11 WZORÓW- Dywany Marokańska Koniczyna tu 120x170 (6855455234)

zakończona
143,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
  • lokalizacja: Wieluń
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • kształt: prostokąt
  • długość: 170 [cm]
  • szerokość: 120 [cm]
  • kolor: biały, kremowy, beżowy, odcienie żółtego, odcienie pomarańczowego , odcienie czerwieni, odcienie różowego, odcienie fioletowego, odcienie niebieskiego, odcienie zieleni, odcienie brązowego, odcienie szarości, czarny, wielokolorowy
  • wzór dominujący: geometryczny, grochy, jodełka, kratka, napisy, ornament, paski, roślinny, inny wzór
143zł
Dywan Frize 3D

Rozmiar:

Runo:

200x290cm

ok. 2cm

Waga 1 m2: ok. 2800 gr.
Rodzaj materiału:

Runo: 100% uszlachetniona termicznie przędza Frize[Heat-Set]

Podłoże: naturalna juta


Opis produktu:

Dywany z kolekcji FRIZE 3D są tkane w najnowszej technologii z przędzy syntetycznej, termicznie stabilizowanej (heat-set) aby zachowały swój wyjątkowy wygląd przez wiele lat użytkowania.

Narożniki są delikatnie zaokrąglone, dzięki czemu obszycie zaczyna i kończy się w jednym miejscu nadając mu estetyczny wygląd.

Runo tego dywanu ma delikatny połysk, jest grube, ciepłe i lekko puszyste.

Dywany łatwo się odkurzają, nie elektryzują się.

Przędza Frize heat-set nie wchłania zabrudzeń, wszelkie zabrudzenia są łatwe do usunięcia przy użyciu środków/pian do prania dywanów. W przypadku świeżych zabrudzeń wystarczy przemyć gąbką z płynem do naczyń.

  • WYSYŁAMY ZWINIĘTY W RULON!
  • POSIADAMY TEN DYWAN W RÓŻNYCH ROZMIARACH:
  • 80X150
  • 120X170
  • 140X190
  • 160X220
  • 200x290
  • Nasze dywany pobudzą i ożywią wasze wnętrza.

WSZYSTKIE OFEROWANE PRZEZ NAS DYWANY SĄ NOWE, IMPORTOWANE Z TURCJI. PRZEZ WIELE LAT ISTNIENIA NA RYNKU WSPÓŁPRACUJEMY TYLKO Z NAJLEPSZYMI FABRYKAMI.

Prosimy o wybranie modelu dywanu po zakupie i podanie go w mailu.

1. Koniczynka Duża:Beż

2. Koniczynka Duża:Brąz-Camel

3. Koniczynka Duża:Cynamon-Ciemny

4. Koniczynka Duża:Szara

5. Koniczynka Duża:Turkusowa

6. Koniczynka Duża:Zielona

7. Koniczynka Mała:Beżowa

8. Koniczynka Mała:Brąz-Camel

9. Koniczynka Mała:Cynamon-Ciemny

10. Koniczynka Mała:Szara

11. Koniczynka Mała:Turkusowa

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 45 1240 5123 1111 0010 4672 3704
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

F.H.U. HASAN-POL
ul. Sieradzka 85
98-300 Wieluń
NIP: 737-000-29-05
REGON: 490708334

kontakt

  • 668-772-066
    Telefon Czyny od 8 do 21 od Poniedziałku do Niedzieli.
  • dywanynonstop@tlen.pl
    Hurtownia Dywanów Nehrybka 96b 37-733 Pikulice Czas pracy od 8 do 16 od Poniedziałku do Piątku.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
F.H.U HASAN-POL HURTOWNIA DYWANÓW
NEHRYBKA 96B
37-733 PIKULICE
Polska
 
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: dywanynonstop@tlen.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: FHU HASAN-POL NEHRYBKA 96B 37-733 PIKULICE Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy DANE SPRZEDAJĄCEGO FHU HASAN-POL UL. SIERADZKA 85 98-300 WIELUŃ Ja ................................ niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ........................ .......................... , numer oferty/aukcji ...................................... Data zawarcia umowy to ................................ , data odbioru................................ Imię i nazwisko:................ Login Allegro:......................... Adres:................................... Data:...................................... Nr konta:....................................... Kwota do zwrotu:.............. Podpis- tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej 1. Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru 2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu przy zakupie chodników docinanych na żądaną długość. 3. Firma F.H.U. HASAN-POL zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. 4. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Rzeszowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich. 5. Wybór Faktury (zamiast paragonu) oznacza rezygnację z ustawowego statusu "Konsumenta" i wiąże się z utratą przywilejów z tym związanych łącznie z prawem do odstąpienia od umowy.

pozostałe informacje

WAŻNE Dywany zakupione u nas na aukcjach najlepiej po odbiorze przewinąć runem na zewnątrz (odwrotnie jak był zwinięty) lub wywiesić na balkonie, trzepaku, itp. na kilka godzin, najlepiej w wyższej temperaturze. Wtedy dywan się dobrze rozprostuje i nabierze swojego wyglądu. Czasami całą procedurę powtórzyć kilka razy celem osiągnięcia odpowiedniego wyglądu dywanu. Wszystko zależy od sposobu zapakowania dywanu przed producenta. 1.Po zakupie prosimy o jak najszybsze wypełnienie formularza opcji dostawy, bądź o wysłanie do nas maila, w którym należy określić: wybrany wzór i kolor wybrany sposób płatności adres do wysyłki, jeśli przesyłka ma być wysłana na inny adres niż podany w Allegro numer telefonu chęć uzyskania i dane do faktury VAT nazwa i numer aukcji login z Allegro Korespondując z nami mailowo prosimy o zachowanie ciągłości korespondencji, co ułatwi nam właściwą identyfikację nadawcy oraz przyspieszy odpowiedź. 2. Przy wpłacie pieniędzy na konto prosimy o podanie nr aukcji oraz swojej nazwy użytkownika z Allegro. 3. Do każdej wysyłki dołączany jest paragon lub na życzenie faktura VAT. W przypadku faktury VAT prosimy o przesłanie po zakupie niezbędnych danych firmy do jej wystawienia m.in. nr NIP.Dokument zawiera jedną pozycję łącznie (towar+pakowanie+wysyłka). 4. Wylicytowany towar wysyłamy maksymalnie do 24 godzin po otrzymaniu potwierdzenia wygranej aukcji, oraz po zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (najczęściej w tym samym dniu). Nie realizujemy zamówień w dniach wolnych od pracy oraz w soboty. 5. Istnieje możliwość zwrotu towaru do 14 dni od momentu otrzymania towaru.Klient zwraca dywan na swój koszt. Zwracamy pieniądze po odliczeniu kosztów transportu z naszej strony. 6. Wszelkiego rodzaju reklamacje realizowane są tylko i wyłącznie na podstawie otrzymanego dowodu zakupu. 7. Towar jest fabrycznie nowy, jeżeli jest inaczej informujemy o tym na aukcji! 8. Ważne!!! Wysyłka Dywanów za pobraniem w rozmiarach: 220x300,220x320,240x330,250x300,250x350,270x360,280x370,300x400 oraz 300x500 składamy na pół i rolujemy więc dzięki Temu dywan nie gniecie się .!!! 9. Gratisy są wybierane losowo, mogą być innego gatunku niż zakupiony dywan, a ich wielkość może się minimalnie różnić (10cm). Reklamacje na dywaniki gratisowe nie są uwzględniane. 10.. Przy zakupie 2 lub więcej dywanów całkowity koszt wysyłki=koszt wysyłki największego zakupionego dywanu.(Pod warunkiem, że całkowita waga przesyłki nie przekroczy 30KG). 11.Związku pojedynczymi przypadkami reklamacji w sprawie z kolorystyki dywanów informujemy, że na aukcjach staramy się określać kolorystykę dywanów na podstawie jednego koloru bazowego. Jednakże dywany z reguły wyrabiane są z 2-6 kolorów przędzy(służy do tego 5 zdjęć) więc prosimy szanownych klientów, aby przy zakupie bazowali tylko i wyłącznie na zdjęciach a nie bezpośrednio na jednym kolorze określonym w nazwie wzoru. Wymiary dywanów mogą odbiegać o około 5 procent od podanych na aukcji, jest to spowodowane procesem obróbki termicznej zastosowanym podczas ich produkcji. Dopuszczalne jest aby dywany typy shaggy poliester nie były wykończone obszywaniem maszynowym ze względu na bardzo wysoki włos, ponieważ często przy obszywaniu jest zabierany wysoki włos co powoduje że wygląda nieodpowiednio,coraz więcej fabryk przechodzi na technologię, podwójnej impregnacji podłoża tzn juty i rozczesania włosia na wszystkie strony dywanu co powoduje że brzeg dywanu jest niewidoczny. dywan ten charakteryzuje się tym że jest dużo sztywniejszy od dywanów obszywanych. Ten sposób wykańczania jest bardzo powszechny w większości krajów zachodnich i nie tylko. Podwójna impregnacja podłoża jest robiona celowo żeby dywan był wytrzymalszy. Może się zdarzyć że na niektórych aukcjach zobaczycie Państwo dywany obszyte a w chwili obecnej mamy w ofercie dywany nieobszyte. Tak samo podlegają one gwarancji. TOWAR ZAKUPIONY NA AUKCJACH Z LICYTACJĄ NIE PODLEGA ZWROTOWI I NIE JEST OBJĘTY GWARANCJĄ. Towar sprzedawany na aukcjach jest towarem nowym (po ekspozycyjnym), może posiadać ślady składowania lub eksponowania polegające na minimalnych zagnieceniach, przetarciach na lewej stronie dywanu lub przybrudzeniach, które nie przeszkadzają w codziennym użytkowaniu i z reguły są w ogóle lub bardzo mało widoczne. Większość dywanów sprzedawanych drogą licytacji nie posiada żadnych wyżej wymienionych uszkodzeń. O większości informujemy w opisie aukcji, lecz ze względu na dużą przepustowość towaru, możemy nie zauważyć tychże usterek. NUMER KONTA BANKOWEGO 45 1240 5123 1111 0010 4672 3704 Biorąc udział w naszych aukcjach akceptujesz powyższy regulamin !!! Wymiary dywanów mogą odbiegać o około 5 procent od podanych na aukcji, jest to spowodowane procesem obróbki termicznej zastosowanym podczas ich produkcji.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
Hurtownia Dywanów
Nehrybka 96b
37-733 Pikulice
PL
Dodatkowe informacje

 Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem dywanynonstop@tlen.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Nie przyjmujemy reklamacji telefonicznie. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji(przynajmniej 3 dobrej jakości zdjęcia, runo dywanu, spód dywanu oraz etykietę) - - żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.