11025 Głowica OPEL ASTRA KADET 1,4 903228 (6911067310)

8 dni do końca
cena kup teraz
199,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 10,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
  • lokalizacja: Strzegom, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: opel (oryginalne OEM)


Głowica
OPEL ASTRA KADET 1,4
Nr: 903228


wystawil;
mogezrtslahcim


wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 37 2030 0045 1110 0000 0269 5360
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
konto bankowe;
BGZ
37 2030 0045 1110 0000 0269 5360
wystawil;
mogezrtslafar
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

P.W. ADAXS Adam Sołtys Stacja Demontażu Pojazdów
Koszarowa 5
58-150 Strzegom
NIP: 884-105-19-51
REGON: 020826316

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
P.W. ADAXS Adam Sołtys Stacja Demontażu Pojazdów
Koszarowa 5
58-150 Strzegom
 
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY: Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) [DANE SPRZEDAJĄCEGO] _______________________ _______________________ _______________________ Ja_______________________niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy _____________________________________________________________________, numer oferty_______________________ Data zawarcia umowy to _______________________, data odbioru _______________________ Imię i nazwisko______________________________________________ Login Allegro_______________________ Adres _______________________ Data______________________________________________ Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Sprzedający powinien zwrócić Kupującemu cenę przedmiotu razem z pierwszym kosztem dostawy.

reklamacje

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem info@sdpadaxs.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: a) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, (numer konta w przypadku zwrotu pieniędzy) b) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, c) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, d) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. e) do noty reklamacyjnej należy dołączyć dowód zakupu f) Zwracany lub reklamowany przedmiot należy odesłać na adres: P.W. ADAXS ul. Koszarowa 5 58-150 Strzegom Polska +48 730 293 293 g) Sprzedający powinien zwrócić Kupującemu cenę przedmiotu razem z pierwszym kosztem dostawy. h) Sprzedaż oraz reklamacja odbywa się TYLKO DROGĄ POCZTOWĄ - NIE MA MOŻLIWOŚCI ODBIORÓW ORAZ ZWROTÓW OSOBIŚCIE i) Nie odbieramy Paczek POBRANIOWYCH - TAKIE PACZKI WRACAJĄ DO NADAWCY. Podstawą do reklamacji jest paragon bądź faktura zakupu ale nie tylko. Również np. wydruk z aukcji, czy dowód wpłaty, czy jakikolwiek inny dowód zawartej transakcji jest podstawą do reklamacji.