1936H7 Pasek klinowy napędowy pralki Electrolux (6484010754)

11 dni do końca
cena kup teraz
25,90 zł
z 15 sztuk
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 9,99 zł
  • Paczka48 9,99 zł
  • Przesyłka kurierska 13,99 zł
  • lokalizacja: Koszalin
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • przeznaczenie: pozostałe

Infolinia

(22) 349 93 99

Pasek klinowy, napędowy 1936H7 do pralki Electrolux

Nr. kat: 704-YU-1246

Opis produktu

Twoja pralka nie działa? Pękł pasek klinowy?

Nie martw się – przedstawiam rozwiązanie Twojego problemu!

Oferuję nowy, doskonałej jakości pasek klinowy do pralek marki Electrolux.

Obwód paska: 1936mm. Profil paska: H. Ilość wypustów: 7.

Jak to działa?

Napędowy pas klinowy służy do przenoszenia napędu z silnika na bęben pralki, można więc uznać, że jest to jeden z kluczowych elementów urządzenia. Ze względu na duże obciążenia podczas pracy pasek ulega zużyciu – ściera się, rozciąga oraz może pęknąć.

Northon Pomocny instruuje: Jak wymienić pasek napędowy w pralce?

  1. urządzenie zabezpieczamy poprzez odłączenie od źródła zasilania
  2. demontujemy tylną pokrywę pralki (dodatkowa blacha nałożona na właściwą obudowę)
  3. pod tylną pokrywą ujrzeć powinniśmy koło pasowe z nałożonym paskiem – zerwany pasek wyciągamy
    - jeżeli pasek jest cały (np. wystąpiło przetarcie, ale pas nie pękł), jedną ręką kręcimy kołem pasowym, jednocześnie drugą trzymając za pasek
  4. musimy pamiętać, że pas założony jest nie tylko na koło pasowe bębna, ale także na koło pasowe silnika – nie wyciągamy paska na siłę, inaczej możemy uszkodzić elementy silnika
  5. montaż nowego paska odbywa się analogicznie – najpierw zakładamy pasek na koło silnika, następnie naciągamy na koło pasowe bębna
  6. w zależności od posiadanego paska może być wymagane użycie siły – większość pasów elastycznych rozciąga się o około pięć centymetrów
  7. zakładając nowy pasek, pomagamy sobie obracając koło pasowe
  8. po zamontowaniu paska przykręcamy pokrywę

Wymiana paska to proces szybki i prosty. Do naciągnięcia nowego paska na koło pasowe możemy potrzebować silniejszej osoby, na przykład męża.

Co zyskujesz?

Dostępny na tej aukcji pasek jest fabrycznym odpowiednikiem oryginału i możesz się spodziewać, że będzie tej samej jakości co pas zastosowany w Twojej pralce. Po wymianie wszelkie hałasy spowodowane zużyciem paska znikną, a samo urządzenie będzie działało sprawnie jak w dniu zakupu. Oferowane przeze mnie pasy napędowe pochodzą od sprawdzonych dostawców lub oficjalnych dystrybutorów, co gwarantuje wysoką jakość wykonania i niezawodność.

Polecam także film instruktażowy dotyczący wymiany paska, dzięki któremu z łatwością naprawisz swoją pralkę.

Obejrzyj film instruktażowy:

Wymiana paska napędowego w pralce

Northon Pomocny radzi:
Zwalczaj uszkodzenia!

W większości przypadków uszkodzenia podzespołów wynikają z nadmiernej ilości osadów i zanieczyszczeń, np. kamienia. Regularne stosowanie preparatów odkamieniających, odtłuszczających i czyszczących przedłuża życie urządzenia, zapobiegając nadmiernemu zużyciu i obciążeniu elementów wewnętrznych.

Polecam także:

Preparaty odkamieniające »» Grzałki »» Pozostałe części do pralek »»

Parametry techniczne

Rodzaj:napędowy
Obwód:1936 mm
Profil paska:H
Ilość wypustów:7

Galeria zdjęć

Naprawa

Jest to zbiór starannie przygotowanych filmów instruktażowych które pozwolą Państwu dokonać prostych napraw w prograch domowego zacisza.

Zobacz wszystkie filmy

Wysyłka i płatności

Wysyłka

Poczta Polska

Przedpłata 9,99

Za pobraniem 17,99

Kurier DPD

Przedpłata 13,99

Za pobraniem 17,99

Paczkomat InPost

Przedpłata 9,99

Wszystkie podane ceny zawierają podatek VAT 23%.

Płatności

Płatność za pobraniem
Płatności online
Przelewem na konto

mBank 49 1140 2004 0000 3102 4467 6500

North.pl ul. Wąwozowa 7b, 75-339 Koszalin

Kontakt

Kontakt

Infolinia

(22) 349 93 99

Infolinia czynna:

pn.-pt. 8-20, sb. 8-16

E-MAIL

north@north.pl

Adres

ul. Wąwozowa 7b 75-339 Koszalin

NIP: 669-222-20-49 Regon: 320288944

North.pl jest firmą świadczącą kompleksowe usługi w zakresie sprzedaży nowych części AGD i RTV. Od momentu rozpoczęcia oficjalnej działalności w 2007 r. stawiamy na prężną dywersyfikację, która ciągle owocuje. Jako sklep prowadzący sprzedaż wysyłkową kładziemy duży nacisk na jakość świadczonych przez nas usług. Ponadto posiadamy ponad to bardzo szeroki asortyment części czołowych producentów europejskich oraz możliwość zamówienia produktów na ogół bardzo trudno dostępnych na rynku AGD i RTV.

Odwiedź stronę „O nas”

WYBIERZ TYP URZĄDZENIA AGD DO KTÓREGO SZUKASZ CZĘŚCI

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 13,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 16
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczkomaty 24/7 9,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 16
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Paczka48 9,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 16
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 17,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 16
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 16
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Ceny przesyłki naliczane są tylko raz, bez względu na ilość licytowanych artykułów.

Faktury elektroniczne - konsument:
Sprzedawca prześle Klientowi będącemu konsumentem fakturę w formie elektronicznej.

Faktury elektroniczne - przedsiębiorca:
Sprzedawca prześle Klientowi fakturę w formie elektronicznej, na co Klient nie będący konsumentem wyraża zgodę.
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 90 dni

adres do zwrotu:
 
Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: Kontakt osobiście pod adresem:ul. Wąwozowa 7B, 75-339 Koszalin;pisemnie na adres:ul. Wąwozowa 7B, 75-339 Koszalin;za pomocą poczty elektronicznej na adres:north@north.plW celu odstąpienia od umowy można skorzystać z formularza dostępnego pod linkiem: north.pl/dokumenty/formularz_odstąpienia pdf Jako sklep north.pl dajemy naszym klientom dodatkowe 76dni na zwrot towaru. Czyli Klient na zwrot ma 90dni od momentu otrzymania paczki. Zwroty odsyłane w ramach dodatkowych 76dni obejmują tylko wartość towaru, koszty wysyłki nie będą zwracane. Zwrot nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.

reklamacje

W przypadku, gdy zamówiony towar jest nieodpowiedni, posiada wadę lub uległ uszkodzeniu w czasie pracy - prosimy o niezwłoczny kontakt. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: pisemnie na adres: North.pl ul. Wąwozowa 7B, 75-339 Koszalin; telefonicznie pod numerem telefonu: (22) 34 993 99; w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@north.pl ;

pozostałe informacje

Faktury elektroniczne - konsument: Sprzedawca prześle Klientowi będącemu konsumentem fakturę w formie elektronicznej. Faktury elektroniczne - przedsiębiorca: Sprzedawca prześle Klientowi fakturę w formie elektronicznej, na co Klient nie będący konsumentem wyraża zgodę.