120 ABERCROMBIE&FITCH KRATKA___34 PAS 98CM (6541517930)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
35,00 zł
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 10,00 zł
  • List polecony priorytetowy 13,00 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 15,00 zł
Zakupy powyżej 250 zł
  • lokalizacja: @
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: używany
  • płeć: produkt męski
  • waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
  • rozmiar: 34
  • marka: Abercrombie & Fitch
  • dostawa z Polski: tak
  • kolor: wielokolorowy, inny kolor
Warunki licytacji
Wymiary mierzone na płasko (bez naciągania)


Przed licytacją zapoznaj się z regulaminem dostępnym na "STRONIE O MNIE".
Pamiętaj licytując akceptujesz regulamin.

ZANIM ZALICYTUJESZ ZAPOZNAJ SIĘ Z REGULAMINEM

JEŚLI NIE PRZYJMUJESZ WARUNKÓW MOJEGO REGULAMINU

NIE KUPUJ, NIE LICYTUJ!!!



SPODNENKI ABERCROMBIE&FITC­H
ROZMIAR 34
SKŁAD COTTON
STAN BDB

  • Długość całkowita 58cm
  • Długość od kroku 29cm
    Pas 49cm
  • Biodra 58cm
  • Długość stanu 34cm
  • Szerokość w udzie 37cm

WYSYŁKA

PRZESYŁKI WYSYŁAM

2 RAZY W TYGODNIU

Forma płatności

PRZELEW NA KONTO
WPŁATA PRZEZ PAY-U



Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

PaneleAllegro.pl



wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u mod-viva za co najmniej 250 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony priorytetowy 13,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni
List polecony ekonomiczny 10,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 6 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 15,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 6 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY Kupujący ma 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Termin ten liczy się od dnia odebrania przesyłki przez kupującego. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail:vivamod@onet.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres VIVAMOD ZALESIE 16 21-400 ŁUKÓW Wzór formularza do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży: Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) [DANE SPRZEDAJĄCEGO] Ja niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy Numer oferty Data zawarcia umowy Data odbioru Imię i nazwisko Login Allegro Nr.konta Adres Data Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie przesłać konsumentowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.Zrobi to mailowo na adres kupującego,a jeśli adres nie będzie znany,pisemnie na adres zamieszkania kupującego podany do wysyłki towaru Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia. KOSZT ZWROTU RZECZY W PRZYPADKU ODSTĄPIENIA OD UMOWY. Kupujący pokrywa koszt odesłania przedmiotu BRAK ODSTĄPIENIA OD UMOWY Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) O świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) W której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) W której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) W której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) W której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) W której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) O dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) Zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) O świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) O dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem: vivamod@onet.pl , lub w formie pisemnej na adres VIVAMOD ZALESIE 16 21-400 ŁUKÓW . Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 2. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z POZASĄDOWYCH SPOSOBÓW ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ DOSTĘP TYCH PROCEDUR Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej .Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich REGULAMIN: 1. Sprzedaję odzież używaną a także nową z OUTLETU,końcówki kolekcji 2 . Prosze pamiętać ,że ubrania które wystawiam na aukcji są rzeczami używanymi,NOWE z metkami również pochodza z towaru z używaną odzieżą,dlatego nalezy je odświeżyć (uprać) we własnym zakresie.Prosze także o dokładne sprawdzenie wymiarów ,które staram się podawać z dużą dokładnością,ale w zaelezności jak sa mierzone wymiar może sie różnić -1-2cm 3.Staram się aby kolor wystawionych rzeczy był realany ,ale w zalezności od ustawień monitora może nieco się różnić, na co niestety nie mam wpływu. 4.Wystawione rzeczy staram się opisywać dokłądnie ze stanem faktycznym a jeżeli cokolwiek przeoczę bardzo proszę po otrzymaniu towaru o kontakt (Państowo otrzymujecie 1-2 szt) a ja każdego dnia przeglądam ich setki także prosze o wyrozumiałaość STAN IDEALNY-praktycznie bez żadnych śladów użytkowania STAN BDB MAŁO WIDOCZNE OZNAKI UŻYTKOWANIA-dalej w świetnym stanie STAN BDB- LEKIE OZNAKI UŻYTKOWANIA I PRANIA Wszystkie wady jesli takie są zawsze opisuje w aukcji,jeżeli cokolwiek przeoczę za co ogromie od razu przepraszam,wówczas prosze o wcześniejszy kontakt,gdyż złe komentarze nie rozwiążą zaistniałego problemu tylko zakończą naszą współpracę 5.Przesyłki wysyłam 2 razy w tygodniu wt i pt rano Brak odbioru osobistego Nie wysyłam i nie przyjmujępaczek za pobraniem Za granice wysyłam po wcześniejszym ustaleniu kosztów wysyłki 6.Kontakt ze mną tylko @ (na wszystkie wiadomości odpisuje) 7.Przy zakupach powyżej 200zł przesyłka ekonomiczna gratis.W razie zwrotu i pozostawieniu sobie na kwotę niższą niż 200zł przy zwrocie pieniędzy pomniejszam kwotę za zwrócone zakupy o koszt przesyłki 8.Podstawą przyjećia zwrotu jest odesłanie towaru w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki na swój koszt w satnie nie naruszonym nie pranym.Pieniądze zostaną zwrócone na wskazne konto. 9.Na wpłate czekam 7 dni chyba ,że meilowo ustalimy dłuższy termin. Po tym czasie rzecz wystawiam ponownie i występuje o zwrot prowizji . Wszystkie dane potrzebne do przeleu otrzymacie Państwo automatycznie po zakupie od Allegro W tytule przeleu prosze wpisac nick i nr aukcji (nie wpisanie powoduje wydłużenie przesyłki do klienta ) Jesli przesyłka ma byc wysłana na inny adres prosze o wypełnienie formularza dostay i info 10.Licytacja oznacza akceptacje powyższych zasad!! DZIEKUJE I ZAPRASZAM