodatkowe informacje

 

  1. Okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od daty zakupu, lecz nie dłużej niż 60 miesięcy od daty produkcji. Reklamacje należy składać w punkcie zakupu opon w terminie 14 dni od daty stwierdzenia wady wraz z dowodem zakupu. O ile wada opony jest widoczna tylko po napompowaniu reklamowaną oponę należy dostarczyć wraz z felgą, na której była eksploatowana. Gwarancja zgłoszona po terminie podlega odrzuceniu. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji, z wyjątkiem przypadków, gdy opona musi zostać zbadana w laboratorium producenta. W takim przypadku sprzedający poinformuje kupującego o przekazaniu opon do badania, co skutkować będzie wydłużeniem okresu załatwiania reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji sprzedawca poinformuje kupującego w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji.
  2. Gwarancją nie są objęte opony bez numeru DOT oraz w przypadku, gdy wady są skutkiem: nieprawidłowej techniki jazdy, nieprawidłowego przechowywania opony, nieprawidłowego montażu i demontażu opon, eksploatacji w sposób niezgodny z zaleceniami zdefiniowanymi na boku opony, uszkodzeń mechanicznych takich jak: przecięcie, przebicie, uszkodzenie w skutek uderzeń o przeszkodę, uszkodzenia celowego, trwałego uszkodzenia/zużycia w wyniku eksploatacji przy nieprawidłowej zbieżności kół, niewłaściwym ciśnieniu w oponie, uszkodzonych obręczach, hamulcach, wypadku drogowego, niewłaściwego zastosowania opony, zastosowania niewłaściwego rozmiaru dętki, uszkodzeń chemicznych, naprawiania opon, naturalnego procesu starzenia się gumy.
    Gwarancja nie obejmuje również zużycia bieżnika poniżej głębokości TWI.
  3. Reklamacja zostanie uznana w każdym przypadku stwierdzenia wady fabrycznej (złe wykonawstwo, wady materiałowe lub wady konstrukcyjne). W przypadku uznania reklamacji kupujący otrzymuje towar wolny od wad, o ile wada została zgłoszona w terminie do 2 lat od daty zakupu. W przypadku zgłoszenia wady w okresie powyżej dwóch lat od daty zakupu, kupujący otrzyma zwrot ceny nabycia pomniejszonej o kwotę stanowiącą koszt zużycia reklamowanych opon, bądź nowe opony, o ile kupujący jednocześnie dokona wpłaty kwoty odpowiadającej procentowemu kosztowi zużycia opony.
  4. Stopień zużycia reklamowanej opony oblicza się poprzez pomiar pozostałej głębokości bieżnika reklamowanej opony i porównanie jej z głębokością bieżnika opony nowej według następującego wzoru:
    100 [1 - (aktualna głębokość rzeźby w mm) /
    (głębokość rzeźby w nowej oponie w mm)] %
    Producent nie odpowiada za szkody, niedogodności oraz utracone korzyści, powstałe na skutek nie używania pojazdu w wyniku zasadnej reklamacji.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

BestDrive Ba-Mar Opony
Marii Kownackiej 3
62-050 Mosina
Dodatkowe informacje

1. Kupujący ma prawo do zwrotu towaru w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru bez konieczności podania przyczyny. 

2. Koszt wysyłki zwracanego towaru pokrywa Kupujący. 3. Sklep Internetowy nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. 

4. W sytuacji uznania przez Sklep iż towar nie odpowiada powyższym wymogom, może uznać odstąpienie od umowy za nieważne. 

5. Zwracany towar będzie przyjęty jeśli Kupujący dołączy oryginał dokumentu sprzedaży oraz złoży oświadczenie o skorzystaniu z prawa zwrotu towaru.

 6. Zwracany produkt musi być nieużywany, nie noszący śladów użytkowania oraz nieuszkodzony. 

7. Kupujący ma prawo do składania reklamacji zakupionego towaru. 

8. Wszystkie zakupione w Sklepie Internetowym towary posiadają 24 miesięczną gwarancję producenta. 

9. Nieprzydatność towaru powstała na skutek złego zamontowania nie stanowi niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową w rozumieniu art.6 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (Dz.U.2002 r.Nr.141,poz 1176)

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

BestDrive Ba-Mar Opony
Marii Kownackiej 3
62-050 Mosina

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

1. Kupujący ma prawo do zwrotu towaru w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru bez konieczności podania przyczyny. 

2. Koszt wysyłki zwracanego towaru pokrywa Kupujący. 

3. Sklep Internetowy nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. 

4. W sytuacji uznania przez Sklep iż towar nie odpowiada powyższym wymogom, może uznać odstąpienie od umowy za nieważne. 

5. Zwracany towar będzie przyjęty jeśli Kupujący dołączy oryginał dokumentu sprzedaży oraz złoży oświadczenie o skorzystaniu z prawa zwrotu towaru. 

6. Zwracany produkt musi być nieużywany, nie noszący śladów użytkowania oraz nieuszkodzony. 

7. Kupujący ma prawo do składania reklamacji zakupionego towaru. 

8. Wszystkie zakupione w Sklepie Internetowym towary posiadają 24 miesięczną gwarancję producenta. 9. Nieprzydatność towaru powstała na skutek złego zamontowania nie stanowi niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową w rozumieniu art.6 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (Dz.U.2002 r.Nr.141,poz 1176)

O sprzedającym
Continental
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

35

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 513 863 883
poniedziałek - piątek
08:00 - 18:00
sobota
08:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

email: biuro@ba-mar.bestdrive.pl
telefon: 513 863 883