1510 kasowane Austria Mi 949 (6911259755)

zakończona
6,91 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List ekonomiczny 2,60 zł
  • List priorytetowy 3,20 zł
  • List polecony ekonomiczny 5,20 zł
Zakupy od 250 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Puławy, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • rodzaj: kasowany

opis

Na znaczkach mogą występować ślady lub pozostałości podlepek. Na znaczkach z obiegu mogą występować drobne usterki ząbkowania itp.Ząbkowanie jak na skanie.
[DANE_EU]5mBtnRT6cfy­Wsmz926REALrKuZ/K+Pk­oiHlP12k/ahVy6O+wQrZ­mYlt7lf/ljOg7LH8s5Zv­MzMFXpMRwlNc0MYt/aLc­NANWU[/DANE_EU]
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u romfila za co najmniej 250 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
List ekonomiczny
pierwsza sztuka:
2,60 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze
List priorytetowy
pierwsza sztuka:
3,20 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka:
5,20 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka:
6,80 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Dodatkowe informacje

Wpłaty tylko na konto bankowe lub poprzez PayU (nie przyjmuję wpłat w listach , lub przekazów pieniężnych na adres domowy).
Ponieważ jest to sprzedaż wysyłkowa nie ma możliwości odebrania towaru osobiście.
Bardzo proszę o zapoznanie się ze stroną "O mnie" .
Nie wysyłam za granicę.

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

Romfila Romuald Rodzik
Sienkiewicza 12/12
24-100 Puławy
Dodatkowe informacje

Reklamacje Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta z tytułu rękojmi w przypadku gdy sprzedana rzecz ma wadę fizyczną lub prawną / niezgodności rzeczy sprzedanej z umową / przez okres 2 lat od wydania rzeczy.W przypadku stwierdzenia wady lub niezgodności dostarczonej rzeczy z umową, Konsumentowi przysługuje prawo do złożenia reklamacjiOpis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem romfila@o2.pl , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy Romfila Romuald Rodzik Sienkiewicza 12/12 24-100 Puławy . Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, oraz nazwę użytkownika Allegro 2.datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 3.przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 4.wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację bezzwłocznie nie później niż w terminie 14 dni od daty jej otrzymania . Nierozpatrzenie reklamacji w tym czasie jest równoznaczne z uznaniem reklamacji. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Jeżeli uznanie reklamacji jest związane z naprawą lub wymianą towaru Sprzedawca odeśle produkt Konsumentowi na własny koszt. Jeśli naprawa lub wymiana produktu jest niemożliwa Konsument może żądać obniżki ceny na wadliwy produkt, bądź zwrotu pieniędzy , wtedy Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Reklamacja może być nieuwzględniona jeżeli wady są następstwem nieprawidłowego użytkowania.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Romfila Romuald Rodzik
Sienkiewicza 12/12
24-100 Puławy

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy w przypadku sprzedaży na odległość. W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny (Dz. U. 2014, poz. 827) .W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: romfila@o2.pl . Lub listownie na adres Romfila Romuald Rodzik Sienkiewicza 12/12 24-100 Puławy . Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem , odsyłana rzecz powinna być zabezpieczona przed uszkodzeniem w transporcie. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) [DANE SPRZEDAJĄCEGO] Ja niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy numer oferty Data zawarcia umowy to data odbioru Imię i nazwisko Login Allegro Adres Data Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Koszt zwrotu Towaru w przypadku odstąpienia od umowy: 1. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania TowaruBrak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad. 1. Rzeczy będą dostarczone bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.

 

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni


adres do zwrotu:Romfila Romuald Rodzik
Sienkiewicza 12/12
24-100 Puławy


Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy w przypadku sprzedaży na odległość.  W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny (Dz. U. 2014, poz. 827) .W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.  Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: romfila@o2.pl . Lub listownie na adres Romfila Romuald Rodzik Sienkiewicza 12/12 24-100 Puławy . Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.  Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.  Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem , odsyłana rzecz powinna być zabezpieczona przed uszkodzeniem w transporcie.  Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:   (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)   [DANE SPRZEDAJĄCEGO]    Ja niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy  numer oferty Data zawarcia umowy to  data odbioru     Imię i nazwisko Login Allegro Adres Data  Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)   Koszt zwrotu Towaru w przypadku odstąpienia od umowy:  1. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania TowaruBrak odstąpienia od umowy:  Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:  1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;  2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;  3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;  4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;  5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;  6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;  7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;  8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;  9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;  10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;  11) zawartej w drodze aukcji publicznej;  12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;  13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad.  1. Rzeczy będą dostarczone bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.