1920*1080 Kamera Sufitowa IP Full HD 3.6mm PoE 20m (6461623283)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
379,00 zł
z 100 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 9,00 zł
  • lokalizacja: Wrocław
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy


Kamera kopułkowa IP

do monitoringu na zewnątrz, jak i wewnątrz pomieszczeń

ADSR20E200

lebiadsr20e200p

Podstawowe zalety:

  • przetwornik 2 MPix CMOS 1/2.9'' IMX322 firmy Sony
  • wysoka rozdzielczość Full HD - 1920*1080
  • zaawansowany procesor sygnałowy DSP S2L firmy Ambarella
  • szerokokątny obiektyw 3,6 mm z filtrem IR i kątem widzenia około 70°
  • wysoka czułość w warunkach słabego oświetlenia
  • kompensacja tylnego oświetlenia BLC
  • automatyczna regulacja wzmocnienia, balansu bieli,
    poziomu czerni, kontrola ekspozycji
  • kompresja H.264, szybkość do 30 kl/s
  • żywe kolory dzięki filtrowi podczerwieni - system IR-cut
  • monitoring w dzień i w nocy - oświetlacz z diodami podczerwieni
    o zasięgu do 20 m

A co więcej:

  • darmowe oprogramowanie na PC, instrukcja i menu w języku polskim
  • podgląd przez przeglądarkę internetową, oprogramowanie na smartfona, tablet lub komputer
  • standard ONVIF 2.4 - współpraca z rejestratorami BCS, Kenik, AVTECH itp.
  • wandaloodporna obudowa z regulacją w trzech płaszczyznach
  • zasilanie PoE 802.3af lub 12V
  • obsługa DDNS i P2P
Szukasz produktu o innych parametrach?
Dlaczego u nas?
Jesteśmy od 14 lat na Allegro!

Wystawiamy faktury VAT

Wysyłamy za darmo

Spełniamy standardy

Dajemy gwarancję

Opis i funkcje
Zobacz filmy video!
Podgląd przez przeglądarkę

Podgląd obrazu w dowolnym zakątku świata!

wystarczy mieć dostęp do internetu i przeglądarkę internetową


  • Zaawansowane ustawienia w języku polskim!

Darmowe oprogramowanie na komputer

W zestawie dostaniesz darmowe oprogramowanie umożliwiające:

  • obserwowanie do 64 kamer jednocześnie

  • precyzyjne nagrywanie wg harmonogramu

  • wygodne odtwarzanie nagrań

A co więcej, kamera współpracuje z oprogramowaniem innych firm. Oto przykłady:

  • Darmowe oprogramowanie ONVIF Device Manager

  • Zaawansowane oprogramowanie Axxon Next
    darmowa polska wersja dla 16 kamer!

  • oraz wiele innych aplikacji pracujących ze strumieniami RTSP
    lub standardem ONVIF

Darmowe oprogramowanie na Androida

Kamera współpracuje z oprogramowaniem na urządzenia mobilne
smartfony i tablety z Androidem, a także iPhone i iPad


Specyfikacja techniczna
Model kameryADSR20E200
Przetwornik obrazu2 MPix CMOS 1/2.9'' IMX322 firmy Sony
Procesor DSPS2L firmy Ambarella
Rozdzielczość max.1920*1080
Ilość klatek/s max.30 kl/s
Przepływność max.8 000 kbps
Migawka1/1-1/10000Sec
Czułość~0.1Lux
Obiektyw3.6mm z mechanicznym filtrem IR
Oświetlacz IRwidoczność w nocy do 20 metrów
Dźwięknie
Standard ethernetRJ-45 (10/100Base-T)
Obsługiwane protokołyIPv4, HTTP, TCP/IP, FTP, NTP, RTSP, UDP, SMTP, DNS, DDNS, ONVIF 2.4, P2P
Kompresja obrazuH.264/JPEG, nagrywanie filmów w formacie AVI
Ustawienia obrazujasność, kontrast, balans bieli, nasycenie, ostrość, odbicie lustrzane pion/poziom
Zaawansowane funkcjemaski prywatności, kompensacja tylnego oświetlenia, redukcja szumów obrazu, detekcja ruchu
Obudowawandaloodporna
WymaganiaMS Windows, Internet Explorer
Temperatura pracy-10°C - +50°C
Wilgotność pracyRH95% Max
ZasilanieDC 12V±10% 1A lub PoE 802.3af
Wymiary¢94 x 69(H)mm
Waga0.45kg
Co otrzymasz w zestawie?

W zestawie otrzymasz:

  • kamerę
  • kołki montażowe
  • najnowsze oprogramowanie
  • fakturę VAT lub paragon
  • instrukcja w języku polskim
  • gwarancja na 12 miesięcy
  • wsparcie techniczne
  • serwis pogwarancyjny

Kamera sprzedawana jest bez zasilacza, ponieważ może być zasilana przez PoE 802.3af lub zasilacz 12V. Na innej naszej aukcji możesz dokupić zasilacz PoE, switch PoE lub standardowy zasilacz 12V - zapłacisz raz za wysyłkę!

Zobacz więcej zdjęć produktu
Wysyłka i odbiór
Formy płatności
Szybkie płatności
Przelew na konto
Płatność przy odbiorze
Raty Payu
  • Dariusz Lebioda LEBI
  • ul. Kiełczowska 137/13
  • 51-315 Wrocław
  • 50 1020 5558 1111 1367 3870 0197
  • w tytule podaj nick z Allegro
Zadaj nam pytanie
  • Chciałbyś uzyskać profesjonalną poradę?
  • Chciałbyś dopytać o niezrozumiałe kwestie?

Skontaktuj się z nami
a odpowiemy na każde pytanie!

71 718-85-78
sklep.lebi
888-296-666
Szukasz produktu o innych parametrach?
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 50102055581111136738700197
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczka pocztowa priorytetowa 9,00 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 19,00 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Podane metody i koszty dostawy dotyczą tylko terenu Polski. Przed zakupem zapytaj o koszt wysyłki za granicę.
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Odstąpienie od umowy 1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Kupujący będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. 2. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Kupujący będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego ma prawo do odstąpienia od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia tej umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. 3. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w szczególności z wykorzystaniem formularza (załącznik nr 1) i wysłane dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.: a. wiadomością e-mail, na adres sklep@lebi.pl, b. w formie pisemnej, na adres Dariusz Lebioda Lebi, ul. Kiełczowska 137/13, 51-315 Wrocław 4. Sprzedający niezwłocznie przesyła konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez konsumenta adres e-mail. 5. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem: a. dodatkowych koszów poniesionych przez konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego oraz b. bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (kosztów wysyłki towaru), których wysokość zależy od wybranej przez Kupującego usługi wysyłki towaru i jest dostępna na stronie internetowej poczty polskiej lub firmy kurierskiej c. kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą. 6. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, o którym mowa w ust. 1. nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: a. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; g. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; h. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; i. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; j. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; k. zawartej w drodze aukcji publicznej; l. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; m. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 7. W przypadku skorzystania przez konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, konsument jest obowiązany zwrócić towar Sprzedającemu niezwłocznie tj. nie później niż w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni na adres Sklepu. Konsument może także dokonać zwrotu towaru przekazując go do odbioru osobie upoważnionej przez Sprzedawcę, przy zachowaniu w/w terminów. Dla zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. 8. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do Sprzedającego w stanie niezniszczonym. 9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 10. Sprzedający, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem ust. 5. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 11. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 12. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. Adres do zwrotu towaru: Dariusz Lebioda Lebi ul. Kiełczowska 137/13 51-315 Wrocław 13. W przypadku decyzji o zwrocie zakupionego towaru, prosimy o kontakt telefoniczny, lub kontakt mailowy na adres: sklep@lebi.pl - w tym miejscu Kupujący otrzyma wyczerpujące informacje na temat przeprowadzenia tej procedury.

reklamacje

Gwarancje i reklamacje 1. Sprzedawca odpowiada za wady rzeczy zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego, w szczególności art. 556 oraz 5561 - 5561 kc. 2. Każdy towar zakupiony od Sprzedawcy jest fabrycznie nowy i posiada gwarancję, za wyjątkiem produktów wyraźnie opisanych jako używane. Szczegółowe warunki i czas trwania gwarancji uzależnione są od rodzaju i przeznaczenia sprzętu oraz producenta. 3. W przypadku jeśli zakupiony towar okaże się wadliwy Konsument ma prawo: a. Skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio w serwisach wskazanych przez Gwaranta lub przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego (dotyczy produktów objętych gwarancją producenta). Szczegółowe warunki postępowania gwarancyjnego jak i lista punktów serwisowych zostały określone w oświadczeniu gwarancyjnym, mogą być opublikowane na stronie internetowej producenta. W przypadku produktów używanych lub nie posiadających gwarancji producenta Gwarantem jest Sprzedający, a informacje o czasie trwania i warunkach gwarancji znajdują się w pliku pod adresem: lebi.pl/gwarancja.pdf b. złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi (podstawa prawna Kodeks Cywilny). Reklamacja z tytułu rękojmi może zostać złożona w formie elektronicznej lub w formie pisemnej na adres Sprzedającego. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: i. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, ii. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, iii. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, iv. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. c. Konsument ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez Sprzedającego albo Sprzedający nie wymienił produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunął. Reklamacja z tytułu rękojmi rozpatrywana jest w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Jeżeli w ciągu 14 dni Sprzedający nie ustosunkuje się do żądań Konsumenta, oznacza to, iż uznał żądania za zasadne. W przypadku gdy realizacja żądań Konsumenta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedający 4. Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: a. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. b. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. c. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

pozostałe informacje

Sprzedającym jest Dariusz Lebioda Lebi z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Kiełczowskiej 137/13, wpisany do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Wrocławia pod numerem 171580, NIP 895-126-55-58, Regon 020043844. Kupujący może się kontaktować ze Sprzedającym pod adresem e-mail: sklep@lebi.pl, pod numerem telefonu: 888-296-666, bądź listownie na adres: Dariusz Lebioda Lebi, ul. Kiełczowska 137/13, 51-315 Wrocław. Załącznik nr 1 Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa ................................................ ......................, dn. ................. ................................................ ................................................ imię, nazwisko i adres konsumenta .............................................. .............................................. .............................................. .............................................. nazwa i adres firmy OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) odstępuję od umowy nr ................ zawartej dnia .................................... dotyczącej zakupu towaru/usługi .............................................. .............................................................................. Proszę o zwrot kwoty ................. przelewem na konto bankowe: Pełne dane do przelewu: ................................ ................................ ................................ ............................................. podpis konsumenta Załącznik nr 2 Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy Pouczenia o odstąpieniu od umowy Prawo odstąpienia od umowy Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas, Dariusz Lebioda Lebi, ul. Kiełczowska 137/13, 51-315 Wrocław, tel. 888296666, email sklep@lebi.pl, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają również Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.